Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
323
Rejestracja
04 gru 2010, 19:07
Lokalizacja
z Szuflandii
racja - to jest dobry pomyslPajuch pisze:moze dodac screena na jakis hosting tam bedzie data dodania zdjecia,screna czy tez filmiku hehe
Inforamacje te, może udzielić Ci ewentualnie nasz Rzecznik. Nie jestem upoważniony do informowania o tego typu rzeczach.pawelpp pisze:1. znaleźliście tego testera?
Wkrótce.pawelpp pisze:2. na fb zadałem kilka pytań. dostanę na nie odpowiedź?
Te same pytania zadałeś na FB, więc odpowiedź na nie również i tam uzyskasz.pawelpp pisze:2.1 "Czy wszystkie regulaminy usług oferowanych przez Play stanowią integralną część umowy? Czy Play może bezkarnie nie respektować zapisów we własnych regulaminach?"
2.2. "Czy Regulaminy Play nakładają na mnie obowiązek sprawdzania czy usługi zostały przez operatora aktywowane? Jeżeli tak, to w którym punkcie (chodzi konkretnie o pakiety internetowe)?"
2.3 "P4Y żaden z konsultantów nie udzielił mi odpowidzi na pytanie: dlaczego zostały zablokowane połączenia przychodzące i wychodzące mimo iż opłacana była kwota bezsporna? Zgłoszenie 27050985. Proszę o jasną i czytelnę odpowiedź."
2.4 "Nie uzyskaliśmy odpowiedzi na pytanie co jest nie tak z aktywacją pakietów... Wszystko jest/było ok?"
Wiesz co, ja Ciebie jednak chyba nie rozumiem do końca. Zgłosiłeś sprawę jak dobrze pamiętgam 31 01 2011, rozwiązano Ci ją bodajże 1 02 2011r, Z tego co wiem, rozwiązanie jest pozytywne. Wysłaliśmy do Ciebie list z informacjami. Co jeszcze oczekujesz z naszej strony? Już mówiłem, to że nie widziesz zgłoszenia, może być kwestią techniczną, więc zrób na to zgłoszenie, aby zweryfikować, co było przyczyną. Co do przyznania środków, doskonale oboje wiemy, jakie poczyniłeś ustalenia z naszym pracownikiem w rozmowie telefonicznej, więc nie wiem, czemu piszesz, że czekasz na ich przyznanie. Dobrze wiesz, że nie mogę mówić o szczegółach sprawy, ale twój wpis jest niesprawiedliwą oceną tego, jak rozwiązano twoją sprawę.tricki pisze:rzeczywiście rozmawiałem telefonicznie w tej sprawie. Nauczony zyciem w Play, uznam ją za załatwioną kiedy otrzymam obiecane 100zł na numery tel. Co nie zmienia faktu że zgłoszenia nadal nie widać.
Jeżeli zgłaszałeś je poprzez Play24, gwarantuję Ci, że z pewnością jest u nas zgłoszone do realizacji.qper pisze:Mojego odwołania połączonego ze skargą na konsultanta też nie ma w zgłoszeniach od wczoraj.
Przekazanoqper pisze:Mam kilka taki wizualnych niedociągnięć, które można przekazać do działu play24
Rzeczywiście, przypadek, który opisujesz jest bardzo dziwny. Jeżeli nie masz zarejetrowanej usługi, to w każdej sytuacji żaden konsultant nie powinien przyjąć od Ciebie reklamacji telefonicznie. Podobnie jest też, jak chcesz ją zgłaszać poprzez inny kanał. Jeżeli masz numer zgłoszenia reklamacyjnego (tyego, co zostało przyjęte), podaj mi je proszę, wówczas sprawdzę, czy nie popełniono błędu podczas jego przyjęcia.kamil1221 pisze:BOK p4 jest dla mnie czymś zaskakującym w każdym calu.
Nie jest to konieczne. Wystarczy, że znasz hasło abonenckie i możesz zarządzać usługami. Osoba, która zna hasło abonenckie, jest również uprawniona do składania reklamacji w imieniu Abonenta. Odpowiedź jednak, będzie skierowana jak do kobiety lub mężczyzny (w zależności, kto jest właścicielem).qper pisze:Możesz napisać skargę i tyle. Jeżeli tel jest zarejestrowany na kobietę to pisz jako ona.
No chyba nie jest tak źle . Ok, rozumiem, że odpowiedź raczej Cię nie zadawala. Złóż proszę odwołanie i je przeanalizujemy. Zapewniam Cię jednak, że nie oszukujemy Klientów i tym bardziej nie było to żadne celowe działanie. Ocenę tej mojej wypowiedzi pozostawiam dla Ciebie.qper pisze:Play4you straciłem do Play resztki szacunku
W tym momencie rzucasz bardzo poważne oskarżenia. Po pierwsze, jeżeli odpowiedź została udzielona taka a nie inna, zawsze istnieje mozliwość odwołania się od niej (jeżeli to była reklamacja). Jak wiadomo, błędy w odpowiedzi się zdarzają, więc zamiast od razu reagować w ten sposób, sugeruję zdroworozsądkowe podejście i spróbować wyjaśnić coś, niż od razu stweirdzać, że ktoś kogoś chciał oszukać czy też coś podobnego.avt31 pisze:Jeżeli operator KŁAMIE (OSZUKUJE) stosuje się twarde dowody czyli świadków.
divhashmorex pisze:A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?
