DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #732720  autor: Aitane
 15 lip 2014, 12:35
Witam. Od razu chciałbym zaznaczyć, że jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o te sprawy, więc proszę mnie za bardzo nie krytykować... ;)

Chcę się dowiedzieć, czy jest możliwość podłączenia na stałe WiFi w telefonie tak, żebym mógł go używać nie tylko w domu czy w miejscach, gdzie ten darmowy internet jest. Są jakieś oferty u dostawców internetu?

Mój telefon to LG Swift L9 II.

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

 #732772  autor: user_delete34
 15 lip 2014, 16:25
Przecież WiFi włączone jest na stałe po kliknięciu na przełącznik o ile tylko nie masz włączonej funkcji "WiFi zależne od lokalizacji" i masz włączoną "WiFi ma działać po uśpieniu".
Połączenie z dowolną siecią WiFi to inna sprawa. Możesz włączyć (ustawienia zaawansowane) powiadamianie o znalezieniu otwartej sieci, jeśli znajdziesz się w zasięgu - bateria (przy takim ciągłym działaniu) zejdzie szybciej, ale nie będziesz musiał samemu odświeżać listy. Oczywiście musisz jeszcze kliknąć na sieć, by się połączyć, a ona musi na to zezwolić.