DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 133 z 241
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 241

 #526744  autor: Karlos20
 08 sty 2012, 13:19
Matyk, zmiana taryfy trwa do max 7 dni. Poczekaj. Jeśli wbiłeś krótki kod i czekałeś długo na odpowiedź USSD, po której był błąd, system przyjął zmianę taryfy. Być może była drobna niedogodność techniczna.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #526772  autor: Matyk
 08 sty 2012, 14:38
teoretycznie piszę że miana następuje do 24H :)

 #526809  autor: Karlos20
 08 sty 2012, 17:10
Matyk pisze:teoretycznie piszę że miana następuje do 24H
Teoretycznie trwa 24 h. Ale może trwać do 7 dni (podstawa: regulaminy ofert promocyjnych w Play Fresh i Lubię To!).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #526856  autor: joxar1
 08 sty 2012, 20:32
Zależy jak trafisz, u mnie zmiana z All Inclusive Internet na Lubię to! trwała jakieś pół godziny, może godzinę.

 #526967  autor: taryfiasz19gr
 09 sty 2012, 12:31
taryfiasz19gr pisze:Witam od dzisiaj rana wystepuje u mnie następujący problem - nie można się dodzwonić do mnie (729 0XX XXX) z numerów stacjonarnych TP SA. Pojawia się niepokojący komunikat "Nie ma takiego numeru". Z innych sieci komórkowych (w tym z Play) nie ma takiego problemu można sie dodzwonić na mój numer. Na inny numer w Play bez problemu z telefonu stacjonarnego można się dodzwonić.

Jak widać z mojego opisu problem dotyczy tylko mojego numeru lub mojej puli numeracji 729 0XX XXX wcześniej ten numer był w sieci Gadu Air, która zakończyła działalność 31.10.2011, także może to mieć z tym związek.

Spróbujcie przetestować jeśli ktoś ma numer przeniesiony do Play z GaduAIR?

Może TP SA wycofała tą numerację z bazy danych z systemu?

Play4you nr zgłoszenia na Play 24 to: 39083819 - Proszę o interwencję :)

[ Dodano: 2012-01-04, 08:57 ]
Sprawdziłem na inny numer 729 0XX XXX też nie można sie dodzwonić - ten sam komunikat - Nie ma takiego numeru. Na to wychodzi że TP SA wykasowała tą numerację z bazy danych i nie można sie na te numery dodzwonić.
Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscu :(

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy

 #526972  autor: play4you2
 09 sty 2012, 13:01
taryfiasz19gr pisze:Play4you i jak tam moja sprawa? Powyższy problem dalej wystepuje i mam wrażenie jakby sprawa stała w miejscu
hej,

widzę, że sprawa wpłynęła do działu technicznego. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.

[ Dodano: 2012-01-09, 13:03 ]
gyniek pisze:Witam mam pewne pytanie :

Żona podpisała umowę z Play jakoś tydzień temu wszystko fajnie , tylko w punkcie namówili ja na kupno karty plusa i przeniesienie go do Play , w celu nadania rabatu.
Tu zaczeły się schody które trwają do dziś dzień . Przeniesienie nie udało się z powodu błędnych danych po stronie Plusa do play. Dane są identyczne na umowie w Play jak i rejestracji karty w plus. Co chwilę udając się do BOK słyszymy info że to wina plusa który blokuje przeniesienie nr . Chcąc dowiedzieć się co mamy zrobić w BOk dostaliśmy info , proszę pisemnie skierować się do P4 w celu wyjasnień ... Dzwoniąć do Infolini Plus P4 , tutaj paranoja informacje u każdego konsultanta są całkowicie inne... W BOK Play dowiedzieliśmy się że wystarczy zadzwonić do Plusa w celu wysłania jeszcze raz wniosku o przeniesienie . Z plusa odsyłają nas do Play i kółko się kręci. Proszę o pomoc w temacie bo jest to już śmieszne , żeby 8 dni załatwiać przeniesienie które zgodnie z umowa powinno trwać 24 h.
podeślesz mi numer telefonu na PRV ? Zobaczę co się dzieje na Twoim koncie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #526986  autor: Logith
 09 sty 2012, 14:31
Play4You, przypominam się :wink:
Czy już coś wiadomo?
Kiedy ktoś się ze mną skontaktuje ws. tej sprawy?

Pozdrawiam,
M
Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 22:39 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek

 #527000  autor: trafiq555
 09 sty 2012, 15:24
Witam i odrazu z problemem ;)

Przedłużyłem abo w play na All Inclusive Max 115.

W punkcie dostałem 100 min do wszystkich na 6-miesięcy z "kuponu".

I teraz problem ;) Chciałem po zmianie umowy wyłączyć usługi które były aktywowane na poprzednim abo. Przez przypadek udało mi się wyłączyć usługę:

Promocyjny pakiet 100 minut do wszystkich - w trakcie wyłączania

Zmyliło mnie 6PLN za usługę a na 90% to ona odpowiada za moje 100 darmowych minut na 6-msc.

