Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
pawelpp pisze:Pytam, ponieważ chciałbym zachować tamten numer, a umowę z Play zamierzam sam zerwać,
MUSZE PRZYZNAC RACJE PAWELPPplay4you2 pisze:Otóż, nie zgodzę się z Twoja opinią.pawelpp pisze:yundai napisał/a:
15 DNI TO DUZO BEZ NUMERU Z WINY PLAY
Leży im to - idź do sądu
Właśnie otrzymałem informacje, że sprawa została rozwiązana. Generalnie dzwonił do Ciebie nasz specjalista z wyjasnieniami i wszystko powinno być w porządku. Z tego co mi wiadomo, szczegóły otrzymasz w piśmie.
Pzdr.
Nie sugeruj się nimi. Ostatnio chciałem zmienić numer LongPlay 1 na złoty oraz zrezygnować z wypowiedzenia jednego z LP1 (mam ich 2). Takie bzdury się nasłuchałem, że szkoda gadać. Najlepsze jest to, że dzwonili na wsparcie a tamci sami nie wiedzielipawelpp pisze:W POSie powiedziano mi, że LongPlay był w ofercie promocyjnej i jest związany z głównym numerem
Jaką sieć testowałeś i w jakim kraju?pawelpp pisze:Faktycznie nie dało się przez to rozmawiać.
Telefon ma problemy z modułem radiowym podobne do E52.pawelpp pisze:Widzę, że masz Nokie C5... Tak w jednym zdaniu jak oceniasz ten telefon?
Z ofertami Replay jest trochę naczej, niż w przypadku zwykłych Ofert. Są dedykowane. Niestety, nie mogę powiedzieć Ci dlaczego jej nie otrzymałeś. Powód jest prosty - nie mam dostępu do takich informacji.danko pisze:P4Y czy możesz jasno napisać kto może skorzystać z promocji Replay LongPlay Extra z minutami (22.07.2010)?
Nie. W tym przypadku jest podobnie jak z pocztą Głosową w Unii Europejskiej.Marens pisze:Rozumiem, że w roamingu (Chorwacja) opłata za przekierowanie nie zostanie naliczona.
Niestety, ale potwierdzam wcześniejsze wypowiedzi. Nie ma mozliwości zamiany numerów w taki sposób, jak to opisujesz.Th0mas pisze:Witam. Mam taki mały problem.
Podaj mi na PW numer telefonu, którego sprawa dotyczy, sprawdzę o co w tym chodzi.Sikor28 pisze:Ostatnio przeniosłem 9 numerów do Play dla firm
Przyznam Ci się szczerze, że nie jestem specjalistą od internetu, ale przekazałem to pytanie do odpowiednich osób. Jak otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać.TrustNoOne pisze:@ P4Y - przypadkiem zwróciłem na coś uwagę przed chwilą.
Szczegółowych informacji udzielił Ci Marens, ale powtórzę.pawelpp pisze:1. mając telefon na kartę można korzystać z roamingu tylko w usłudze tani roaming?
pawelpp pisze:2. na czym dokładnie ta usługa polega i dlaczego rozmowy są gorszej jakości?
Umowę rozwiązujesz na konkretny numer telefonu (usługę). W chwili wypowiedzenia komercyjnego, w trakcie trwania Umowy, numer jest odłączany bez mozliwości przeniesienia go do usługi na kartę. Jeżeli złozysz wniosek o przenisienie, zostanie on przeniesiony. Kwestia dodatkowych opłat za np. wcześniejsze zerwanie Umowy jest osobnym tematem.pawelpp pisze:3. czy w przypadku zerwania umowy, stracę wszystkie numery na których mam abonament? w tym ten z oferty LongPlay 1 zł dla abonentów?
