DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 29 z 33
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33

 #407248  autor: bleckwarrior
 29 maja 2010, 08:45
jay pisze:bleckwarrior, skoro jestes pracownikiem plej to lepiej nic nie dodawaj.
ponieważ? nie lubię po prostu jak ktoś się wypowiada na tematy, o których nie wie jak sa rozwiązywane...domniemania nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, więc tylko na to zwróciłem uwagę

 #407285  autor: luccicare
 29 maja 2010, 12:44
uwazny pisze:w ciągu jednego dnia (precyzując od wczoraj) do Play wpłynęło ok. 47 tysięcy zgłoszeń reklamacyjnych. Dużo czy mało? Oceńcie sami :P
Nigdy nie wnikałem za bardzo w numerację zgłoszeń w Play. Może być tak, że jeden system po kolei je numeruje niezależnie od typu sprawy. Mogą więc to być zgłoszenia uszkodzeń, zapytania techniczne, reklamacje, e-maile, zamówienia (nowa usługa czy przeniesienia numerów), mogą być też rejestrowane sprawy wyjaśnione przy pierwszym kontakcie - wtedy konsultant przyjmie zgłoszenie i zamknie w trakcie rozmowy bez podawania numeru. Przydawać może się to do raportowania i oceny z jakimi sprawami najczęściej dzwonią klienci - jeśli w ciągu jednego dnia jest taki przyrost to pewnie P4 tak robi. Jak jest z tą numeracją rzeczywiście to pewnie tylko pracownicy wiedzą. Chociaż moja sugestia ma chyba ręce i nogi ;-)

 #407658  autor: Dideq
 31 maja 2010, 16:48
A ja z innej beczki:

Rozwiązanie umowy w Play możliwe jest Tylko pocztą?! Co to za absurd? Czy może mi się wydaje że utrudniają w ten sposób?

Proszę o PW czy faktycznie tak jest.

Dzięki i pozdr.

 #407710  autor: kerim36
 31 maja 2010, 19:39
Dideq,

tylko poczta - list polecony

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #407804  autor: yundai
 01 cze 2010, 01:43
Dideq pisze:A ja z innej beczki:

Rozwiązanie umowy w Play możliwe jest Tylko pocztą?! Co to za absurd? Czy może mi się wydaje że utrudniają w ten sposób?
Mozliwe jest napisanie rezygnacji i podpisanie sie wlasnorecznie potem skanujesz i wysylasz mailem na [email protected] tak przynajmniej w bok powiedzieli

Skorzstalem z tego sposobu wyslalem rezygnacje 24 kwietnia tego dnia dostalem potwierdzenie wplyniecia pisma (1 maj zaczynala mi sie umowa na czas nieokreślony) wiec zgodnie z logika myslalem ze przejde na fresh 1 czerwca lecz dostalem pismo ze przejscie na karte bedzie mozliwe 31 czerwca TAKIEGO DNIA NIE MA W KALENDARZU powolujac sie na nieistniejacy zapisw w regulaminie swiardczenia uslug telekomunikacyjnych P4,mianowicie &14 pkt 5
nawet p2y odpisal mi ze konczy sie 31 CZERWCA !! za to konsultant powiedzial ze 1 czerwca mam fresh (dzwonilem 29 maja) i co telefon to co innego mowia

dzis jest 1 czerwca a ja mam nowy pakiet zlotowek wiec zostaje miejski rzecznik praw konsumenta
TYLKO w PLAY trzeba skladac rezygnacje na 60 dni przed koncem umowy

