• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 88 z 241
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 241

 #506708  autor: Robaas
 04 paź 2011, 19:48
może uzupełnię: pisząc autoodnawianie miałem na myśli dodatkową opcję a nie likwidację jednorazowego uruchomienia, tak by każdy mógł wybrać czy chce jednorazowo czy godzi się na cykliczne uruchamianie. Oczywiście, że jest to niekorzystne dla operatora bo nie daje szansy na złapanie nieświadomego użytkownika. Sam, też nie zaczynam dnia od sprawdzenia co wygasło, z reguły przypomina mi się to po tym jak zostałem skasowany za coś na co skończył mi się pakiet. SMS z przypomnieniem też jest dobrą opcją.

 #506719  autor: Michaul
 04 paź 2011, 21:01
A ja takie pytanie czy ktos rowniez ma problem z internetem w telefonie w play? Jakos od niedzieli internet strasznie zwolnil wczesniej chwilke i kazda strona dzialala a teraz musze czekac dlugo a nieraz bardzo dlugo na wlaczenie sie strony i niestety najczesciej dochodzi do sytuacji ze strona sie nie wlaczy gdyz limit czasu zostaje przekroczony. Czy ktos jeszcze ma taki problem i z czym to moze byc spowodowane??

 #506720  autor: forum_tg
 04 paź 2011, 21:04
ja dziś ok 16-17 miałem problemy z połączeniem się z internetem, ale juz ok 17.30-18 bylo ok.

 #506739  autor: mtr
 04 paź 2011, 22:07
Witam.

Chciałbym się dowiedzieć kiedy zostanie przyznany pakiet złotówek na przeniesiony numer z T-mobile. Przeniesienie zostało ustalone na dzień dzisiejszy tj. 4.X.2011. T-mobile wyłączył numer. Karta otrzymana od play wylądowała w telefonie. Numer przeniesiony(można na niego dzwonić ufff) ale pod *101# jak i w play24 widnieje pakiet złotówek ZERO.

numer zgloszenia 35700488

Proszę o szybka odpowiedź ponieważ sam polecałem przeniesienie tego numeru do play i zonk na starcie :x

poprzedni numer przenoszony ze świetej pamieci ery momentalnie "przeskoczył" z wszelkimi dobrodziejstwami play.

 #506743  autor: Robaas
 04 paź 2011, 22:22
mtr podstawowe pytanie czy numer został doładowany kwotą minimum 5 zł i nie była zmieniana opcja fresha?

 #506755  autor: mtr
 04 paź 2011, 22:50
Robaas pisze:mtr podstawowe pytanie czy numer został doładowany kwotą minimum 5 zł i nie była zmieniana opcja fresha?
przepraszam, nie dodałem, że to numer abo w play.

aż tak głupi nie jestem, żeby nie wiedzieć o doładowaniu :mrgreen:

niby jest 24 godzinna strefa zmroku podczas której numer przenoszony może znajdowac się w innej galaktyce z której play musi go odzyskac po zaciętym boju po przeniesieniu (ironia odnosnie regulaminu)

Chodzi o przyznanie pakietu złotówek w abonamencie bo obecnie jest "goły"

 #506782  autor: potargany
 05 paź 2011, 07:48
play4you2 + zerkniesz na 35119989

dziękuje

Pieniądze to nie wszystko ...

 #506793  autor: xif
 05 paź 2011, 09:09
Numer zgłoszenia: 35610333

z góry dzięki ;-)

 #506820  autor: qper
 05 paź 2011, 11:59
Quetzal pisze:
qper pisze: Mianowicie od wczoraj przychodzą mi nonstop te same smsy autoryzacyjne z banku ING, opatrzone oczywiście datą wczorajszą (nawet te smsy z dzisiaj),
Łał - na Twoim miejscu bym się cieszył, ze w ogóle dostajesz smsy autoryzacyjne z ING. Choć to mój główny bank nie pamiętam, kiedy ostatnio wymagano ode mnie autoryzacji, oj dawno.
Nawet na forum śląskiego są ze dwa watki o tym, że przydałaby się autoryzacja, ale bank wie lepiej.

Ps. Ale do rzeczy - myślę, ze to raczej problem w ING niż w Playu i myślę, ze powinieneś to zgłosić w ING.
W wersji biznesowej każde logowanie potwierdzane jest sms-em. Dodatkowo każda transakcja również.

W zwykłych kontach faktycznie - jeżeli są podobne stałe kwoty i rachunki to smsy przychodzą rzadko. To chyba kwestia oszczędności...

[ Dodano: 2011-10-05, 12:00 ]
Robaas pisze:SMS z przypomnieniem też jest dobrą opcją.
To bardzo dobra opcja ale oni się przed tym bronią...

[ Dodano: 2011-10-05, 12:02 ]
mtr pisze:hodzi o przyznanie pakietu złotówek w abonamencie bo obecnie jest "goły"
dostaniesz po północy następnego dnia po przeniesieniu. Tak to funkcjonuje. Uważaj na rachunek bo teraz masz wszystko osobno taryfikowane.

 #506833  autor: play4you2
 05 paź 2011, 13:13
avt31 pisze:Automatyczne odnawianie usług nie jest wg mnie dobrym pomysłem.
Ok, również przekażę :D

[ Dodano: 2011-10-05, 13:20 ]
mtr pisze:numer zgloszenia 35700488
Środki są przyznawane pomiędzy godziną 0:00 do 1:00, w chwili obecnej wszystko jest ok :D

[ Dodano: 2011-10-05, 13:25 ]
potargany pisze:play4you2 + zerkniesz na 35119989
Zerknęłam, dodałam ponaglenie w celu przyśpieszenia rozwiązania.

