• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 89 z 241
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 241

 #507036  autor: play4you2
 06 paź 2011, 14:30
qper pisze:To jest skandal takie postępowanie
Rozumiem twoje zdenerwowanie, cóż mogę powiedzieć konsultant nie przyłożył sie odpowiedni do sprawy. Jeśli chcesz możesz to zgłosić ponownie do weryfikacji :(

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507046  autor: user_delete19
 06 paź 2011, 14:55
play4you2 pisze:[ Dodano: 2011-10-06, 10:48 ]
wojciech pisze:play4you2,
OMFG, czy radośni konsultanci mają problem z pojmowaniem konceptu "reklamacji" (wyraźnie zaznaczonej)?
W przypadku zgłoszeń dotyczących akcji testuj smartfona, obsługa klienta nie ma możliwości weryfikacji zgłaszanych przez Ciebie kwestii. Jest dedykowany adres email i tylko takim kanałem możesz składać swoje zastrzeżenia.
za przepraszoniem, ale wspomniany e-mail obsługują jeszcze większe 'autorytety' niż normalny bok play (vide nawiazanie do wymienionych maili w zgloszeniu)...

Rozumiem, ze mam spamowac podany adres e-mail az w koncu zatrybicie albo wam sie skrzynki przepelnia?

 #507047  autor: play4you2
 06 paź 2011, 14:58
wojciech pisze:Rozumiem, ze mam spamowac podany adres e-mail
Tak jak Ci napisałam w poprzedniej odpowiedzi.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507067  autor: Baseciq
 06 paź 2011, 15:55
play4you2, dlaczego w billingu nie widać połączeń na numery alarmowe?

Zgłoszenie nr. 35368881 - konsultant nie zrozumiał żeby potraktować zgłoszenia jako reklamację.

 #507093  autor: Robaas
 06 paź 2011, 17:37
play4you2 dlaczego z mojego konta play24 znikają mi reklamacje jakie złożyłem?

po 2, dostałem dzisiaj smsa:
Zarzadzaj kontem przez Internet. Wejdz na strone 24.playmobile.pl, a uzyskasz dostep do stanu konta, historii polaczen i aktywacji uslug. 24 h na dobe!
rozumiem, że nikt nie ma czasu zaktualizować adres na play.pl? rozumiem, że jak play24 przestanie działać to mogę to reklamować jako brak dostępu do usługi która ma działać 24h na dobę? tak się składa, że ostatnio się to sypie codziennie więc może nie wysyłajcie tego marketingowego bełkotu jak wiecie, że coś się sypie.

edit: po 70min wysłaliście mi jeszcze raz tego smsa...

 #507104  autor: forum_tg
 06 paź 2011, 18:27
play4you2 istnieje szansa żeby przyśpieszyć rozwiązanie sprawy: 35751820

 #507186  autor: evolucja
 06 paź 2011, 22:50
Czy jest szansa na odświeżenie abonamentów przed grudniem?

 #507221  autor: uwazny
 07 paź 2011, 07:39
Nie ma komunikatów lektora, gdy ktoś do mnie dzwoni, gdy mam wyłączony telefon lub poza zasięgniem. Jest tylko krótkie "pip" 2 razy.

Zgłoszenie 35621057: zamknięte i napisano że włączono, a nic się nie zmieniło. :shock:
Odwołanie 35690484: włączono notkę SMS :twisted:

Co z tym zrobić? :cry:

 #507237  autor: playonline
 07 paź 2011, 09:46
qper pisze:zgłaszam problem, siedzę i dokumentuje robię screeny (22.09.2011 35294038)
Mnie takie postepowanie bawi i irytuje na zmiane.. ;)
qper pisze:Czy to jest normalne - kto każe wam tak wolno rozpatrywać zgłoszenia techniczne?
Przy jednym moim odwolaniu to nadal widze "rozpatrywane" pomimo, ze miesiac minal kilka dni temu... ;) Przy drugim zgloszeniu miesiac bedzie za kilka dni... ;)

 #507253  autor: djkynek
 07 paź 2011, 11:39
Ile kosztuje wysłanie SMSa z bramki?. W dniu 22/09 koszt na wykazie połaczen w play24 to 10 gr, zas w dniu 07/10 koszt to 15 gr. ? ? ? ?

Apropos znikających zgłoszen to moje zgłoszenie z 2 wrzesnia tez znikneło nagle wczoraj bez odpowiedzi - moze to nowa metoda playa na pozbywanie sie niewygodnych zgłoszen.

