DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #382107  autor: łazęga
 22 sty 2010, 08:50
Witam,
mam pytanie związane z nową ofertą Play dotyczącą Swobodnego Internetu 2 a dokładnie chodzi mi o blokowanie internetu poza strefą Playa.

Zapis w regulaminie:



o. Abonent może zablokować transfer danych poza strefą taniego Internetu. Blokada powoduje brak
możliwości korzystania z WAP-u oraz wysyłania i odbierania MMS.

Aby zablokować transfer poza strefą taniego Internetu należy:
i. wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu krótki kod *111*51*1#;

Jeżeli Abonent nawiąże połączenie transferu danych poza strefą taniego Internetu oraz nie ma włączonej
blokady o której mowa w pkt 6 lit m., wówczas zostanie naliczana opłata za transfer danych zgodna z
Cennikiem Oferty One Play.


Czy jeżeli zablokuję transfer zgodnie z zapisami regulaminu nie ma możliwości, żeby na rachunku pojawiła się dodatkowa pozycja związana z pobieraniem danych np. z Plusa? Zastanawiam się nad tym, bo jest mowa tylko o blokowaniu WAP i MMS. Nie znam się za bardzo na ustawieniach internetu, ale w głowie zapala mi się lampka z napisem "GPRS" i "HSDPA".

Proszę o rozwianie moich wątpliwości lub ich potwierdzenie,

A może bez sporej wiedzy o internecie w telefonie nie zawracać sobie głowy tą ofertą, by nie drżeć przed rachunkiem.

 #382110  autor: kerim36
 22 sty 2010, 09:13
w wielkim skrocie: jesli skorzystasz z blokady nie bedziesz korzystal w ogole z pakietowej transmisji na plusie: czyli internet, mms, wap

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #382203  autor: kubik
 22 sty 2010, 19:32
a ja dodam tylko, że już dwa razy zdarzyła się czkawka w systemie billingowym i pomimo zablokowania transmisji danych w roamingu i posiadania pakietu 'PlayOnline w telefonie', system naliczył opłatę za dwie paczki 100kb w zasięgu Play ;o) zatem warto kontrolować czasami billing.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #382221  autor: kerim36
 22 sty 2010, 21:09
kubik,

wtedy pozostaje reklamowac niestety

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #382222  autor: kubik
 22 sty 2010, 21:12
kerim36 pisze:kubik,

wtedy pozostaje reklamowac niestety
reklamowałem, dostałem 2x 5 minut ;o) echh

 #382227  autor: kerim36
 22 sty 2010, 21:19
kubik,

heh, i pewnie z terminem waznosci rownym 1 miesiac :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #382232  autor: kubik
 22 sty 2010, 21:31
no pewnie, tyle że przepadły mi te minuty, za krótki czas na wykorzystanie :P

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #382233  autor: osachorzow
 22 sty 2010, 21:31
kubik pisze:reklamowałem, dostałem 2x 5 minut ;o) echh
jako rekompensata, a do tego zwrot kwoty błędnie pobranej za internet? Czy te minuty były zamiast zwrotu kasy?

 #382235  autor: kubik
 22 sty 2010, 21:33
osachorzow pisze:jako rekompensata, a do tego zwrot kwoty błędnie pobranej za internet? Czy te minuty były zamiast zwrotu kasy?
zamiast zwrotu (0.24 PLN (2x 0.12 PLN)) dali AŻ 2x 5 minut. w sumie.

 #382237  autor: kerim36
 22 sty 2010, 21:37
osachorzow pisze:
kubik pisze:reklamowałem, dostałem 2x 5 minut ;o) echh
jako rekompensata, a do tego zwrot kwoty błędnie pobranej za internet? Czy te minuty były zamiast zwrotu kasy?
gdyby mieli zwrocic kase, to musieliby wystawic fakture korygujaca, a czegos takiego w play nie praktykuja za bardzo

 #382240  autor: osachorzow
 22 sty 2010, 21:53
kerim36, ja ciągle się łudzę, że nastanie taki dzień, gdy "pani zdzisia" z księgowości P4 douczy się i zacznie wystawiać faktury korygujące...

Jestem ciekaw co by się stało gdyby bezprawnie (w wyniku błędu systemu) naliczyli 1000zł więcej... pewnie by wtedy w ramach rekompensaty dali 3000 minut na 30 dni i uważali, że sprawa załatwiona :D

Naprawdę nie potrafię zrozumieć P4... jakoś Era (i pozostali pewnie też) potrafią wystawić korektę FV, a minuty dają w ramach przeprosin żeby abonent dobrze wspominał załatwienie reklamacji...

 #382294  autor: kerim36
 23 sty 2010, 08:43
osachorzow pisze:Jestem ciekaw co by się stało gdyby bezprawnie (w wyniku błędu systemu) naliczyli 1000zł więcej... pewnie by wtedy w ramach rekompensaty dali 3000 minut na 30 dni i uważali, że sprawa załatwiona
calkiem mozliwe :twisted:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl