DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 28 z 64
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64

 #381152  autor: kerim36
 17 sty 2010, 10:04
kwistas,

Play widocznie ma malo konsultantow w przeniesieniu na ilosc abonentow, a Plus widocznie ma wiecej pracownikow / ilosc klientow i ma juz dopracowane procedury pracy dzialu reklamacji

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #381155  autor: widex
 17 sty 2010, 10:35
Składałem reklamacje na play24. Mimo odpowiedzi, że reklamacja nieuzasadniona - obsługa miła, zadzwonili i poprosili o transmisje danych do weryfikacji. Złego słowa nie mogę powiedzieć.

 #381164  autor: emitar
 17 sty 2010, 11:40
Malibu pisze:chodzi o samą formę załatwienia sprawy w plusie napiszę raz lub zadzwonię i dostaję konkretną odpowiedź w play jedną reklamację załatwiam od przeszło dwóch miesięcy, 8 zgłoszeń i za każdym razem dostaję tą samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które podałem już na samym początku i nie chodzi tutaj bynajmniej o armię pracowników ale o osoby które poważnie podchodzą do swoich obowiązków

Mi się wydaję, że tutaj chodzi o coś innego (przynajmniej tak przypuszczam po swoim przypadku). Miałem kilka pytań odnośnie 'wyprzedaży telefonów' i przedłużenia oferty. Na początku zgłoszenie przez play24 po dwóch dniach nie dostałem odpowiedzi (na poprzednie zgłoszenia czekałem 1-2dni) więc sam zadzwoniłem do BOK'u, konsultantka nie mogła mi pomóc i zaproponowała, żebym napisał na pomocplay@.... i tak zrobiłem. Na drugi dzień dzwoni do mnie konsultant (ze zgłoszenie na stronie) i odpowiedział na wszystkie moje pytania poinformowałem go, że wysłałem takie samo pytanie na pomocplay. Odpowiedział mi tak, że on się między innymi zajmuje tymi zgłoszeniami wysłanymi na maila i zaraz je 'przejmie' i odpisze, że sprawa już załatwiona itp itd. Na drugi dzień dostaje maila z odpowiedzią od zupełnie innej osoby z inną treścią niż ta, która usłyszałem przez telefon.

Wg mnie nie mają tam 'ciągłości' co do obsługiwania klienta i stąd te kilkukrotne podawanie tych samych informacji itp.


P.S.
Cofnę swoje zdanie jeśli jutro zadzwoni do mnie konsultant tak jak się ze mną umówił. (Ale szczerze w to wątpię : D)

 #381184  autor: Malibu
 17 sty 2010, 13:33
wiesz co ja nawet w każdym zgłoszeniu zaznaczałem, że informacje podawałem w poprzednim zgłoszeniu numer xxx itd. a za każdym razem dostaję to samo pismo z prośbą o podanie tych danych, do zgłoszeń chyba mają dostęp więc wystarczy odrobina chęci i umiejętność czytania

 #381197  autor: Tajemniczy28
 17 sty 2010, 14:23
widex pisze:Składałem reklamacje na play24. Mimo odpowiedzi, że reklamacja nieuzasadniona - obsługa miła, zadzwonili i poprosili o transmisje danych do weryfikacji. Złego słowa nie mogę powiedzieć.
jakoś ja też nigdy nie narzekałem na nich, w każdej sieci są wpadki,a to jest młoda sieć ludzie co wy oczekujecie nie wiadomo czego od nich,to może od razu załóżmy forumi i temat o negatywnych przygodach z plus,poręcz czy erą to nie jedna wypowiedź by sie nazbierała.

 #381222  autor: Corsini
 17 sty 2010, 16:27
Sprawę z automatycznym wysyłaniem formularzy należałoby zgłosić do UKE. Operator ma prawo zażądać dodatkowych informacji (których nie posiada) w celu dokładnego i prawidłowego rozpatrzenia reklamacji. Jednak zachowanie PLAY wskazuje na celowe utrudnianie złożenia reklamacji - pomimo podania wszystkich danych uzależniają rozpatrzenie reklamacji od wpisania tych samych danych na ich formularz. Prawo telekomunikacyjne jasno stanowi o formie reklamacji i prośba o uzupełnienie danych jest możliwa, ale forma jest dowolna (bez formularza).

