DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #525849  autor: robbertson1
 04 sty 2012, 10:30
Witam

Z dniem 31 stycznia kończy mi sie umowa z Multimo (otrzymałem już telefon z Multimo potwierdzający tą datę) i chcę przejść do TP na Neostradę. Mam takie pytania: kiedy złożyć zamówienie na Neostradę (czy muszę czekać na dłączenie internetu Multimo) i ile taki proces przejścia orientacyjnie trwa ?

pozdrawiam

 #525865  autor: noak
 04 sty 2012, 11:28
powinieneś już złożyć zamówienie na neostrade, do końca twojej umowy z multimo pozostało mniej niż 30 dni a zamówienia czy wypowiedzenia można składać 60 dni przed końcem starej umowy. Co do płynnego przejścia z multimo na neostrade w takim wypadku możesz mieć problem bo za późno się za to zabrałeś prawdopodobnie kilka dni będziesz bez internetu no chyba że w TP się pośpieszą

 #525887  autor: robbertson1
 04 sty 2012, 12:50
Dziękuję za odpowiedż :-)

 #526298  autor: sq
 05 sty 2012, 23:13
mam nadzieję, że teraz Multimo nie gra już tak nieczysto przy wypuszczaniu klienta jak dawniej..chociaż prosto do TP może nie będzie problemu.

Tak czy inaczej daj znać ile czekałeś jak już będziesz po

Siemens C35i->Siemens MC60->SE k800i->N5530XM->N1600 ->Moto Cliq2/ S5610 ->Jiayu G4->LG G4/S5=>S9+ /A5

 #526328  autor: robbertson1
 06 sty 2012, 09:46
@sq: miałeś jakieś problemy z Multimo ?

 #526367  autor: sq
 06 sty 2012, 14:46
równo 2 lata temu kończyła mi się umowa na interet w Multimo i chciałem przenieść się do Orange Freedom - koniec końców byłem 2 msc bez internetu bo multimo ponoć nie przekazało dokumentów, a jak dzwoniłem do multimo to mi mówili, że dokumenty już przekazali a, że nie jestem już ich klientem to mi więcej info nie udzielą :roll: i mam dzwonić do TP (w TP nic nie wiedzieli bo przenosiłem się między Multimo a Freedom) i kółko się zamyka..
ale jak przenosisz się do TP <neo> to myślę, że TP będzie potrafiła sobie zadbać o to..i będziesz mógł bezpośrednio do nich uderzyć jeśli coś będzie nie tak

Siemens C35i->Siemens MC60->SE k800i->N5530XM->N1600 ->Moto Cliq2/ S5610 ->Jiayu G4->LG G4/S5=>S9+ /A5

 #526369  autor: robbertson1
 06 sty 2012, 15:03
@sq: dzięki za info. Jakby co, to będę pisał w tym temacie. Może będzie tak jak mówisz, że TP sobie poradzi. No nic, niedługo się przekonam i dam znać jak mi poszło.

 #526383  autor: maniek
 06 sty 2012, 15:52
Koledzy przy zmianie usługi internetowej od jednego operatora do innego, operatorów obowiązują procedury. Płynne przejście jest możliwe z TP do BSA. W przeciwnym kierunku już tak nie jest. TP powinna uwolnić łącze w terminie ok. 2 tygodni od otrzymania wniosku od OA. Z reguły taki wniosek idzie do TP w połowie miesiąca więc jeśli linia z początkiem nowego miesiąca jest nadal zajęta to znaczy, że w TP nie zrealizowano wniosku OA. Przynajmniej tak jest w GTS, na sieci którego działa Multimo.

 #526390  autor: robbertson1
 06 sty 2012, 16:45
@maniek: czyli jak to będzie wyglądało w moim przypadku ( przejście z Multimo do TP Neostrada): umowa z Multimo kończy mi się 31 stycznia. Cała procedura odbędzie się raczej szybko czy wolno ? (oczywiście w przybliżeniu). Nie zależałoby mi na czasie gdyby nie to, że mieszkam w okolicy w której jest ciężko z zasięgiem operatorów komórkowych, bo wziąłbym jakąś ofertę z dostępem do internetu np. Play na kartę i nie byłoby wielkiego problemu. A tak "czas to pieniądz". Przepraszam za takie pytania, ale nie za bardzo się orientuję w tych wszystkich niuansach, a na forum jak widzę są fachowcy.

pozdrawiam

 #526416  autor: pakierhakierxd
 06 sty 2012, 19:59
Ja też miałem problemy z przejściem z multimo do netii dzięki nim 2 miesiące nie miałem netu ... dopiero jak netia wysłała mi jakiś wniosek który im mama podpisała i ja wysłałem pocztą to po tygodniu był net,multmo kłamało że 2x wysłało wniosek do tp o zwolnienie linii dziwne że tp nic nie dostało,jak widać nowy operator może :),ja chyba niedługo z netii ze względu na cenę przechodze do t-mobile ,netia mi proponuje na przedłużenie 109 zł za internet tyle ile pociągnie kabel ciągnie prawie 20 :P+telefon nie limitowany i miesiąc za 1zł ,t-mobile za 74zł daje 20 mb/s i telefon 60 minut co jest wystarczające łącznie 840zł taniej ,wszystko na linii tp

Pozdrawiam :)

 #526457  autor: sq
 06 sty 2012, 22:41
dlatego żeby było płynnie i bez przerwy w dostawie wszyscy OP zalecają rozpoczęcie zmiany min. na 30 dni przed końcem umowy - może w przypadku przejścia do TP obędzie się bez przerwy.
pakierhakierxd, też właśnie ostatecznie wylądowałem na netii, a teraz myślę właśnie o przejści do T - chociaż jeszcze nie dzwoniłem do Netii co mogą zaoferować (to ich pierwsza propozycja była śmieszna..)

