Nie kojarzę, by fabrycznie system Android miał taką opcję. Tym niemniej jest zapisywana historia połączeń, wraz z ich czasem trwania, co powinno być wystarczającą informacją do wygenerowania tego typu zestawień.
Poruszając wątek "liczników w urządzeniu" warto zwrócić uwagę, że liczba danych przetransferowanych przez urządzenie nie musi odpowiadać pomiarom w billingu operatora i to ten drugi jest tym obowiązującym przy rozbieżności wyników. A pojawienie się rozbieżności może wynikać np. z naliczania opłat lub zużycia danych w określonych jednostkach, niekiedy np. 100 kB. W takiej sytuacji więc, transferując rzeczywiście np. 170 312 kB danych u operatora naliczone zostanie 170 400 kB (bo dochodzi do zaokrąglenia w górę do całej jednostki. A biorąc pod uwagę to, że to "zaokrąglanie" jest liczone w odniesieniu do każdej nawiązywanej sesji transmisji danych przy słabszym zasięgu, skutkującym zerwaniem sesji, tych "zaokrągleń w górę" może pojawić się wiele, przez co zużycie danych będzie się różnić coraz bardziej pomiędzy tym naliczonym przez samo urządzenie (bez zaokrągleń) i tym naliczonym przez systemy billingowe operatora (z zaokrągleniami).
Sinpelo pisze: ↑08 mar 2024, 20:04
Telefon firmowy nie mam jak sprawdzić (aplikacja rachunki itp) stąd pytanie jak sprawdzic na andku
Kody USSD (*...#) powinny być nadal dostępne i wielu (jesli nie wszyscy) operatorzy udostępniają tego typu dane pod zdefiniowanymi u siebie kodami USSD, więc myślę, że warto w tym kierunku przyjrzeć się tematowi.
Z usług jakiego operatora korzystasz na tym numerze służbowym?