DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 40
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 40

 #110152  autor: dechomenon
 30 wrz 2006, 01:28
właśnie ja do ludzi z Plusa, to jest paranoja klient który ma ofertę PWA i bierze np, godziny 75 nie dostanie jednego z pakietów przez 2 miechy za darmo...a "świeżak"(nowy klient) dostaje gratis przez 2miechy, i czym tu skusić starego klienta tym, że nie zapłaci aktywacji, zostanie ze swoim numerem ? paranoja! Co myślicie? a powiedzcie mi zajmuje sie ktoś u was bazą klientów? pozyskujecie nowych, czy tylko siedzicie i czekać aż przyjdą do salonu? pozdro, jak wyrabiacie plan ? na 1.2?

 #110159  autor: D@rio
 30 wrz 2006, 02:10
PWA konstuują ludzie z Sekcji Utrzymania Klienta (SUK) a więc ciężko tutaj coś powiedzieć handlowcom - baaa, nawet nie można mieć do Nich o to pretensji. Jest to odgórnie robione i handlowcy, nawet doradzccy biznesowi nie mają zbytnio na to wpłytu. Ale na szczęście - ostatnio PWA dla biznesu zwłaszcza są coraz lepsze a więc jakieś światełko w tunelu się pojawiło.
Za to, pocieszę Cię iż promocja "po 2 minutach za darmo - czasowstrzymywacz" jest dostępna w PWA. Dlatego, polecam Ci z Niej skorzystać.

Kto się zajmuję bazą klientów? Dziwne zadałeś pytanie. Mógłbyś ukonkretyzować? Bo tak naprawdę to cała firma pracuje na wynik bazy klientów, no...prawie cała ;) W każdym bądź razie wiele działów, sekcji, komórek firmy i setki ludzi...
dechomenon pisze:pozyskujecie nowych, czy tylko siedzicie i czekać aż przyjdą do salonu? pozdro, jak wyrabiacie plan ? na 1.2?
tego też nie rozumiem. Co chciałęś przez to powiedzieć, używajac stwierdzenia "pozyskujecie czy siedzicie i czekacie"?? Przecież jest wiele dróg dotarcia do klienta i kanałów sprzedaży usług sieci Plus. Plany się jakoś zamykają, sprzedaż idzie a więc nie jest tak źle...

Obrazek

 #110177  autor: Kaczy
 30 wrz 2006, 08:48
D@rio pisze:Kto się zajmuję bazą klientów? Dziwne zadałeś pytanie. Mógłbyś ukonkretyzować? Bo tak naprawdę to cała firma pracuje na wynik bazy klientów, no...prawie cała ;) W każdym bądź razie wiele działów, sekcji, komórek firmy i setki ludzi...
Baza danych klientów znajduje się m.in. na ul. Wołowskiej w Warszawie w podziemiach Curtis Plaza :)
Bazą zajmują się informatycy :]

A tak na poważnie- bazą zajmują się ludzie z sekcji utrzymaniowej, którzy konstruują różne oferty.
Fakt, moze nie są one idealne, ale patrząc na wyniki sprzedaży jakoś to wszystko sie kręci.

Ps. Ja już jestem po szkoleniu w Warszawie. Dziś rano wróciłem. Od poniedziałku praca. Później testy z Polkomtela i pewno w niedługim czasie niezapowiedziany audyt. :-D

...::: Made for loneliness :::...

