DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 123 z 241
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 241

 #521714  autor: Andrzej24
 12 gru 2011, 22:02
Witam.
Co jest grane, że ważność mojego konta w Play Fresh na połączenia wychodzące i przychodzące oraz pakiety cofnęły się dokładnie o rok. Naprawcie to, bo to nie jest problem tylko na jednym numerze lecz na kilku jakie mam więc przypuszczam, że jest to ogólny problem

 #521745  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2011, 00:06
Andrzej24, a na numerach nie była zmieniana taryfa z Play Fresh na "LUBIĘ TO!" ?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #521765  autor: gyniek
 13 gru 2011, 08:12
Pytanie z innej beczki , mam abo w play kończy mi się umowa w styczniu . dzwoniłem na infolinię z pytaniem co mają dla mnie ciekawego jeżeli będę chciał przełużyć umowę ? Konsultantka odpowiedziała że jeszcze jest za wcześnie na taką decyzję ... Więc spytałem czysto teoretycznie jak by mi się kończyła jutro co bym dostał odpowiedziała że to co na stronie jets dostępne czyli http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html

Jednak mam pytanie czy w nowym roku będzie jakaś nowa promocja ? Generalnie nie rozmawiam dużo , w kom nie korzystam często z neta . Na telefonie mi nie zależy aż tak bardzo choć fajnie mieć coś co działa i dobrze działa qwerty , czy dotykowy bez znaczenia .

Wolę na abo bo wiem że nie muszę się martwić że zabraknie mi środków w razie co na koncie .

 #521771  autor: jackq
 13 gru 2011, 09:51
Przeważnie początkiem roku są wyprzedaże telefonów. Sam czekam, aż Play obniży ceny słuchawek bo na "milionie" minut mi nie zależy ;)

 #521824  autor: Andrzej24
 13 gru 2011, 14:31
Karlos20 pisze:Andrzej24, a na numerach nie była zmieniana taryfa z Play Fresh na "LUBIĘ TO!" ?
Nie był zmieniany a poza tym wszystko wróciło do normy i pokazuje prawidłowo.

 #521889  autor: Medziszna1
 13 gru 2011, 19:51
Witam :) Mam w play ofertę na kartę play fresh. Wczoraj doładowałam konto za 30 zł i wybrałam opcje darmowe rozmowy i smsy do play. Dziś skorzystałam z oferty świątecznej i za 30 zł dostałam 50 zł. Dzwoniąc do play w chwili obecnej nie mam za darmo tylko mam ściagane pieniadze z tych 50 zł. Czy to normalne?

 #521894  autor: forum_tg
 13 gru 2011, 20:06
wg mnie nie.

 #521915  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2011, 21:17
Medziszna1 pisze:Wczoraj doładowałam konto za 30 zł i wybrałam opcje darmowe rozmowy i smsy do play.
Darmowe rozmowy i SMSy w PLAY otrzymuje się na 30 DNI, po zasileniu konta za 30 zł, TYLKO w ramach tego profilu. Jeśli najpierw dokonano doładowania, a potem zmianę taryfy - bonus się NIE NALEŻY.
Medziszna1 pisze: Dziś skorzystałam z oferty świątecznej i za 30 zł dostałam 50 zł. Dzwoniąc do play w chwili obecnej nie mam za darmo tylko mam ściagane pieniadze z tych 50 zł. Czy to normalne?
Tak, jeśli już jesteś w taryfie Darmowe Rozmowy i SMSy w Play, aby mieć darmówki w Play, musisz doładować konto główne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #521937  autor: ppp1ppp
 13 gru 2011, 22:53
dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail :roll:

 #521966  autor: forum_tg
 14 gru 2011, 07:07
ppp1ppp pisze:dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail :roll:
może za dużo zgłoszeń z reklamacjami i się zdenerwowali? :P :D :-D

 #521987  autor: play4you1
 14 gru 2011, 09:58
ppp1ppp - a czy zmieniany był numer konta abonenckiego? Cesja, konsolidacja, rozdzielenie kont?

