• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #103107  autor: pzak
 07 wrz 2006, 11:34
Witam. Mam pytanko. Mój numer telefonu jest w erze dopiero od 2 lat, ale osoba, która płaci rachunki i na którą wszystko jest zarejestrowane jest w erze od ponad 9 lat.
I teraz jestem w erze biznes i chciałbym wymienić telefon na nowy (raczej tylko SE, głównie D750) też w erze biznes w ich promocji urodzinowej.

Czy ktoś się może orientuje jak to wygląda z cenami telefonów i abonamentów?? Jak się mają do cen dla nowych uzytkowników??


P.S. Jeżeli chodzi o ERA Premia to będzie coś ok 3800 punktów.

 #103137  autor: Norbi
 07 wrz 2006, 14:41
Pakiety i ceny masz na stronie Ery.

Jezeli zas chodzi o ceny telefonow w ofercie utrzymaniowej w stosunku do nowych aktywacji to maja sie dobrze a nawet lepiej.
Wszyskto zalezy od tego do jakiego segmentu Cie wrzuci system, to z kolei zalezy od twoich rachunkow z 3 ostatnich miesiecy, rozmow wychodzacych i przychodzacych, od czau ile zostalo Ci do konca umowy etc.
Im lepszy segment, tym lepsza cena telefonu

Ile firma, na ktora masz telefon ma aktywacji?

Autoryzowany Doradca Biznesowy sieci Era
W razie pytań proszę o PW lub kontakt mailowy:
[email protected]

 #103142  autor: pzak
 07 wrz 2006, 15:08
Na razie są 2 aktywacje. Ale wraz z wymianą mojego telefonu (o którym pisałem) zostanie dokupiona 3 aktywacja.
Za te dwa telefony w ostatnich miesiącach faktury wynosiły od ok. 200 do 450 zł miesięcznie, koniec umowy jest ok. 26 września, a rozmowy wychodzące i przychodzące są i to dużo no bo abonamenty są w miare niskie, a rachunki wysokie :D

Głównie interesowałaby mnie cena SE D750i i innych SE w podobnej klasie dla abonamentów Pakiet Biznes 20, 40, i 60.

Z góry dzięki.

 #103151  autor: przemek910
 07 wrz 2006, 15:17
Kup aktywację przed wymainą aparatu, wtedy przy negocjacjach będziesz miał dodatkowy argument - 3 aktywacja.

 #103417  autor: pzak
 08 wrz 2006, 12:13
Czyli jakiej zniżki mogę się spodziewać (w przypadku kiedy już te 3 aktywacje będą)??
Oczywiście nie biorąc pod uwagi Era Premia, bo tam jest ok 100 zł zniżki.

 #103451  autor: przemek910
 08 wrz 2006, 14:27
Nie możemy przewidzieć jaką zniżkę ci dadzą. Jest to indywidualne dla każdego klienta. Jednak Powinieneś dostać d750i przy PB 60 za złotówkę. Tylko pamiętaj, negocjuj minimum jeden miesiąc przed końcem umowy.

 #103499  autor: pzak
 08 wrz 2006, 16:23
znaczy więcej niż miesiąc czy mniej niż miesiąc??
bo do końca umowy zostało coś ok. 2,5 tygodnia...

i czy lepiej negocjować w salonie ery, czy może w germanosie, gdzie zazwyczaj wszystko załatwiałem??

EDIT: w PB60 tel kosztuje: 58,56 zł a z samej ERY Premii mam 100 zł zniżki... bardziej mi chodzi o PB40...

 #103517  autor: przemek910
 08 wrz 2006, 16:59
Wsalonie nic nie wynegocjujesz. Tylko i Wyłącznie poprzez BOK! Jak dobrze wynegocujuesz zjadą ci z ceny (229) przy PB 40. Może nawet się uda na złotówkę. ('Mini' wzmianka że chcesz przejśc do innej sieci :P )

 #103836  autor: pzak
 09 wrz 2006, 15:14
Czyli tylko przez telefon?? Osobiście nic nie da rady??