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #381229  autor: Malibu
 17 sty 2010, 17:16
Tajemniczy28 pisze:
widex pisze:Składałem reklamacje na play24. Mimo odpowiedzi, że reklamacja nieuzasadniona - obsługa miła, zadzwonili i poprosili o transmisje danych do weryfikacji. Złego słowa nie mogę powiedzieć.
jakoś ja też nigdy nie narzekałem na nich, w każdej sieci są wpadki,a to jest młoda sieć ludzie co wy oczekujecie nie wiadomo czego od nich,to może od razu załóżmy forumi i temat o negatywnych przygodach z plus,poręcz czy erą to nie jedna wypowiedź by sie nazbierała.
oczekuję prostej sprawy- składam reklamację, rozpatrują reklamację, odpisują, ja z jedną reklamacją bujam się od dwóch miesięcy nieustannie dostając tą samą odpowiedź z prośbą o podanie danych które podałem na samym początku, niejednokrotnie dostawałem odpowiedź nie na swoją reklamację lecz twórczość dowolną konsultantów, na telefonach do play spędziłem kilka ładnych godzin, więc nie oczekuję niczego specjalnego- po prostu rozpatrzenia mojej reklamacji i umiejętności czytania... skoro w poprzednim zgłoszeniu uzupełniłem dane to dlaczego dostałem już kolejne pismo z prośbą o uzupełnienie danych które podałem? czy nikt w p4 nie umie czytać?

 #381242  autor: lukaszw
 17 sty 2010, 19:28
Kolejny raz PAF dostarczył mi fakturę grubo po terminie więc zgodnie z zaleceniami konsultanta zadzwoniłem na *500 i poprosiłem o wysyłanie faktur Pocztą Polską, i otrzymałem odpowiedz na zgłoszenie że będzie to wysyłane w taki sposób i jednocześnie wyłączyli mi E-awizo ?! Co ma faktura do informacji o jej wystawieniu?? (poza tym że sie ostatnio scwanili i dodaja druk zaplaty do tego e-awizo jednak bez danych osobowych)
Ciekawa polityka Play

 #381246  autor: James86
 17 sty 2010, 19:50
sprawa miała się następująco..
Kupiłem sobie fenomenalną Nokię E51 na allegro, niestety za późno zauważyłem że smilock jest w play. Pomyślałem trudno.. usunę, niestety w serwisie mi zaśpiewali 200zł więc postanowiłem przenieść mój numer z heyah do play, koszt jedyne 50zł. Ogólnie nie było źle tylko troszkę droższe ceny połączeń które z czasem taniały. nastąpił dzień kiedy play zaczęło usuwać za darmo simlock z zachowaniem gwarancji.. postanowiłem działać i zaraz pojechałem to zrobić żeby przenieść numer z play do heyah bo nie byłem ogólnie z play zadowolony.. numer przeniosłem bez problemu wszystko śmiga.. oprócz tego że teraz wszyscy użytkownicy play nie umieją się ze mną skontaktować. Gdy do mnie dzwonią słyszą "nie ma takiego numeru", a sms-y w ogóle nie mają zamiaru do mnie dojść. Ja natomiast mogę do play dzwonić i sms-ować bez problemu.. dzwoniłem do BOK heyah i do BOK play jeden zwalał winę da drugiego, a rozwiązania nie ma do teraz:D a rzecz działa się jakieś pół roku temu..

 #381254  autor: kerim36
 17 sty 2010, 20:39
James86,

i do tej pory nie mozna sie do ciebie dodzwonic, poniewaz jest komunikat "nie ma takiego numeru" ??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #381259  autor: kmarcin76
 17 sty 2010, 20:50
James86 pisze:sprawa miała się następująco..
Kupiłem sobie fenomenalną Nokię E51 na allegro, niestety za późno zauważyłem że smilock jest w play. Pomyślałem trudno.. usunę, niestety w serwisie mi zaśpiewali 200zł więc postanowiłem przenieść mój numer z heyah do play, koszt jedyne 50zł. Ogólnie nie było źle tylko troszkę droższe ceny połączeń które z czasem taniały. nastąpił dzień kiedy play zaczęło usuwać za darmo simlock z zachowaniem gwarancji.. postanowiłem działać i zaraz pojechałem to zrobić żeby przenieść numer z play do heyah bo nie byłem ogólnie z play zadowolony.. numer przeniosłem bez problemu wszystko śmiga.. oprócz tego że teraz wszyscy użytkownicy play nie umieją się ze mną skontaktować. Gdy do mnie dzwonią słyszą "nie ma takiego numeru", a sms-y w ogóle nie mają zamiaru do mnie dojść. Ja natomiast mogę do play dzwonić i sms-ować bez problemu.. dzwoniłem do BOK heyah i do BOK play jeden zwalał winę da drugiego, a rozwiązania nie ma do teraz:D a rzecz działa się jakieś pół roku temu..
Biorac pod uwage moje doswiadczenie z Play, powiem Ci, ze od P4 nie doczekasz sie rozwiazania sprawy a beda tylko wymyslac bezsensowne wyjasnienia. Mojej sprawy do dzisiaj nie wyjasnili logicznie i tak pewnie pozostanie.

