DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 147 z 241
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 241

 #535340  autor: hubert667
 16 lut 2012, 22:44
Od kilku dni nie działa aplikacja do doładowywan na facebooku. Kiedy to sie zmieni? Na czas awarii zróbice możliwość otrzymania bonusu 30% iw taryfie lubie to nnymi kanałami np przez doładowanie na doladowania.play.pl

 #535341  autor: drcox
 16 lut 2012, 22:48
Przecież można uzyskać 30% przez doładowanie mobilne...

 #535356  autor: Quetzal
 16 lut 2012, 23:43
drcox pisze:Przecież można uzyskać 30% przez doładowanie mobilne...
Czy możesz rozwinąć tą wypowiedź?

 #535357  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 23:57
Strona e-doladowania.play.pl w przeglądarce w telefonie lub w komputerze przez operę mini/mobile lub dzięki wtyczce w przeglądarce która będzie pokazywała że używasz telefonu nie pc.

Pozdrawiam :)

 #535358  autor: Quetzal
 17 lut 2012, 00:07
pakierhakierxd pisze:Strona e-doladowania.play.pl w przeglądarce w telefonie lub w komputerze przez operę mini/mobile lub dzięki wtyczce w przeglądarce która będzie pokazywała że używasz telefonu nie pc.
Aha...
A możesz podać nazwę takiej wtyczki dla Firefoxa?

Uzupełnienie:
Aplikacja na FB do doładowania promocyjnego jak widzę nadal działa tylko, że nie można do niej wejść ze strony Playa a jedynie z historii własnego konta FB (czy jak się to nazywa). Może pisze trochę niezrozumiale, ale FB używam tylko raz na 29 dni tylko do doładowania konta w Playu.

 #535367  autor: forum_tg
 17 lut 2012, 07:51
play4you2 proszę o pomoc w rozwiązaniu kolejnego problemu: 40844264 i 40819384, dotycza tego samego, czyli konsultantka przyznała mi podczas rozmowy rekompensatę finansową za niekompetencje współpracowników (nie czytanie zgłoszeń, odpisywanie nie na temat itd.), znając sposób pracy pracowników BOK od razu poprosiłem ją o potwierdzenie tego w formie pisemnej (czyli wiadomość na PLAY24) i do dnia dzisiejszego nie dostałem.
Przecież to można bardzo łatwo zweryfikować, gdyż podaje w zgłoszeniach Nazwisko konsultantki a także podczas rozmowy z nią od razu zapisałem zgłoszenie na Play24, więc można też sprawdzić to zapoznając się ze stenogramem rozmowy.

Czy rozmowy z BOKiem muszą być zawsze takie trudne i nie miłe? dlaczego jedna osoba mówi "A", a druga "B"? a potem nikt się nie chce do tego przyznać?

 #535386  autor: play4you1
 17 lut 2012, 11:08
Przekazane.

 #535387  autor: bledos
 17 lut 2012, 11:26
Karlos20 pisze: A czy w zakładce USŁUGI pali Ci się zielona kontrolka Pakietu Internet 200 MB w Play24?
Usługa nieaktywna. Według mnie nie jest to do końca fer ze strony operatora. Nie ma jasnej informacji, że tych środków nie mogę wykorzystać. Po co w takim razie Play24? Wydawało mi się do niedawna, że właśnie po to, żeby wiedzieć co mam do wykorzystania. Zwłaszcza, że i w telefonie i na www jest jeszcze podana data 29.02! A komentarza - środki zablokowane do tej daty - brak. Gdybym widział 0MB, to połączyłbym się przez WiFi...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535389  autor: KC-KARLOS
 17 lut 2012, 11:35
bledos, informacja o tym pakiecie jest widoczna, żebyś wiedział, ile pakietu Ci przepadnie lub ile pakietu zostanie odblokowanego, po zakupie kolejnego.
Niestety, regulamin mówi jasno - deaktywujesz pakiet, nie obowiązuje Cię. Płacisz zgodnie z cennikiem.
We Freshu też: kończy się pakiet netowy lub upływa jego ważność - płacisz zgodnie z cennikiem.

