• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 84 z 244
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 244

 #436974  autor: Maniek99
 22 paź 2010, 14:08
Chodzi mi o dzień dzisiejszy, wczoraj chodziło to w miarę poprawnie.
Dziś od południa próbuję i nic.

Mam pytanie do osób włączających pakiety przez *111#.
Czy tam gdzieś po drodze pokazuje się cena danego pakietu, przed jego akceptacją?

 #436979  autor: Andrzej24
 22 paź 2010, 14:36
A jak się ma sprawa ważności promocyjnych pakietów. W regulaminie jest, że za 30 zł dostaje się na 30 dni a na nowej stronie Beta Play jest że tylko 15 dni a za 50 zł 20 dni. Proszę się w tej sprawie wypowiedzieć. Jeśli idą zmiany w kierunku skrócenia ważności bonusów to wielki błąd i być może zacznę myśleć o innym Operatorze. Nie ukrywam, że bonusy oraz ich długość przekonały mnie do waszej sieci.

 #436983  autor: play4you2
 22 paź 2010, 14:53
Andrzej24 pisze:A jak się ma sprawa ważności promocyjnych pakietów.
O które dokładnie Pakiety Ci chodzi i jaki Regulamin masz na myśli? Podaj mi proszę trochę więcej danych. Pamiętaj, że nowa strona to wersja BETA, więc być może "wkradł" się jeszcze jakiś błąd, ale dopóki nie bedzie to oficjalna strona, prawo do błędów mamy zastrzeżone. Zweryfikuj tą informację ze stroną główną, która jeszcze nadal jest tą najbardziej oficjalną stroną (choć zapewne już niedługo). Jeżeli zarówno na "starej" jak i na "nowej" stronie są takie same informacje, to prawdopodobnie nie zaszła pomyłka. Mimo wszystko, podaj mi jakieś szczegóły (najlepiej wklej link).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #436990  autor: amigo007
 22 paź 2010, 15:42
Też jestem ciekaw tego samego co Andrzej24. Na nowej stronie w play na kartę doładowania 30zł dają 15 dni bonusu, a 50zł tylko 20 dni. Oto link czy teraz tak będzie?

 #437043  autor: play4you2
 22 paź 2010, 20:26
amigo007 pisze:Oto link czy teraz tak będzie?
Moi drodzy, jak mówiłem, to wersja BETA. Z tego co widzę, to może być jednak błąd, ponieważ nadrzędnym w tym przypadku jest Regulamin (oto LINK). Dopókinie zmieni się REgulamin, ważność Pakietów pozostaje bez zmian. Zresztą, czy komuś z was po doładowaniu zmniejszono ważność z danego salda? Chyba jak zweryfikujecie to w Play24, to widzicie, do kiedy macie ważne dane minuty lub SMS.
Zachęcam raz jeszcze do weryfikacji Regulaminnów w niektórych, spornych sprawach, gdyż to one są zawsze nadrzędne.

Jednak dzięki, że poinformowaliście mnie o tym. Przekażę tą wiadomość do Administratora.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #437066  autor: aizo
 22 paź 2010, 22:00
play4you2, czy osoby które odpowiadają na zgłoszenia przez play24 to boty?

Walczę z jedna sprawą od 6.X ,gdzie dostaje idiotycznie odpowiedzi.

To pierwszy numer zgłoszenia, 22427376 gdzie opisałem problem.

Odpowiedź 22695235 wiadomo ,z automatu ale jakiś tam mały konkret był

22864602 ,,Przypomnienie o sprawie. Tutaj odpowidź była boska. Gratuje temu komuś.

I jeszcze 22989081 ale malo znaczące.

Będę ci wdzięczny za pomoc bo kontakt przez zgłoszenia na play24 nie ma najmniejszego sensu.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #437108  autor: IK`ey
 23 paź 2010, 10:50
Hej, mam problem z aktywacją karty sim (internet kupiony przez eshop`a). Czy mogę prosić o pomoc. Więcej info dam na priva.

Pozdr.

Ik`ey

 #437112  autor: Andrzej24
 23 paź 2010, 11:26
No super. ważność bonusow na stronie beta poprawiona. Kamień spadł mi z serca. Już się martwiłem, że to przymiarka do skracania ważności pakietów. UCH

 #437117  autor: amigo007
 23 paź 2010, 12:22
Andrzej24 gdzie to jest poprawione, jak jeszcze nie jest. Nadal tam widnieje 30zł 15 dni, 50zł 20 dni przy wszystkich opcjach.