 #110250  autor: dechomenon
 30 wrz 2006, 15:10
D@rio pisze:
Kto się zajmuję bazą klientów? Dziwne zadałeś pytanie. Mógłbyś ukonkretyzować? Bo tak naprawdę to cała firma pracuje na wynik bazy klientów, no...prawie cała ;) W każdym bądź razie wiele działów, sekcji, komórek firmy i setki ludzi...
dechomenon pisze:pozyskujecie nowych, czy tylko siedzicie i czekać aż przyjdą do salonu? pozdro, jak wyrabiacie plan ? na 1.2?
tego też nie rozumiem. Co chciałęś przez to powiedzieć, używajac stwierdzenia "pozyskujecie czy siedzicie i czekacie"?? Przecież jest wiele dróg dotarcia do klienta i kanałów sprzedaży usług sieci Plus. Plany się jakoś zamykają, sprzedaż idzie a więc nie jest tak źle...
Bo u nas w sklepie firmowym, ja zajmuję sie pozyskiwaniem klientów zarazem nowych(którzy jeszcze u nas nie byli i to są Ci których się pozyskuje) no i starych,którym należy odświeżyć umowę bądź ANU lub PWA, i to jest wewnętrzna strategia firmy, aby wyrobić plan 1.2, bo wiadomo, że cześć klientów już ma z góry ustalony cel, że przyjdzie do Plusa to wtedy nic nie trzeba robić i to są Ci na których się czeka. Ale Ci nowi muszą jakoś się dowiedzieć o nowych promocjach itd...Dlatego pytałem jak to wygląda u Was...

 #110297  autor: D@rio
 30 wrz 2006, 18:14
Kaczy pisze:A tak na poważnie- bazą zajmują się ludzie z sekcji utrzymaniowej, którzy konstruują różne oferty.
Fakt, moze nie są one idealne, ale patrząc na wyniki sprzedaży jakoś to wszystko sie kręci.
nie tylko. Cały Departament Marketingu, Dział Należności Windykacji Należności też jakoś pracuje na wynik bazy klientów ;) . No oczywiście DOK, ZOKK, SUK, DR takżę jakoś się "wliczają" do tego...

Obrazek

 #110339  autor: dechomenon
 30 wrz 2006, 19:39
no to widzę, odpowiedź na to pytanie przeszła moje oczekiwania...mi chodzilo jak to wygląda w wąskim zakresie czyli nie kto siedzi i "dłubie" w bazie klientów, tylko jak Wy wspieracie sprzedaż w sklepie, salonie firmowym jako pojedyńczy pracownik, jednostka

 #110348  autor: D@rio
 30 wrz 2006, 20:03
no, jeszcze dodam do tego takie działy jak DOPL, DWS, COKB...

ogólnie mówiąc - temat rzeka.

Obrazek

 #110349  autor: D@rio
 30 wrz 2006, 20:06
dechomenon pisze:tylko jak Wy wspieracie sprzedaż w sklepie, salonie firmowym jako pojedyńczy pracownik, jednostka
hmmm...a ja odpowiem na to pytanie pytaniem. Czy wg. Ciebie pracownik, czy np. specjalista d/s sprzedaży ma jakieś wielkie pole popisu aby wspierać sprzedaż? Nie sądzę. Chyba że albo zacznie kłamać albo włączy mu się fantazja nie z tej ziemii iż zacznie ubarwiać fakty. Generalnie, dzisiaj mało kto leci na same suche epitety...
Każdy praktycznie realizuje swój plan, obowiązki i tyle...

Obrazek

 #110353  autor: Kaczy
 30 wrz 2006, 20:33
Moją rolą jako specjalisty d/s sprzedaży jest takie zaprezentowanie istniejącej oferty, aby przekonać klienta, że tego potrzebuje i to jest dla niego najlepsze.

To jest moje pole do popisu. Nie mam innych narzędzi typu: "a dla Pana to obniżę cenę". Te rzeczy są narzucone odgórnie.

...::: Made for loneliness :::...

 #110372  autor: dechomenon
 30 wrz 2006, 21:07
rozumiem doskonale, po prostu przez zadawanie odpowiednich pytań docierasz do potrzeb klienta! Bo my np. jeszcze mamy wdrożony telemarketing...po prostu dzwonisz na chate i prezentujesz ofertę aktualną(bądź nie) Ja dopiero jestem w Plusie 3 miechy...niestety bez szkolenia...dlatego nie jestem na sklepie...tylko zajmuje się pozyskiwaniem klientów, w róznych formach!! przeważnie telefonicznej...