To powiem Ci szczerze, że mnie w tej chwili całkowicie zaskoczyłeś. Numer JEST w naszej sieci i z CAŁĄ pewnością nie został oddany. Mało tego, czeka na Ciebie (tak jak informował Cię nasz pracownik) od 18 08 2010r. Wymień tylko kartę SIM i będzie ok. Jak masz kłopot z Salonem, to napisz mi, gdzie chcesz iść do Salonu, ja juz porozmawiam wtedy z tymi Sprzedawcami.yundai pisze:MUSZE PRZYZNAC RACJE PAWELPP
PLAY4YOU KŁAMIE !
EKSPERCI KŁAMIĄ !
Zgadza się. Moga byc utrudnienia w korzystaniu z Play24 oraz bramką SMS, ponieważ trwają prace modernizacyjne. Planowane zakończenie jest przewidziane na dzisiaj o godz. 19. Wszystkich, którzy odczuwają z tego powodu niedogodności, przepraszam w imieniu firmy.lwiczek pisze:play24/bramka sms nie działają :/
Własny numer przy wysyłaniu? Ksiązka adresowa? ;->play4you2 pisze:Zgadza się. Moga byc utrudnienia w korzystaniu z Play24 oraz bramką SMS, ponieważ trwają prace modernizacyjne.
Spoko, człowiek jakoś przeżyje, niemniej... to chyba planowane działanie więc możnaby podać informację o czymś takim przed?play4you2 pisze:Planowane zakończenie jest przewidziane na dzisiaj o godz. 19. Wszystkich, którzy odczuwają z tego powodu niedogodności, przepraszam w imieniu firmy.
Przypominają mi się takie demoty w czasie, kiedy 99% ludzi na NK wklejała głupie teksty, które miały usuwać śledzika. "A oni uwierzyli..."lwiczek pisze:Własny numer przy wysyłaniu? Ksiązka adresowa? ;->play4you2 pisze:Zgadza się. Moga byc utrudnienia w korzystaniu z Play24 oraz bramką SMS, ponieważ trwają prace modernizacyjne.
Play lubi nas zaskakiwaćlwiczek pisze: Spoko, człowiek jakoś przeżyje, niemniej... to chyba planowane działanie więc możnaby podać informację o czymś takim przed?
Właśnie otrzymałem potwierdzenie w Twojej sprawie yundai, że karta została ci wymieniona i nawet potwierdziłem to w naszym systemie, że wszystko Ci działa. Jak obiecałem, tak słowa dotrzymałem. Numer BYŁ i jest w naszej sieci, więc ANI RAZU nie było tak, że go oddaliśmy lub nie mieliśmy. Mam nadzieję, że tym razem ta sprawa jest już całkiem wyjasniona i liczę na to szczerze, że potwierdzisz moje słowa, na dowód, że Cię nie okłamałem.play4you2 pisze:Jeszcze NIGDY nie okłamałem nikogo z was.
Mam już info dla Ciebie (i innych) w tej sprawie. Dzieje się tak, ponieważ jak pobierasz pliki, system automatycznie rezerwuje pewną transmisję danych na pobór pliku (tzw. Bufor). Jest to dlatego tak rozwiązane, aby nie było przede wszystkim utrudnień w poborze danych i przeciążęń na nadajnikach. Nie jest to błąd. Zaraz po pobraniu pliku, wszystko wraca do normy. Tak działa internet mobilny i taki przypadek jest raczej w każdej sieci.TrustNoOne pisze:@ P4Y - przypadkiem zwróciłem na coś uwagę przed chwilą.
jak bys sie czul jesli ktos ci mowi ze jest ok i wystarczy isc do salonuplay4you2 pisze:Właśnie otrzymałem potwierdzenie w Twojej sprawie yundai, że karta została ci wymieniona i nawet potwierdziłem to w naszym systemie, że wszystko Ci działa. Jak obiecałem, tak słowa dotrzymałem. Numer BYŁ i jest w naszej sieci, więc ANI RAZU nie było tak, że go oddaliśmy lub nie mieliśmy. Mam nadzieję, że tym razem ta sprawa jest już całkiem wyjasniona i liczę na to szczerze, że potwierdzisz moje słowa, na dowód, że Cię nie okłamałem.play4you2 pisze:Jeszcze NIGDY nie okłamałem nikogo z was.