 #521993  autor: tricki
 14 gru 2011, 10:51
Czy ktoś z forumowiczów miał do czynienia z kuponem sodexo który jest wart 100min do wszystkich sieci lub 200zł zniżki na telefon? Otrzymałem coś takiego. Jak to najlepiej wykorzystać i czy można w taryfach biznesowych? :)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #522023  autor: DanielR
 14 gru 2011, 12:45
System internetowej obsługi klienta Play24, przeszedł kolejny face-lifting. :wink:

 #522045  autor: user_delete19
 14 gru 2011, 14:27
DanielR pisze:System internetowej obsługi klienta Play24, przeszedł kolejny face-lifting.
mam mieszane uczucia... niemniej kilka uwag:
- zmiana numeru nie powoduje teraz zniknięcia listy przy poruszeniu myszki, niemniej trzeba się naklikać... ale chyba na dłużą metę wygodniejsze
- w formatce kalendarza brak strzałek
- plusik, ze obszar z informacjami jest wiekszy, niemniej w bilingu i tak nie mozna wyswietlic na raz wiecej pozycji
- na przyciusku "powrót" strzalka w zla strone
- nie mozna zmienic numeru kontaktowego (chyba, że numer kontaktowy moze być tylko w play?! co bym nie wpisywał to nieprawidłowy)
- wciąż nie widać terminu ważności pakietów/gratisów po dołądowaniu.

 #522070  autor: play4you2
 14 gru 2011, 15:36
wojciech pisze:mam mieszane uczucia... niemniej kilka uwag:
- zmiana numeru nie powoduje teraz zniknięcia listy przy poruszeniu myszki, niemniej trzeba się naklikać... ale chyba na dłużą metę wygodniejsze
- w formatce kalendarza brak strzałek
- plusik, ze obszar z informacjami jest wiekszy, niemniej w bilingu i tak nie mozna wyswietlic na raz wiecej pozycji
- na przyciusku "powrót" strzalka w zla strone
- nie mozna zmienic numeru kontaktowego (chyba, że numer kontaktowy moze być tylko w play?! co bym nie wpisywał to nieprawidłowy)
- wciąż nie widać terminu ważności pakietów/gratisów po dołądowaniu.
hej,

przekazałem Twoje sugestie osobom bezpośrednio odpowiedzialnym za Play 24.

pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522072  autor: user_delete19
 14 gru 2011, 15:39
play4you2 pisze:przekazałem Twoje sugestie osobom bezpośrednio odpowiedzialnym za Play 24.
o, jak miło :)
dzięki

 #522084  autor: Publius
 14 gru 2011, 16:47
38150345, ciąg dalszy cyrku z pocztą głosową na POnK. Da się coś przyspieszyć?

 #522093  autor: ppp1ppp
 14 gru 2011, 17:28
tomektg pisze:
ppp1ppp pisze:dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail :roll:
może za dużo zgłoszeń z reklamacjami i się zdenerwowali? :P :D :-D
tylko jedno zgłoszenie czeka na rozpatrzenie już ponad 7dni, a tak na marginesie telefonicznie zgłaszałem reklamację i zastanawia mnie dlaczego zgłoszenie nie ma tytułu reklamacja

 #522108  autor: yogurcik
 14 gru 2011, 18:50
ppp1ppp pisze:
tomektg pisze:
ppp1ppp pisze:dziwna sytuacja - dzisiaj mój numer zniknął z play24 i musiałem go ponownie przypisać po zalogowaniu się przez e-mail :roll:
może za dużo zgłoszeń z reklamacjami i się zdenerwowali? :P :D :-D
tylko jedno zgłoszenie czeka na rozpatrzenie już ponad 7dni, a tak na marginesie telefonicznie zgłaszałem reklamację i zastanawia mnie dlaczego zgłoszenie nie ma tytułu reklamacja
To taki nowe standard u operatora... nawet jak wyślesz poczta na piśmie reklamacje to w panelu play24 pojawi się jako zgłoszenie :)

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #522113  autor: forum_tg
 14 gru 2011, 18:59
bo ją musza wysłać ci w formie pisemnej, a zła stroną tego jest ze maja 30 dni
  • Strona 123 z 241
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 241
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 241