• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #223205  autor: rtoip10
 25 wrz 2007, 09:47
Zakupiłem aktywację w abonamencie przez internet w orange sklep przesyłka dotarła w 3 dni i na tym koniec dobrych wiadomości. Od ponad tygodnia (17 września odebrałem przesyłkę) orange nie jest w stanie aktywować karty sim by móc używać telefonu. Dzwonienie pod *100, wysyłanie maili do orange@sklep nic nie daje telefon nadal martwy.
Co robić może ktoś z was to już przerabiał.

 #223211  autor: yagi
 25 wrz 2007, 10:04
orange nie ma jakiegos zastrzezonego terminu ze aktywuje jak "se wklepie" do systemu? Czytales warunki sprzedazy?

Idz do jakiego salonu firmowego, ktory ma dostep do kont klientow i u nich zalatwiaj - moze cos zdzialaja... A jak nie to chyba najlepiej im to oddac - mozesz to zrobic w ciagu 10 dni od odebrania towaru bez podania przyczyny, choc w tej sytuacji to opis przyczyny to moglby byc drugi "Potop" :mrgreen:

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #223275  autor: emeswu
 25 wrz 2007, 15:14
Widzę że w tej sprawie nic się nie poprawiło... Ja co prawda przerabiałem to daawno, bo 2 lata temu ale sytuacja była podobna. Formularz do aktywacji na stronie nie działał, wysyłanie nr karty sim mailem nic nie dawało. Po mniej więcej 3 tygodniach napisałem do orange maila w którym zagroziłem że odsyłam telefon i dziękuję za współpracę. I wiecie co? System im zaczął nagle działać...

 #223392  autor: emeswu
 25 wrz 2007, 21:54
Jak widać pkt. 11 to fikcja...

 #223439  autor: rtoip10
 26 wrz 2007, 09:17
Wszystkie terminy aktywacji zostały już przez orange przekroczone

Na moje nieszczęście mineło już 10 dni w ciągu których mogę odstąpić od umowy, po za tym folie z telefonu już ściągnięte więc i tak zwrócić nie można

Orange na maile do boku i do orange sklep nie raczy odpowiadać

Do wczoraj konsultanci telefonicznie informowali mnie że winna jest DPD firma kurierska bo nie dostarczyła podpisanej przezemnie umowy

Dzisiaj poinformowano mnie że w orange mają awarię systemu, która to uniemożliwia już od kilku dni aktywację kart kupionych online

A mój telefon nadal nie działa :twisted: :twisted: :twisted:

 #223458  autor: balon84
 26 wrz 2007, 12:50
rtoip10 pisze:Wszystkie terminy aktywacji zostały już przez orange przekroczone
Jest to jednoznacze ze zlamaniem regulaminu ! Co za tym idzie masz prawo do zerwania umowy chyba ze zalezy Ci za wszelka cene :wink:
rtoip10 pisze:Do wczoraj konsultanci telefonicznie informowali mnie że winna jest DPD firma kurierska bo nie dostarczyła podpisanej przezemnie umowy

Dzisiaj poinformowano mnie że w orange mają awarię systemu, która to uniemożliwia już od kilku dni aktywację kart kupionych online
Caly czas kłamią :evil:

[center] NOKIA [/center]

Siemens C45/3510i/6630/6020/6151/E50/3120 Classic/SE W890i/3110 Classic/6303 Classic/Samsung B2710 Solid/Nokia Lumia 610/Nokia 6230i/Nokia 3310/Nokia/6310i/Samsung SIII/Nokia 515/Iphone 4s

 #223628  autor: D@rio
 26 wrz 2007, 21:44
balon84 pisze:Jest to jednoznacze ze zlamaniem regulaminu ! Co za tym idzie masz prawo do zerwania umowy chyba ze zalezy Ci za wszelka cene
ale tu trzeba oddzielić dwie rzeczy. Czy chodzi o RŚUT czy o regulamin promocji/usługi. W przypadku tego pierwszego tak - możesz zrezygnować. Ale w przypadku tego drugiego możesz niestety tylko reklamować...

Obrazek

 #223686  autor: mike278
 26 wrz 2007, 23:43
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 472421.pdf dario polecam uwadze punkt 18. w tym przypadku umowa zostaje zawarta o ile pamietam z chwila wplywu do centka.

Execute the order 66.

 #223688  autor: D@rio
 27 wrz 2007, 00:00
mike278 pisze:http://www.orange.pl/bina...437/1472421.pdf dario polecam uwadze punkt 18. w tym przypadku umowa zostaje zawarta o ile pamietam z chwila wplywu do centka.

tak, tylko teraz co rozumiemy poprzez "zawarcie umowy" ;)

W tym przypadku aby ona faktycznie była zawarta to musi dotrzeć do PTK Centertel. Jeśli już dotarła. To faktycznie, jesteś na wygranej pozycji...