Pzdr.
Wiec jest to jak najbardziej kwestia ustawień QoS. Użycie pojęcia Bufor nie jest raczej stosowne, ponieważ zwykle przez bufor rozumie sie jitter bufor. Przypuszczam, że chodzi ci o ograniczenie przepustowości podczas pobierania pliku. Jest to zazwyczaj dobre rozwiązanie pod warunkiem, że ustawienia są rozważne. Jak widać w tym przypadku - nie sprawdzają się skoro plik się wolno ładuje i strona też.play4you2 pisze: Mam już info dla Ciebie (i innych) w tej sprawie. Dzieje się tak, ponieważ jak pobierasz pliki, system automatycznie rezerwuje pewną transmisję danych na pobór pliku (tzw. Bufor).
Ależ ja tylko wyraziłem swój mały pogląd na tą sprawę. Nie neguję, że być może są jakieś mozliwości realnego pomiaru jakości połączeń, jednak przyznam szczerze, nie zagłębiałem się w tym temacie. Niemniej jednak, nie mam powodów, aby nie wierzyć Ci w twoje słowa i że coś istnieje. Dzięki za propozycję.pawelpp pisze:Co do jakości rozmów - PROTESTUJĘ - są odpowiednie miary pozwalające w obiektywny sposób sprawdzić jakość połączeń. Nie wierzysz? Podaj maila - jestem w stanie podzielić się z tobą (i tylko z tobą) częścią tej wiedzy.
Szczerze powiedziawszy, przyznaję, że jestem całkowitym "laikiem" w takich sprawach. Owszem, mam wiedzę podsatwową, jeżeli o to chodzi, natomiast szczegóły techniczne tych zagadnień nigdy nie należały do moich mocnych stron. Taką otrzymałem odpowiedź, więc ją przekazuję. Z tego co mi wiadomo, nie jest to błąd, ani coś złego, tylko działania z myślą o prawidłowym działaniu usługi. Generalnie, jak ja osobiście korzystam z mojej prywatnej usługi Play Online, nie zwracałem na coś takiego uwagi. Plik, który chciałem pobrać, pobierałem i nie zastanawiałem się nad tym, czy przeglądarka mi w tym czasie "chodzi" szybciej, czy też nie. Z mojego punktu widzenia za dużej różnicy raczej nie zauważyłem.pawelpp pisze:Wiec jest to jak najbardziej kwestia ustawień QoS.
Tak jak napisałem - owszem to jest dobre i czasami niezbędne, tylko wydaje mi się, że wasi "eksperci" powinni staranniej dostosować te parametry. O ile to oczywiście prawda, bo też nigdy nie miałem takiej sytuacji. Niestety na podstawie doświadczeń, które przeprowadziłem wnioskuję, że obciążenie Play w dużej mierze zależy od pory dnia, a tym samym od obciążenia sieci. Dodatkowo poruszanie się sprawia, że wydajność maleje, ale to wina technologii a nie sieci. Niestety transfer danych w przyzwoitej prędkości i bez strat prawie nie jest możliwy w centrum miast w godzinach szczytu. Tym samym waŧpię, żeby Play spełniało np. normę ITU G.114. Przynajmniej tak wynika z moich doświadczeń. I tak, jak pisałem w jednym ze zgłoszeń zamierzam pokazać ich wyniki UKE.play4you2 pisze:Plik, który chciałem pobrać, pobierałem i nie zastanawiałem się nad tym, czy przeglądarka mi w tym czasie "chodzi" szybciej, czy też nie. Z mojego punktu widzenia za dużej różnicy raczej nie zauważyłem.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Szkoda więc, że rezerwowany jest cały pozostały "bufor" zamiast jakiejś części. Choć jak napisałem nie robi to dla mnie większej różnicy gdyż nie mam tylko Play Online. Z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda przy wykorzystaniu telefonu (aktywny pakiet internetowy Pakiet Play Online w Telefonie) do pobrania pliku i przeglądania stron (komputer z dostępem do internetu via telefon) i przyznam, że rewelacji nie ma ale... strony szybciej się ładują (gdy w tle pobierany jest plik - może przypadek). Jak w takim wypadku to wytłumaczyć? I jeszcze jedna ciekawostka - karta sim internetowa w jednym laptopie i karta sim telefoniczna w drugim komputerze. Ta telefoniczna szybciej wyświetla strony internetowe. Jakim cudem? Jeśli stwarzam zbyt dużo pytań to przepraszam ale tamten "przypadek" spowodował większą ciekawość u mnie. Jak widać.play4you2 pisze:Dzieje się tak, ponieważ jak pobierasz pliki, system automatycznie rezerwuje pewną transmisję danych na pobór pliku (tzw. Bufor).