 #110376  autor: user_delete1
 30 wrz 2006, 21:23
Najważniejsze aby w tej pracy nie wpaść w rutyne, każdego klienta traktować indywidualnie.

[ Dodano: 2006-09-30, 21:25 ]
A u jakiego agenta pracujesz i kto jest twoim opiekunem z ramienia polkomtela ?

Jeśli ci pomogłem wcisnij pomógł pod moim postem

 #110380  autor: dechomenon
 30 wrz 2006, 21:33
Ja nie wiem czy mogę na forum pisać takie sprawy...nazwiska na ogóle...raczej nie podaje! No indywidualnie hmmmmm racja, ale zauważcie że 80% problemów ludzi którzy do nas przychodzą to się potwarzają....i to juz jest rutyna. Niedoładowało konta, coś w rachunkach się nie zgadza, mms nie dochodzi itd...tylko raz na jakiś czas pojawia się nowy problem!

 #110384  autor: user_delete1
 30 wrz 2006, 21:35
Ok Ale podlegasz pod regionalne biuro polkomtela w Szczecinie ?

Jeśli ci pomogłem wcisnij pomógł pod moim postem

 #110391  autor: Pawrzes
 30 wrz 2006, 21:51
:arrow: Offtopic: Kaczy: źle odmieniasz nazwę ulicy - popełniasz bardzo częsty błąd - ul. Wołoska odmienia sie na: >>> na/przy ul. Wołoskiej :) Kiedyś nawet firma która wyprodukowała tablice Miejskiego Systemu Informacji (czyli jednolite oznakowanie ulic, nr budynków itp. w Warszawie) miała wpadkę bo przy ulicy pojawiły się tablice z nazwą "Wołowska" :wink:

Pozdrawiam

 #110518  autor: dechomenon
 01 paź 2006, 14:02
nie podlegam pod regionalne biuro Polkomtela ze Szczecina....z Poznania...

 #111243  autor: Kaczy
 04 paź 2006, 09:04
dechomenon pisze:nie podlegam pod regionalne biuro Polkomtela ze Szczecina....z Poznania...
Ta... to tak samo jak ja. Teraz ludziki ze Szczecina przeniesli się do Poznania :|

Wczoraj miałem wizytację- podwójną- dyr. regionalny (Robert S.) i później wpadł Bartek K. :smt009


Zawiało grozą :|

...::: Made for loneliness :::...

 #111373  autor: dechomenon
 04 paź 2006, 19:30
Dziś był u nas opiekun z Polkomtela, i egzaminował taką jedną swieżo po szkoleniach! trochę jej podpowiadałem hehhe chociaż ja sam nie miałem szkolenia...hehe :P. A po jakim czasie wysłali was na szkolenie ?

 #111397  autor: Kaczy
 04 paź 2006, 20:35
Mnie wysłali na szkolenie jeszcze zanim zacząłem pracę.
Z tego co mówił opiekun to prawidłowo powinno się wysyłać ludzi po 1 m-cu pracy.
Jednak jak byłem na szkoleniu to niektórzy ludzie, którzy byli ze mną pracują już od kilku miesięcy (nawet do 5 m-cy)- i cały czas bez kodów :|

...::: Made for loneliness :::...

 #111476  autor: dechomenon
 05 paź 2006, 08:24
Więc kiedy zostanie się wysłanym na szkolenie to pewnie zależy od szefa. Jak bym miał kody to bym wiedział za co pracuję, a tak właśnie czekam na pierwszą premie, i będę wiedział co dalej począć, ale szef sobie gdzieś wyjechał ehehe(pewni baluje za nasze siano)

 #111549  autor: D@rio
 05 paź 2006, 18:31
gdybyście podlegali bezpośrednio pod Polkomtel S.A. to byście mieli co jakiś czas różne wyjazdy, imprezy firmowe itp. ;) hehe, żyć nie umierać :-D

Obrazek
  • Strona 4 z 40
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 40
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 40