DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 150 z 244
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 244

 #457365  autor: avt31
 03 lut 2011, 00:24
Quetzal - mądremu moja podpowiedź wystarczy i będzie wiedział co robić. Pozwolisz, że dalej nie będę rozwijał instrukcji.
Idź do adwokata czy radcy prawnego i spytaj się co zrobić w opisanej sytuacji przez Qpera i innych.

A Ty jaki inny pewny sposób proponujesz skoro system kłamie (oszukuje), a zrzutów ekranowych jako dowodów nie przyjmują?
Możesz kręcić filmiki, ale czy to będzie dowód dla sądu, bo znowu można powiedzieć, że zmieniłeś datę w telefonie i na filmie?

Jeżeli operator KŁAMIE (OSZUKUJE) stosuje się twarde dowody czyli świadków.

 #457375  autor: Pajuch
 03 lut 2011, 01:55
moze dodac screena na jakis hosting :D tam bedzie data dodania zdjecia,screna czy tez filmiku hehe

 #457384  autor: kerim36
 03 lut 2011, 08:00
Pajuch pisze:moze dodac screena na jakis hosting :D tam bedzie data dodania zdjecia,screna czy tez filmiku hehe
racja - to jest dobry pomysl

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #457406  autor: play4you2
 03 lut 2011, 10:52
pawelpp pisze:1. znaleźliście tego testera?
Inforamacje te, może udzielić Ci ewentualnie nasz Rzecznik. Nie jestem upoważniony do informowania o tego typu rzeczach.
pawelpp pisze:2. na fb zadałem kilka pytań. dostanę na nie odpowiedź?
Wkrótce.
pawelpp pisze:2.1 "Czy wszystkie regulaminy usług oferowanych przez Play stanowią integralną część umowy? Czy Play może bezkarnie nie respektować zapisów we własnych regulaminach?"
2.2. "Czy Regulaminy Play nakładają na mnie obowiązek sprawdzania czy usługi zostały przez operatora aktywowane? Jeżeli tak, to w którym punkcie (chodzi konkretnie o pakiety internetowe)?"
2.3 "P4Y żaden z konsultantów nie udzielił mi odpowidzi na pytanie: dlaczego zostały zablokowane połączenia przychodzące i wychodzące mimo iż opłacana była kwota bezsporna? Zgłoszenie 27050985. Proszę o jasną i czytelnę odpowiedź."
2.4 "Nie uzyskaliśmy odpowiedzi na pytanie co jest nie tak z aktywacją pakietów... Wszystko jest/było ok?"
Te same pytania zadałeś na FB, więc odpowiedź na nie również i tam uzyskasz.
tricki pisze:rzeczywiście rozmawiałem telefonicznie w tej sprawie. Nauczony zyciem w Play, uznam ją za załatwioną kiedy otrzymam obiecane 100zł na numery tel. Co nie zmienia faktu że zgłoszenia nadal nie widać.
Wiesz co, ja Ciebie jednak chyba nie rozumiem do końca. Zgłosiłeś sprawę jak dobrze pamiętgam 31 01 2011, rozwiązano Ci ją bodajże 1 02 2011r, Z tego co wiem, rozwiązanie jest pozytywne. Wysłaliśmy do Ciebie list z informacjami. Co jeszcze oczekujesz z naszej strony? Już mówiłem, to że nie widziesz zgłoszenia, może być kwestią techniczną, więc zrób na to zgłoszenie, aby zweryfikować, co było przyczyną. Co do przyznania środków, doskonale oboje wiemy, jakie poczyniłeś ustalenia z naszym pracownikiem w rozmowie telefonicznej, więc nie wiem, czemu piszesz, że czekasz na ich przyznanie. Dobrze wiesz, że nie mogę mówić o szczegółach sprawy, ale twój wpis jest niesprawiedliwą oceną tego, jak rozwiązano twoją sprawę.
Ja rozumiem, że z różnych powodów mogłeś się zdenerwować, ale warto zachować obiektywizm w ocenie sytuacji.
Z mojej strony temat Twojej sprawy uważam za zamknięty. Jeżeli nadal uważasz, że nie została ona rozwiązana w sposób należyty, masz prawo zgłosić sprawę do UKE lub sądu. Droga postępowania reklamacyjnego u Operaotra została już wyczerpana, co jest również zgodne z klauzulą, która jest zamieszczona w piśmie.
qper pisze:Mojego odwołania połączonego ze skargą na konsultanta też nie ma w zgłoszeniach od wczoraj.
Jeżeli zgłaszałeś je poprzez Play24, gwarantuję Ci, że z pewnością jest u nas zgłoszone do realizacji.
qper pisze:Mam kilka taki wizualnych niedociągnięć, które można przekazać do działu play24
Przekazano :wink:
kamil1221 pisze:BOK p4 jest dla mnie czymś zaskakującym w każdym calu.
Rzeczywiście, przypadek, który opisujesz jest bardzo dziwny. Jeżeli nie masz zarejetrowanej usługi, to w każdej sytuacji żaden konsultant nie powinien przyjąć od Ciebie reklamacji telefonicznie. Podobnie jest też, jak chcesz ją zgłaszać poprzez inny kanał. Jeżeli masz numer zgłoszenia reklamacyjnego (tyego, co zostało przyjęte), podaj mi je proszę, wówczas sprawdzę, czy nie popełniono błędu podczas jego przyjęcia.
qper pisze:Możesz napisać skargę i tyle. Jeżeli tel jest zarejestrowany na kobietę to pisz jako ona.
Nie jest to konieczne. Wystarczy, że znasz hasło abonenckie i możesz zarządzać usługami. Osoba, która zna hasło abonenckie, jest również uprawniona do składania reklamacji w imieniu Abonenta. Odpowiedź jednak, będzie skierowana jak do kobiety lub mężczyzny (w zależności, kto jest właścicielem).
qper pisze:Play4you straciłem do Play resztki szacunku
No chyba nie jest tak źle :wink:. Ok, rozumiem, że odpowiedź raczej Cię nie zadawala. Złóż proszę odwołanie i je przeanalizujemy. Zapewniam Cię jednak, że nie oszukujemy Klientów i tym bardziej nie było to żadne celowe działanie. Ocenę tej mojej wypowiedzi pozostawiam dla Ciebie.
avt31 pisze:Jeżeli operator KŁAMIE (OSZUKUJE) stosuje się twarde dowody czyli świadków.
W tym momencie rzucasz bardzo poważne oskarżenia. Po pierwsze, jeżeli odpowiedź została udzielona taka a nie inna, zawsze istnieje mozliwość odwołania się od niej (jeżeli to była reklamacja). Jak wiadomo, błędy w odpowiedzi się zdarzają, więc zamiast od razu reagować w ten sposób, sugeruję zdroworozsądkowe podejście i spróbować wyjaśnić coś, niż od razu stweirdzać, że ktoś kogoś chciał oszukać czy też coś podobnego.
Ja rozumiem moi drodzy, że pewne działania wzbudzają różne emocje, zwłaszcza jak to dotyczy nas samych, jednak zanim wydamy opinie lub sądy, postarajmy się najpierw coś wyjaśnić, niż reagować w taki, a nie inny sposób.
W ten sposób możemy dojść do tego, że będziemy chcieli niedługo wynajmować biuro kryminalistyczne do pokazania że SMS nie dotarł, a wystarczy napisać zgłoszenie i sprawdzić to w systemach (oczywiście za naszym pośrednictwem - czyli BOK). Moi drodzy, nie popadajmy w skrajne emocje, tylko spróbujmy porozmawiać na początek. Uwierzcie mi, zwykłe zgłoszenie w baaardzo dużej większości spraw, wyjaśnia wszelkie wątpliwości. To co pokazujecie tutaj (błędy w odpowiedziach), jest mikroprocentem wszystkich zgłoszeń, więc opinia też i na ten temat jest trochę przerysowana.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457407  autor: Blank
 03 lut 2011, 11:13
Ja także mam pytanie ale zanim je zadam ...
Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu. Takiego dziadostwa nie toleruje. Nie wiem czym takie osoby się kierują ale rozumu to raczej nie mają.

