Jakby wszyscy operatorzy wprowadzili taka możliwość to było by git
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Nie wprowadzą, bo przynajmniej tym dużym zależy żeby było trudno. Wide Play, gdzie nawet kurierem nie przeniesiesz numeru na kartę. Masz się pofatygować, pogłówkować to może zmienisz zdanie i weźmiesz abonament. Albo przyjdziesz do salonu, gdzie Cię zmanipulują. Znowu wide Play, gdzie już abonament podpiszesz przez kuriera.
O co chodzi z przeniesieniem numeru w salonach orange?
Różne wymówki słyszałem (nie mają uprawni3n, tylko przez internet), ale ostatnio konsultsnt mi powiedział że nie przeniesie mi numer w weekend bo nikt na czacie nie zalozy mi subkonta(wtf) I zaprasza w poniedziałek.
O co chodzi?
Różne wymówki słyszałem (nie mają uprawni3n, tylko przez internet), ale ostatnio konsultsnt mi powiedział że nie przeniesie mi numer w weekend bo nikt na czacie nie zalozy mi subkonta(wtf) I zaprasza w poniedziałek.
O co chodzi?
@Sinpelo
Dostali wolną rękę w ściemnianiu.
Ostatnio usłyszałam, że koleś nie potrafi przenieść w wewnętrznym systemie, bo krótko pracuje, tylko może mi przenieść przez internet i kurier przywiezie kartę do domu...
Dostali wolną rękę w ściemnianiu.
Ostatnio usłyszałam, że koleś nie potrafi przenieść w wewnętrznym systemie, bo krótko pracuje, tylko może mi przenieść przez internet i kurier przywiezie kartę do domu...
Masakra. Rozumiem że chcą nawciskać abonamentów ale to już się robi smieszne
Trzeba jak nabardziej składać na takie salony skargi choć ja musze pochwalić swój lokalny salon Orange za bezproblemowe przeprowadzanie procesów MNP na miejscu bez ściem i bajerowania.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Skoro to taka plaga się robi, to może trzeba zacząć brać od pracownika salonu potwierdzenie na piśmie że "nie da się". Ciekawe który się pod tym podpisze.
Potem z takim pismem (zresztą bez dokumentu też można) skarga na działania operatora do UOKIK.
W Orange nawet proste wydanie karty Flex to problem... bez dowodu, sprawdzenia klienta i wciskania abonamentu karty nie dostaniesz.
A w innym wydają bez problemu.
A w innym wydają bez problemu.
HappyBoy: karty SIM Flex są dostępne od ręki w salonie, bierzesz i nic nie gadasz.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
No właśnie różnie z tą dostępnością jest.
Na Podhalu w salonach zazwyczaj jest tylko wystawka Flex z pustą półką lub jedną kartą. Chcesz dwie lub więcej, to musisz poprosić pracownika. Oczywiście nigdy w żadnym salonie ani mi ani nikomu znajomemu nie robili problemów (a już na pewno nie typu sprawdzanie dowodu, czy naciąganie na abonament). Jednak parę minut trzeba postać, aż pracownik dokończy obsługę poprzedniego klienta, przejdzie na zaplecze po karty, zeskanuje kody i coś odkliknie w systemie zanim zaniesie je na wystawkę czy da do ręki.
Na Podhalu w salonach zazwyczaj jest tylko wystawka Flex z pustą półką lub jedną kartą. Chcesz dwie lub więcej, to musisz poprosić pracownika. Oczywiście nigdy w żadnym salonie ani mi ani nikomu znajomemu nie robili problemów (a już na pewno nie typu sprawdzanie dowodu, czy naciąganie na abonament). Jednak parę minut trzeba postać, aż pracownik dokończy obsługę poprzedniego klienta, przejdzie na zaplecze po karty, zeskanuje kody i coś odkliknie w systemie zanim zaniesie je na wystawkę czy da do ręki.
Byłem w trzech punktach i na wystawie kart Flex nie widziałem.
Za każdym razem pracownik musiał iść na zaplecze po kartę.
Tylko w jednym pracownik poszedł na zaplecze i wydał kartę bez zbędnych pytań.
