DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1101040  autor: marcz123456
 10 sie 2020, 20:12
I jak ktoś ma kilka numerów, do tego dziadków/rodziców którym trzeba pomóc, to liczba robi się spora.
 #1101051  autor: KC-KARLOS
 11 sie 2020, 08:41
Dlatego warto skorzystać z podanych kodów, aby się jej pozbyć. Ewentualnie można skontaktować się z czatem Obsługi Klienta. Zmiana taryfy nie powinna aktywować Notki.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101053  autor: 24bis24
 11 sie 2020, 10:22
Zwrotka STATUS NOTKA podaje: Nie możemy w tej chwili sprawdzić statusu a notka wyłączona.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1101111  autor: forum_tg
 12 sie 2020, 06:28
jest to usługa która nie raz trzeba reklamować do BOK, gdyż abonent sam jej nie może wyłączyć.
Problem miałem na 2-3 numerach i zawsze kończyło sie reklamacją.
 #1101317  autor: bolek2004
 15 sie 2020, 08:55
asdaf pisze:
10 sie 2020, 10:17
U mnie NOTKA wraca po każdej zmianie taryfy. Wy tak nie macie? :o
Dziś rano sprawdzałem wszystkie numery czy mi notki nie wrzucili, na jednym numerze na bank nie było notki po sprawdzeniu. Nic z numerem nie robiłem, zmieniłem tylko taryfę z formuły na pnk rwk i notka sms się pojawiła.
Ciekawe teraz czy to błąd na niektórych kartach czy play uraczył nas tą notką po każdej zmianie taryfy.
 #1127438  autor: ReTruth
 27 sty 2022, 20:23
Karlos20 pisze:
09 sie 2020, 10:35
Prosty trik na pozbycie się NOTKI SMS.
Wystarczy wklepać w telefon trzy zestawy kodów - przekierowań do "centrali" Play, zamiast do usługi "Notka SMS".
Oto one:
1) Gdy zajęty: *67*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, usłyszy zamiast Notki komunikat o zajętości numeru i/lub sygnał przerywany-zajętości. W przypadku aktywnej usługi "Połączenia oczekującego", usłyszy charakterystyczny sygnał, aby podpiąć dzwoniącego na linię, zawieszając bieżącą rozmowę z opcją scalenia połączenia głosowego.
2) Gdy nie odpowiada: *61*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, zamiast Notki usłyszy komunikat o niedostępności numeru "Wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować później".
3) Gdy nieosiągalny: *62*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, zamiast Notki usłyszy komunikat o niedostępności numeru "Wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować później" albo komunikat o wyłączeniu telefonu Abonenta. Komunikaty mogą być inne, zależne od posiadania telefonu w danej sieci, zamiast od Play, mogą być emitowane komunikaty od Orange, T-Mobile lub Plusa.

Ustawienie tych przekierowań jest bezpłatne i skutecznie wyłącza Notkę, bez potrzeby wysyłania SMSa sieciowego. Łatwo można też zmienić przekierowania aktywując usługę poczty głosowej, bądź przekierować połączenia przychodzące na inny numer komórkowy lub stacjonarny (tip: przy Stanie Darmowym przekierowania na numery Play są bezpłatne).


Jestem pod wrażeniem ( wiedzy lub zainteresowania tematem ).
Od 2 lat Play wyłączył mi powiadomienia ( o czym oczywiście nie wiedziałem ).
A będąc w Szkole Telekomunikacyjnej ( gdy autor-szanowny pewno przed narodzinami-był ;) )
Nie przypuszczałbym o takim działaniu Play ( od początku na rynku sieci komórkowej działali wbrew prawu ).
Pamiętam jak podstępem wyłączyli Play Fresh..a zrobili to prosto:
-było parę chwil do obowiązku rejestrowania numerów.
Propozycja była ( nie pamiętam dobrze ..), chyba z tysiąc złotych na miesiąc-jednorazowo!
Co i tak mija się z celem,bo jak zużyć tysiaka..chyba łącząc się z babcią ( głuchą )
i nie rozłączając przez miesiąc podłączonych/Gniazda z prądem AC/DC
-komórek.

Wracam do sedna:
Podziwiam upór młodego rzemieślnika-prawdy ( jak poetycko pozwolę sobie obywatela nazwać ).
Pod jakże gorąco brzmiącym pseudo art. pt:Karlos20..brrr!
Ale takich ludzi jak Wy drodzy już prawie nie ma bo każdy wszystko ma to gdzieś.
I nie ważne,czy jest to zabierana wolność wypowiedzi,inwigilacja-masowa
czy inne formy grabieży danych ( włącznie do tego co zaraz pewno będzie możliwe ) naszych myśli..
ale wystarczy że zniknie kasa na świecie,wtedy nawet tacy Rycerze-czujności w świecie fascynacji oglądania w nieskończoność otępiających "filmików"
jest niepokojąca jak i totalne bezwiedne korzystanie ze Smartfona ( ja używam Noki ).
Ale zaraz wyłączą lub nawet jak nie wyłączą to nie będzie zasięgu bo wchodzi coraz nowsza technologia-śmierci BEZMYŚLNOŚCI.
Gdy napisałem do Play dwadzieścia parę razy pismo to za każdym razem idąc do Saloonu pytali "czy w czymś jeszcze możemy pomóc..
" no tak! proszę włączyć -wyłączone od 2 lat powiadomienia..powtarzania tego co w cudzysłowie z 2-3 x!

Pomijam fakt,zepsucia się Play24 bo zaproponowali mi dawno temu dorzucenie kolejnego numeru,stwierdzając po pół roku że już nic nie zrobią ( nie działało Play24 )
i trzeba skasować..gdy niedawno odp. wysyłali mi na Play24 którego nie mam,
a odpowiedź właśnie tam wysłali pomimo mojego protestu i stwierdzenia że żądam kontaktu bezpośredniego telefonicznego-KOGOŚ Z BOK!
Patrząc na to z BOKu to wychodzi jakieś zniesmaczenie&zboczenie!

Dzięki kolego za te kody ( "skont" że tak niegramatycznie zapytam miał kolega je? he ).


Ps.Sorry za podkreślenia,używam nie spacji jak obecnie ( mój stary Komputer i niedziałajacy już prawie System,wyszukiwarka bez wsparcia itd.).
Tam robiłem spację i było git,teraz na Nowym Laptku-niestety podkreśla ową spację jako "błąd"?
Pozdro dla młodych umysłów.
 #1127440  autor: rsig
 27 sty 2022, 21:09
Poniekąd zbieżny problem. Nie działa u mnie funkcja "Już w zasięgu". Tzn. działa połowicznie, jak ktoś do kogo dzwonię jest poza zasięgiem to otrzymuję info gdy wróci w zasięg. Ale jak ktoś do mnie dzwoni gdy jestem poza zasięgiem to gdy wrócę w zasięg nie otrzymuję żadnego info (czy sms-em czy pop-upem) że ktoś do mnie dzwonił. Mogę coś samodzielnie zrobić zanim zacznę męczyć konsula?
 #1127455  autor: KC-KARLOS
 28 sty 2022, 12:07
rsig: zastosuj te kody przekierowań, które podałem powyżej. Powinno pomóc. Będą skuteczne, jeśli nie masz usługowo aktywnej Notki czy Poczty Głosowej Lite lub Standard.

ReTruth: dzięki i polecam się na przyszłość. Sam byłem wiele lat z głównym numerem w Play i borykałem się z wieloma kwiatkami, od wolnego internetu (który jest do dziś), po tą okropną Notkę (ciekawostka, Plus też już taki trik stosuje, gdy wyłączysz pocztę głosową).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127678  autor: ReTruth
 03 lut 2022, 00:31
Nie ma za co,to ja dziękuję.

Ps.Ale nie dostałem,jakże nurtującego mnie zapytania ..skąd masz-miałeś ową wiedzę i jak zdobyłeś te kody?

Ps,II
Acha! moi-drodzy,nie wiem czy ktoś zauważył ( ja-tak! ),mając włączone owe notki-oni,czyt.PLUY!! a fe Santa!
..liczą dudki!
Bo KAŻDY kto do Was dzwoni,czyt.użytkownik swojego prepaid-nie mający ( jak większość społeczeństwa "niestety" )
-placąc cyklicznie ( miesięcznie ),co najwyżej nie mają z tym problemu.
Lecz reszta..jakieś setki tysięcy,może dziesiątki ale jednak to są miliony złotówek dla Play..płacą za połączenie z Wami
i tymi-złodziejskimi notkami ( SPRÓBUJCIE SAMI! ).
JEST TO POŁACZENIE PŁATNE-dla dzwoniącego nie posiadającego abonamentu i cyklicznego miesięcznego,jak poczta!
A nie jest to poczta głosowa,tylko komunikat,który z zasady ( a nie są to czasy stacjonarnego połączenie telekomunikacji TP )
i nawet oni ( kiedyś ) wyłączyli płatne słuchanie - komunikatu lub melodyjek i z nazwy powinna być bezpłatna - jak w nagraniu!!
"..wyślij bezpłatną notkę.."!!

WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 03 lut 2022, 01:20 przez Remington, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Usunięto uwagi niezwiązane z omawianą usługą
 #1129343  autor: ReTruth
 17 mar 2022, 15:35
Karlos20,niestety ponownie wyłączyli mi powiadomienia na wszystkich trzech numerach!
Wcześniej 2 lata-ponad,teraz pochodziło od ostatniego mojego posta i 3 dni temu znowu!!

Wciskanie ponownie tych trzech ..nie zmienia już nic,przychodzi treść na telefonie
- " Aktywne dla:
Połączenia głosowe
Aktywne dla:
Fax
Aktywne dla:
Asynchr.usł. Danych
Aktywne dla:
Synchr.usł.Danych ..wciskając przycisk 'więcej' -wyskakuje TYLKO
-kolejno napis numer bądź opóźnienie...i nadal do mnie ludzie dzwonią i mówią że ja do nich nie oddzwaniam ( bo nie wiem! ,że dzwonili i kto dzwonił! ).
PAMIĘTAJMY że mam ok.20 pism będąc i nawet grożąc w "Salunie-Pluy!-co za świństwo!!.
MASZ JAKĄŚ RADĘ zanim pójdę złożę wniosek w Prokuraturze,bo UKE jest nieskutecznym (mediatorem),a słyszałem że NAWET mogą uczestniczyć i 'pomagać' w Sądzie...mit?!
Ps.Potrzebuję PILNEJ-pomocy Karlos20 ..czy mam napisać do Prezesa UKE dr inż. Jacek Oko?
 #1129344  autor: KC-KARLOS
 17 mar 2022, 16:35
ReTruth:
> sprawdź czy masz aktywną usługę "Poczta Głosowa" / "Poczta Głosowa lite". Zaloguj się do komputerowej wersji Play24 (szukaj w sekcji Usługi / Pakiety > Rozrywka i użyteczne). Jeśli jest włączona - WYŁĄCZ JĄ.

> wyślij SMS o treści STOP NOTKA na 8042.

> ustaw przekierowania, podając numer +48790998725 - kody podałem na poprzedniej podstronie.

> NIE ZMIENIAJ TARYFY - zmiana może zresetować ustawienia usługowe na koncie.
Jeśli wszystkie opcje zawiodą, zamiast ciągać się po sądach - ZMIEŃ OPERATORA. To bezbolesny dla Ciebie sposób na nieznośnego operatora.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129345  autor: forum_tg
 17 mar 2022, 16:36
Miałem podobny problem, ale notka sms włączała się średnio co dwa/trzy miesiące.
Skończyło się jak proponujesz - wysłałem pismo do UKE że Play włącza usługę której nie chcę.
otrzymałem bonus i stał się cud... usługa już się nie włącza.
 #1158935  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 04:43
Jak nie wiadomo o co chodzi z tą notką to chodzi o pieniądze, celowo to wsadzają, żeby załączało po kilku sygnałach i ciągnęło kasę.
I jest problem z tego wyłączeniem całkowicie dodatkowo. Widzę praktyki te zaczęli masowo ponownie stosować praktycznie u wszystkich operatorów ponownie w związku z panującą inflacją i drożyzną.
 #1158941  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2023, 11:00
wiertolot - to interesy z jedną, tą samą firmą, która dostarcza notkę oraz pocztę głosową wszystkim 4 dużym operatorom. Na szczęście można to wyłączyć sprawnie i skutecznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158972  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 18:34
A mówienie na końcu jak wyłączyć po 3 razy po polsku i angielsku osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna i tak w kółko?
 #1158978  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2023, 20:44
wiertolot: to prawidłowe działanie, komunikat wysyłany z serwerów operatora. Nie generuje opłat. Mało tego - adresat nieudanego połączenia jak tylko odzyska zasięg otrzyma smsa o próbie połączenia, o ile nie ukryłeś numeru lub strona odbierająca ma włączoną blokadę odbierania połączeń zastrzeżonych (inny stosowny komunikat głosowy).

Proszę, rozróżniaj pocztę głosową od jej bliźniaczej Notki oraz od darmowych komunikatów głosowych o błędzie połączenia. Nawet osoba nietechniczna jest w stanie odróżnić komunikaty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158979  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 21:16
Słuchaj to ne jest prawidłowe te mówienie, w Orange nic nie mówi i też informacja o nieodebranym połączeniu też przychodzi SMS.
Wiem, że to nie jest poczta głosowa, ale komuś tak ciężko to w systemie powyłączać, żeby było ok?
Poza tym te mówienie ciągnie i dodatkowo obciąża nadajniki, wzrastają koszta energia, wydłuża 3-krotnie te połączenie, rozładowuje niepotrzebnie smartfon. Zamiast tego powinien być dłuższy dzwonek na 10 sygnałów i po tym powinno automatycznie rozłączać połączenie, a nie jeszcze coś w kółko 3 razy powtarzać!