A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?

OBJAŚNIENIE

klient kupuje 10.02 pakiet play online 500mb za 15 złotych. 26.02 pakiet został całkowicie wykorzystany. Czy klient może aktywować ten pakiet ponownie czy musi czekać do 11.03? (sytuacja hipotetyczna)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #457409  autor: jahu_2006
 03 lut 2011, 11:21
P4Y2
Napisałem zgłoszenie w sprawie tych nadajników jego nr to 27161120
Jeżeli możesz to przekaż go komu trzeba.

 #457412  autor: ppp1ppp
 03 lut 2011, 11:28
divhashmorex wszystko masz napisane w regulaminie
4. W ramach Usługi dostępne są Pakiety w czterech rozmiarach: 25 MB, 100 MB, 250 MB oraz 500
MB. Limit transferu danych przyznawany jest w zaleŜności od dokonanego wyboru i poniesionej
opłaty, o której mowa w pkt 23 poniŜej.
5. Abonent, Abonent Mix II lub UŜytkownik moŜe mieć aktywny tylko jeden Pakiet danego rozmiaru w
tym samym czasie. MoŜliwe jest natomiast jednoczesne posiadanie kilku pakietów o róŜnych
rozmiarach.
6. Po wykorzystaniu Pakietu jednego typu, w danym Okresie Rozliczeniowym w przypadku
Abonentów lub w danym miesiącu kalendarzowym w przypadku Abonentów Mix II oraz
UŜytkowników Play Fresh, opłata za transfer danych jest naliczana zgodnie z Cennikiem danej
Oferty. MoŜliwe jest takŜe jednoczesne uruchomienie kolejnego Pakietu, jednakŜe tylko w innym
rozmiarze.http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 1_2011.pdf

 #457413  autor: play4you2
 03 lut 2011, 11:32
divhashmorex pisze:A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?