[ Dodano: 2012-02-17, 11:40 ]
Bledos - pytanko: chcesz jeszcze korzystać z zablokowanego pakietu netowego? Bo jeszcze jest szansa, abyś ten pakiet uratował i korzystał z niego do 29 lutego. Wystarczy za 5 zł kupić pakiet jednorazowy NON STOP 50 MB. Pakiet zsumuje się z obecnym i będzie możliwy do zużycia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535390  autor: bledos
 17 lut 2012, 11:44
Karlos20 pisze:We Freshu też: kończy się pakiet netowy lub upływa jego ważność - płacisz zgodnie z cennikiem.
I też widzę środki, których wykorzystać nie mogę?
Jeżeli wyłączam - znaczy nie chcę korzystać - to po co blokować? Widzę środki, więc póki nie wyłączony, wykorzystam. Jeśli wyłączony, powinno pokazywać 0. Tymczasem w telefonie mam 180MB i info "środki możesz wykorzystać do", bez dopisku jeśli włączysz coś innego... Do tej pory nie miałem problemu z Play, zdarzało mi się też czytać regulaminy. Ale z zapisem o blokadzie spotykam się pierwszy raz, szkoda, że dla mnie w niezbyt miłych okolicznościach.

[ Dodano: 2012-02-17, 11:46 ]
Karlos20 pisze:Bledos - pytanko: chcesz jeszcze korzystać z zablokowanego pakietu netowego?
Nie wyłączałbym go, gdyby mnie interesował ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535516  autor: qper
 17 lut 2012, 20:09
Play4You mam prośbę przekaż zgłoszenie 40790398 do jakiejś kompetentnej osoby nie bojącej się czytać.

Sprawa dokładnie taka sama jak kiedyś - podaje nawet numer zgloszenia do której się odwołuje ale konsultant nawet nie raczył się zagłębić w temat tylko zbył mnie szablonową odpowiedzią.

dzięki
Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, 10:29 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #535586  autor: darekk1
 18 lut 2012, 10:26
Witam serdecznie
Parę dni temu (14 lutego) przeniosłem jeden z moich numerów z sieci Plus do sieci Play. Od tego czasu NIKT z moich znajomych będących w PLUSie nie może dodzwonić się na przeniesiony numer. Oczywiście interweniowałem u obu operatorów. PLUS próbował mnie zbyć ale po groźbach i prośbach przyjął zgłoszenie, Play nie robił takich problemów choć sprawa nie posuwa się do przodu. Poszukiwania zacząłem od najprostszych rzeczy czyli wymiana karty SIM, zamiana aparatu, przelogowanie z sieci Play do PLUS
Co jest dziwnego:
- SMSy z PLUSa dochodzą brak tylko połączeń głosowych
- Z przeniesionego do PLAY numeru można się wszędzie bez problemu dodzwonić
- Na numer przeniesiony nie dodzwaniają się tylko użytkownicy PLUSa inni operatorzy nie mają tego problemu
- Jeśli numer PLUSa zaloguję do niemieckiej sieci Vodafon udaje mi się bez problemu dodzwonić na ten przeniesiony numer
- Obaj operatorzy wykonali połączenie testowe z sieci PLUS i obaj połączyli się bez problemu

Może szanowni użytkownicy tego forum mają jakieś inne pomysły które mi nie przyszły do głowy ??

P.S Numer zgłoszenia do PLAY 40789332

 #535663  autor: play4you1
 18 lut 2012, 16:37
qper pisze:Play4You mam prośbę przekaż zgłoszenie 40790398 do jakiejś kompetentnej osoby nie bojącej się czytać.

Sprawa dokładnie taka sama jak kiedyś - podaje nawet numer zgloszenia do której się odwołuje ale konsultant nawet nie raczył się zagłębić w temat tylko zbył mnie szablonową odpowiedzią.

dzięki
OK Przekazane.

[ Dodano: 2012-02-18, 16:40 ]
darekk1 pisze:Witam serdecznie
Parę dni temu (14 lutego) przeniosłem jeden z moich numerów z sieci Plus do sieci Play. Od tego czasu NIKT z moich znajomych będących w PLUSie nie może dodzwonić się na przeniesiony numer. Oczywiście interweniowałem u obu operatorów. PLUS próbował mnie zbyć ale po groźbach i prośbach przyjął zgłoszenie, Play nie robił takich problemów choć sprawa nie posuwa się do przodu. Poszukiwania zacząłem od najprostszych rzeczy czyli wymiana karty SIM, zamiana aparatu, przelogowanie z sieci Play do PLUS
Co jest dziwnego:
- SMSy z PLUSa dochodzą brak tylko połączeń głosowych
- Z przeniesionego do PLAY numeru można się wszędzie bez problemu dodzwonić
- Na numer przeniesiony nie dodzwaniają się tylko użytkownicy PLUSa inni operatorzy nie mają tego problemu
- Jeśli numer PLUSa zaloguję do niemieckiej sieci Vodafon udaje mi się bez problemu dodzwonić na ten przeniesiony numer
- Obaj operatorzy wykonali połączenie testowe z sieci PLUS i obaj połączyli się bez problemu

Może szanowni użytkownicy tego forum mają jakieś inne pomysły które mi nie przyszły do głowy ??

