DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #497707  autor: BeCkS
 19 sie 2011, 11:41
Postanowiłem zakończyć na jeden dzień moją przygodę z Orange. Z uwagi na duże zaciekawienie przenosinami opisałem jak to wygląda.

Środa, 14:00.
Wizyta w salonie PLAY. Spisanie na podstawie dowodu osobistego odpowiednich dokumentów. Należy ewentualnie zaktualizować swoje dane u operatora Orange pod *100. Ja musiałem to zrobić z uwagi na nowy dowód osobisty. W trakcie wizyty w salonie dostałem dwa SMSy z PLAY o treści:

"Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru. Zlecenie przekażemy Twojemu operatorowi, a o dalszych krokach będziemy Cię informować przez SMS."
"Dziękujemy, za odebranie karty PLAY. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o jego decyzji za pomocą SMS."


Środa, 16:00
Po wizycie w salonie, po około 2 godzinach przychodzi SMS od sieci Orange o treści:

"Informujemy, że rozpatrujemy złożony w P4 wniosek o rozwiązanie umowy z przeniesieniem numeru 512xxxxxx do sieci P4. O rozpatrzeniu bądź odrzuceniu wniosku powiadomi Państwa operator Biorca. Anulowanie procesu przeniesienia numeru możliwe jest pod numerem telefonu *555. Pozdrawiamy Orange."


Środa, 17:20

Telefon od konsultanta Orange:
"Dzień dobry, z tej strony Krystyna Czubówna sieć Orżnąć. Czy jest Pan zainteresowany przedłużeniem umowy? .... W takim razie rezygnuje Pan? ... Dziękuje. Do widzenia."

Środa, 18:40
SMS o treści:
"Informujemy, że Twój operator wyznaczył datę oddania numeru na dzień... (data, czwartek). W tym dniu na karcie PLAY zostanie właczony Twój numer."


Czwartek, 00:01
Numer w Orange jest jeszcze aktywny. Karta SIM z PLAY daje komunikat:
"Nieudana rejestracja karty SIM"
Czekam.

Czwartek, 00:51
Podczas dzwonienia na numer Orange, otrzymuje komunikat:
"Abonent posiada wyłączoną możliwość odbierania połączeń"
Za to numer w PLAY jest aktywny. W Orange już nie.

Czwartek, 10:15
Wizyta w salonie Orange i złożenie dyspozycji przejścia na oferte Orange POP z oferty PLAY FRESH.
Po 20 minutach dostałem do podpisu 4 dokumenty i kartę SIM.

Czwartek, 11:04
SMS od sieci PLAY o treści:
"Oceń proces przejścia do PLAY wysyłając darmowy SMS z cyfra 6, 5, 4,..."

SMS od sieci ORANGE:
"Otrzymano potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru xxx-xxx-xxx do Orange. Planowana data przeniesienia to (data, piątek). Pozdrawiamy Orange."
Przez pozostałą część dnia cisza, ani SMSa od Orange, ani od PLAY.

Piątek, 00:15
SMS o treści:
"Witamy wśród klientów Orange. Twój dotychczasowy numer jest już aktywny w sieci. Pozdrawiamy Orange."

Niestety NIE otrzymałem roku ważności konta oraz NIE otrzymałem 10zł na start. Trzeba reklamować.

Piątek, 06:00
Próba rejestracji karty na Orange.pl kończy się komunikatem:
"Użytkownik o takim numerze został usunięty z systemu. Ponowna rejestracja możliwa będzie za 48 godzin."

Piątek, 06:45
Telefon do konsultanta. Po krótkich wyjaśnieniach pani wydłużyła mi konto na rok czasu. Niestety nie dodała mi 10zł na start, bo - jak twierdzi - nie ma o tym słowa w regulaminie. No i chyba ma rację, bo o tej kwocie nie ma ani słowa nigdzie.
Doładowałem PRZELEW SMS z allegro i jest pięknie.


Tak wygląda cały proces przejścia z Orange do Play i następnego dnia z Play do Orange. Rok ważności konta jest także dla klientów powracających.
Przejście z Orange do PLAY to czysta przyjemność, jestem na bieżąco informowany o wszystkich działaniach. niestety w drugą stronę tak pięknie nie jest. Przyznam, że podczas "ciszy" SMSowej miałem chwilę zwątpienia czy to wszystko się uda. Udało się.

 #497710  autor: elkanguro
 19 sie 2011, 11:49
Czyli jednak konto w Orange On-line szybko jest kasowane.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #497716  autor: BeCkS
 19 sie 2011, 12:03
Tak, szybko. Jeszcze wcześniej, podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, on gdzieś tam widział jeszcze mój numer w ofercie abonamentowej, mimo, że był już w sieci PLAY. Teraz muszę czekać 48h by ponownie zarejestrować numer.