podpisalem aneks do umowy na 2 numer w play przez kuriera lecz odstapilem po 5 dniach przez zamieszanie z 1 numerem oczywiscie pisemnie
ZŁOTE USTA DLA KONSULTANTKI BOK CYTAT :smt005
nie moze pan odstapic od umowy w ciagu 10 dni nawet jesli umowa byla zawarta poza lokalem w play nie ma tego w regulaminie (PRAWO POLSKIE NIE OBOWIAZUJE PLAY)
zgloszenie zostalo przyjete i jest rozpatrywane 28 dni MOZE PREZEMNIE ZMIENIA REGULAMIN :lol: :lol: :lol:
 #407808  autor: bleckwarrior
 01 cze 2010, 08:10
yundai pisze: ZŁOTE USTA DLA KONSULTANTKI BOK CYTAT :smt005
nie moze pan odstapic od umowy w ciagu 10 dni nawet jesli umowa byla zawarta poza lokalem w play nie ma tego w regulaminie (PRAWO POLSKIE NIE OBOWIAZUJE PLAY)
:lol:
jesteś klientem biznesowym, czy prywatny? Podpisałeś Aneks czy Umowę (zasadnicza różnica, jeśli powołujesz się na Polskie prawo)

Rezygnacja: na dzień dzisiejszy tylko listem polecenomu, na adres korespondencyjny.

 #407817  autor: Ruben
 01 cze 2010, 09:31
yundai, niestety operatorzy obecnie trochę się wycwanili, bo od aneksu nie można odstąpić w ciągu 10dni, tak jak ma to miejsce w przypadku umowy.
Pomimo, że jest to de facto nowa umowa ponieważ wnosi nowe warunki a nie tylko zostaje przedłużona, to nazywa się to aneks do umowy. Jeżeli podpisanie aneksu wiązałoby się z zakupem nowego telefonu, to mógłbyś odstąpić a w innym przypadku będzie to trudne.
Inną sprawą jest, że konsultanci (nie mówię o Play ponieważ tutaj doświadczenia nie mam) informują, że od aneksu zawartego na odległość można odstąpić, czym wprowadzają w błąd, być może nieświadomie. Istnieją jednak także operatorzy, którzy umożliwiają odstąpienie od aneksu więc być może i Play do nich dołączy? :)

 #407832  autor: kerim36
 01 cze 2010, 10:40
Z zycia wziete:

Moje zgloszenie:
Kod: Zaznacz cały
Witam. Nie moge aktywowac opcji "polaczenie oczekujace". Proba aktywacji z menu telefonu oraz kodem *43# bezskuteczna. Zadam jak najszybszeo usuniecia usterki. 
Odpowiedz:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 28 maja 2010r., dotyczące połączeń oczekujących. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w przypadku, gdy występuje problem z aktywacją usługi Połączeń oczekujących kodem *43# należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc na numer 790 500 500 lub wysyłając zgłoszenie z dyspozycją aktywacji przez stronę internetową lub e-maila. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e0.pg? uid=22680. Wyrażona opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Milena W*** konsultant back office ds. obsługi klienta 

I oczywiscie rozumiem, ze malo jasno dalem do zrozumienia, ze chce miec ta usluge aktywna natychmiast :shock:
Ale na pocieszenie moge wypelnic ankiete.

[ Dodano: 2010-06-01, 10:42 ]
Chcac wypelnic ankiete otrzymuje jakze niezaskakujacy komunikat:

Wiadomość systemowa
Błąd w skrypcie w pytaniu q1 Nieprawidłowy kod odpowiedzi


Litosc i trwoga :shock:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #407838  autor: Ruben
 01 cze 2010, 10:51
kerim36, no niezłe :D ale lepszy ktoś zgłaszał przypadek kiedy to wysłał zapytanie "jak można zarejestrować kartę". Odpowiedź jaką otrzymał, to oczywiście podziękowania za pytanie i informacja, że żeby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, to musi się zarejestrować. :mrgreen:

 #407844  autor: thonka
 01 cze 2010, 11:23
yundai, nie zdziw sie, jak z powodu fizycznego braku wypowiedzenia, umowy Tobie nie zakoncza...
Wyslanie mailem to raz, zeby bylo szybciej, ale jednoczesnie powinienes wyslac wypowiedzenie standardowym kanalem jakim jest list polecony na adres korespondencyjny dla wlasnego bezpieczenstwa.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #407868  autor: uwazny
 01 cze 2010, 13:26
Pisałem:
"deklaracja p.Karoliny, jak ją określił rzecznik play p. Gruszka:"BRAND MENAGO brandu FRESH" która na blogu rzecznika Play http://blogplay.pl/2010/0...rzy-mikrofonie/ zapewniała iż "Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!"

i co? Czyżby kłamstwo??"

