Dideq pisze:A ja z innej beczki:
Rozwiązanie umowy w Play możliwe jest Tylko pocztą?! Co to za absurd? Czy może mi się wydaje że utrudniają w ten sposób?
Mozliwe jest napisanie rezygnacji i podpisanie sie wlasnorecznie potem skanujesz i wysylasz mailem na
[email protected] tak przynajmniej w bok powiedzieli
Skorzstalem z tego sposobu wyslalem rezygnacje 24 kwietnia tego dnia dostalem potwierdzenie wplyniecia pisma (1 maj zaczynala mi sie umowa na czas nieokreślony) wiec zgodnie z logika myslalem ze przejde na fresh 1 czerwca lecz dostalem pismo ze przejscie na karte bedzie mozliwe 31 czerwca TAKIEGO DNIA NIE MA W KALENDARZU powolujac sie na nieistniejacy zapisw w regulaminie swiardczenia uslug telekomunikacyjnych P4,mianowicie &14 pkt 5
nawet p2y odpisal mi ze konczy sie 31 CZERWCA !! za to konsultant powiedzial ze 1 czerwca mam fresh (dzwonilem 29 maja) i co telefon to co innego mowia
dzis jest 1 czerwca a ja mam nowy pakiet zlotowek wiec zostaje miejski rzecznik praw konsumenta
TYLKO w PLAY trzeba skladac rezygnacje na 60 dni przed koncem umowy
podpisalem aneks do umowy na 2 numer w play przez kuriera lecz odstapilem po 5 dniach przez zamieszanie z 1 numerem oczywiscie pisemnie
ZŁOTE USTA DLA KONSULTANTKI BOK CYTAT
nie moze pan odstapic od umowy w ciagu 10 dni nawet jesli umowa byla zawarta poza lokalem w play nie ma tego w regulaminie (PRAWO POLSKIE NIE OBOWIAZUJE PLAY)
zgloszenie zostalo przyjete i jest rozpatrywane 28 dni MOZE PREZEMNIE ZMIENIA REGULAMIN