Strona 5 z 8

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:09 gru 2022, 17:17
autor: babciagienia1p
@Karlos20
Najbardziej prawdopodobne, że każą czekać 72 godziny, ale kto wie... Może pomogą... Zależy kto odbierze telefon.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:09 gru 2022, 17:24
autor: KC-KARLOS
Warto próbować, z telefonu, gdy jest aktywny no-limit na rozmowy, BOK Plusa nie jest dodatkowo płatny. Warto próbować kilkukrotnie.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:10 gru 2022, 15:41
autor: asdaf
babciagienia1p pisze:
09 gru 2022, 17:17
Najbardziej prawdopodobne, że każą czekać 72 godziny...
Dokładnie tak powiedzieli. Jeśli nie wskoczy w tym czasie to kuzyn ma pisać reklamację.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:10 gru 2022, 15:52
autor: babciagienia1p
@asdaf
Nie ma na co czekać. Niech pisze od razu. Pakiet sam nie wejdzie, a w poniedziałek zgłoszenie będzie od rana obrabiane.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:10 gru 2022, 15:59
autor: neotele
@asdaf
Z pisaniem reklamacji bym się wstrzymał, bo jeśli takowa pójdzie, to będą ją rozpatrywać prawie 30 dni (tyle im ostatnio to zajmuje).
Próbowałbym jeszcze drugi, trzeci, itd. raz załatwić sprawę od ręki przez chat/telefonicznie, licząc, że w końcu trafi się jakiś bardziej kumaty konsultant.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:10 gru 2022, 16:03
autor: R.Mandano
A tak przy okazji - czy włączą tę promocję po przeniesieniu z A2-M :?:

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:10 gru 2022, 16:13
autor: babciagienia1p
neotele pisze:
10 gru 2022, 15:59
@asdaf
Z pisaniem reklamacji bym się wstrzymał, bo jeśli takowa pójdzie, to będą ją rozpatrywać prawie 30 dni (tyle im ostatnio to zajmuje).


Jakieś półtora miesiąca temu miałam identyczną sytuację w Plushu (też próba aktywacji 1500 GB w piątek). Jeden konsultant mówił, że trzeba czekać 72 godziny, drugi że 72 godziny w dni robocze.
Nie pisałam reklamacji. W temacie e-maila napisałam "zgłoszenie techniczne". W treści tylko dane osobowe + krótka wzmianka, że pakiet nie został przyznany i link do aktualnego regulaminu, bez zbytniego rozwodzenia się. Wysłałam w niedzielę (przed upływem 72 godzin). W środę pakiet przyznano.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:10 gru 2022, 16:16
autor: neotele
R.Mandano pisze:
10 gru 2022, 16:03
A tak przy okazji - czy włączą tę promocję po przeniesieniu z A2-M :?:
Nie powinno być żadnych problemów, bo a2mobile to obca sieć  (to nic, że na masztach Plusa).

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:12 gru 2022, 08:03
autor: mariusz9a
Podaj numer sprawy konsultantom na plusforum.pl - załatwią Ci rozpatrzenie w zasadzie "od ręki".

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:15 gru 2022, 21:36
autor: Nabuchodonozor
Opiszę swoją sprawę. Żona zgłosiła się do salonu Plus w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej (Auchan) celem przeniesienia numeru z sieci T-Mobile Taryfa Go. "Konsulka" przeniosła z dniem 13.12 nr do taryfy prosto na kartę w której nie da się włączyć 3 miesiące gratis, co jedynie możliwe w taryfie elastyczna. Żona dzwoniła do BOK Plusa i powiedzieli, że mogą zmienić taryfę na elastyczną, ale za 5 zł, ale i tak nie dostanie żona 3 miesiące gratis. W związku z tym żona udała się wczoraj wieczorem do salonu Play celem przeniesienia nr do tejj sieci. Do dziś nr nie został przeniesiony. Status przeniesienia na stronie Play: obecny operator odmówił przeniesienia numeru. Po telefonie do BOK Plus podają, że nie ma takiego wniosku u nich. Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
edit: nie muszę dodawać, że żona nie wie o istnieniu różnych taryf w Plusie na kartę, a jako ćwiczenie proszę o znalezienie wprost na stronie plus oferty prosto na kartę, podstawowa jest elastyczna, konsulka celowo włączyła tę taryfę, żeby nie otrzymać bonusu i utrudnić włączenie jakiegokolwiek podstawowego pakietu no-limit

