Taka mała ciekawostka - dlaczego nie możemy przenosić się bezpośrednio z taryf Play do Virgin.
Spotkałem osobę zatrudnioną w centrali P4 i ona w ubiegłym roku, na wewnętrznym szkoleniu dostała rzeczowe wyjaśnienie, że
P4 nie zamierza udostępniać takiej migracji bez gruntownej przebudowy oferty prepaid VM. Kiedy sobie trochę porozmawiałem to okazało się, że problemem (dla Play) jest łatwość przedłużania ważności numeru w VM. Każde uruchomienie pakietu mini3 wydłuża ważność konta do roku, a migracja wewnętrzna oznacza zachowanie stanu konta. Jeśli weźmiemy kogoś, kto ma na koncie w Play zachomikowane np. 30zł i osoba ta zechce numer schować do szuflady, to w chwili obecnej musi liczyć się z utratą tej kasy za brak aktywności, z wykupem płatnej usługi przedłużenia konta lub (jak w FM)
z doładowaniem przynajmniej raz na rok. W VM za przykładowe pieniądze można (na obecnych warunkach pakietu mini3) przedłużyć ważność numeru na 10 lat
Wystarczy raz na rok uruchomić mini3 i anulować jego odnowienie.
Tyle w temacie
problemów z migracją z Play do VM.