 #381260  autor: pawelpp
 17 sty 2010, 20:51
Malibu, złóż skargę do UKE, tylko proponuje zamieścić w niej treści zgłoszeń i odpowiedzi na nie. Ja obiecywałem Play, że to zrobię i sprawa jest analizowana przez urząd. A tuż po sesji zamierzam napisać jakiś prosty programik do rozwiązania problemu pt "W zgłoszeniu X nie widzę odpowiedzi na zgłoszenie Y i zgłoszenie Z. A poza tym zgłoszenie A się nie wyświetla i nie wiem o co chodzi w odpowiedzi na zgłoszenie B". :) A kiedy, to zrobię UKE dostanie kompletną dokumentację niekompetencji Play. Ktoś chce? :)

 #381261  autor: Malibu
 17 sty 2010, 20:56
wiesz problem jest tego typu, że reklamację zgłaszałem telefonicznie a ich treści nie widać w play24, nikt z konsultantów też nie wie w jaki sposób mógłbym się dostać do treści tych zgłoszeń...

 #381273  autor: James86
 17 sty 2010, 21:21
problem dalej jest.. na szczęście nie mam wielu znajomych w play.. :)

 #381282  autor: kerim36
 17 sty 2010, 21:55
James86,

ja ten temat przerabialem kilka tygodni temu: po przenosinach do play tez numer niby nie istnial, ale po zgloszeniu minelo jakies 7-10 dni i juz jest ok

wiec i tobie proponuje jeszcze troche podzwonic do obu opow, a jak nie poskutkuje to skarga do UKE

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #381305  autor: absolon
 17 sty 2010, 23:18
Witam!

Opiszę co mnie dzisiaj spotkało przy próbie przeniesienia numeru z Orange do Play jednocześnie prosząc osoby (pracujące dla Play?) o komentarz.
Ważna informacja na początek: przenosiłem numer z Orange (abonament!) do Play (pre-paid). Taki przynajmniej miałem zamiar. :roll:
Zaczęło się normalnie, niewinnie. Podpisałem pełnomocnictwo dla P4 plus jeszcze jeden papier. Jedziemy dalej.
Pani w systemie doszła do momentu gdzie nagle się zawiesiła :). Okazało się że tzw. system (który jak to zwykle bywa jest wszystkiemu winien) nie chce przejść do następnego kroku ponieważ "nie została przypisana żadna taryfa do nowej karty SIM". Pani coś tam poklikała, gdzieś w ogólnej bezradności jeszcze zadzowniła... niestety nic.
Będąc w pół drogi do podpisania umowy i widząc ogólną amatorkę (mijało już gdzies 40 min.) zasugerowałem, żeby dać spokój (skoro system taki uparty, a nikt w Play nie jest w stanie tego przeskoczyć). Poprosiłem o anulowanie wszystkiego co do tej pory podpisywałem i, że może spróbuje za kilka dni, a może i nie (lekko zdegustowany).
No i się zaczęło... Pani stwierdziła, że pełnomocnictwo zostało podpisane i że proces przenoszenia numeru się rozpoczął. Ona sama w tej chwili nie jest w stanie tego anulować w systemie. Lekko mnie ścięło ale jeszcze zachowałem spokój :twisted: odpowiadając, że przed chwilą podpisałem pełnomocnictwo dla firmy P4 do rozporządzania moim numerem telefonu. No a w związku z tym, że firma P4 nie jest w stanie zrealizować w całości umowy to owe pełnomocnictwo anuluje.
Zaczęła się jazda na całego pani stwierdziła żeby anulować to przeniesienie musze dymać teraz do Orange. Zaśmiałem się ale wtedy się we mnie zagotowało.
Udzieliłem pełnomocnictwa firmie P4 a mam iść anulować do firmy Orange? Jakiś ponury żart. Pani nie potrafiła zrozumieć mojego argumentu że tak jak dałem pełnomocnictwo firmie P4 tak samo żądam albo wydania oryginału tegoż pełnomocnictwa albo podpisujemy moje oświadczenie o anulowaniu (jeżeli numer jednak zostałby przeniesiony to ja mam dokument na ewentualne dochodzenie moich praw)
Ponieważ Pani (nie wiem) bała się czy co żeby takie coś napisać, zapowiedziałem że w tej sytuacji ja dzwonie po Policję która spiszę protokół z całego zajścia i będzie ewentualnym dowodem w sprawie. Po kilku kolejnych minutach i rozmowie z jakims "kerownikiem" Pani zdecydował że może podpisać taki papier co też się stało. I już po 2 godz. byłem w punkcie wyjścia :)