A jeżeli mam tam jakiegoś dalszego znajomego w Germanosie to czy on coś może mi spuścić z ceny czy nie ma takich uprawnień??

 #103840  autor: D@rio
 09 wrz 2006, 15:20
pzak pisze:Czyli tylko przez telefon?? Osobiście nic nie da rady??

A jeżeli mam tam jakiegoś dalszego znajomego w Germanosie to czy on coś może mi spuścić z ceny czy nie ma takich uprawnień??
jak mu się będzie chciało to może za Ciebie negocjować, pisać e-mail'e z perspektywy pracownika przedstawiciela PTC sp.z.o.o . Jeśli już to w salonie firmowym możesz osobiście ponegocjować...

Obrazek

 #103842  autor: przemek910
 09 wrz 2006, 15:21
D@rio pisze:
pzak pisze:Czyli tylko przez telefon?? Osobiście nic nie da rady??

A jeżeli mam tam jakiegoś dalszego znajomego w Germanosie to czy on coś może mi spuścić z ceny czy nie ma takich uprawnień??
jak mu się będzie chciało to może za Ciebie negocjować, pisać e-mail'e z perspektywy pracownika przedstawiciela PTC sp.z.o.o . Jeśli już to w salonie firmowym możesz osobiście ponegocjować...
Ja natomiast słyszałem że w Salonach nic nie da się wynegocjować i do tego dają najgorszą ofertę

 #103843  autor: D@rio
 09 wrz 2006, 15:23
kin pisze:
D@rio pisze:
pzak pisze:Czyli tylko przez telefon?? Osobiście nic nie da rady??

A jeżeli mam tam jakiegoś dalszego znajomego w Germanosie to czy on coś może mi spuścić z ceny czy nie ma takich uprawnień??
jak mu się będzie chciało to może za Ciebie negocjować, pisać e-mail'e z perspektywy pracownika przedstawiciela PTC sp.z.o.o . Jeśli już to w salonie firmowym możesz osobiście ponegocjować...
Ja natomiast słyszałem że w Salonach nic nie da się wynegocjować i do tego dają najgorszą ofertę
jest w tym trochę prawdy. Generalnie pracownik w salonie to nie ten dział co telefonicznie z Nimi rozmawiamy. Jedynie możemy negocjować za jego pośrednictwem oraz wysłuchać oferty standardowej...

Obrazek

 #103870  autor: pzak
 09 wrz 2006, 16:04
Czyli zapytać się znajomego z Germanosa co on może zrobić, a jak będzie mógł niedużo, to walić pod 602 900 i trochę pościemniać?? :>

 #103872  autor: D@rio
 09 wrz 2006, 16:06
pzak pisze:Czyli zapytać się znajomego z Germanosa co on może zrobić, a jak będzie mógł niedużo, to walić pod 602 900 i trochę pościemniać?? :>
otóż to. O salon firmowy też zachacz. Jeśli się znajomy podejmie sprawy to niech on próbuje pertraktować...

Obrazek

 #103914  autor: pigus
 09 wrz 2006, 17:41
No to Wam odpowiadam: Wszystko tak jak D@rio napisał. My nie mamy żadnego wpływu na ofertę klienta. Realizujemy jedynie taką, jaka została przydzielona na konto klienta. Co do pertraktacji, podejmując się jej w imieniu klienta - również większej siły nacisku nie mamy - w zasadzie, jest to identyczna rozmowa z tą, jaką klient by sam wykonał z BOA. Powiem więcej, klietn dzwoniąc sam - może w zasadzie więcej, bo to on zna najlepiej swoje potrzeby.

Piguś

... U Can More

 #111900  autor: pzak
 07 paź 2006, 09:53
No i w końcu załatwiłem coś (wraz z moim D750i, który akurat przez przypadek mieli).

