Witam!
Chciałbym podpytac sie was czy ktoś spotkał sie z takim problemem, mianowicie dostałem ostatni rachunek na kwotę 5 razy wyższa niz powinienem z racji przekroczenia transmisji danych. Posiadam nowa era 110 gdzie mam 750 minut do wykorzystania na wszystko, do tej pory starczalo bez problemu, a nawet spora cześć tych minut przechodziła na następny okre rozliczeniowy, a tu nagle taka nieprzyjemna sytuacja. Dziwi mnie jedynie fakt, ze telefon pobiera dane dzień w dzień o godzinie 00:00 w rożnych wielokosciach od kilku ma do kilkudziesięciu, jest to niemożliwe żeby ten transfer był na fakturze z racji tego ze w domu jestem podłączony pod WiFi... Czytałem o tym ze operatorzy tak czasem robią ze cały dzień podliczaja o północy, ale u mnie na rachunku szczegółowym jest każde połączenie z internetem w ciagu dnia podane z dokładna godzina... Pozostaje kwestia aplikacji, których w zasadzie nie mam, a te co mam napewno nie aktualizuja sie same a tymbardziej nie potrzebują takich ilości danych
Pan w Apple doradził mi jedynie wyłączyć tel na noc, a tmobile umywa rączki i nie jest mi w stanie logicznie odpowiedzieć jak to sie dzieje, ze telefon mimo połączenia z WiFi obciąża mój rachunek...
Prosilbym o jakieś wskazówki, ewentualnie co warte było by napisać w odwołaniu?
Chciałbym podpytac sie was czy ktoś spotkał sie z takim problemem, mianowicie dostałem ostatni rachunek na kwotę 5 razy wyższa niz powinienem z racji przekroczenia transmisji danych. Posiadam nowa era 110 gdzie mam 750 minut do wykorzystania na wszystko, do tej pory starczalo bez problemu, a nawet spora cześć tych minut przechodziła na następny okre rozliczeniowy, a tu nagle taka nieprzyjemna sytuacja. Dziwi mnie jedynie fakt, ze telefon pobiera dane dzień w dzień o godzinie 00:00 w rożnych wielokosciach od kilku ma do kilkudziesięciu, jest to niemożliwe żeby ten transfer był na fakturze z racji tego ze w domu jestem podłączony pod WiFi... Czytałem o tym ze operatorzy tak czasem robią ze cały dzień podliczaja o północy, ale u mnie na rachunku szczegółowym jest każde połączenie z internetem w ciagu dnia podane z dokładna godzina... Pozostaje kwestia aplikacji, których w zasadzie nie mam, a te co mam napewno nie aktualizuja sie same a tymbardziej nie potrzebują takich ilości danych
Pan w Apple doradził mi jedynie wyłączyć tel na noc, a tmobile umywa rączki i nie jest mi w stanie logicznie odpowiedzieć jak to sie dzieje, ze telefon mimo połączenia z WiFi obciąża mój rachunek...
Prosilbym o jakieś wskazówki, ewentualnie co warte było by napisać w odwołaniu?