DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #705704  autor: kostykiewicz
 24 mar 2014, 09:35
Witam,
Niedługo mam zamiar przenieść swój numer stacjonarny do jednych z operatorów voip
Po mojej obserwacji zainteresowany jestem 3 operatorami:
-halonet.pl
-freeconet.pl
-ipfon.pl

Moje pytanie do osób, które już miał z nimi lub innymi styczność brzmi:

1.Możecie opisać mi swój przebieg przenoszenia numeru, czy napotkaliście jakies problemy ze strony netii, na co mam zwrócić szczególna uwage aby nie nadziac sie na różne kruczki, które ciężko wychwycić.

2.Czy mieliście tak że w netii posiadaliście Telefon + Internet jak to robiliście? pismo o rezygnację z internetu a później dyspozycja do operatora któregoś z voip o przeniesienie numeru? Jak to najlepiej zrobić

3.Który według was jest najtańszy i najlepszy na obecnym rynku z operatorow voip

 #705908  autor: Netia
 25 mar 2014, 10:04
Szanowni Pastwo,

W celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji w przedmiotowej kwestii proponujemy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
np. Infonetią, tel. 801 802 803, (22) 711 11 11.

Inne możliwe sposoby kontaktu z nami:
http://firma.netia.pl/kontakt,tab,2.html

Nasi konsultanci z pewnością udzielą rzetelnej porady.

Pozdrawiamy,
Netia
 #705928  autor: FreecoNet
 25 mar 2014, 12:55
Witam,
poniżej kilka informacji – jak wygląda to z naszej FreecoNet-owej perspektywy:

1. Proces przeniesienia numeru standardowo u wszystkich operatów trwa około dwóch miesięcy. Pierwszy miesiąc to realizacja procesu na linii Klient - FreecoNet, drugi przeznaczony jest na wypowiedzenie umowy u dotychczasowego operatora (oczywiście wszelkimi formalnościami zajmuje się FreecoNet). Standardowy tryb wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.

Realizacja procesu przeniesienia od Netii odbywa się bez przeszkód ze strony operatora.


2. W pierwszej kolejności najlepiej skonsultować procedurę z operatorem Netia. Jeśli umowa zawarta jest na internet i telefon oraz nie ma możliwości wypowiedzenia tylko jednej usługi, konieczne jest potwierdzenie ze strony operatora, że przesłane zlecenie na przeniesienie numeru będzie równoznaczne z zakończeniem umowy na telefon i internet.


3. Rozwiązania FreecoNet sprawdzają się zarówno w domu, jak i w firmie. W zależności od potrzeb, użytkownik ma do wyboru:
- ofertę z doładowaniem (2 zł/mc za konto oraz numer, 7 gr/min na numery stacjonarne, od 3 gr/min na numery zagraniczne).
- ofertę abonamentową (od 16,90zł netto z pakietem minut oraz usług dodatkowych).

Z FreecoNet można korzystać także w smartfonie dzięki darmowej aplikacji mobilnej.


4. Numery przeniesione do FreecoNet można przenieść dalej do dowolnie wybranego operatora. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony. W związku z tym FreecoNet nie naraża Klienta na dodatkowe opłaty związane z okresem lojalnościowym.


Jeśli ma Pan jeszcze jakieś pytania odnośnie przenoszenia numerów lub oferty, zapraszamy do kontaktu - mail: [email protected], tel. 22 10 10 100.


Pozdrawiam,
Michał z FreecoNet
 #708253  autor: kostykiewicz
 05 kwie 2014, 07:57
FreecoNet pisze:Witam,
poniżej kilka informacji – jak wygląda to z naszej FreecoNet-owej perspektywy:

1. Proces przeniesienia numeru standardowo u wszystkich operatów trwa około dwóch miesięcy. Pierwszy miesiąc to realizacja procesu na linii Klient - FreecoNet, drugi przeznaczony jest na wypowiedzenie umowy u dotychczasowego operatora (oczywiście wszelkimi formalnościami zajmuje się FreecoNet). Standardowy tryb wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.

Realizacja procesu przeniesienia od Netii odbywa się bez przeszkód ze strony operatora.


2. W pierwszej kolejności najlepiej skonsultować procedurę z operatorem Netia. Jeśli umowa zawarta jest na internet i telefon oraz nie ma możliwości wypowiedzenia tylko jednej usługi, konieczne jest potwierdzenie ze strony operatora, że przesłane zlecenie na przeniesienie numeru będzie równoznaczne z zakończeniem umowy na telefon i internet.