P.S Numer zgłoszenia do PLAY 40789332
Jest to niestety bardzo często pojawiający się problem. Przy zmianie operatora "Nowy" oraz "STary" OPerator muszą zmienić kierowanie ruchu połączeń. Po weryfikacji czy u nas jest wszystko ok, przesyłamy interwencję do Plusa z żądaniem zmiany ustawień. Zajmiemy się tym.

 #535682  autor: darekk1
 18 lut 2012, 17:57
play4you1 pisze:Jest to niestety bardzo często pojawiający się problem. Przy zmianie operatora "Nowy" oraz "STary" OPerator muszą zmienić kierowanie ruchu połączeń. Po weryfikacji czy u nas jest wszystko ok, przesyłamy interwencję do Plusa z żądaniem zmiany ustawień. Zajmiemy się tym.
Bardzo dziękuję mam nadzieję, że nie potrwa to już długo nie chciałbym żałować swojej decyzji dotyczącej zmiany operatora. :P
Wracając jeszcze na chwilę do tematu to po całym dniu dzwonienia po Polsce wiem już, że problem dotyczy TYLKO mojego województwa (zachodniopomorskie). Regiony Wrocławia, Katowic, Warszawy, Łodzi i Bydgoszczy dodzwaniają się bez problemu.

 #535766  autor: Meniu29
 19 lut 2012, 10:49
Witam. 22 marca kończy się umowa w playu dla klientów biznesowych. Jutro chcę wysłać wypowiedzenie. Na jaki adres mam wysłać: na Taśmową 7 czy skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa ? Z góry dziękuję :)

 #535793  autor: emitar
 19 lut 2012, 13:18
Meniu29 pisze:Witam. 22 marca kończy się umowa w playu dla klientów biznesowych. Jutro chcę wysłać wypowiedzenie. Na jaki adres mam wysłać: na Taśmową 7 czy skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa ? Z góry dziękuję :)
Ja wysłałem drogą elektroniczną na adres [email protected], zeskanowałem wypełnione wypowiedzenia, tego samego dnia dostałem odpowiedź, że wypowiedzenie przyjęte. Może jest podobny kontakt dla klientów biznesowych.

 #535867  autor: emilo906
 19 lut 2012, 18:37
Meniu29, wysyłamy na adres korespondencyjny. Tak więc jasno jest napisane na stronie, że adresem korepondencyjnym jest skrytka pocztowa 43.

 #535991  autor: Samuraj
 20 lut 2012, 13:13
emitar pisze:
Meniu29 pisze:Witam. 22 marca kończy się umowa w playu dla klientów biznesowych. Jutro chcę wysłać wypowiedzenie. Na jaki adres mam wysłać: na Taśmową 7 czy skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa ? Z góry dziękuję :)
Ja wysłałem drogą elektroniczną na adres [email protected], zeskanowałem wypełnione wypowiedzenia, tego samego dnia dostałem odpowiedź, że wypowiedzenie przyjęte. Może jest podobny kontakt dla klientów biznesowych.
Zgodnie z RśUT
6. Za dzień złożenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień doręczenia
na adres korespondencyjny OK podany na stronie WWW Operatora dokumentu zawierają-
cego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.
7. Wypowiedzenie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i powinno
zawierać oznaczenie Numeru MSISDN, którego dotyczy Umowa.
adres korespondencyjny dla indywiduala
P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa

ps. polecam list polecony, lub POS :)

 #536016  autor: KC-KARLOS
 20 lut 2012, 14:34
Samuraj pisze:ps. polecam list polecony, lub POS
Można też wysłać list polecony piorytetowy. Wtedy jest pewność, że pilny list dotrze do adresata.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #536072  autor: forum_tg
 20 lut 2012, 18:10
no gratuluje, ekstra doładowania na FB zaczęło dziś ponownie działać.
  • Strona 147 z 241
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 241
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 241