Warto zrobić podsumowanie, bo właśnie dostałem odpowiedź z BOK:
"
Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej (...)., dotyczące Stanu Darmowego Uprzejmie informujemy, że wiążącą informacją dotyczącą Stanu Darmowego w Play Fresh jest Regulamin do którego poniżej zamieszczamy link poniżej: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 2010_r.pdf Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Ryszard *** konsultant back office ds. obsługi klienta"

Tak więc wynika z tej odpowiedzi iż p. Karola mijała się z prawdą.
p.s.
Cieszę się iż będąc mężczyzną otrzymałem odpowiedź zaczynającą się słowami "Szanowna Pani.." To po raz kolejny utwierdza mnie o pełnym profesjonaliznie Play.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 14:13 przez uwazny, łącznie zmieniany 1 raz.

 #408006  autor: absolon
 01 cze 2010, 20:28
Na własnej skórze przekonałem się o podejściu i sposobie załatwiania spraw w Play. Problem mały ale postanowiłem sprawdzić jak się zachowa firma.
Wczoraj tj. 23.05.2010 w nocy aktywowałem pakiet 100MB w telefonie. Dzisiaj 24.05.2010 do godz. 13:00 z pakietu ubyło 9MB. W tym czasie nie korzystałem z transmisji danych Play ponieważ telefon podłączony jest do domowej sieci WiFi. Dodatkowo w zakładce Historia Połączeń brak jakichkolwiek pozycji dot. transmisji danych w tym okresie, co tylko potwierdza że telefon nie korzystał z transmisji danych. Skąd wiec owe naliczanie?
Odpowiedź Play:
Podczas sesji w dniach od 23 do 24 maja 2010 roku nie korzystał Pan z WI-FI. Telefon był wówczas zalogowany do naszej sieci 3G i pobrał ponad 9 MB danych. Nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości ze strony sieci. Połączenia odbyły się poprawnie. W podanym terminie odbywała się modernizacja Play24, stąd też nie wszystkie zakładki mogły wskazywać aktualne dane. W związku z powyższym Pana reklamacja została uznana za niezasadną
Co mnie urzekło:
kategoryczne stwierdzenie, że we wspomnianym okresie czasu nie korzystał Pan z WI-FI. Akurat tak się składa, że pracuję w domu. W tych godzinach telefon leżał nie dalej niż 5 metrów od routera. No ale ciężko polemizować z Play skoro tak kategorycznie i pewnie stwierdzają z czego korzystałem :). W zgłoszeniu wspomniałem ze w Historii Połączeń brak jakichkolwiek wzmianek o transmisji danych. Sami sobie zaprzeczają (w panelu klienta) ale w takiej dwuznacznej sytuacji reklamacje rozpatrują na niekorzyść klienta. Brawo :smt006
Generalnie to pierdoła (10MB z pakietu) i bez żadnych konsekwencji finansowych. Niemniej smród pozostaje.

 #408012  autor: fussy
 01 cze 2010, 20:52
Rok temu podpisałem aneks do umowy (bez nowego telefonu) na jeden z numerów Orange. Po trzech dniach zostałem przekonany przez wspólnika, że lepiej byłoby przenieść ten numer (wtedy do Plusa). Oczywiście zaraz zadzwoniłem do Orange. Powiedzieli mi, że od aneksów nie obowiązuje 10 dniowy termin odstąpienia. Tematu dalej nie drążyłem i pozostawiłem telefon w Orange. Pieszę o tym sygnalizując, że nie tylko w Play nie możemy odstąpić od przedłużenia umowy aneksem.

