AgnieszkaMalkowska pisze: ↑22 kwie 2023, 17:02
...Nawet jak wszyscy na tym forum byśmy używali po 15 kart Faktu z tymi kodami to i tak nie zmieni faktu że jest nas tutaj garstka w stosunku do ogólnej liczby abonentów Playa i nikt by tego realnie nie zauważył...
Play w najlepsze wywala kasę na produkcję starterów i ich dystrybucję po kraju...
...Tym samym jakby chcieli to tutaj też by zrobili zmiany jakie chcą albo zaorali taryfę a nie bawili się w takie podchody. Zwłaszcza że zgodnie z regulaminem benefity z kodów nie powinny się sumować więc wystarczy to "poprawić" aby tak było i "koszty" spadną solidnie bo nikt już nie naciuła setek minut i SMS...
Możliwe, że masz rację. Z drugiej strony może to potwierdzać domysły, że jednak RAS Polska ma coś do powiedzenia w tym układzie oraz nie chce, zgodnie z regulaminem, oficjalnie i z podniesionym czołem ubić sumowania ze względu na wizerunek oferty (marketing zwykły i szeptany).
Remington pisze: ↑22 kwie 2023, 17:46
...Opieram się na moim doświadczeniu zawodowym - pracowałem przy wielu co-brandach i model był zawsze identyczny - właściciel brandu wystawiał fakturę temu, kto świadczył usługi na rzecz tego brandu. Fakturę nie za użytkowanie brandu, lecz na procent przychodu jaki usługodawca miał z tego co-brandu. Przychodu - nie dochodu, czyli tak czy siak za każdym razem znacznie większe ryzyko było po stronie usługodawcy.
Zgoda, tylko tutaj jest drobny niuans - RAS Polska rozdaje vouchery swoim
czytelnikom. Może jest też faktura lub korekta faktury w drugą stronę - za wykorzystane bonusy? Prasa papierowa jest ostatnio kategorią
zdychającą. Liczy się każdy grosz. Przykład - wycofanie się z polskiego rynku Verlagsgruppe Passau - sprzedaż Polska Press. Pouczające, że gazeta Fakt nie publikuje kodów w wydaniu internetowym.
BTW. Może wiesz jak wyglądała sytuacja w przypadku innych podobnych akcji bonusowych? Kody z napojów Red Bulla, kody z Coca-Coli? Czy właściciele marek nie płacili za akcje ze swoich budżetów promocyjnych?
Window pisze: ↑22 kwie 2023, 20:03
Może ten cały problem jest dobrym #TematdlaTelepolis. Ciekawe co by BP Play i Fakt napisało?
Bez przesady.
Spójrz ile ważnych i ciekawych spraw dzieje się wokół. Ludziom czyszczą konta różnymi metodami
na wnuczka,
na uroczego amerykańskiego oficera,
na policjanta,
na bankowca. Zobacz co dzieje się na Marsie, jak sprytna jest małpka w chińskim zoo. Jest też mnóstwo fejków, które można dalej kolportować, żeby wprowadzać zamęt. Trzeba myśleć jak straszyć i dezinformować nagłówkami.
Zarobieni są. Kwiat dziennikarstwa z portalu ma ważniejsze sprawy na głowie niż dociekanie prawdy o relacjach Play - RAS Polska w co-brandzie. Starzy dziennikarze piszą coraz rzadziej. Jak czytam pasjonujące niusy nowego narybku, z zachwytu rozdziawiam gębę i proteza wypada mi z ust.
W sumie gdyby okazało się, że Playowi nie po drodze z Faktem, Fakt mógłby łatwo dogadać się z T-Mobile. Choćby ze względu na bliskość kulturową. Funkcjonuje tam zapomniany co-brand tuBiedronka, ale może być to jedynie (bezgotówkowa?) forma rozliczenia za wyłączność na obecność starterów T-Mobile w strefach przykasowych największej sieci sklepów w Polsce.
T-Mobile mógłby mieć problem z ogarnięciem rozliczania bonusów, dystrybucją starterów i zmianą taryf. Nawet w Heyah kuleją. Zbyt skomplikowane w obecnym czasie szukania oszczędności. Kiepska myśl...
blacQ1 pisze: ↑22 kwie 2023, 21:01
No dobrze ile dostaliście dziś pakietu neta?
Żadnych niespodzianek - miłych i niemiłych - 50 MB.