 #437134  autor: Andrzej24
 23 paź 2010, 14:31
amigo007 pisze:Andrzej24 gdzie to jest poprawione, jak jeszcze nie jest. Nadal tam widnieje 30zł 15 dni, 50zł 20 dni przy wszystkich opcjach.
Masz rację. Dalej niepoprawione i nie wiadomo do końca czy już tak zostanie. Sprawdzałem na komórce i nie dopatrzyłem że nie jestem na wersji beta.

 #437149  autor: helmutthegreat
 23 paź 2010, 16:19
Mam mocno irytujący problem, mianowicie co chwilę dostaję powiadomienie o treści ~"Jesteś poza zasiegiem taniego internetu, opłata za korzystanie jest zgodna z cennikiem".
W jaki sposob to wyłączyć? Znalazłem z internecie tylko rozwiązanie polegające na blokadzie transmisji danych w roamingu, ale mnie to kompletnie nie interesuje, bo mam aktywny pakiet internetowy działajacy też na nadajnikach Plusa. Mam już serdecznie dosyć tych wiadmomości.
Mój telefon to BB 9700 jeśli to ma jakieś znaczenie.

Jest: BlackBerry 9700 + Nokia E51

Było: Samsung I550w, Motorola E8, Nokia E52, i200, SE K530i, Nokia E50, E590, Motorola Z6w, Motorola V3, Siemens CXV 70, Nokia 3100, Nokia 8210,



http://www.lastfm.pl/user/dzoners

 #437150  autor: Maniek99
 23 paź 2010, 16:25
Czy działają wam hasła SMSowe w Play24?

Wczoraj chciałem sprawdzić czy na dodatkowy numer dodany do Play24 dochodzą SMSy autoryzacyjne i od tego momentu przestały do mnie przychodzić jakiekolwiek SMSy niezależnie od sieci.

Zrobiłem coś takiego:
1.Zalogowałem się na Play24.
2.Z rozwijanego Menu wybrałem dodatkowy numer.
3.Wybrałem menu Usługi (chodzi o opcję wymagającą autoryzacji) i od tej pory się zaczęło.

Wygląda to na konkretną dziurę w systemie.

play4you2 proszę o sprawdzenie tej sprawy, numery zgłoszeń to 23074920 i 23075588.


Edit:
Jednak jest jeszcze gorzej niż myślałem, bo nie można się tez na ten numer dodzwonić.
Można tylko z niego dzwonić i wysyłać SMSy.

 #437154  autor: dawid_wml
 23 paź 2010, 17:00
Aktualnie jestem w sieci Plus, natomiast chciałbym przejść do play ( bez zachowania numeru ). Po wejściu na stronę sprawdziłem porównanie w stosunku do innych sieci i nie wiem czy dobrze rozumiem. A mianowicie, te 29 gr/min dotyczy tylko tych, którzy są w Play do 4 miesięcy, a później za minutę połączenia płaci się 56 gr ? Bo jeśli tak jest to za fajne to nie jest.

 #437156  autor: weissmann
 23 paź 2010, 17:10
dawid_wml pisze:Aktualnie jestem w sieci Plus, natomiast chciałbym przejść do play ( bez zachowania numeru ). Po wejściu na stronę sprawdziłem porównanie w stosunku do innych sieci i nie wiem czy dobrze rozumiem. A mianowicie, te 29 gr/min dotyczy tylko tych, którzy są w Play do 4 miesięcy, a później za minutę połączenia płaci się 56 gr ? Bo jeśli tak jest to za fajne to nie jest.
Yyy... coś pomieszałeś :) We freshu / abonamencie jest zawsze 29gr, a w niektórych abonamentach bez telefonu minuty abonamentowe kosztują nawet 10gr :)

 #437158  autor: dawid_wml
 23 paź 2010, 17:14
Bardzo możliwe, że coś pomieszałem nie wątpię, ale sam zobacz :D

http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... index.html

"Stawka dla użytkowników korzystających z sieci do 4 miesięcy, 56gr/min - stawka dla użytkowników korzystających z sieci powyżej 4 miesięcy"

 #437160  autor: Rezo
 23 paź 2010, 17:19
dawid_wml pisze:Bardzo możliwe, że coś pomieszałem nie wątpię, ale sam zobacz :D

http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... index.html

"Stawka dla użytkowników korzystających z sieci do 4 miesięcy, 56gr/min - stawka dla użytkowników korzystających z sieci powyżej 4 miesięcy"
przecież te ceny to dotyczą użytkowników nowego taktak'a...

