DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 122 z 241
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 241

 #520912  autor: loriko
 08 gru 2011, 13:06
a nie będą wnikać co ja takiego robię ,że w 20 minut pobieram te 100 mega z nk ? :D

 #520914  autor: KC-KARLOS
 08 gru 2011, 13:14
loriko pisze:a nie będą wnikać co ja takiego robię ,że w 20 minut pobieram te 100 mega z nk ?
A co ich to obchodzi? :) Zresztą - jeśli grasz na NK / Facebooku, łączysz się z innymi serwerami, niż NK czy FB - wtedy dane są pobierane z limitu podstawowego (nie dotyczy nocek).
Darmowy FB i NK dotyczy TYLKO elementów własnych (wszystko jest opisane w regulaminie Pakietu Społecznościowego), czyli przeglądanie profili, czytanie postów, wrzucanie i oglądanie zdjęć na portalu. Klikanie na linki czy oglądanie filmików, już nie jest bezpłatne w ramach Pakietu Społecznościowego, pobierane są środki z limitu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #520923  autor: Marens
 08 gru 2011, 14:28
Proszę o pomoc w rozwiązaniu zgłoszenia: 38065575
Kwestia dotyczy utworzenia nowego konta abonenckiego: (z okresem rozliczeniowym 1 dzień miesiąca) oraz przeniesienia numeru, który znajduje się na starym koncie abonenckim (z okresem rozliczeniowym 20 dzień miesiąca) na nowe konto abonenckie.

 #520997  autor: Robaas
 08 gru 2011, 20:24
play4you2 to wyjaśnij mi do czego chcesz się odnosić? mam odpowiedź z UKE w której potwierdzacie, że 1.12.2011 wykonaliście doładowanie 20zł na konto główne, to teraz kolejna zagadka i możesz się do tego odnieść: zgłoszenie nr 37968613, czemu w odpowiedzi nie mam wymienionych wszystkich doładowań z grudnia tak jak prosiłem (sam wiem, że były przynajmniej 2 więcej)? czemu nie ma ani słowa o doładowaniu w ramach reklamacji i odpowiedzi do UKE?

 #521003  autor: johnq
 08 gru 2011, 20:40
Witam mam Mixturę 30 i dziś pojawił się problem. Dostałem smsa o treści:

"Darmowy numer 48792****** zostal dodany."

Po czym właśnie darmowy numer do tej osoby został wyłączony :shock: Kasa na koncie jest, pomyślałem, że to błąd więc próbuję po raz kolejny uruchomić ten darmowy numer.. i niestety nie da się. Zarówno z poziomu telefonu jak i play24.

Ktoś ma jakieś sugestie? Potrzebuję mieć nielimitowane rozmowy na ten numer, a Play mi to zabiera?!

Zwlekam z reklamacją do jutra, bo jak się domyślam to i tak ona nic nie da, a czekać będę wieki.

Ktoś miał dziś podobny problem?

Pozdrawiam!

 #521007  autor: forum_tg
 08 gru 2011, 21:01
Play4you2 proszę o pilną prośbę w rozwiązaniu zgłoszenia nr: 38086102
wg mnie sprawa będzie dla was prosta co do udzielenia odpowiedzi.

 #521047  autor: loriko
 09 gru 2011, 00:45
teraz po północy mam darmowy dostęp do internetu a i tak po 100 mb pobranych z nk zrywa mi połączenie i muszę na nowo się połączyć.

 #521074  autor: KC-KARLOS
 09 gru 2011, 10:14
loriko, tak jak pisałem, REKLAMACJA! U Ciebie nie powinno przerywać dostępu do neta. Przecież Ty za to płacisz niemałe pieniądze.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #521075  autor: play4you2
 09 gru 2011, 10:29
tomektg pisze:Play4you2 proszę o pilną prośbę w rozwiązaniu zgłoszenia nr: 38086102
wg mnie sprawa będzie dla was prosta co do udzielenia odpowiedzi.
przekazałem do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #521107  autor: jackq
 09 gru 2011, 13:51
Ja mam 2 sprawy:
- zgłosiłem telefonicznie reklamacje, bo mi dodatkowe minuty w tym miesiącu zniknęły, nie wiem dlaczego (jak przedłużałem LP 2 lata temu dostałem minuty co miesiąc gratis) nr zgł 37980266
- wysłałem mailem wypowiedzenie umowy (mam do 20.12 - wysłałem 06.12 bo nie ma ciekawej oferty na fajne słuchawki) nr zgł 37943502.
Czy mam tam dzwonić dopytywać? Czekam już 3 dni na rozpatrzenie, no niby mają 30 dni max ale to troszkę przesada...
Widzę, że ktoś z Play się tu udziela, można prosić o pomoc :)

Chętnie bym przedłużył umowę, ale to co obecnie proponują jest mało interesujące - chodzi o ceny słuchawek. Bo minut i tak nie wykorzystam, więc nie jest to dla mnie lukratywna oferta. ;)

 #521111  autor: muchakk
 09 gru 2011, 14:17
play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?