Znajoma mi powiedziała, ze kiedys probowala sie do mnie dodzwonic i otrzymała komunikat, ze abonent nie posiada srodków na koncie. Dziwne o tyle, ze mam na abo. Masakra

Albo ja probuje gdzies zadzwonic i komunikat "abonent nie odebrał telefonu", tyle za ten komunikat od razu - nie poleciał nawet jeden dzwonek.

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #507270  autor: dreapheus
 07 paź 2011, 12:50
Witam,
Proszę o sprawdzenie oraz w miarę możliwości przyspieszenie odpowiedzi na reklamacje w ramach zgłoszenia numer: 33095419 która jest już rozpatrywana od ponad 2 i pół miesiąca. Zgodnie z zasadami powinno być to maksymalnie 30 dni..

 #507284  autor: evolucja
 07 paź 2011, 13:35
djkynek pisze:propos znikających zgłoszen to moje zgłoszenie z 2 wrzesnia tez znikneło nagle
Coś z tym jest nie tak, u mnie też jedno zniknęło.

Play4You prosimy o komentarz.

 #507301  autor: playonline
 07 paź 2011, 14:28
evolucja pisze:Coś z tym jest nie tak, u mnie też jedno zniknęło.
Na bank blad systemu. Zgloszenia na 100% sa.

 #507342  autor: m_ost
 07 paź 2011, 17:24
play4you2 pisze: Rozumiem twoje zdenerwowanie, cóż mogę powiedzieć konsultant nie przyłożył sie odpowiedni do sprawy. Jeśli chcesz możesz to zgłosić ponownie do weryfikacji :(
Widzę, że jesteś osobą związaną z Play i mającą wiedzę o sieci, regulaminach i szeroko pojętej działalności operatora - udzielającą się na wielu forach i często pomagającą osobom mającym mniejsze bądź większe problemy z operatorem.

Dobiega końca moja umowa w związku z czym wypowiedziałem umowę. Operator zaproponował mi warunki preferencyjne - jednak bez pytania o moje preferencje -nie trafiające zupełnie w potrzeby. Wymieniliśmy się mailami - odpowiedzi szablonowe - utwierdziły mnie w przekonaniu by podtrzymać decyzję.

W międzyczasie pojawiła się oferta Red Bull Mobile - ta znacznie bardziej trafia do mnie niż oferty proponowane w Play na przedłużenie (z upustem 25%). Kontaktowałem się z ich BOK - jednak poziom niedoinformowania i niekompetencji w RBM jest równie wysoki jak w Play. Trudno uzyskać tu pewną informację - na ogół konsultant mniej wiedział ode mnie i rozmowy kończyły się sugestią bym udał się do salonu Play :) ...tam na pewno sprzedawcy rozwieją moje wątpliwości :) ...nie muszę dodawać, że w Salonach sporadycznie trafia się na osobę z wiedzą o produktach jakie sprzedaje Play.

Jestem osobą, która nie podpisze umowy bez zaznajomienia się z nią i rozwianiu wszelkich wątpliwości. Rozpisałem się okrutnie ale myślę, że odpowiedzi na moje pytania pomogą również innym uczestnikom tego forum.

1. Jak to w końcu jest z zasięgami w RBM ; Play vs Play wraz z roamingiem wewnętrznym Plusa i gdzieniegdzie Orande (jeśli chodzi o połączenia głosowe i transmisję danych)

Wysłałem zapytania w tej sprawie - jedna odpowiedź zupełnie niezrozumiała, druga - że tylko nadajniki Play i trzecia - nadajniki Play ale trwają rozmowy z Plusem. Tymczasem na forach można spotkać całą masę sprzecznych informacji - ludzie niedoinformowani sami siebie wprowadzają w błąd. Pojawił się artykuł na portalu MyMobile - że jednak RBM działa na tych samych zasadach co AIM w Play, czyli z roamingiem Plusa.
Dzwoniłem również do BOK - ale tu na prawdę szkoda tej złotówki na połączenie.

Zapis z regulaminu RBM odnośnie wykorzystania pakietu "Smartfon" brzmi :

c) Pakiet może być wykorzystywany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zasięgu Sieci Telekomunikacyjnej P4.

...jaka jest definicja Sieci Telekomunikacyjnej P4 ??



2. Jak to jest z przeniesieniem nr z Play (po zakończeniu umowy) do RBM - nie rozumiem zupełnie czemu miałoby być to niemożliwe. Nr z innych sieci przenoszone są "od ręki".