Siemens C35i->Siemens MC60->SE k800i->N5530XM->N1600 ->Moto Cliq2/ S5610 ->Jiayu G4->LG G4/S5=>S9+ /A5

 #526458  autor: pakierhakierxd
 06 sty 2012, 22:53
Ja pytałem na chacie w tamtym miesiącu:) to samo ci zaproponują,ja rozpocząłem zmianę wcześniej ...
ps. umowę w netii mam chyba do 16 kwietnia to gdzieś w marcu zapytam się o ofertę jak nie będzie nic lepszego to wezmę w t-mobile raczej lub jeśli będzie coś lepszego to gdzie indziej,po co przepłacać za nie limitowany telefon skoro tego nie potrzebuję.

Pozdrawiam :)

 #526476  autor: Vieslav
 07 sty 2012, 00:47
robbertson1, jedno pytanie - co skłania cię do zmiany tańszej usługi na droższą, które niczym się właściwie nie różnią?

 #526516  autor: robbertson1
 07 sty 2012, 11:00
@Vieslav: Nie ma jakiegoś specjalnego powodu. Miałem umowę na czas nieokreślony z Multimo na prędkość 1Mb i płaciłem 59.48zł na miesiąc. Z tego co patrzę na ofertę TP, to za cenę 54.44zł jest prędkość 2Mb i taka opcja mi wystarczy (nic wielkiego nie ściągam, net mam raczej do przeglądania stron i do pracy). Nigdy też Multimo nie dzwoniło do mnie z ofertą zmiany prędkości czy inną promocją, a klientem byłem chyba dobrym, bo starałem się płacić zawsze na czas :-) Nie bez znaczenia jest też odległość do salonu TP (w razie reklamacji czy pytań nie muszę dzwonić do Multimo na swój koszt).

pozdrawiam

 #526518  autor: sq
 07 sty 2012, 11:07
pakierhakierxd, z tego co kojarzę to da dobra promocja T - z dodatkowym bonusem jak się przechodzi z tel. jest do końca tego msc - ciężko powiedzieć co będzie potem.

robbertson1, skoro masz teraz na nieokreślony, a chcesz przejsć na umowę na 24 msc to faktycznie zastanowiłbym się też nad zostaniem z Multimo - jeśli masz tam również telefon (albo byś go tam przeniósł) to jest to dość opłacalne - 39,99 za 2mb

w dodatku gdzieś kiedyś na str. M. znalazlem info, że dla uciekających potrafią coś jeszcze do oferować i nie musiałbyś się bać o przerwę w dostawie netu :)

Siemens C35i->Siemens MC60->SE k800i->N5530XM->N1600 ->Moto Cliq2/ S5610 ->Jiayu G4->LG G4/S5=>S9+ /A5

 #526524  autor: Vieslav
 07 sty 2012, 11:51
Ostatnio znajoma się przenosiła z TP do Multimo - umowa na 12 miesięcy, abo za telefon niecałe 35zł jako pakiet kwotowy (całość do wykorzystania na dowolne połączenia) + w pakiecie coś koło 30zł za 1mb/s.

 #526559  autor: robbertson1
 07 sty 2012, 17:06
Rozmawiałem na czacie z konsultantką z TP. Spytałem, czy mogę złożyć zamówienie na Neostradę w trakcie wypowiedzenia umowy u dotychczasowego operatora czyli Multimo (do końca zostało mi 3 tygodnie). W odpowiedzi usłyszałem, że jeżeli internet Multimo działa na łączach TP, to muszę czekać aż Multimo mnie odłączy i dopiero wtedy złożyć zamówienie na Neostradę, bo umowa zostanie anulowana gdyż nie może być na jednym łączu dwóch usług internetowych (piszę z pamięci, bo nie zapisałem sobie czata). Jak to jest naprawdę ?

 #526573  autor: Vieslav
 07 sty 2012, 17:55
TP ma w systemie zaznaczone, że na linii działa Multimo i dopóki Multimo nie wyśle dokumentu potwierdzającego uwolnienie linii nic nie można zrobić. TP nie wie, czy fizycznie jesteś podłączony, po prostu ma zaznaczone, że Multimo dzierżawi linie i koniec.

 #526725  autor: gory-szalenstwa
 08 sty 2012, 12:30
robbertson1 pisze:Nigdy też Multimo nie dzwoniło do mnie z ofertą zmiany prędkości czy inną promocją, a klientem byłem chyba dobrym, bo starałem się płacić zawsze na czas :-)
Jakieś dziwne wyobrażenia masz. To czy ktoś płaci regularnie czy nie, nie ma wpływu na to, czy ktoś zadzwoni z inną ofertą.

Jak ktoś chce coś nowego to powinien sam zadzwonić, bo telefonu może się nie doczekać, Operatorzy co prawda starają się zdzwonić do klientów w celu zaproponowania przedłużenia, dosprzedaży, ale konsultanci nigdy nie obdzwaniają wszystkich Abonentów (przynajmniej u dużych operatorów). Gdyby tak miało być to automatycznie koszty jakie płacisz za abonament musiałyby się zwiększyć, bo konsultant to nie wolontariusz i zapłacić też mu trzeba.

 #526761  autor: robbertson1
 08 sty 2012, 13:48
Mam to szczęście, że gdy moje wyobrażenie nie zgadza się z tym, co robi lub mógłby robić operator, mogę sobie zmienić dostawcę. :smt004 Wybór w dzisiejszych czasach mamy dość spory, więc każdy klient powinien być ważny. Ale to już nie moja sprawa.