Zamieściłem stosowną informację.jahu_2006 pisze:Jeżeli możesz to przekaż go komu trzeba.
Rozumiem, że to aluzja do mojej wypowiedzi. Po pierwsze przeczytaj sobie całość wypowiedzi będziesz wiedzieć w czym jest problem. Po drugie mogą mnie pozywać. Ja mam jakieś tam dowody, że mówię prawdę i tyle.divhashmorex pisze:Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu.
No tak. Przepraszam, zapomniałem o tym .ppp1ppp pisze:play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023
wyczuwam irytację z Twojej strony. Zanaczyłem tylko że to czy sprawa jest załatwiona okaże sie w momencie kiedy otrzymam pieniążki na konta. Dotychczasowe sytuacje moje i innych Klientów nie pozwalają być tego w 100% pewnym. List zapewne jest w drodze ale i w takiej sytuacji powinna pojawić się odpowiedź na Play24. A tak nie jest. W tej chwili to są tylko słowa z nagranej rozmowyplay4you2 pisze:rozwiązano Ci ją bodajże 1 02 2011r, Z tego co wiem, rozwiązanie jest pozytywne. Wysłaliśmy do Ciebie list z informacjami.
play4you2 pisze:Co jeszcze oczekujesz z naszej strony?
tak jak pisałem wyżej, po całej historii jestem nieufny. A czekam na ich przyznanie bo tak właśnie jest. Moje wpisy maja naświetlić sytuację innym Klientom i mam do tego pełne prawo. Nigdzie nie napisałem że zaproponowane rozwiązanie "słownie" uważam za nieodpowiednie czy niewystarczjące. Po prostu to są narazie słowa. O szczegółach rozstrzygnięcia sprawy sam poinformuję forumowiczów.play4you2 pisze:Co do przyznania środków, doskonale oboje wiemy, jakie poczyniłeś ustalenia z naszym pracownikiem w rozmowie telefonicznej, więc nie wiem, czemu piszesz, że czekasz na ich przyznanie. Dobrze wiesz, że nie mogę mówić o szczegółach sprawy, ale twój wpis jest niesprawiedliwą oceną tego, jak rozwiązano twoją sprawę.
O ile zostanie rozwiązana zgodnie z zapowiedzią "słowną" napewno nie zdecyduję sie na taki krok. W innej sytuacji nie omieszkam tego uczynić.play4you2 pisze:Jeżeli nadal uważasz, że nie została ona rozwiązana w sposób należyty, masz prawo zgłosić sprawę do UKE lub sądu.
[...]divhashmorex pisze:Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu. Takiego dziadostwa nie toleruje. Nie wiem czym takie osoby się kierują ale rozumu to raczej nie mają.
A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?
ppp1ppp pisze:divhashmorex wszystko masz napisane w regulaminie [...]
Wychodzi na to, że wg kolegi divhashmorex Ci którzy nie zgadzają się z operatorem nie mają rozumu... W takim razie jak nazwać nieczytanie regulaminu usług z których się korzysta?play4you2 pisze: Przykład, który podałeś z Pakietem Play Online w telefonie dla Fresh, przedstawiony jest dokładnie w Regulaminie tej Oferty (http://www.playmobile.pl/resources/pdf/
A jak nazwac operatora ktory ma usługi i odpisujac na zgloszenie nie zna regulaminu a wkleja link do niego?kuwejt pisze:W takim razie jak nazwać nieczytanie regulaminu usług z których się korzysta?
Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej
Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej
Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej
Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej
Proszę przekaż rzecznikowi podziękowania za odpowiedzi na maile, które do niego wysłałem i pogratuluj kierownictwu rzecznika, który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania.play4you2 pisze:Inforamacje te, może udzielić Ci ewentualnie nasz Rzecznik. Nie jestem upoważniony do informowania o tego typu rzeczach.pawelpp pisze:1. znaleźliście tego testera?
Nie żartuj sobie z nas...play4you2 pisze:Uwierzcie mi, zwykłe zgłoszenie w baaardzo dużej większości spraw, wyjaśnia wszelkie wątpliwości. To co pokazujecie tutaj (błędy w odpowiedziach), jest mikroprocentem wszystkich zgłoszeń, więc opinia też i na ten temat jest trochę przerysowana.
Czytaj post powyżej twojego. Eksperci Play stwierdzili, że użytkownicy muszą mieć hasła krótsze niż 11 znaków.Marcin87 pisze:Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.
Tak. W tej chwili jest to bodajże jeszcze analizowane.sql pisze:Play4You2 czy przekazałeś zgłosznie 26981982 ?
Z tego co mi wiadomo, właśnie to zgłoszenie zamknięto a odpowiedź dostałeś na mail.ppp1ppp pisze:play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023 z 23/01/2011 (miałem się z nim przypomnieć).
Przekazano.Pajuch pisze:Uwagi co do tele.playmobile.pl