[ Dodano: 2011-10-05, 13:29 ]
xif pisze:Numer zgłoszenia: 35610333
Dodałam ponaglenie, niemniej jednak jest to zgłoszenie reklamacyjne z 1 października, więc musisz uzbroić się w cierpliwość.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506863  autor: xif
 05 paź 2011, 15:56
play4you2 pisze:Dodałam ponaglenie, niemniej jednak jest to zgłoszenie reklamacyjne z 1 października, więc musisz uzbroić się w cierpliwość.
przepraszam bardzo, ale czy naprawienie czegoś, co dalej nie działa mam traktować jako zgłoszenie reklamacyjne? :wink:

Już pal licho ten miesiąc, ale chciałbym mieć możliwość wyłączenia pakietu na kolejny - a tego nadal nie mogę.

 #506914  autor: user_delete19
 05 paź 2011, 20:21
play4you2,
OMFG, czy radośni konsultanci mają problem z pojmowaniem konceptu "reklamacji" (wyraźnie zaznaczonej)?

zgłoszenie 35504367

radosny-konsultant-pożal-się-bobrze chyba nawet nie raczyl przeczytać, że pomimo interwencji na adres, ktory zasugerowal, zostalem wyslany na drzewo. Po wtore, pan radosnie zaimplikowal, ze play a play to dwie rozne firmy -- 'hał osom iz dat'?!

 #506917  autor: forum_tg
 05 paź 2011, 20:25
play4you2 zerknij proszę na zgłoszenie: 35751820, sprawa jest z dzisiaj, ale dotyczy tego co było już kiedyś. wiec zależy mi na szybkim rozwiązaniu problemu.

Jeśli potrzeba podam numery które tez maja problem w mojej miejscowości.

 #506922  autor: mikuu
 05 paź 2011, 20:43
To prawda że w Play minuta będzie za 10gr w ofercie podstawowej? Niby jakieś przecieki.

 #506923  autor: Robaas
 05 paź 2011, 20:45
mikuu nawet jeżeli to nikt nic przed oficjalną prezentacją i przed rzecznikiem nie potwierdzi:)

 #506926  autor: Quetzal
 05 paź 2011, 21:05
mikuu pisze:To prawda że w Play minuta będzie za 10gr w ofercie podstawowej? Niby jakieś przecieki.
A skąd pochodzą te przecieki?

 #506976  autor: Golarz Filip
 06 paź 2011, 01:22
Czy tylko ja mam takiego pecha,że od dwóch dni wejście na P24 graniczy z cudem?
Ten komunikat o błędzie Kod błędu: 6761081 wysłałem do Twierdzy Szyfrów,może oni szybciej pomogą...
Za radę typu -zrób zgłoszenie serdecznie i uprzejmie dziękuję.

 #506977  autor: Quetzal
 06 paź 2011, 02:01
Golarz Filip pisze:Czy tylko ja mam takiego pecha,że od dwóch dni wejście na P24 graniczy z cudem?
Owszem Play 24 wysiadło.
Zamiast grzebać na Play24 obejrzyj sobie reklamy z Wojewódzkim.
(Przepraszam za sarkazm, ale na reklamy pieniądze były, a na inwestycje w platformę bilingową zabrakło)

Masz rację - pisanie zgłoszenia nie ma większego sensu.

 #506993  autor: play4you2
 06 paź 2011, 10:24
xif pisze:przepraszam bardzo, ale czy naprawienie czegoś, co dalej nie działa mam traktować jako zgłoszenie reklamacyjne?
Przekazałam twoje zgłoszenie do konkretnego konsultanta. Myślę, że to przyśpieszy realizację sprawy.

[ Dodano: 2011-10-06, 10:48 ]
wojciech pisze:play4you2,
OMFG, czy radośni konsultanci mają problem z pojmowaniem konceptu "reklamacji" (wyraźnie zaznaczonej)?
W przypadku zgłoszeń dotyczących akcji testuj smartfona, obsługa klienta nie ma możliwości weryfikacji zgłaszanych przez Ciebie kwestii. Jest dedykowany adres email i tylko takim kanałem możesz składać swoje zastrzeżenia.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507010  autor: qper
 06 paź 2011, 11:54
To jest skandal takie postępowanie

zgłaszam problem, siedzę i dokumentuje robię screeny (22.09.2011 35294038)

po czym jest rozpatrywane do 06.10.2011 i co się dowiaduje ?

"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło do nas 22 września 2011 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej dotyczące połączeń z Internetem.

Na wstępie pragnę Pana przeprosić za wydłużony czas realizacji zgłoszenia.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że ze względu na odległą datę realizacji połączeń z Internetem nasz Dział Techniczny nie ma możliwości dokładnej weryfikacji sprawy. Możliwe, że nawiązane połączenia były wynikiem błędu systemu. W przypadku gdy sytuacja się powtórzy proszę o kontakt z Obsługa Klienta w ciągu 2 dni od daty wystąpienia problemu, abyśmy mogli dokładnie zapoznać się ze sprawą. "

Czy to jest normalne - kto każe wam tak wolno rozpatrywać zgłoszenia techniczne?
To już nawet przestało być śmieszne

[ Dodano: 2011-10-06, 12:04 ]
Nie działa wam aplikacja Ekstra doładowanie na Facebook-u...

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
  • Strona 88 z 241
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 241
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 241