Obrazek

 #223700  autor: mike278
 27 wrz 2007, 08:02
co tez napisalem. z chwila wplywu i zarejestrownia pisma. jesli autorowi topa chcialoby sie poszarpac z orange to musialby zaczac od kontaktu z firma kurierska i tam sprawdzic kiedy oddano pismo z umowa. na wiarygodnosc centka w tym momencie nie liczyl. tak jakos. nie oskarzam ich, ale czesto bywa tak ze co konsultant to inne dane.

Execute the order 66.

 #223709  autor: Pientka
 27 wrz 2007, 09:17
Witam,
Mama podobne problemy ze sklepem Orange. Problem aktualnie polega na tym ze padl im serwer i wiekszosc zgloszen ktore nei byly zrealizowane lub byly w trakcie realizacji teraz wisi w prozni. Moj problem polega na tym ze moje zgloszenie wogole nie doszlo do realizacji - z winy Orange - zbyt dlugi czas realizacji od 28 sierpnia :/ Tyle ze po tym jak zamieniono moj status zamowienia na zawieszony nie mam mozliwosci zlozyc nowego zamowienia na abonament ani w sklepie online ani w salonie. Jakby nie parzyc jest to totalna nedza. Zwlaszcza ze ich mail oczywiscie nie odpowiada a ja nadal czekam na zbawienie. Czekam na rady co w takiej sytuacji moge zrobic. BOK i wszelkie inne infolinie podaja mail [email protected] jako jedyne zrodlo informacji czy tez dzialan. Problem w tym ze oni nie odpisuja. Co radzicie?

[ Dodano: 2007-09-27, 11:53 ]
Dodam tylko infomracje ze dzwonaic na 510900900 mozna wyslac ponagelnie do [email protected] i wtedy te oto ziomki musza zareagowac do 48h

[ Dodano: 2007-10-12, 12:48 ]
Po 1,5 miesiaca odblokowali mi konto, ale na tyle mnie zniechecili ze czekam na lepsza oferte w innej sieci :/

 #240555  autor: Taborak
 19 gru 2007, 16:24
Szukałem właśnie opinii o sklepie i trafiłem na to - dotychczas raczej znajdowalem dobre :) Dostałeś jakąś odpowiedź od Orange? W końcu gdybyś reklamował, to mają ustawowe 14 dni na ustosunkownae się do niej...

 #240558  autor: przemek910
 19 gru 2007, 16:40
Taborak pisze:Dostałeś jakąś odpowiedź od Orange?
czytaj uważnie, przecież napisał.
Taborak pisze:W końcu gdybyś reklamował, to mają ustawowe 14 dni na ustosunkownae się do niej...
30...

 #240576  autor: maniek
 19 gru 2007, 18:42
wiecie co mialem zamiar przez internet zamowic abonament ale po tym co tu wyczytalem to jednak do salonu sie przejde :wink:

 #240582  autor: mikage1
 19 gru 2007, 18:56
i słusznie, nie ma to jak kontakt face-to-face ze sprzedawcą, screen-to-screen się nie umywa :P

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #240680  autor: arkady123
 20 gru 2007, 10:22
ja zamawiałem juz trzy aktywacje z telefonem w orange i nie było najmniejszego problemu.Zaraz jak tylko kurier mi dostarczył aktywowałem numer na orange.pl i po kilku minutach był już aktywny.

 #241304  autor: asmo
 22 gru 2007, 21:16
orange on-line to wielka pomyłka ja nie czekałem długo na aktywację bo miałem zaraz na następny dzień po odebraniu paczki ALE:
niedostałem zadnej faktury z rachunkiem
niewiedziałem gdzie mam wpłacac kase na konto
dobrze że siostra zaczęła pracowac w orange to mi dała dane do przelewów
upomnienie za niezapłacona fakturke to od razu znali mój adres
i tyle juz nigdy podpisywania umów przez neta, leiej pójsc do salonu z miłą pania poroznawiac, doradzi itp, itd :P

 #241530  autor: DejwiD
 23 gru 2007, 23:30
asmo... jak podpisujesz przez e-sklep to i fakturki ma e-. sprawdzasz je na orange online. nigdy nie otrzymujesz papierowych.

 #242442  autor: Taborak
 28 gru 2007, 13:14
DejwiD pisze:asmo... jak podpisujesz przez e-sklep to i fakturki ma e-. sprawdzasz je na orange online. nigdy nie otrzymujesz papierowych.
Myśle, że trochę czasu minie zanim się przyzwyczaimy do takiej formy zakupów, jasne, że każdemu zdarzyło się coś tam kupić na Allegro, czy w sklepie internetowym, ale to ciągle mało powszechny sposób na robienie zakupów.
Sama oferta sklepu jest ok, warto moim zdaniem tam zaglądać i trzymac rękę na pulsie - w końcu pewnie kiedyś większość spraw tak właśnie będziemy załatwiać.