 #507380  autor: pakierhakierxd
 07 paź 2011, 19:41
Sieć Telekomunikacyjna P4 oznacza zasięg własny playa + roaming krajowy plusa

Pozdrawiam :)

 #507384  autor: MK_
 07 paź 2011, 20:09
Najprościej jak się da: roaming Plusa działa, pakiet internetowy również działa na Plusie, pakiet w ramach opłaty aktywacyjnej działa tylko na stacjach Playa.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #507386  autor: dominik920
 07 paź 2011, 20:13
Ja mam natomiast takie pytanie co się stało z cell-info Play które od kliku dni znikło w wielu miejscach kraju(a może i w całym kraju) o czym możecie poczytać sobie tutaj http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... &start=270 ,jest przeprowadzana aktualizacja czy też większa awaria?

 #507387  autor: ukefake
 07 paź 2011, 20:18
m_ost pisze:Jak to jest z przeniesieniem nr z Play (po zakończeniu umowy) do RBM - nie rozumiem zupełnie czemu miałoby być to niemożliwe. Nr z innych sieci przenoszone są "od ręki".
wszystko się zgadza. zmiana sieci to nie zawsze to samo co zmiana dostawcy. w twoim przypadku dostawca uslug play jest firma p4 jak i dostawca rbm jest rowniez firma p4, czyli nie ma mowy o zmianie dostawcy. odpowiednie rozporzadzenie powstalo w ministerstwie infrastruktury.

 #507389  autor: m_ost
 07 paź 2011, 20:30
pakierhakierxd pisze:Sieć Telekomunikacyjna P4 oznacza zasięg własny playa + roaming krajowy plusa
Widzę Cię na każdym forum o technologiach mobilnych - skąd masz taką pewność skoro stanowisko sieci RBM jest inne lub niejasne.

Niżej wkleika z maila od RBM w tej sprawie:

1. Uprzejmie informujemy, iż w chwili obecnej w RedBull Mobile można
korzystać tylko z zasięgu sieci Play. Według regulaminu abonent
powinnien łączyć się tylko z nadajnikami Play. Nie mamy informacji
kiedy zostanie to zmienione. W chwili obecnej trwaja testy i negocjacje nad
wprowadzeniem usprawnień.

2.Uprzejmie informujemy, iż połączenia głosowe i pakiety internetowe w
Red Bull Mobile mogą być wykorzystywane na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w zasięgu sieci telekomunikacyjne P4, bez zasięgu Plusa.
Informuję, iż system telefonu (soft) Samsunga i9001 jest brandowany dla
sieci Play

3. W odpowiedzi na drugą poruszaną przez Pana kwestię uprzejmie informujemy
iż firma P4 jest operatorem sieci Play oraz Red Bull Mobile. Operatorem
sieci Plus jest firma Polkomtel, co oznacza iż internet w sieci Red Bull
Mobile działa wyłącznie z nadajnikami obsługującymi również sieć
Play.

Poniżej z kolei link do strony gdzie autor sam sobie przeczy. W tytule co innego niż w treści artykułu.

http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2 ... -sieci-p4/

Korzystasz z abonamentu RBM ?? ...skąd więc pewność z jaką się wypowiadasz??

Skoro Operator RBM nie zdefiniował pojęcia "Sieć Telekomunikacyjna P4" można ją rozumieć jak się komu rzewnie podoba. Ja podpisując umowę na 2000 zł nie mam ochoty na domniemania - chcę pewności - konsultant z BOK jakoś pomóc mi nie potrafi.

Na forach jest tyle sprzecznych informacji, że dla dobra sieci RBM myślę powinna pojawić się jakaś informacja czy to na stronie Play czy RBM i przyjąć oficjalne stanowisko.

Na razie oficjalnym stanowiskiem dla mnie jest to co w imieniu RBM przedstawiają jej pracownicy.

Dla porównania przeczytaj regulamin PLAY AIM - tam wyraźnie piszą o roamingu wewnętrznym Plus

 #507390  autor: pakierhakierxd
 07 paź 2011, 20:34
Tak napisał 1 z konsultantów playa publicznie na blogu playa w komentarzu i inni użytkownicy też tak piszą :) pomyśl gdyby był tylko zasięg playa to dużo osób by się skarżyło na brak zasięgu w miejscach w których bywają w końcu nie wszędzie ma swoje nadajniki,nie posiadam rbm po mam playa bo jest tańszy i zresztą mam abo jeszcze 10 miesięcy :D
Ja nigdy nie piszę rzeczy wyssanych z palca zawsze muszę o czymś gdzieś przeczytać dużo siedzę na różnych stronach więc pisze to co się dowiem ...

Pozdrawiam :)
  • Strona 89 z 241
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 241
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 241