 #497722  autor: elkanguro
 19 sie 2011, 12:25
Ciekawe czy od razu automatycznie jest też usuwana skrzynka e-mail, a jeśli tak to czy można później ten sam adres e-mail odzyskać?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #497724  autor: DanielR
 19 sie 2011, 12:33
Dzięki za wpis. Poczułem się niczym czytający jakiś pamiętnik. :wink:
BeCkS pisze:Przejście z Orange do PLAY to czysta przyjemność, jestem na bieżąco informowany o wszystkich działaniach. niestety w drugą stronę tak pięknie nie jest. Przyznam, że podczas "ciszy" SMSowej miałem chwilę zwątpienia czy to wszystko się uda. Udało się.
Niby tak, ale nie przesadzaj. Z Twoich wpisów wynika, że i tak obecnie wszytko jest ładnie dopracowane, łącznie z samymi komunikatami SMS - choć wiadomo, zawsze mogą zdarzyć się operatorowi jakiś wpadki.
Ważne również, że ze strony Orange nastąpiła dość szybka i pozytywna rekacja na reklamację.
Jednym zdaniem - jest w miarę OK.

 #497736  autor: BeCkS
 19 sie 2011, 14:17
Ah. Zapomniałem dodać, że przechodząc do PLAY dostałem 60zł - po doładowaniu za 5zł. Większość tej kasy poszła na rozmowy z konsultantami sieci Orange ale także pozwoliłem sobie na szaleństwo do innych sieci ;-). Z 60zł przepadło 35zł, ale to i tak było ładnie.

 #497827  autor: dreapheus
 19 sie 2011, 21:28
Przeniosłem dziś też numer w tym samym schemacie orange=>play=>orange 365 dni ważności na start i 10 zł na koncie

 #497894  autor: BeCkS
 20 sie 2011, 02:46
dreapheus, no widzisz, a mnie oszukali :p i mi nie dali 10zł na start. Ach, ta konsultantka u której to robiłem była jakaś nie taka ;-(.

 #497946  autor: zoltan666
 20 sie 2011, 12:00
BeCkS to przenieś jeszcze raz numer w tą i spowrotem, może tym razem dostaniesz te 10zł. ;)
Jak czytam o takich akcjach to jestem za wprowadzeniem jakiegoś limitu na to przenoszenie numerów.

 #497950  autor: KC-KARLOS
 20 sie 2011, 12:07
BeCkS pisze:Ach, ta konsultantka u której to robiłem była jakaś nie taka ;-(.
Gdy ja przenosiłem do testów numer z Play do Orange, też taką miałem konsultantkę jakąś nieprzyjemną - ale była mocno zdziwiona faktem, dlaczego odchodzę z tym numerem od Playa xD

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #498170  autor: artix
 21 sie 2011, 13:43
Nie wiem skąd się bierze to 10zł, pare dni temu przeniosłem numer z heyah do orange pop i nie dostałem żadnej kasy.

 #498178  autor: artix
 21 sie 2011, 14:06
To ja już nie wiem, czy wy mówicie o 10zł po doładowaniu, czy o 10zł na start.

 #498212  autor: elkanguro
 21 sie 2011, 17:02
Niektórzy dostali 10zł na start, ale o tym nie ma informacji w regulaminie.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #498213  autor: KC-KARLOS
 21 sie 2011, 17:13
Ja dostałem na start 10 zł, prosto na konto główne - zużyłem te środki na 5 pakietów netowych tych 24-godzinnych :) Czyli na 500 MB danych - taniej, niż na OFnK, jeśli potrzebuje neta tu i teraz. Taryfa to: Orange POP.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #498219  autor: DanielR
 21 sie 2011, 18:00
A próbowaliście zmieniać taryfę?
Czy po zamianie taryfy na inną, czas ważności konta zmienia się / skraca?

 #498221  autor: KC-KARLOS
 21 sie 2011, 18:12
DanielR pisze:A próbowaliście zmieniać taryfę?
Czy po zamianie taryfy na inną, czas ważności konta zmienia się / skraca?
Ważność konta się nie zmienia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #498304  autor: dreapheus
 22 sie 2011, 10:29
Po zmianie na taryfę orange free na kartę co ciekawe:
w tym bonusowa wartość dostępnego limitu transferu danych 18.08.2012 (362 dni) 152,00 MB

 #498975  autor: nav
 24 sie 2011, 22:13
Jak w praktyce wyglada masz za staz po takim przeniesieniu numeru? Licza calosc 'bycia w orange' czy zaczynaja naliczanie od poczatku, jako nowy numer?

 #499011  autor: mkowalski
 24 sie 2011, 23:48
nav pisze:Jak w praktyce wyglada masz za staz po takim przeniesieniu numeru? Licza calosc 'bycia w orange' czy zaczynaja naliczanie od poczatku, jako nowy numer?
Jako nowy numer. Nawet przy przejściu abonament->karta staż jest naliczany od nowa.