Golarz Filip pisze:wiktor pisze:nie wszyscy czekam od 21 grudnia na 6 kodów i cisza bok odsyla mnie do cocacoli kiedy to mam na stronie cocacola ze doladowanie zostalo przyznane
Nikt nikogo w Play nie odsyła do Coca-coli!!!
Więcej,znajomy rozmawiał przez tel z konsultantem,który sam zadzwonił z Play z rekompensatą za brak doładowania i mógł z tym samym załatwić ten sam problem innej osoby-przekazał po prostu słuchawkę i również tej drugiej osobie zwrócono środki plus dano bonus w ramach przeprosin.
Także moim zdaniem bzdura!
Wiec wychodzi na to że znasz treść moich emaili tak? prosze email z play
Nr zgłoszenia: 38886581
Data wpłynięcia do P4: 2011-12-29 15:46:54
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-12-31 08:58:20
Witam,
Na wstępie dziękuję za zgłoszenie dotyczące promocji Startery i doładowania za kody, które wpłynęło 29 grudnia 2011 roku poprzez pocztę elektroniczną.
Uprzejmie informuję, że P4 jest dostwacą usługi, zaś Coca Cola jest organizatorem promocji.
Zgodnie z punktem 4 Regulaminu :
" Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od ich otrzymania, przez 3 osobową
Komisję powołaną przez Organizatora i P4. "
Nadmieniam, iż jedyną drogą reklamacji jest pismo wysłane na adres :
Skrytka pocztowa 5, 01-169 Warszawa 100 z dopiskiem „Promocja startery i doładowania Play za kody” .
Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, ewentualnie nr telefonu kontaktowego,
b) dokładny opis i powód reklamacji,
c) podpis Uczestnika.
Poniżej zamieszczam Regulamin promocji :
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... doladowani a_Play_za_kody_29-04-2011.pdf
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.
Z poważaniem ...
dodam tylko że dołączyłem jeszcze potwierdzenie od cocacoli że zgłoszenie zostało przekazane do realizacji x6 a ten wspanialy bok każe mi pisać pisemną reklamacja żałosne to wszystko.