DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #635587  autor: matgym
 27 maja 2013, 12:56
Witam!

Chciałbym podpytac sie was czy ktoś spotkał sie z takim problemem, mianowicie dostałem ostatni rachunek na kwotę 5 razy wyższa niz powinienem z racji przekroczenia transmisji danych. Posiadam nowa era 110 gdzie mam 750 minut do wykorzystania na wszystko, do tej pory starczalo bez problemu, a nawet spora cześć tych minut przechodziła na następny okre rozliczeniowy, a tu nagle taka nieprzyjemna sytuacja. Dziwi mnie jedynie fakt, ze telefon pobiera dane dzień w dzień o godzinie 00:00 w rożnych wielokosciach od kilku ma do kilkudziesięciu, jest to niemożliwe żeby ten transfer był na fakturze z racji tego ze w domu jestem podłączony pod WiFi... Czytałem o tym ze operatorzy tak czasem robią ze cały dzień podliczaja o północy, ale u mnie na rachunku szczegółowym jest każde połączenie z internetem w ciagu dnia podane z dokładna godzina... Pozostaje kwestia aplikacji, których w zasadzie nie mam, a te co mam napewno nie aktualizuja sie same a tymbardziej nie potrzebują takich ilości danych ;)
Pan w Apple doradził mi jedynie wyłączyć tel na noc, a tmobile umywa rączki i nie jest mi w stanie logicznie odpowiedzieć jak to sie dzieje, ze telefon mimo połączenia z WiFi obciąża mój rachunek...
Prosilbym o jakieś wskazówki, ewentualnie co warte było by napisać w odwołaniu?

 #730903  autor: Solos
 07 lip 2014, 20:29
Witam,

Mam to samo. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? U mnie też na fakturze codziennie dokładnie o północy widnieje połączenie internetowe odebrane i wysłane - codziennie w różnej wielkości. Myślałem, że może jest to podsumowanie dnia poprzedniego, ale nie. Nie zgadza mi się suma. Konsultamnt w T-Mobile stoi przy stanowisku, że telefon sam o północy pobiera uaktulanienia "jakiś programów". Nie pomaga tłumaczenie, że mam w mieszkaniu WiFi i telefon jest w sieci WiFi jak leży w mieszkaniu.

Ma ktoś pojęcie co to może być?

 #730910  autor: cyanoone
 07 lip 2014, 20:53
Solos, Niektóre routery się restartują co jakiś czas. Wyłącz telefon przed 24 i włącz rano. Będzie uzasadnienie jeśli to wina T, że telefon nie był zalogowany do sieci.
Pozdrawiam ;)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)

 #730927  autor: KC-KARLOS
 07 lip 2014, 21:53
Drodzy, w regulaminach usług mobilnego dostępu do Internetu (abo, mix, karta) jest zapis o rozliczaniu danych.
Każdego dnia - zawsze - o godz. 24:00 dane pobrane i wysłane są zliczane razem i zaokrąglane do pełnej jednostki taryfikacyjnej, ustalonej w ofercie:
> BLUECONNECT na abonament - taryfikacja co 1 kB (kilobajt)
> Pakiety Internetowe w taryfach głosowych typu non-stop - co 100 kB
> w ofercie na kartę - pakiety z lejkiem - co 100 kB, poza pakietami - zgodnie z cennikami ofert (od 100 kB do 3 MB, np. w Heyah).
Przykład:
dziś pobrano 1440 kB i wysłano 333 kB. Łącznie wykorzystano 1773 kB. Tyle o godz. 0:00 nowego dnia rozliczeniowego zabiorą w abo blueconnect, w taryfie głosowej z pakietem typu "non-stop" - zabiorą 1800 kB.

Przypominam, że billing może nas rozliczać z transmisji danych z opóźnieniem, co również jest opisane w regulaminach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