Kol. uwazny dalej upiera się przy swoim. Ja liczyłem na to, że trochę forumowiczów się wypowie jak rozumieć wypowiedź Karoliny z Playa. Byłem ciekaw, jak kto rozumie te słowa. Ale jakoś nie spotkało się to z prawie żadną reakcją. Oczywiście sprawa jest jednoznaczna - bo jest jasno to napisane w regulaminie.
Moim zdaniem kol. uwazny przyczepił się do pierdoły. Wystarczy porównać niejednoznaczną wypowiedź koroliny z chociażby wprowadzeniem w błąd przez PARP (http://oszukaniprzezparp.pl/)

pozdrawiam Darek

 #408087  autor: play4you2
 02 cze 2010, 01:17
Moi drodzy, widzę, że zadajecie mnóstwo pytań i zamieszczacie dużo opinii dotyczących sieci Play. Pragnę przypomnieć, że z miłą chęcią udzielę Wam na nie odpowiedzi, ale TU. Zapraszam do zadawania pytań, dyskusji i wymiany poglądów. Przypominam raz jeszcze, że w tym wątku NIE UDZIELAM ŻADNYCH INFORMACJI.

Pozdrawiam.

play4you2
yundai pisze:nawet p2y odpisal mi ze konczy sie 31 CZERWCA !!
W tym przypadku zrobię malutki wyjątek i się wypowiem. Jeżeli tak odpowiedziałem, to przepraszam. Najwidoczniej "zagalopowałem" się w odpowiedzi i nieświadomie powieliłem jakąś błędną opinię. Wybacz. Niemniej jestem tylko człowiekiem i czasami też mogę się pomylić, nie jestem maszyną :lol:.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #408098  autor: Gormar
 02 cze 2010, 07:21
@absolon. Sprecyzuj w której ofercie spotkała ciebie tak przykra sytuacja. Masz abonament, czy Fresh'a? Jeżeli to pierwsze, to napisz ile dni po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego aktywowałeś pakiet. "Strzelam", że 3 w miesiącu z 31 dniami, czyli w Maju. Mylę się?

 #408105  autor: bleckwarrior
 02 cze 2010, 08:15
Gormar pisze:@absolon. Sprecyzuj w której ofercie spotkała ciebie tak przykra sytuacja. Masz abonament, czy Fresh'a? Jeżeli to pierwsze, to napisz ile dni po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego aktywowałeś pakiet. "Strzelam", że 3 w miesiącu z 31 dniami, czyli w Maju. Mylę się?
właśnie o tym samym pomyslałem, przypomnę Ci tylko @absalon,że jeśli nie ma fresha, to w abonamencie pakiet nalicza Ci się proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego

 #408197  autor: absolon
 02 cze 2010, 14:05
bleckwarrior pisze:
Gormar pisze:@absolon. Sprecyzuj w której ofercie spotkała ciebie tak przykra sytuacja. Masz abonament, czy Fresh'a? Jeżeli to pierwsze, to napisz ile dni po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego aktywowałeś pakiet. "Strzelam", że 3 w miesiącu z 31 dniami, czyli w Maju. Mylę się?
właśnie o tym samym pomyslałem, przypomnę Ci tylko @absalon,że jeśli nie ma fresha, to w abonamencie pakiet nalicza Ci się proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego

Dziękuje za zwrócenie uwagi na ten fakt. W moim przypadku jednak to nie to... mam Play Fresh.
Przykre, żeby nie powiedzieć żenujące jest zachowanie firmy. Bo jak tłumaczyć fakt, że w Historii Połączeń brak pozycji dot. transmisji danych a Play twierdzi że wszystko zostało naliczone prawidłowo. Wczoraj na blogu play....eu czytałem o podobnych przypadkach. Widać, że nie jestem sam.
I tu nie chodzi nawet o pieniądze (w moim przypadku to w ogóle jakieś drobne) ale jaki wydźwięk ma tak załatwiona reklamacja? Ja czuję się lekko mówiąc oszukany. Na forum wystawiam opinie. Na pewno podzielę się ze znajomymi (jak tylko beda mieli pytanie - Czy warto przejść do Play).

W sumie nie mam zamiaru odchodzić z Play (jeszcze) :) ale już po kilku m-cach w Play widzę różnice wzglęem takiego Orange (w którym byłem kilka lat).