Wszystko zależy od danego Pakietu. Zgadza się, że w Cenniku i Regulaminie (głównym), tych informacji nie znajdziesz. Są one zamieszczone w Regulaminie konkretnego Pakietu (tzw. Regulaminie Promocji). Przykład, który podałeś z Pakietem Play Online w telefonie dla Fresh, przedstawiony jest dokładnie w Regulaminie tej Oferty (http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 4_2010.pdf). Odpowiadając na Twoje pytanie, co do tego konkretnego Pakietu, to może być on tylko jeden na koncie, ważny przez 30 dni. Szczegóły są w linku, który Ci zamieściłem (jest to odnośnik do Regulaminu).
jahu_2006 pisze:Jeżeli możesz to przekaż go komu trzeba.
Zamieściłem stosowną informację.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457415  autor: ppp1ppp
 03 lut 2011, 11:37
play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023 z 23/01/2011 (miałem się z nim przypomnieć). Regulaminy wciąż nie są dostępne.

 #457419  autor: qper
 03 lut 2011, 11:43
divhashmorex pisze:Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu.
Rozumiem, że to aluzja do mojej wypowiedzi. Po pierwsze przeczytaj sobie całość wypowiedzi będziesz wiedzieć w czym jest problem. Po drugie mogą mnie pozywać. Ja mam jakieś tam dowody, że mówię prawdę i tyle.

Nie ja tu jestem winien i nie zamierzam się z tego tłumaczyć.

Swoją drogą życzę ci podobnej sytuacji wtedy będziesz wiedzieć o czym pisze.

 #457420  autor: play4you2
 03 lut 2011, 11:44
ppp1ppp pisze:play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023
No tak. Przepraszam, zapomniałem o tym :wink:.

Postaram się, abyś dzisiaj miał juz dostęp do tego, albo żeby sprawa została juz rozwiązana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457422  autor: jahu_2006
 03 lut 2011, 11:45
play4you2 pisze:Zamieściłem stosowną informację.
Dzięki mam nadzieje że potraktują to poważnie.

 #457427  autor: sql
 03 lut 2011, 12:19
Play4You2 czy przekazałeś zgłosznie 26981982 ? Pisałem do Ciebie na PW. Na "starej" mapce zasięgu usługi "Play stacjonarny" widzę że brak zasięgu tej usługi w np. Łodzi, Warszawie przy "głównym" widoku - ogólnie południowej Polsce. Tak jest na każdej przeglądarce więc coś z tą mapką nie tak.

 #457445  autor: tricki
 03 lut 2011, 13:22
play4you2 pisze:rozwiązano Ci ją bodajże 1 02 2011r, Z tego co wiem, rozwiązanie jest pozytywne. Wysłaliśmy do Ciebie list z informacjami.
wyczuwam irytację z Twojej strony. Zanaczyłem tylko że to czy sprawa jest załatwiona okaże sie w momencie kiedy otrzymam pieniążki na konta. Dotychczasowe sytuacje moje i innych Klientów nie pozwalają być tego w 100% pewnym. List zapewne jest w drodze ale i w takiej sytuacji powinna pojawić się odpowiedź na Play24. A tak nie jest. W tej chwili to są tylko słowa z nagranej rozmowy ;)
play4you2 pisze:Co jeszcze oczekujesz z naszej strony?