Powtarzam raz jeszcze, że Cie nie okłamałem a rozmnowę odsłucham i przekażę odpowiednie wnioski. Nie zamierzam Cię przekonywać do mojej prawdomówności. Zapewniam Cię raz jeszcze, że numer był gotowy do aktywacji od 18 08 2010r. Nie umiem Ci wytłumaczyć, dlaczego tak się stało, że nie mogłes tego załatwić, ale z pewnością nie jest tak, jak to przedstawiasz. Rozumiem, że mogłeś się zdenerwować, ale oskarżanie mnie, zresztą bezpodstawne o kłamstwo, jest w/g mojej opinii trochę nie na miejscu. Z mojej strony robiłem co mogłem i jak mogłem, abyś ten numer odzyskał i śmiało moge powiedzieć, że mi sie udało, więc wybacz, ale nie mogę przejść "obok" wobec takich zarzutów z Twojej strony w moim kierunku. Mam nadzieję, że jednak w przyszłości zmienisz zdanie.Absolutnie nie oczekuję przeprosin, ale małego zrozumienia. Żadna z osób nie powie Ci na forum, że ją oszukałem. Mogłem się pomylić, czasami coś dłużej "realizowałem", ale z pewnością nikogo nigdy nie okłamałem. Ok, na koniec chcę abyś wiedział, że nie mam do Ciebie żadnego żalu i cieszę się mimo wszystko, że odzyskałeś już numer.yundai pisze:wczoraj nie zalatwilem sprawy wiec stawiam ze pani mowila prawde a play4you klamal tylko ze sprawa zalatwiona
Nieprawda. Jest to standardowa kwota podczas powtórnej aktywacji. Nie da rady ustawić tego systemowo inaczej. Jednak ona jest ważna tylko przez jakiś czas (chyba w Twoim przypadku do połowy września), jeżeli nie przedłużysz konta. Kwestia dodatkowej rekompensaty jeszcze nie jest widoczna, gdyż zgłoszenie w tej sprawie nie jest jeszcze zamknięte. Jak je zamkniemy, wówczas będziesz mógł się ubiegać o tą rekompensatę, powołując się na numer zamkniętego zgłoszenia.yundai pisze:a i jeszcze jedno po uruchomieniu numeru mam na koncie 30 zl to bonus za niedogodnosci
daliscie mi kase z nikad zebym sie udobruchal
Jak to mówią, kto pyta, nie błądziTrustNoOne pisze:Ta telefoniczna szybciej wyświetla strony internetowe. Jakim cudem? Jeśli stwarzam zbyt dużo pytań to przepraszam ale tamten "przypadek" spowodował większą ciekawość u mnie. Jak widać
Niestety, to pytanie kieruj już raczej do naszego Rzecznika na jego blogu. Ja nie posiadam takich informacji.max_max pisze:Mam pytanie kiedy zlikwidujecie to, że pieniądze nie wykorzystane w abonamencie nie przechodzą na kolejny miesiąc ?
Proszęmax_max pisze:play4you dzięki za załatwienie sprawy.