Na koniec dodam, że ok. 21:00 przyszedł mi SMS że przenoszenie numer "ma się dobrze" i zapraszają mnie po odbiór karty SIM w dniu 30 stycznia (czy jakoś tak). Oj lepiej żeby nie przenieśli tego numeru...
Mam niestety obawy że ogólny bajzel i amatorka ma się dobrze i ten numer jest w trakcie przenoszenia. Lepiej żebym go nie stracił bo jestem gotów się nawet sądzić :twisted:

Najgorsze, że chciałem się tam przenieść a po dzisiejszych wydarzeniach już nie jestem tego pewien.

 #381307  autor: osachorzow
 17 sty 2010, 23:27
absolon, a masz wszystkie papiery które podpisałeś (te które miały zostać w play)? Bo jeśli panienka Ci ich nie wydała to mogą być cuda... jeśli nie to ja bym się pofatygował do nich z oświadczeniem o cofnięciu pełnomocnictwa adresowanym do P4 i panienka musi przyjąć takie pismo, a na Twojej kopii poświadczyć odbiór. Swoją drogą przeszedłbym się do orange żeby przyblokowali to przeniesienie (bo chyba mogą). Inna wersja to wziąć 3 głębokie oddechy i liczyć na przeniesienie do fresha i czym prędzej uciec do ornage albo gdzie tam sobie życzysz ;)

 #381312  autor: absolon
 18 sty 2010, 00:04
osachorzow pisze:absolon, a masz wszystkie papiery które podpisałeś (te które miały zostać w play)? Bo jeśli panienka Ci ich nie wydała to mogą być cuda... jeśli nie to ja bym się pofatygował do nich z oświadczeniem o cofnięciu pełnomocnictwa adresowanym do P4 i panienka musi przyjąć takie pismo, a na Twojej kopii poświadczyć odbiór. Swoją drogą przeszedłbym się do orange żeby przyblokowali to przeniesienie (bo chyba mogą). Inna wersja to wziąć 3 głębokie oddechy i liczyć na przeniesienie do fresha i czym prędzej uciec do ornage albo gdzie tam sobie życzysz ;)
No więc właśnie z papierami jest tak, że ja podpisałem w 2 egzemplarzach (jeden dla siebie jeden dla P4) pełnomocnictwo. Finalnie cała akcja sprowadziła się do tego że Pani ani nie chciała oddać swojego egzemplarza ("Ja nie mogę tego zrobić") ani też nie chciała podpisać mojego oświadczenia że ja anuluje to pełnomocnictwo :lol: W końcu udało się to drugie.
Podsumowując, P4 owszem ma moje pełnomocnictwo dot. przeniesienia numeru ale również ma (a co ważniejsze ja mam podbite i podpisane przez nich) pismo o anulowaniu tegoż pełnomocnictwa.

 #381313  autor: osachorzow
 18 sty 2010, 00:13
absolon, w sumie to dobrze że coś masz ;) ale z drugiej strony to i tak nie koniecznie coś wnosi bo:
o godzinie X podpisałeś pełnomocnictwo,
o godzinie X+ kilka min panienka coś tam w systemie mieszała (mając ważne pełnomocnictwo)
o godzinie X+ kilka + kilka minut odwołujesz pełnomocnictwo... ale co w tym czasie panienka namieszała to Twoje ;)

Spróbuj skontaktować się z orange (może ich infolinia, ale nie wiem czy o tej godzinie zadziała) zablokuje procedurę i numer wróci? Choć skoro masz termin na 30 stycznia to masz jeszcze sporo czasu na odkręcenie przenoszenia w orange (bo to oni są Twoim aktualnym usługodawcą telekomunikacyjnym), bo zwolnią numer za prawie 2 tygodnie ;)

 #381316  autor: yagi
 18 sty 2010, 00:35
Idz do Orange i zablokuj proces przeniesienia numeru. Jak numer jest jeszcze aktywny w starej sieci to nie powinno być problemu...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)
  • Strona 28 z 64
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64