Pożyjemy zobaczymy co dalej.

 #408205  autor: uwazny
 02 cze 2010, 14:30
absolon pisze:Przykre, żeby nie powiedzieć żenujące jest zachowanie firmy. Bo jak tłumaczyć fakt, że w Historii Połączeń brak pozycji dot. transmisji danych a Play twierdzi że wszystko zostało naliczone prawidłowo. Wczoraj na blogu play....eu czytałem o podobnych przypadkach. Widać, że nie jestem sam.
to ja Ci powiem lepszy numer. Sprawa dotyczy Poleć Play znajomemu. Dostaliśmy smsy informujące o przyznaniu bonusu w tej promocji, taka informacja widnieje równieź na play24, jednak fizycznie ten bonus nie został przyznany ani nam (osobie polecającej) jak i osobie polecanej. Złożyliśmy reklamację. Odpowiedź play: wogóle nie aktywowaliśmy tej promocji i nie polecaliśmy żadnego numeru. :shock:

Tak straszne, aż śmieszne... tym bardziej że w play24 jak wół widnieją numery oraz fakt (wirtualny) przyznania bonusu wraz z datą.

 #408486  autor: kerim36
 03 cze 2010, 20:55
Kod: Zaznacz cały
Moje zgloszenie:
Kod: 
Witam. Nie moge aktywowac opcji "polaczenie oczekujace". Proba aktywacji z menu telefonu oraz kodem *43# bezskuteczna. Zadam jak najszybszeo usuniecia usterki. 


Odpowiedz:
Kod: 
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 28 maja 2010r., dotyczące połączeń oczekujących. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w przypadku, gdy występuje problem z aktywacją usługi Połączeń oczekujących kodem *43# należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc na numer 790 500 500 lub wysyłając zgłoszenie z dyspozycją aktywacji przez stronę internetową lub e-maila. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e0.pg? uid=22680. Wyrażona opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Milena W*** konsultant back office ds. obsługi klienta 
--------------------------------------
I oczywiscie rozumiem, ze malo jasno dalem do zrozumienia, ze chce miec ta usluge aktywna natychmiast 
Ale na pocieszenie moge wypelnic ankiete.


tak wiec napisalem kolejne (drugie zgloszenie) o tresci:
Kod: Zaznacz cały
Witam. W nawiazaniu do odpowiedzi na moje ostatnie zgloszenie ŻĄDAM natychmiastowego uruchomienia uslugi "polaczenie oczekujace" na numerach: 798 597 007 798 631 007 (oba numery naleza do mnie, sa na tym samym koncie, place za nie na tej samej fakturze) pozdrawiam Mxxxx Kxxx
W odpowiedzi otrzymalem:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 1 czerwca 2010 r., dotyczące aktywacji połączeń oczekujących. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować, że 3 czerwca 2010 r. zostały aktywowane połączenia oczekujące dla numeru 798597007. Odnosząc się do kwestii drugiego numeru zawiadamiamy, że w celu weryfikacji i rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia prosimy o podanie numeru telefonu oraz hasła abonenckiego bądź trzech innych danych z wymienionych poniżej: -adres Abonenta lub adres korespondencyjny, -numer dowodu osobistego lub PESEL, -kontaktowy adres e-mail lub kontaktowy numer telefonu (zgodne z danymi zawartymi na umowie). Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów naszych Klientów. Informacje o koncie, mogą być udostępnione wyłącznie osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 18492109, a wtedy wszystkie informacje zostaną udzielone. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e0.pg?uid=22680. Państwa opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Ilona Wxxxxxxxx konsultant back office ds. obsługi klienta
i jak widac trzeba napisac trzecie zgloszenie

Brawo dla Play za maksymalne skrocenie i ulatwienie wspolpracy dla klientow.
Nie mniej tym razem moge skorzystac z ankiety - wgrywa sie.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #408491  autor: Pijo
 03 cze 2010, 21:09
kerim36, u mnie było identycznie z oczekującymi i zgłoszeniami do BOK.
  • Strona 29 z 33
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 33