Ale słuchajcie tego:

Dzwoniłem do BOA przez ostatnie 2 tygodnie przez co najmniej 2 razy dziennie z pytaniem czy mają telefon. Gdy już mieli, to (tak jak sie wcześniej zdecydowałem) poprosiłem o przejście z taryfy indywidualnej do biznesowej (Pakiet Biznes 40). I według tego co mi inni konsultanci mówili przez ostatnie dni, to oferta (która miała trwać do 4 października) została przedłużona do odwołania (tak samo jest w regulaminie na stronie ery).
A ten pan, z którym tam rozmawiałem mi proponuje przypisaną do mojego konta ofertę z 3 tanimi numerami na stację i do ery (czyli to co jest w standardowym Pakiet Biznes - bez promocji). No i wtedy się dopiero zaczęło :twisted:
Przez 5 minut nie dałem mu dojść do słowa, między innymi poruszłym takie rzeczy:
- jak to jest, że klient który jest kurde od 9 lat w erze, który zarabia na firmę od zawsze może mieć zaproponowana taką ofertę?
- że mogę zerwać umowę (tracąc numer) i jako nowy użytkownik móc skorzystać dla promocji 10 numerów za grosz (bo dla nowych dziwnym trafem jakoś ta promocja nadal jest)
- że w żadnej innej sieci tak nie traktują klienta i że się coraz poważniej zastanawiam nad zerwaniem umowy
- i takie tam dalej...

Koleś mówi, że sam jest zdziwiony, tym faktem, że tak to wygląda, ale oni dostają co chwilę jakieś regulaminy i już sam się gubi (widać, że się już zmieszał :D) i że zaraz "dookoła sprawdzi" i mi powie...

I co się okazało?? Że nagle oferta dla mnie się znalazła (nie wiem czy to kwestia przyciśnięcia czy nieudolności tego pana), więc się zgodziłem, pożegnaliśmy się i zamówione.



A co do upustów na telefon i abo, to nic nie mogłem wywalczyć. Oni twierdzą że mogą mi zaproponować coś gdy 6 ostatnich faktur za JEDEN numer średnio przekracza 150 zł (a ja mam za 2 numery ok 230 zł, za ten numer ok. 110zł). Już nie chciałem prosić tych od zrywania umów, bo zanim bym wszystko pozałatwiał z nimi, to już telefonu by nie było.

Także D750i dostałem za 229zł minus 100zł z era premia. Czyli (nie licząc zniżki) tak, jak nowy uzytkownik...
Super traktowanie stałych klientów :?

 #111902  autor: przemek910
 07 paź 2006, 09:59
Eee... a ile miałeś do końca umowy? Osobiście powiedziałbym - oferta mnie zadowala ale cena telefonu już nie.. potem poptrzeć na inne oferty np. [plus]Biznes klasa 50 ?(chbba) i SE k750i za 59zł... i walić o rozwiązanie umowy... potem Cię przełączają do rozwiązywania umów i ten dalej próbuje Cie zatrzymać - ty mówisz co i jak, że w plusie to i tamto - i zaczyna się gadka, że idzie uzgodnić nowe warunki - indywidualnie dla Ciebie - po około 10m. przychodzi przeprasza że to tyle trwało i podaje nowe warunki... Tak to u mnie wyglądało.

Do końca umowy miałem 3 miesiące, Przy PB60 wywalczyłem cene SE D750i za 229zł (wcześniej 411)...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #111906  autor: pzak
 07 paź 2006, 10:02
Wiem, że mógłbym tak, ale (tak jak napisałem w innym temacie) były 2 sztuki na stanie i zanim by tamten cokolwiek mi zaproponował to już telefonu by nie było (tymbardziej, że ja brałem ostatnią sztukę). A nie chciałem już kolejne parę dni (tygodni?) czekać na telefon. Jakoś te 130 zł przeboleję.

Umowa się skończyła parę dni temu.