jeżeli temat zostanie załatwiony zgodnie z rozmową telefoniczną będę w 100% usytysfakcjonowany.
play4you2 pisze:Co do przyznania środków, doskonale oboje wiemy, jakie poczyniłeś ustalenia z naszym pracownikiem w rozmowie telefonicznej, więc nie wiem, czemu piszesz, że czekasz na ich przyznanie. Dobrze wiesz, że nie mogę mówić o szczegółach sprawy, ale twój wpis jest niesprawiedliwą oceną tego, jak rozwiązano twoją sprawę.
tak jak pisałem wyżej, po całej historii jestem nieufny. A czekam na ich przyznanie bo tak właśnie jest. Moje wpisy maja naświetlić sytuację innym Klientom i mam do tego pełne prawo. Nigdzie nie napisałem że zaproponowane rozwiązanie "słownie" uważam za nieodpowiednie czy niewystarczjące. Po prostu to są narazie słowa. O szczegółach rozstrzygnięcia sprawy sam poinformuję forumowiczów.
play4you2 pisze:Jeżeli nadal uważasz, że nie została ona rozwiązana w sposób należyty, masz prawo zgłosić sprawę do UKE lub sądu.
O ile zostanie rozwiązana zgodnie z zapowiedzią "słowną" napewno nie zdecyduję sie na taki krok. W innej sytuacji nie omieszkam tego uczynić.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 16:23 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457462  autor: kuwejt
 03 lut 2011, 14:14
divhashmorex pisze:Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu. Takiego dziadostwa nie toleruje. Nie wiem czym takie osoby się kierują ale rozumu to raczej nie mają.
A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?
[...]
Odp:
ppp1ppp pisze:divhashmorex wszystko masz napisane w regulaminie [...]
play4you2 pisze: Przykład, który podałeś z Pakietem Play Online w telefonie dla Fresh, przedstawiony jest dokładnie w Regulaminie tej Oferty (http://www.playmobile.pl/resources/pdf/
Wychodzi na to, że wg kolegi divhashmorex Ci którzy nie zgadzają się z operatorem nie mają rozumu... W takim razie jak nazwać nieczytanie regulaminu usług z których się korzysta? :lol:

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #457471  autor: Pajuch
 03 lut 2011, 15:09
kuwejt pisze:W takim razie jak nazwać nieczytanie regulaminu usług z których się korzysta?
A jak nazwac operatora ktory ma usługi i odpisujac na zgloszenie nie zna regulaminu a wkleja link do niego?

Ps. najwyzszy czas skonczyc z tym
Kod: Zaznacz cały
Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej

Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej

Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej

Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej
i podac realny termin mniej wiecej pi razy dzwi kiedy zacznie to hulac ;)

Uwagi co do tele.playmobile.pl
1.nie można korzystać jak ma się kilka numerów i w śród nich playonline który jest ustawiony jako główny trochę lipa
2. Kasuje za smsy w wymianie teleplaymobile na wlasny nr ;)
3.Sms wysyłane na własny nr przychodzą podwójnie i na telefon i na stronę www jak eho ;)
4.Czesto sms-y sa nie kompletne na stronie www od innych nr, chodzi o to ze gdy jestem nie zalogowany do tej stony przychodza wyrywkowe sms-y chyba lepiej żeby w ogóle nie przychodziły bo po co to kasowac gdy dotarły juz na telefon i sa odczytane
4. Jakość dźwięku gdy telefon jest w 2g(play) jest zazwyczaj niezadowalająca glownie po nadajnikach p4(plus ok 98%) 2g jak i spore opóznienie, w 3g jest wszystko ok
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 15:46 przez Pajuch, łącznie zmieniany 1 raz.

 #457474  autor: pawelpp
 03 lut 2011, 15:13
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:1. znaleźliście tego testera?
Inforamacje te, może udzielić Ci ewentualnie nasz Rzecznik. Nie jestem upoważniony do informowania o tego typu rzeczach.
Proszę przekaż rzecznikowi podziękowania za odpowiedzi na maile, które do niego wysłałem i pogratuluj kierownictwu rzecznika, który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania.
play4you2 pisze:Uwierzcie mi, zwykłe zgłoszenie w baaardzo dużej większości spraw, wyjaśnia wszelkie wątpliwości. To co pokazujecie tutaj (błędy w odpowiedziach), jest mikroprocentem wszystkich zgłoszeń, więc opinia też i na ten temat jest trochę przerysowana.
Nie żartuj sobie z nas...
Moja mama niedawno próbowała z wami załatwić prostą sprawę... powiedziała mi że o ile kiedyś dziwiła temu, że z wami walczę o tyle teraz jak najbardziej mnie rozumie i popiera. To jak traktujecie klientów jest uwłaczające ich godności.

WTF?

<input type="password" name="password" maxlength="11" tabindex="2" value="" id="field2">

na 24.playmobile.pl

znów poprawicie takiego bubla za 3 miesiące?!

 #457475  autor: Marcin87
 03 lut 2011, 15:15
Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.

 #457481  autor: pawelpp
 03 lut 2011, 15:24
Marcin87 pisze:Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.
Czytaj post powyżej twojego. Eksperci Play stwierdzili, że użytkownicy muszą mieć hasła krótsze niż 11 znaków.

 #457498  autor: play4you2
 03 lut 2011, 16:15
sql pisze:Play4You2 czy przekazałeś zgłosznie 26981982 ?
Tak. W tej chwili jest to bodajże jeszcze analizowane.
ppp1ppp pisze:play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023 z 23/01/2011 (miałem się z nim przypomnieć).
Z tego co mi wiadomo, właśnie to zgłoszenie zamknięto a odpowiedź dostałeś na mail.
Pajuch pisze:Uwagi co do tele.playmobile.pl
Przekazano.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 150 z 244
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 244
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 244