DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 146 z 241
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 241

 #534925  autor: forum_tg
 14 lut 2012, 17:33
play4you2 po raz kolejny prosze o pomoc w załatwieniu mojej sprawy, zgłoszenia które tego dotyczą to:
40623162 i 40623128 i 40520931 i 40519263 i 40495020 i 40491511

wszystkie są powiązane i dotyczą tego samego, wiąże się to z odpowiedizami itd. pierwsze podałem najnowsze, a ostatnie jako najstarsze

 #534988  autor: KC-KARLOS
 14 lut 2012, 21:46
Moi drodzy, monitorujecie sytuacje z transmisją danych w ramach usługi NOCNY TRANSFER w Play Online All Inclusive?
Czy nadal Wam przerywa transmisję po przetransferowaniu 2 GB danych? Pamiętam, że kiedyś taka sytuacja występowała - a jak jest teraz?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535043  autor: play4you1
 15 lut 2012, 11:54
tomektg pisze:play4you2 po raz kolejny prosze o pomoc w załatwieniu mojej sprawy, zgłoszenia które tego dotyczą to:
40623162 i 40623128 i 40520931 i 40519263 i 40495020 i 40491511

wszystkie są powiązane i dotyczą tego samego, wiąże się to z odpowiedizami itd. pierwsze podałem najnowsze, a ostatnie jako najstarsze
Przekazałam twoje zgłoszenia do rozwiązanaia. I napewno tym razem bedą rozwiązane odpowiednio. Natomiast w kwestii doładowań przez FB to jak pisałam potwierdzam, że jest problem z tą aplikacją. Jak będziemy mieli jakieś dokładniejsze informacje, kiedy będzie działać damy znać.

 #535054  autor: drcox
 15 lut 2012, 13:13
Karlos20 pisze:Moi drodzy, monitorujecie sytuacje z transmisją danych w ramach usługi NOCNY TRANSFER w Play Online All Inclusive?
Czy nadal Wam przerywa transmisję po przetransferowaniu 2 GB danych? Pamiętam, że kiedyś taka sytuacja występowała - a jak jest teraz?
U mnie w Lubię to! rozłącza co 115MB co jest dalece wkurzające. Ale walczę z nimi jak na razie :x

 #535077  autor: KC-KARLOS
 15 lut 2012, 14:27
drcox, To akurat wiem, a mi chodzi o ofertę PLAY ONLINE ABONAMENT i NOWY PLAY NA KARTĘ - z opcją "Nocny Transfer".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535085  autor: drcox
 15 lut 2012, 15:59
Wiesz, jak moje zaaferowanie ich pt 115MB podziała to nic nie stoi na przeszkodzie żeby zrobić akcję o nocny transfer 8)

 #535090  autor: KC-KARLOS
 15 lut 2012, 16:44
drcox, ale rodzi się o sens tych darmowych 115 MB po zmianie taryfy na Lubię To i tez bezczelne zrywanie połączeń netowych.
U znajomego NOCNY TRANSFER działa bez zarzutów - 4 GB ściągnął przez całą noc bez problemów. Ciekawe czy u innych tez tak jest....

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535190  autor: bledos
 16 lut 2012, 09:25
Mam następującą sytuację:
Podpisuję umowę bez telefonu. Jako "gratis" zostaje mi włączony Pakiet Internet 200 MB. Jako że nie koniecznie jest mi potrzebny, zleciłem jego wyłączenie, wcześniej zużywając około 20MB. Otrzymuję informację, że pakiet zostanie wyłączony w ciągu 24h. Po wspomnianym czasie sprawdzam dostępne jednostki w ramach limitu i okazuje się, że z pakietu nadal zostało 180MB. Pewien więc, że operator wie co mówi, łączę się z internetem trzykrotnie. Potem sprawdzam stan konta - poza abonamentem 70 kilka zł, w ramach pakietu 180MB. Opłaty naliczone za połączenie z internetem. Może ktoś mi wyjaśnić, dlaczego nadal mam widoczne MB w pakiecie? To jest mylące! Oczywiście z tego powodu reklamowałem dwukrotnie: 40593059 i 40656471, za każdym razem dostając odpowiedź, że opłaty są słuszne, a co mi pokazują to jest zablokowane (180MB). Zupełnie się z tym nie zgadzam. Czuję się wprowadzony w błąd przez system bilingowy i Playa.
play4you1, możesz przyjrzeć się sprawie?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535195  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 09:36
Pakiet internetowy będzie aktywny do końca danego okresu rozliczeniowego tak jest w abonamentach jeśli o to ci chodzi.

