To jest skandal takie postępowanie
zgłaszam problem, siedzę i dokumentuje robię screeny (22.09.2011 35294038)
po czym jest rozpatrywane do 06.10.2011 i co się dowiaduje ?
"Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło do nas 22 września 2011 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej dotyczące połączeń z Internetem.
Na wstępie pragnę Pana przeprosić za wydłużony czas realizacji zgłoszenia.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że ze względu na odległą datę realizacji połączeń z Internetem nasz Dział Techniczny nie ma możliwości dokładnej weryfikacji sprawy. Możliwe, że nawiązane połączenia były wynikiem błędu systemu. W przypadku gdy sytuacja się powtórzy proszę o kontakt z Obsługa Klienta w ciągu 2 dni od daty wystąpienia problemu, abyśmy mogli dokładnie zapoznać się ze sprawą. "
Czy to jest normalne - kto każe wam tak wolno rozpatrywać zgłoszenia techniczne?
To już nawet przestało być śmieszne
[ Dodano: 2011-10-06, 12:04 ]
Nie działa wam aplikacja Ekstra doładowanie na Facebook-u...
Uploaded with
ImageShack.us