 #521286  autor: Publius
 10 gru 2011, 11:47
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dokonane 4 grudnia 2011 roku, dotyczące Usługi poczta głosowa.
Zawiadamiam, że usługa poczty głosowej została dezaktywowana 29 września 2011 roku.
Jednocześnie informuję, że kod USSD zawarty w treści zgłoszenia nie jest prawidłowym kodem do dezaktywacji wyżej wymienionej Usługi. W związku z tym po jego użyciu otrzymał Pan komunikat o treści „Kod dla Ciebie niedostępny".
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.logowanie.play.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.


Z poważaniem,

[xxx]
młodszy konsultant ds. obsługi klienta
Niestety tak nie jest. Poczta głosowa jest nadal aktywna. Kod USSD jest podany na oficjalnej stronie, więc sądzę że raczej jest poprawny. Utworzyłem nowe zgłoszenie, numer: 38150345. P4Y, możesz rzucić jeszcze raz okiem?

 #521497  autor: MK_
 11 gru 2011, 16:34
play4you2 pisze:
MK_ pisze:Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?
utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer ok ?:)
Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430

Proszę o ruszenie czegośw tej sprawie.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #521498  autor: play4you1
 11 gru 2011, 16:52
muchakk pisze:play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?
Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI. Korzystanie z norm ETSI jest powszechną praktyką, choc stosowanie ich nie jest obowiazkowe.
Na Twoje pytanie nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć.

 #521499  autor: Robaas
 11 gru 2011, 17:24
play4you1, ponieważ miałem podejrzenia, że nie wykonaliście tego co odpisaliście do UKE wpisałem 2 zgłoszenia (oczywiście na pierwsze odpisaliście skandalicznie, więc poszło 2). Odpowiedź:
Informuję, iż wykaz obejmujący doładowania od początku grudnia na sumę xxx* złotych jest prawidłowy.

Nie były wykonywane żadne inne doładowania na tym numerze telefonu.
* kwota wyciągnięta z play24 która obejmuje tylko moje doładowania

napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki.

Pytanie drugie, jeżeli promocja jest do odwołania z zaznaczeniem, że możecie ją zakończyć bez podania przyczyny to w jaki sposób to się odbywa? zmieniacie datę w regulaminie? informujecie na stronie? podajecie to jakoś do wiadomości czy sobie stwierdzacie, że skończyła się np wczoraj i koniec?

 #521563  autor: ukefake
 11 gru 2011, 23:25
Robaas, skoro play udzielił odpowiedzi z której wynika, że nie spełnił czynności do której się zobowiązał to od razu trzeba pisac do uke. Z doświadczenia wynika, że konsultanci nigdy, przenigdy nie patrzą na historię korespondencji (o ile klient sam do niej nie nawiąże).
przejrzałem konto znajomego który też kiedyś miał doładowanie w ramach rekompensaty. Niestety było to dość dawno ale udało się nam to namierzyć. Play zobowiązał się do doładowania za okrągłą kwotę, natomiast w historii doładowań jest kwota z groszami (sic!).

 #521569  autor: Robaas
 11 gru 2011, 23:46
ukefake, chyba masz rację, irytują mnie z każdym zgłoszeniem ale ciągle daję im szanse, a powinienem pisać do UKE. Dam im kilka dni, jak odpiszą to zobaczymy co wymyślili, jak zrobią z tego reklamację i 30 dni to skontaktuję się z UKE.
Tak przy okazji czy to nie jest dalej robienie z klienta debila?

 #521577  autor: ukefake
 12 gru 2011, 01:32
Robaas, i zobacz jak wyszedłeś na swoim altruiźmie... IMHO po KAŻDEJ głupiej odpowiedzi od razu do UKE - jak bedzie dużo skarg to w końcu ktoś będzie miał dość i coś się zmieni na lepsze. play4mersa w ogóle bym pominął bo jak widać możliwości w zderzeniu z głupotą ma dość nikłe - dodatkowo trzeba pamiętać, że reprezentuje firmę i stąd takie a nie inne wypowiedzi.

A co robienia klienta ... jeśli klient prawie za każdym razem daje się robić to czemu nie korzystać? wybór należy do klienta ;) (brutalne, ale prawdziwe)

 #521595  autor: play4you2
 12 gru 2011, 11:41
MK_ pisze:Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430

Proszę o ruszenie czegośw tej sprawie.
Przekazałem do realizacji.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-12-12, 14:38 ]
Robaas pisze:napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki
przekazałem do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #521661  autor: Robaas
 12 gru 2011, 17:57
play4you2, a co z moim drugim pytaniem? jakie play ma praktyki co do kończenia promocji z zapisem "do odwołania"?
  • Strona 122 z 241
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 241
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 241