Karlos20 pisze: ↑14 kwie 2024, 10:31
aleksanderharaburda: faktycznie, pojawiła się opcja rejestracji z bankowości Millennium (dzięki za cynk!), ale ich durne zasady rejestracji nie traktują tego operatora na poważnie. Nadal polecam uważać na podpinanie kart płatniczych, na poczet odnawiania "atrakcyjnych" ofert limitowanych, ze względu na ogromne ryzyko wycieku danych tejże karty i kiepskich zabezpieczeń.
Pełna zgoda. Jak podpinać kartę bankową to tylko wirtualną zrobioną specjalnie pod te płatności w ich subskrypcji. Też widziałem, że niektórym się w ogóle potrafi cykliczny nie odnowić, a pieniądze pobrać nawet dwukrotnie.
-
Wciąż walczę z nimi w sprawie usunięcia tych moich starych zalegających numerów pod moim numerem PESEL - od 2022 roku... Miałem wtedy potwierdzić, że dane z moich kart SIM zostaną nieodwracalnie usunięte, zrobiłem tak - w odpowiedzi dostałem: usunięcie trwa rok czasu, numery są przetrzymywane przez ten okres dla zapytań policyjnych. Odzywam się w grudniu 2023 i mi odpisują:
Uprzejmie informujemy, iż problem dotyczący braku możliwości zarejestrowania karty SIM z uwagi na przekroczenie limitu zostało eskalowane do odpowiednich zespołów celem dalszej weryfikacji. Nadal czekamy na odpowiedź od działu w tej sprawie.
Od tego „zlecenia” usunięcia mija już 1 rok i 8 miesięcy. Odzywam się w kwietniu, że zero od nich odpowiedzi i znowu załączam wszystkie nasze wiadomości od 2022 roku, bo się okazuje, że dział mailowy widzi je tylko na 3 miesiące wstecz (brzmi jak żart jakiś XD). Od 5 dni polski oddział nie odpisuje, a ten angielski odpisuje tylko wtedy, jak dasz im negatywną opinię na Trustpilot. Konsultant z angielskiej obsługi klienta od grudnia „załatwia moją sprawę” do wczoraj zero odzewu, po wystawieniu negatywa odzywa się na maila po kilku godzinach, że:
Szanowny Kliencie,
Serdecznie przepraszamy za frustrację i niedogodności, których doświadczyłeś. Twoja opinia jest dla nas bezcenna i chcę Cię zapewnić, że rozwianie Twoich wątpliwości jest dla nas najwyższym priorytetem.
Rozumiem znaczenie terminowego i skutecznego rozstrzygnięcia sprawy i żałuję, że od grudnia 2023 r. Twoja sprawa nie została odpowiednio rozpatrzona. Pamiętaj, że nie odzwierciedla to naszych standardów.
Problem został rozwiązany i proszę o ponowną rejestrację numeru Lycamobile na numer PESEL. Jeśli problem będzie się powtarzał, daj nam znać.
Naveen
Zespół Lycamobile
Oczywiście dalej nie idzie zarejestrować karty SIM na mój numer PESEL. Ten sam błąd od 2022 roku i z tego, co czytałem w tym wątku, są osoby co po ponad dwóch latach „niebycia” w tej sieci, też wciąż nie mogą... Czemu UKE na to wszystko nie reaguje, jakby taki T-Mobile zrobił coś podobnego, to kara byłaby potężna, w końcu dostają kary za nawet najdrobniejsze niedopowiedzenia, a taka Lyca stosuje nieuczciwe praktyki wobec Klientów na co dzień. Czuję się pisząc z tymi wszystkimi Konsultantami, jakbym pisał z botami, ich wiadomości stają się pętlą tych samych sformułowań.