Pan na info poinformował że jak wyłącze i włącze jeszcze raz to promocja przepada, ale założył zgłoszenie gdzieś wyżej i czekam. Ktośbędzie w stanie pomóc "szybciej" tak żebym zaraz się nie dowiedział że promo przepadło?

Zgłoszenie nr 39243145


EDIT: juz naprawione :)

 #527029  autor: Marens
 09 sty 2012, 18:01
Chyba jest jakaś mała awaria SMSów.
17:15 nie mogłem wysłać, potem udało mi się i odbiorca dostał 4 razy.
Inny znajomy wysłał mi SMSa o 17:31 a otrzymałem 17:50

 #527045  autor: McCm
 09 sty 2012, 19:31
Tak, znowu jest jakaś awaria smsów w play, wychodzące pokazują się w telefonie jako nie wysłane, chociaż w bilingu są. Przychodzące wcale nie przychodzą. Ale to już nie pierwszy raz tak samo jest, powiedziałbym, że raz na miesiąc to się zdarza.

 #527047  autor: kowcio
 09 sty 2012, 19:34
W tym Play jak zwykle nic nie działa :twisted:
Wcześniej pół godziny miałem komunikat o błędnej rejestracji karty SIM i NIC się zrobić nie dało, bo w ogóle zasięgu nie było. Później SMSy po 10 razy trzeba było wysyłać, a teraz jedna osoba mi coś napisała to co kilka minut dostaję SMSa z tą samą treścią. Ludzie, litości..
Jak tu mam korzystać z tego telefonu. I niech nikt nie mówi, że mam popsutą kartę SIM lub telefon, bo to nudne jest jak flaki z olejem.... Wszystko mam sprawne, tylko oczywiście w tym Play raz działa wszystko ok, a raz nic. Bezsensu :-( Nie, żebym narzekał - bo już półtora roku nic nie pisałem złego, ale bez jaj, od samego rana ten telefon więcej nie działa niż działa. Raz zasięgu nie ma, raz karta SIM się zarejestrować nie może, a innym razem po 10 razy dostaję te same SMSy. Oczywiście, nikt nic o tym nie wie..
A niekiedy nadawcą SMS jest coś typu "@#$%^^@!" zamiast numeru telefonu/kontaktu, tak jakoś dzisiaj? Dziwne, nie? I to przy tych samych SMS występuje ten problem, co przychodzą powielone. Do tej pory działało oki, w tym miesiącu wysłałem już 250 SMS i bez problemów, tylko dzisiaj coś odbiło..

 #527049  autor: McCm
 09 sty 2012, 19:38
Akurat jeszcze miałem problem, że po kliknięciu "rozłącz", sieć nie rozłączałą rozmowy i połączenie szło dalej, telefon zaczął przez to wariować. Myślę - przełączę się na zasięg Orange/Plus, może pomoże - telefon wyszukał tylko sieć Play. SMSy nadal nie działają, albo dochodzą z opóźnieniem, albo po kilka razy.

 #527055  autor: Quetzal
 09 sty 2012, 20:03
Dziwne, u mnie smsy działają dziś zupełnie normalnie.

 #527056  autor: forum_tg
 09 sty 2012, 20:07
U mnie także, zero problemów z smsami.

 #527058  autor: Quetzal
 09 sty 2012, 20:10
A te problemy macie tylko na linii Play <-> Play czy Play <-> Inni operatorzy?

 #527076  autor: pakierhakierxd
 09 sty 2012, 20:59
Ja tam nie mam nigdy takich problemów aż dziwne ...,ps. w play jestem już 16 miesięcy ale może to zależy od lokalizacji.

Pozdrawiam :)

 #527078  autor: Robaas
 09 sty 2012, 21:00
Poznań, zasięg Orange, około 18 problemy z smsami, wysyła wysyła wysyła, zgłasza błąd, po kilku minutach odbiorca zgłasza, że już 6 razy czytał tego smsa.

 #527079  autor: McCm
 09 sty 2012, 21:01
Problem w Poznaniu na linii Play <-> Play i Play <-> inni operatorzy. Nadal to się nie naprawiło, nawet smsy z play24 nie dochodzą.

 #527080  autor: Quetzal
 09 sty 2012, 21:04
To może to po prostu lokalny problem w Poznaniu.
Ok. 150 km od Was nie ma problemu (nadmieniam, ze na zasięgu macierzystym Play).
pakierhakierxd pisze:Ja tam nie mam nigdy takich problemów aż dziwne ...,ps. w play jestem już 16 miesięcy ale może to zależy od lokalizacji.
Nigdy?
Ja pamiętam jak był duży problem w Play z smsami, jakiś rok temu. Ludzie pisali z całej Polski. Smsy dochodziły tylko fragmentarycznie. Play4you interweniował.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 21:06 przez Quetzal, łącznie zmieniany 1 raz.

 #527081  autor: potargany
 09 sty 2012, 21:04
Poznan - Szyperska

Leży - sms dochodzą po 30 min ( 10x ten sam )

Jeszcze 9 miesiecy meczarni :(

I co mi daje znizka na abo 50 % ( pakiet 1gb za free ) jak sieć chodzi jak padaka ?

Pieniądze to nie wszystko ...
  • Strona 133 z 241
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 241
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 241