Pozdrawiam :)

 #535198  autor: bledos
 16 lut 2012, 09:45
pakierhakierxd pisze:Pakiet internetowy będzie aktywny do końca danego okresu rozliczeniowego tak jest w abonamentach jeśli o to ci chodzi.
Przyjrzałem się regulaminowi. Play twierdzi co innego, w regulaminie wyczytałem co innego. Dzięki za podpowiedź, kolejne zgłoszenie poleci :/

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535200  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 09:54
Na play24 jak jakiś pakiet zdezaktywuje to zawsze pisze komunikat obok tego pakietu w trakcie wyłączania i w następnym okresie rozliczeniowym pisze już wyłączony

[ Dodano: 2012-02-16, 09:55 ]
Taki system jest tylko dla abonamentu i może mixa bo w prepaidzie wyłączy się w ciągu 24 h

Pozdrawiam :)

 #535206  autor: play4you2
 16 lut 2012, 10:54
Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej, która Cię obowiązuje, środki po dezaktywacji pakietu są blokowane: "o) Dezaktywacja pakietu następuje w ciągu 24 godzin od momentu wysłania dyspozycji dezaktywacji. Po dezaktywacji Abonent ma zablokowaną moŜliwości korzystania ze środków w Pakiecie, które przepadają z końcem Okresu Rozliczeniowego. W przypadku aktywacji pakietu Internet na zasadach opisanych w Regulaminie Usługi ”Pakiet Internet”, jest przywrócona możliwość korzystania z zablokowanych środków".
Także informacja, którą otrzymałeś wpisując kod USSD była poprawna, lecz dotyczyła zablokowanych środków.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #535208  autor: bledos
 16 lut 2012, 11:25
Czuję, jakby ktoś chciał ze mnie zrobić idiotę... Poniżej świeże screeny - z play24 i z telefonu. Nigdzie nie ma info, że pakiet jest zablokowany! Wobec tego:
- transmisja danych powinna być rozliczona w ramach pakietu, bo poniższe sugeruje jego aktywność, bez słowa o blokadzie - stąd moja prośba o rozliczenie w ramach pakietu, a nie poza nim;
- informacja poniższa powinna być poprawiona, bo wprowadza w błąd.
Czuję, że moja interwencja nic nie da. Dlatego zamierzam po kolejnym odrzuceniu reklamacji (40807827) skierować swe kroki do UKE i Rzecznika Praw Konsumenta. System pokazuje, że coś mam i mogę to wykorzystać do końca miesiąca, ale nie wspomina o blokadzie. To są jasne zasady współpracy?
Obrazek
Obrazek

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535216  autor: KC-KARLOS
 16 lut 2012, 12:12
bledos, mój znajomy też ma abonament, na próbę wykupił 100 MB na neta, po czym wykorzystał z tego prawie cały pakiet. Po wyłączeniu pakietu też kilka MB zostało "zamrożonych" (widoczne na koncie), a opłaty za neta były naliczane zgodnie z cennikiem LongPlay II (Stan Darmowy).
Tak więc problem jest tylko z informacją o pakiecie, który został wyłączony. A czy w zakładce USŁUGI pali Ci się zielona kontrolka Pakietu Internet 200 MB w Play24?
Jeśli rzeczywiście coś jest nie tak, należy Ci się jakaś rekompensata.

