DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 33
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33

 #708648  autor: Sig
 07 kwie 2014, 07:40
Zadzwoń z tym samym pytaniem do BOK. Zdziwisz się, bo najpewniej otrzymasz różne odpowiedzi. Łgają tam cały czas.

Z mojej praktyki, jeżeli chcesz się koniecznie wiązać z tymi dziadami dalej, to zawsze, zawsze zadawaj pytania również przez formularz kontaktowy, najlepiej ten na swoim koncie w Netia online. Możesz także dzwonić i weryfikować otrzymaną informację formularzem. Dlaczego? Nagranie może "zaginąć", odpowiedź w formularzu zostaje. Jakoś bardziej się do niej przykładają... Miałem taką sytuację - na infolinii telefonicznej każdy miał swój pomysł na odpowiedź. Na formularz od razu przyszła właściwa...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #708652  autor: user_delete19
 07 kwie 2014, 08:47
Niestety netia teraz nie powala ofertą, a BOK jak tragiczny był tak... można mieć wrażenie, żę jest jeszcze gorszy. Sprawdź dokładnie umowę (a nie ufaj temu co mówią konsultanci - chyba, że chce Ci się pisać reklamacje i później wysłuchiwać jak to przepraszają za błędy i oferują kolejne darmowe miesiące...) i jeżeli nie masz automatycznego przedłużenia to niech umowa przejdzie na czas nieokreślony. Przy lojalce na 2 lata i tak nie dotaniesz lepszych warunków...

EDIT:
sprawdziłem sobie z ciekawości oferte na 6 miesięcy (potrzebowałbym krótkiej) i na końcu regulaminu widnieje:
9.10.
Po zakończeniu okresu lojalnościowego wskazanego w pkt 1.2. Umowa ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony, bez
zmiany wysokości opłat.
powiedziałbym, że nie jest źle...

 #708726  autor: piotrek6
 07 kwie 2014, 16:01
Yoky pisze:Uważaj na oferty typu 3 miesiące za darmo, bo mi też coś takiego oferowali. Po przedłużeniu umowy na kolejne 24 miesiące, przez 3 miesiące dostanę internet za 0 zł - tak mówili. Oczywiście zgodziłem się, ponieważ w mojej kamienicy nie ma innego dostawcy. Owszem, 3 miesiące były za 0 zł, jednak na 4 miesiąc dostałem normalną fakturę za miesiąc, czyli 61 zł, a do tego drugą, nie wiadomo za co, o wartości niemal 3 miesięcznego abonamentu. Pytałem, pisałem, dzwoniłem - nikt nie wiedział za co mam zapłacić, dlaczego zostało mi to naliczone.
W zamian zaproponowano mi, że obniżą abonament z 61 na 56 zł. Później jednak się okazało, że obniżenie abonamentu o 5 zł może wykonać każdy sam, logując się na netiaonline i włączając fakturę online. :D
i co zapłaciłeś 3 razy droższą fakturę i nie wiesz za co?
Ja bym w takiej sytuacji na pewno nie zapłacił!!
A co do tej oferty 3 miesiące za złotówkę to z niej skorzystałem i nic takiego nie miało miejsca, zresztą warto z tych ofert korzystać, często różni usługodawcy stosują podobne.

 #708755  autor: user_delete19
 07 kwie 2014, 18:31
piotrek6 pisze:Ja bym w takiej sytuacji na pewno nie zapłacił!!
Bla, bla, bla... nie wprowadzaj w błąd. Brak zasadności kwoty na fakturze nie zwalnia z konieczności jej opłacenia...

 #708859  autor: piotrek6
 08 kwie 2014, 11:44
Nie zapłaciłbym i żądał wyjaśnienia![/list]

 #709701  autor: b00n
 12 kwie 2014, 10:09
Netia pisze:Panie Wiesławie, nasi konsultanci z nie będą kręcić i udzielą Panu rzetelnych informacji :-)
Pozdrawiamy,
Netia
Dobry żart nie jest zły. Za takie właśnie kłamstwa już nigdy w życiu nie podpiszę z Netią żadnej umowy. A kto chce więcej łgania i absurdów, ten niech faktycznie kontaktuje się z infolinią Netii - tam ma to zagwarantowane.