Czy złożenie wniosku w salonie w celu przeniesienia numeru np w piątek po 18 spowoduje że nuner się przeniesienie na sobotę?
Jest godzina 19, kinelo 24h od złożenia wniosku i cisza żadnego smsa czy wiadomości nie dostałem za wyjątkiem informacji że do mojego obecnego operatora wpłynął wniosek o przeniesienie numeru...
Może jakaś awaria?
Jest godzina 19, kinelo 24h od złożenia wniosku i cisza żadnego smsa czy wiadomości nie dostałem za wyjątkiem informacji że do mojego obecnego operatora wpłynął wniosek o przeniesienie numeru...
Może jakaś awaria?
SMSa z datą zwolnienia numeru dostaniesz najprawdopodobniej w poniedziałek.
Jak dobrze pójdzie to we wtorek nastąpi migracja numeru do nowego operatora
Jak dobrze pójdzie to we wtorek nastąpi migracja numeru do nowego operatora
Dlaczego tak???!! Przecież bodajże mają 4h na odpowiedź..
Skąd taka informacja ? Jaki dawca/biorca numeru ?
Ostatnio zmieniony 16 mar 2024, 19:43 przez HappyBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Informacja jest prawidłowa - 8h dla FNP i 4h dla MNP.
Ale ich przekroczenie niczego nie powoduje poza prawem biorcy do „interwencji”. Dopiero 30 dni bez reakcji zamyka proces. W praktyce, niektórzy operatorzy zwlekają z odpowiedzią do poniedziałku.
Ale ich przekroczenie niczego nie powoduje poza prawem biorcy do „interwencji”. Dopiero 30 dni bez reakcji zamyka proces. W praktyce, niektórzy operatorzy zwlekają z odpowiedzią do poniedziałku.
Orange
Numer tymczasowy. Właściwe przeniesienie wyznaczone na maj 2024. W "podsumowaniu" (aplikacja www) widzę następujący komunikat:
Czy przeniesienie dojdzie do skutku, jeśli nie aktywuję numeru tymczasowego w terminie wskazanym w komunikacie?
Numer tymczasowy. Właściwe przeniesienie wyznaczone na maj 2024. W "podsumowaniu" (aplikacja www) widzę następujący komunikat:
Czy to znaczy, że w przypadku wyznaczenia długiego terminu przeniesienia obowiązuje jakiś termin na aktywację numeru (31 dni od odbioru karty SIM)?Aktywuj numer do 19 kwietnia 2024 r. Wystarczy, że włożysz kartę SIM i włączysz urządzenie. Jeśli tego nie zrobisz, usuniemy numer z Twojego konta i nie będzie możliwości jego przywrócenia.
Czy przeniesienie dojdzie do skutku, jeśli nie aktywuję numeru tymczasowego w terminie wskazanym w komunikacie?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2024, 19:49 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
W zasadzie to posty powinny być przeniesione do tematu z przenosinami.babciagienia1p pisze: ↑27 mar 2024, 18:48Numer tymczasowy. Właściwe przeniesienie wyznaczone na maj 2024. W "podsumowaniu" (aplikacja www) widzę następujący komunikat:Czy to znaczy, że w przypadku wyznaczenia długiego terminu przeniesienia obowiązuje jakiś termin na aktywację numeru (31 dni od odbioru karty SIM)?Aktywuj numer do 19 kwietnia 2024 r. Wystarczy, że włożysz kartę SIM i włączysz urządzenie. Jeśli tego nie zrobisz, usuniemy numer z Twojego konta i nie będzie możliwości jego przywrócenia.
Czy przeniesienie dojdzie do skutku, jeśli nie aktywuję numeru tymczasowego w terminie wskazanym w komunikacie?
Komunikat dotyczy numeru tymczasowego a nie fizycznej SIM-ki.
Numer docelowy powinno dać się aktywować później.
Komunikaty-informacje są standardowe i może to trochę inaczej działać w konkretnym przypadku.
--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
NL za 1 zł rządzi w OFnK
Babciu nie patrz na te komunikaty. Miałem tak damo(nuner wyznaczony na dwa miesiące do przodu). Nic nie poblokowali