3. Rozwiązania FreecoNet sprawdzają się zarówno w domu, jak i w firmie. W zależności od potrzeb, użytkownik ma do wyboru:
- ofertę z doładowaniem (2 zł/mc za konto oraz numer, 7 gr/min na numery stacjonarne, od 3 gr/min na numery zagraniczne).
- ofertę abonamentową (od 16,90zł netto z pakietem minut oraz usług dodatkowych).

Z FreecoNet można korzystać także w smartfonie dzięki darmowej aplikacji mobilnej.


4. Numery przeniesione do FreecoNet można przenieść dalej do dowolnie wybranego operatora. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony. W związku z tym FreecoNet nie naraża Klienta na dodatkowe opłaty związane z okresem lojalnościowym.


Jeśli ma Pan jeszcze jakieś pytania odnośnie przenoszenia numerów lub oferty, zapraszamy do kontaktu - mail: [email protected], tel. 22 10 10 100.


Pozdrawiam,
Michał z FreecoNet

Panie Michale mam pytania prosze odpowiedziec nie tylko mi się przyda

1.Z tego co się orientuje ważność dokumentów po podpisaniu wynosi 60 dni tak? W takim razie nie ma sensu niż te 60 dni próbować załatwiać robote papierkową pomiędzy przejściem z netii do was?

2.Z tego co się dowiedziałem lepiej najpierw złożyć papiery o przeniesienie numeru do was i np. 3-5 dni po złożeniu (licząc że do końca jeszcze np. ponad 50 dni bo tyle wychodzi ważność dokumentów) złożyć rezygnacje z usługi na internet ???

Moja sytuacja jest taka że mam na łączu LLU czyli nie mam internetu to i nie mam telefonu.
Dlatego wydaje mi się że najbezpieczniej załatwić z wami papiery o przeniesienie i inne formalności itp a dopiero pare dni potem o rezygnacje dobrze mówię?????

3.Po jakim czasie dowiem się od złożenia wszystkich formalności jeśli chodzi o przeniesienie tzn wypełnienie podpisanie i dostarczenie je do was? Dowiem się o terminie przejścia z netii do was? np. przyjdzie mi mailowoą że data przeniesienia jest wyznaczona na tego i tego??? abym już mógł wtedy wysyłać rezygnacje za internet który równie dobrze mam w netii na łączu LLU

 #708320  autor: Ricki1980
 05 kwie 2014, 14:22
Opiszę swoją procedurę zmiany operatora z Tp (obecnie Orange) na VoIP w Halonet. Całość załatwiłem przez email. Początkowo kupiłem numer na próbę, aby sprawdzić jak to działa i czy się sprawdzi. Po testach byłem zadowolony i pobrałem wniosek dotyczący przeniesienia numeru i zmianie obecnego testowego numeru na mój z Tp. W międzyczasie podłączyłem drugą linię z naked llu i podłączyłem bramkę VoIP do niej. Wyjechałem na urlop, a po powrocie wszystko bylo, tak jak obiecano. Netia dołączyła swoje bsa, tp oddała numer, linia została wyłączona, a na drugiej działał sam internet llu i telefon VoIP.

 #708387  autor: kostykiewicz
 05 kwie 2014, 20:34
U mnie jest taka sytuacja ze mam operatora w moim miescie na swiatlowodzie i z nim bede trzymal sztame i pobieral od niego internet.

Natomiast chce zrezygnowac bez problemowo z internetu w netii i przeniesc numer do halonet czy innego operator z tych ktore podalem powyzej

 #708441  autor: Ricki1980
 05 kwie 2014, 23:40
Co za problem? Załóż konto i kup numer u operatora VoIP. Sprawdź, czy działa dobrze. Jeśli będzie ok, złóż dokumenty u niego, aby przeniósł numer z Netii i po sprawie. Potrzebne dokumenty w Halonet są na ich stronie. Wystarczy pobrać, wydrukować i wypełnić a następnie zeskanować i wysłać emailem do nich. W Netii sam internet najszybciej wypowiedzieć przez email/fax po wcześniejszym kontakcie z BOA. Listy lubią się im "zgubić". Jak dobrze wszystko wypełnisz i wyslesz w miarę szybko, to od czerwca będziesz wolny od llu i posiadać telefon w VoIP z aktualnie posiadanym numerem.

 #708732  autor: piotrek6
 07 kwie 2014, 16:17
co Wy z tym freco netem takie same posty już widziałem gdzieś indziej...?

 #730439  autor: dziedziel
 05 lip 2014, 16:56
Może się się trochę podepnę pod temat:
Umowa z Netią na telefon stacjonarny kończy mi się z końcem września. Kiedy należałoby złożyć wniosek u operatora Voip o przeniesienie ? Tak by nie zapłacić kary za zerwanie umowy wcześniej z Netia ?

Umowa na internet kończyła się wcześniej i już ją wypowiedziałem.

Pozdrawiam Dziedziel