Witam!
Od miesiąca przedstawiciele Netii już z 3-4 razy "namawiali" nas na zmianę dotychczasowej oferty na nową - nie zdążyłem jeszcze wniknąć w szczegóły, jednak po dzisiejszym kolejnym złożeniu przez nich oferty postanowiłem zasięgnąć więcej informacji od Was, forumowicze, czyli zdecydowanie bardziej niezależnych źródeł niż infolinia operatora.
Aktualna sytuacja wygląda tak:
telefon stacjonarny w TP (abo standard + preselekcja z wliczonymi bodajże 60 minutami) +
łącze BSA 1Mbits w ramach ubiegłorocznej promocji "Zawsze dobra cena"; dostęp poprzez własny router ADSL.
Przedstawiciel Netii wpadł dzisiaj osobiście i namawiał do zmiany w/w na nową ofertę dostępną od marca br., tj.
Szybki Internet 2Mbits + Lepszy Telefon na linii Netii.
Zastanawiają mnie ewentualne dodatkowe jednorazowe opłaty do poniesienia w ramach zmiany, terminy przenoszenia numeru z TP do Netii, jakość świadczenia obu usług już na linii Netii, no i "haczyki". Przedstawiciel ponadto zaoferował do tej umowy w cenie 1 zł zestaw 2 słuchawek bezprzewodowych marki (uwaga!) DECT - tu wzbudził moje podejrzenia. Poza tym, w przypadku zamówienia przez WWW można przez 2 pierwsze miesiące zapłacić tylko 1 zł abo za internet - ale czy będzie to dotyczyły także naszej sytuacji czy tylko nowych abonentów? Jeśli to pierwsze, to nie opłaci się podpisywać nowej umowy osobiście poprzez przedstawiciela (w końcu zaoszczędzona ponad "stówka" piechotą nie chodzi).
Regulaminy upublicznione na
www.netia.pl nie wyjaśniają jednoznacznie wątpliwości w przypadku klientów, którzy już korzystają z usług - są jasne za to dla nowych klientów. Stąd też moja prośba zwłaszcza do osób, które już przerabiały powyższy temat bądź również przymierzają się do zmiany, o wszelkie uwagi i opinie.
Z góry dzięki za pomoc!