 #709798  autor: zygikuleczka
 12 kwie 2014, 18:16
darek638 pisze: taki zapis jest nielegalny.
Nie jest nielegalny. Jeśli znajduje się w regulaminie to został zaakceptowany przez Abonenta. Zresztą znajduje się w nim także info co zrobić aby takiego przedłużenia uniknąć.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #709812  autor: user_delete19
 12 kwie 2014, 19:58
Nie tyle nielegalny co niezbyt zgodny z interesem konsumenta i dlatego bodajże uokik 'sugeruje' operatorom pozbywanie się tego zapisu z regulaminu (ostatnio było bodajże o Vectrze?). Netia, z tego co sprawdzałem nie ma już tego zapisu w regulaminach...

 #717298  autor: aster
 14 maja 2014, 17:02
W chwili obecnej mam w Netii 3 linie telefoniczne (stac.) oraz internet.

Chciałbym zwiększyć internet do największego pakietu jaki się da i w tej sprawie kontaktowałem się z firmą. Konsultant powiedział, że ze względów technicznych może to być maks. pakiet 50mbps, ale że muszę także wziąć usługę tv i ma to kosztować 80zł.

Czy to jest rzetelna informacja? Chcąc wziąć szybki net nie ma jak tego w tej firmie zrobić jeśli nie chcę tej tv od nich? Czy konsultant chciał po prostu wcisnąć mi kolejną usługę, którą tak naprawdę nie muszę brać pod przymusem?

 #717840  autor: kostykiewicz
 16 maja 2014, 15:06
Tym, którym już automatycznie została umowa przedłużona na 12 miesięcy mają możliwość zrezygnowania z netii jeśli np. nie chcą korzystać z ich usług (sądzę że nie informują nikogo o tym tylko umieszczają info byle gdzie aby mało osoób o tym wiedziało.

natomiast jeśli dobrze rozumiem mam jeszcze normalnie umowę np. do czerwca to nie muszę wysyłać do nich pisma aby umowa nie została zawarta automatycznie na 12 miesięcy :) tak???

 #723036  autor: columbo
 05 cze 2014, 22:57
Mam takie pytanie. Jest na linii internet od Neti, a telefon (zawieszony - utrzymanie łącza) od Orange. Dzwoniła konsultantka Neti proponując przeniesienie numeru do Neti - telefon będzie za 10 zł w tym 30 minut rozmów. Rzeczywiście da się tak zrobić, że całkowicie uniezależni się od Orange na ich własnej linii? Chodzi o to, czy nie okaże się po czasie, że Orange będzie nadal za coś wystawiać rachunki? Bo dziwi mnie ta różnica - w Orange ponad 30 zł za samo utrzymanie numeru, a tutaj proponują numer z minutami za 10.

 #723039  autor: zoltan666
 05 cze 2014, 23:12
Skoro płacisz 30zł. to płacisz za utrzymanie łącza, a nie za zawieszenie numeru. Zawieszenie numeru kosztuje 21zł. Jeśli numer przeniesiesz do Netii, ale całość będzie nadal na łączach Orange to te 10zł. z 30 minutami to jakaś ściema.

 #723044  autor: columbo
 05 cze 2014, 23:24
Nie, no na pewno płacimy coś 30 z groszami za nieaktywny numer w Orange. Nie wiem najważniejszej rzeczy - czy to łącze to jest LLU, czy BSA. Patrząc na cenniki Netii zaczynam podejrzewać, że to LLU. Teraz najważniejsze pytanie - czy żeby mieć internet w Netii muszę mieć w ogóle dodatkowo usługę telefoniczną, jeśli to jest LLU, czy można zupełnie zrezygnować z telefonu?

