Strona 241 z 241

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 gru 2023, 13:39
autor: goldenmen
numery rejestruje przez konsultanta ale wole sms bo moge to robic w nocy gdy potrzebuje netu gdy skonczy sie pakiet promocyjny a takto musze w dzien dzwonic przechodzic weryfikacje i użerac sie z gamoniami. smssem jest zdecydowanie szybciej i mniej formalności.

jaka moze być przyczyna ze nie działa mi sms rejestracja?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 gru 2023, 13:48
autor: babciagienia1p
@goldenmen
Pewnie nie działa nikomu. Niestabilności systemu w Playu są na porządku dziennym.
Chyba, że jakiś błąd w treści SMS-a. Spacja, brak spacji, czeski błąd w PUK-u lub numerze?

---------Edycja_1----------
Może numer jest już zarejestrowany, tylko wraca błędny komunikat?
Włóż kartę do jakiegokolwiek telefonu i wyślij USSD *101# lub *121#. Jeśli numer jest zarejestrowany, wróci stan i ważność konta lub numer telefonu. Jeśli nie jest zarejestrowany, nie da się wysłać USSD. Do sieci zaloguje się w obydwu wypadkach.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 gru 2023, 15:04
autor: goldenmen
gdy błedna tresc jest sms to przychodzi komunikat o błednej wiadomosci i podpowiedz jak powinna byc tresc a jak poprawnie jest tresc sms to przychodzi komunikat o wystapienie nieoczekawanego błędu

numery nie były zarejestrowane bo przez konsultanta zarejestrowałem potem.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 gru 2023, 20:48
autor: babciagienia1p
@goldenmen
babciagienia1p pisze:
04 gru 2023, 13:18
...W treści należy wpisać "ZAREJESTRUJ numer telefonu (który chcesz zarejestrować) oraz kod PUK". Przykład: ZAREJESTRUJ 790000000 12345678

Podobno można też nieco inaczej, odbierając SMS weryfikacyjny na niezarejestrowanym numerze. Co do tego sposobu mam wątpliwości. Według mnie, na niezarejestrowany numer nie przyjdzie SMS, ale spróbować możesz... Najprawdopodobniej sposób dotyczy rejestracji numerów, które były aktywowane przed wejściem w życie przepisów o obowiązkowej rejestracji.

https://blogplay.pl/2016/11/zarejestruj-numer-smsem/

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 sty 2024, 02:52
autor: pawcio1978
Czemu w abo i na karcie mam zablokowane 800?
Czy faktycznie dla Play to numer PREMIUM?
Jeśli tak to na jakiej podstawie?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 sty 2024, 10:24
autor: KC-KARLOS
pawcio1978: numery infolinii darmowej 800 są traktowane jako usługi Premium o obniżonej płatności, jeśli masz blokadę, należy ją zdjąć lub ustawić wyższy niż 0 zł limit wydatków na usługi Premium. Proszę zweryfikuj w Play24 (www) stan blokad i ograniczeń. W razie wątpliwości, zadzwoń do BOK PLAY.