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:16 gru 2022, 09:32
autor: neotele
Nabuchodonozor pisze:Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
Tu masz rację. Telekomy, jeśli znajdą jakąś podstawę, to utrudniają przenosiny. Zastanów się, czy na pewno chcesz przenieść nr do Plusa, szczególnie w kontekście najnowszych zmian, zmuszających do regularnego wydawania min 5zł/mies.: viewtopic.php?f=22&t=89680&p=1139878&si ... 5#p1139851
konsulka celowo włączyła tę taryfę, żeby nie otrzymać bonusu i utrudnić włączenie jakiegokolwiek podstawowego pakietu no-limit
Może celowo (tego nigdy się nie dowiesz - chyba, że ją zapytasz i Ci szczerze odpowie) , ale może po prostu jest niekumata/początkująca/popełniła błąd.
Sugeruję zawsze w czasie przenosin w salonie każdego z operatorów wyraźnie mówić, do jakiej taryfy ma być nr przenoszony, a na koniec prosić o potwierdzenie. Inaczej zawsze mogą zrzucić winę na klienta.

Ustaliłbym w Plus, dlaczego dali odmowę? (Być może trzeba kartę najpierw aktywować w Plus?)
I złożyłbym ponownie wniosek o przeniesienie w Play. Może, po dniu przerwy w systemie Plusa coś się zmieniło i teraz nie będzie problemów.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:16 gru 2022, 11:40
autor: Remington
neotele pisze:
16 gru 2022, 09:32
Nabuchodonozor pisze:Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
Tu masz rację. Telekomy, jeśli znajdą jakąś podstawę, to utrudniają przenosiny.

Nigdy się z czymś takim nie spotkałem, a numerów przenosiłem, że ho ho. Trzeba zapytać Playa jaki był powód odmowy, bo odpowiedni kod wraca do operatora docelowego.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:14 lut 2023, 10:31
autor: columbo
To jak to jest teraz przy korzystaniu z tej promocji przez 3 miesiące z ważnością konta? Pamiętam, że jak kiedyś z niej korzystałem to trzeba było włączyć RWK, ale tego już nie ma.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:14 lut 2023, 10:42
autor: KC-KARLOS
columbo: zamiast się martwić, polecam MNP do Plusha - oprócz 3m no-limitów za darmo, zasilasz konto za 5 zł i odpalasz RWK.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:14 lut 2023, 10:45
autor: columbo
No ok, ale to już przecież nie działa, czy ja czegoś nie rozumiem?
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... osci-konta

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:14 lut 2023, 10:50
autor: KC-KARLOS
columbo: czytałeś uważnie? Nie ma RWK w Plushu w takiej formule, gdzie po włączeniu promki zasilasz konto i RWK jest włączone pozostawiając te 5 zł.
Teraz mając 5 zł - za tą kwotę odpalasz RWK w Plushu.
W Elastycznej potrzebne będzie 29 zł aby przedłużyć wychodzące o 365 dób.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:14 lut 2023, 11:18
autor: columbo
Aaa, to może być. Dziwna ta różnica między Plushem a Plusem.

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:14 lut 2023, 11:44
autor: KC-KARLOS
columbo: Elastyczna jest głównie do internetu mobilnego - każde zasilenie sumuje się z poprzednim, ważnym bonusem GB, w porównaniu do Plusha, gdzie pakiety są rozliczane osobno - mimo, że Plush daje więcej GB w różnych opcjach (Plush oferuje dodatkowo 200 GB neta nocnego [między godz. 1 a 8 rano] za 10 zł/mc).

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:15 lut 2023, 22:50
autor: columbo
Karlos20 pisze:
14 lut 2023, 10:50
columbo: czytałeś uważnie? Nie ma RWK w Plushu w takiej formule, gdzie po włączeniu promki zasilasz konto i RWK jest włączone pozostawiając te 5 zł.
No to coś zapomnieli zaktualizować w tym plushu, bo na stronie https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte
po kliknięciu usługi dodatkowe jest:
Rok ważności konta - 0 zł
Po wprowadzeniu kodu doładuj konto w ciągu 30 dni za min. 5 zł.
Aktywacja: *136*11*10#

Re: [KARTA]Plus elastyczna i 3 darmowe miesiące

Post:28 mar 2023, 19:39
autor: jacek1998
Czy są jeszcze jakieś inne taryfy w Plusie lub Plushu umożliwiające włączenie no limit i 100GB na 3 mc za darmo? Na wypadek gdyby "nie było mozliwosci" przeniesienia do Plus Elastyczna?
Czy są jakieś możliwości nakłonienia konsultanta do przeniesienia do Plus Elastycznej? Miałem już sytuację kiedy w drugim salonie kilkaset metrów dalej beż problemu przeniesiono numer podczas gdy w innym konsultant(kierownik) "nie widział takiej taryfy w systemie".