Zresztą konsultant Play4You ma rację - wszystko odbywa się zgodnie z regulaminem: wyłączasz pakiet, niewykorzystana ilość jest blokowana, a potem przepada w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Jeśli kupisz kolejny pakiet przed końcem okresu rozliczeniowego, w którym pakiet został zamrożony, środki są przywracane i sumowane ze starego pakietu.

Wyciąg z regulaminu:
21. Dezaktywacja pakietu następuje w ciągu 24 godzin od momentu wysłania dyspozycji dezaktywacji.
Po dezaktywacji Abonent ma zablokowaną możliwości korzystania ze środków w pakiecie, które
przepadają z końcem Okresu Rozliczeniowego. W przypadku ponownej aktywacji zgodnie z pkt 16
jest przywrócona możliwość korzystania z zablokowanych środków.
22. Po dezaktywacji Abonent może dokonać ponownej aktywacji w danym Okresie Rozliczeniowym. W
takim przypadku zostaną mu przyznane środki oraz naliczona opłata proporcjonalnie do pozostałej
liczby dni w danym Okresie Rozliczeniowym.
23. Po dezaktywacji pakietu, jeżeli Abonent nie ma aktywnych innych pakietów transferu danych
działających w sieci Telekomunikacyjnej P4, opłata za transfer danych jest naliczana poza kwotą
abonamentu., zgodnie z Cennikiem Oferty LongPlay II

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535221  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 12:26
Zawsze myślałem że jak się zdezaktywuje pakiet to on jeszcze działa do końca okresu rozliczeniowego jednak tak nie jest z tego co widzę.

Pozdrawiam :)

 #535256  autor: dzarafasaraja
 16 lut 2012, 16:05
Karlos20 pisze:drcox, To akurat wiem, a mi chodzi o ofertę PLAY ONLINE ABONAMENT i NOWY PLAY NA KARTĘ - z opcją "Nocny Transfer".
Tworzysz w Panelu Sterowania (w Połączenia Sieciowe) nowe połączenie. Prawy klik na nie i "właściwości". W zakładce Ogólne nr tel to oczywiście *99#. W zakładce Opcje odznaczasz wszystko w sekcji Opcje wybierania numeru. W sekcji Opcje ponownego wybierania numeru: Próby ponownego wybierania numeru: 99999; Czas między próbami: 1 sekunda; Czas bezczynności: Nigdy; I zaznaczasz Wybierz ponownie numer po przerwaniu połączenia.

Będzie zrywało połączenie, ale menagerom ściągania nie będzie przeszkadzało już.

Doświadczony Konsultant Klienta Indywidualnego.

 #535268  autor: KC-KARLOS
 16 lut 2012, 17:24
dzarafasaraja, wiem, jak to się robi :mrgreen:
Pytałem się tylko, czy dochodzi o zrywania transmisji danych w opcji NOCNY TRANSFER. Prosta odpowiedź: TAK czy NIE ???

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535269  autor: patrix-83
 16 lut 2012, 17:42
Karlos20 pisze:dzarafasaraja, wiem, jak to się robi :mrgreen:
Pytałem się tylko, czy dochodzi o zrywania transmisji danych w opcji NOCNY TRANSFER. Prosta odpowiedź: TAK czy NIE ???

Karlos20

Nie zrywa połączeń mając aktywny NOCNY TRANSFER w ofercie NOWY PLAY ONLINE NA KARTĘ ponieważ sam to wypróbowałem - ściągnąłem jednym rzutem film dvd o wielkości 4,6 GB :D

 #535281  autor: KC-KARLOS
 16 lut 2012, 18:40
Czyli ten problem naprawili. O taką odpowiedź mi chodziło! Patryk83żółwik, dzięki :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535328  autor: Prezesek
 16 lut 2012, 22:01
Proszę o przekazanie zgłoszenia numer 40701702.

Dziękuję i pozdrawiam! :wink:
  • Strona 146 z 241
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 241
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 241