Dzień dobry,
proszę o poradę w związku z postępowaniem firmy UPC/PLAY wobec mnie.
Od czasu przejęcia przez Play, jakość usługi internetu zmierza po równi pochyłej do dna.
Ostatnia kropla goryczy przelała się, gdy firma UPC pozbawiła mnie, bez wcześniejszego powiadomienia, dostępu do usługi "Moje UPC", gdzie mogę podglądać faktury, bilingi oraz inne dokumenty związane z moją umową, oraz zarządzać usługami na moim koncie. Dane logowania po prostu nagle przestały działać. Oczekiwałem wyjaśnień i przywrócenia dostępu do konta, ale moje oczekiwania pozostały bez odpowiedzi.
Firma bez mojej zgody użyła mojego adresu mailowego do założenia jakiegoś kolejnego konta.
Urządzenie umożliwiające dostęp do internetu otrzymane od UPC wymaga restartowania kilka-kilkanaście razy w ciągu dnia. Jeden restart zajmuje około 20 minut. W tym czasie moje dzieci mają zajęcia, za które płacę i które z powodu braku usługi UPC nie odbywają się.
Dzwoniłem na infolinię UPC wielokrotnie zgłaszając problemy, ale nie uzyskałem wyjaśnień i pomocy.
Prowadziłem długą korespondencję mailową z firmą, ale nie uzyskałem wyjaśnień. Firma odpowiada w sposób wybiórczy i ogólnymi regułkami, nie odnosząc się do kwesti przeze mnie poruszanych, nie udzielając praktycznie żadnych wyjaśnień.
Uważam, że dałem im bardzo dużo czasu na wyjaśnienia i podjęcie stosownych działań, ale po prostu mają mnie gdzieś i straciłem wiarę w jakąkolwiek dobrą wolę z ich strony.
Dlatego proszę o poradę gdzie i jak najlepiej to zgłosić. Zapewne kolejna skarga do UOKiK, nie zrobi na nich wrażenia, skoro uparcie twierdzą, że ludzie sobie wymyślili spadek jakości ich usług po przejęciu przez Play, ale może ziarnko do ziarnka...
Ciekaw jestem Waszych doświadczeń i tego jak poradziliście sobie z ewentualnymi problemami z tą firmą i jak oceniacie jakość ich usług.
Pozdrawiam
proszę o poradę w związku z postępowaniem firmy UPC/PLAY wobec mnie.
Od czasu przejęcia przez Play, jakość usługi internetu zmierza po równi pochyłej do dna.
Ostatnia kropla goryczy przelała się, gdy firma UPC pozbawiła mnie, bez wcześniejszego powiadomienia, dostępu do usługi "Moje UPC", gdzie mogę podglądać faktury, bilingi oraz inne dokumenty związane z moją umową, oraz zarządzać usługami na moim koncie. Dane logowania po prostu nagle przestały działać. Oczekiwałem wyjaśnień i przywrócenia dostępu do konta, ale moje oczekiwania pozostały bez odpowiedzi.
Firma bez mojej zgody użyła mojego adresu mailowego do założenia jakiegoś kolejnego konta.
Urządzenie umożliwiające dostęp do internetu otrzymane od UPC wymaga restartowania kilka-kilkanaście razy w ciągu dnia. Jeden restart zajmuje około 20 minut. W tym czasie moje dzieci mają zajęcia, za które płacę i które z powodu braku usługi UPC nie odbywają się.
Dzwoniłem na infolinię UPC wielokrotnie zgłaszając problemy, ale nie uzyskałem wyjaśnień i pomocy.
Prowadziłem długą korespondencję mailową z firmą, ale nie uzyskałem wyjaśnień. Firma odpowiada w sposób wybiórczy i ogólnymi regułkami, nie odnosząc się do kwesti przeze mnie poruszanych, nie udzielając praktycznie żadnych wyjaśnień.
Uważam, że dałem im bardzo dużo czasu na wyjaśnienia i podjęcie stosownych działań, ale po prostu mają mnie gdzieś i straciłem wiarę w jakąkolwiek dobrą wolę z ich strony.
Dlatego proszę o poradę gdzie i jak najlepiej to zgłosić. Zapewne kolejna skarga do UOKiK, nie zrobi na nich wrażenia, skoro uparcie twierdzą, że ludzie sobie wymyślili spadek jakości ich usług po przejęciu przez Play, ale może ziarnko do ziarnka...
Ciekaw jestem Waszych doświadczeń i tego jak poradziliście sobie z ewentualnymi problemami z tą firmą i jak oceniacie jakość ich usług.
Pozdrawiam