 #723076  autor: amigo007
 06 cze 2014, 02:30
Podbijam. Mam internet w netii od dłuższego czasu. Telefon miałem w planie byłym tp socjalnym (ok 34zł opłaty). Dzwonili z netii na zmigrowanie telefonu stacjonarnego za 10zł brutto (30 minut na stacjonarne w pakiecie). Ale w sumie prawie nie korzystam z tego telefonu. Czy rzeczywiście nie zostanę obarczony przez tp/orange opłatą za utrzymanie łącza? Czy to możliwe, gdzie tu jakiś biznes skoro tp za łącze pobiera prawie 30zł. A jestem bodajże w technologii llu. Kurier ma być po niedzieli, więc mogę jeszcze niepodpisać.

[ Dodano: 2014-06-06, 20:16 ]
Wie ktoś czy na prawdę możliwy jest ten telefon za 10zł? Bez dodatkowych opłat ze strony tp/orange?

 #723404  autor: columbo
 07 cze 2014, 10:09
amigo007 pisze:Wie ktoś czy na prawdę możliwy jest ten telefon za 10zł? Bez dodatkowych opłat ze strony tp/orange?
Tutaj wg cennika wszystko się prawie zgadza, choć to nie jest strona neti. Zadzwoniłem na ich infolinię - zostałem zapewniony, że na pewno nie będzie żadnych innych kosztów, tylko opłata za internet i ten telefon za 10 zł. Co mi się nie zgadza - wg cennika podanego wyżej można mieć sam internet bez telefonu, jeśli się jest w LLU, a internet plus telefon, gdybym teraz podpisał nową umowę to 49+10. Pani na infolinii nie potrafiła mi wyjaśnić tych niuansów - stwierdziła tylko, że no, telefon musi być. Wcześniej upewniłem się, że ta linia to LLU. W każdym razie, po długich konsultacjach z kimś obok zapewniła mnie, że po tej operacji będziemy mieli całkowity spokój z Orange. Inna sprawa, że jej koleżanka z którą wcześniej rozmawiałem, twierdziła że najpierw musimy aktywować linię w Orange(jest zawieszona), a dopiero potem kupować telefon od Neti, podczas gdy ona twierdziła, że Netia zajmie się wszystkim sama. Dlatego zawsze podchodzę z dużą rezerwą do zapewnień konsultantów z infolinii.
Jak będziesz miał jakieś inne informacje, napisz.

 #723413  autor: zoltan666
 07 cze 2014, 10:40
columbo pisze:Co mi się nie zgadza - wg cennika podanego wyżej można mieć sam internet bez telefonu, jeśli się jest w LLU,...
Zwróć uwagę na zapis nad cennikiem: "Cennik usług na sieciach TPSA/Orange w lokalizacjach, gdzie znajduje się aktywny numer telefonu stacjonarnego lub utrzymanie łącza z aktywnym internetem w TPSA."

Jesli teraz płacisz 30zł. co miesiąc to płacisz za utrzymanie łączą, a nie za zawieszenie linii (numeru). Zawieszenie kosztuje około 21zł. na miesiąc. Być moze za ponowna aktywacje łącza będzie dodatkowa opłata dla Orange.

 #723544  autor: kostykiewicz
 07 cze 2014, 22:20
Skoro już temat dalej się odświeżył to czy ktoś przenosił swój numer z was do voipa posiadając przed przenoszeniem np. numer i internet w netii?

 #724540  autor: Wiksa11
 11 cze 2014, 17:26
Czy Netia jest w stanie konkurować z UPC? Dostałęm właśnie ulotkę internetu 100 mb/s za 1 zł na 9 miesięcy. Jak wygląda u nich telewizja? Czy trzeba płacić za utrzymanie łacza jak w orange?

 #724635  autor: pakierhakierxd
 11 cze 2014, 22:46
Jak jesteś na liniach Orange to musisz płacić w Netii za utrzymanie łącza.

Pozdrawiam :)
  • Strona 5 z 33
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33