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #437161  autor: kartusa
 23 paź 2010, 17:19
"Stawka dla użytkowników korzystających z sieci do 4 miesięcy, 56gr/min - stawka dla użytkowników korzystających z sieci powyżej 4 miesięcy"
Zwróć uwagę, że powyższa uwaga 2 odnosi się do "Nowy Tak Tak"

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #437162  autor: sumix
 23 paź 2010, 17:33
Witam,

Przenosze 2 numery z Plusa do Play. Dlaczego ? Bo Play ma zasięg 3G wszędzie tam gdzie potrzebuje. Mam małą córeczkę z którą uwielbiam prowadzić videorozmowy.
Zadzwoniłem do BOK i ustaliłem, że wypróbuję Play za 1 pln przez 6 miesięcy w opcji Darmowych Rozmów. Zaznaczyłem, że zależy mi na przejściu jak najszybciej i że jestem świadomy płacenia kary. Konsultant wszystko potwierdził i wysłał 2 umowy kurierem.

Wiadomo jak to jest z kurierem... nie czeka tylko pogania ;) Ale coś mi nie pasowało i zadzwoniłem do BOKu aby upewnić się, że to co podpisuje przeniesie mnie na początku grudnia do Play. Konsultant sprawdził i potwierdził, że ta umowa jest tak sformułowana że napewno nie będę musiał czekać do końca okresu promocyjnego w Plusie tylko przy następnym okresie tj. 5.12.2010 będę już w Play. Podpisałem i odesłałem... i przyszły mi potwierdzenia z Plusa i Play terminów przeniesienia :) Nie grudzień 2010 tylko luty 2011.

I jedyne co teraz mogę zrobić to zmarnować jeden cały piękny dzień urlopu, pojechać do najbliższego punktu Play i podpisać nowe papierki.
Dobijam się jednak do BOK i otrzymuje bardzo rozbieżne informacje:
- Prosze odwiedzić nasz salon, tam podpisze Pan nowy wniosek, nie możemy tego wysłać kurierem.
- Prosze zrezygnować z umowy. Wyślemy nową wraz z nowym wnioskiem.
- Prosze wprowadzic rezygnacje z przeniesienia w Plusie a my wyślemy nowy wniosek kurierem. (po chwili jednak informuje o braku takiej mozliwosci)
- Jeżeli nie może Pan odwiedzić salonu to proszę uzbroić się w cierpliwość i poczekać.

Umówmy się. Nie mam ochoty marnować całego dnia żeby to załatwić.
Nagranie w którym informuje o terminie przejścia z Plusa do Play są nagrane w obu przypadkach. Jest też nagranie, w czasie którego dzwonie do konsultanta, aby poinformował mnie czy podpisywana umowa zapewnia przejście do Play w terminie.

Wiem, trzeba było czytać ze zrozumieniem co się podpisuje, ale wybaczcie czas to pieniądz i wolałem upewnić się w BOK, że wszystko jest ok.

Zostałem zrobiony lekko w trąbę.

Czy ktoś w Play znajdzie odrobinę chęci i weźmie odpowiedzialność niekompetencji swoich konsultantów na siebie i pomoże ?
Mam nadzieje, że nie przerasta to możliwości osób odpowiedzialnych za quality.

 #437167  autor: dawid_wml
 23 paź 2010, 17:42
Faktycznie, nie zauważyłem tej dwójki.

 #437169  autor: vego
 23 paź 2010, 17:45
Jak mam sprawdzić czy usługa Zbieraj minuty jest włączona? Swego czasu aktywowałem ja i było wszystko ok a tu dzisiaj nagle patrze ze mam zero po rozmowie z kumplem która trwała ponad 2min :/ Dodam że zmieniłem telefon i dałem go do serwisu aby wgrali nowego softa dzieki czemu wykasowały mi sie wszystkie kontakty czy mozliwe jest to aby wykasowała sie usługa Zbieraj minuty?
  • Strona 84 z 244
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 244
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 244