• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 153 z 217
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 217

 #536458  autor: broda4
 22 lut 2012, 13:13
no to niektorych z nas wyrolowali
ceny tel poszly od dzis w gore.
np samsung GS+ o 400 zł w abo za 60 zł

 #536482  autor: przemek289
 22 lut 2012, 15:04
W SUK ceny telefonów są brane z normalnego cennika od taryfy multimedialnej :) Sam tego doświadczyłem.

 #536519  autor: klientTM
 22 lut 2012, 19:09
tetley pisze: A to, że masz 10 lat numer u nich nikogo nie obchodzi :wink:
No i to mnie najbardziej denerwuje w T-Mobile (piszę to na podstawie moich wcześniejszych przedłużeń na biznes i numer prywatny), że są nieelastyczni i nie traktują klienta indywidualnie. Moim zdaniem powinno się brać pod uwagę przy przedłużaniu różne czynniki, np.:
- średnią faktur
- staż
- liczbę posiadanych abonamentów/usług (i wreszcie brać pod uwagę, że ktoś posiada drugi telefon w TakTaku i jakoś to nagrodzić, obecnie wszystkie SuperZestawy i inne wykluczają TakTak'a; a przecież jak ktoś posiada abo w T-M i TakTaka, to pieniądze z doładowań też trafiają do PTC /może nie tyle co z abonamentu, ale zawsze lepiej niż nic.../)
- terminowość opłacania faktur, jakieś ewentualne inne konflikty z operatorem
Powinien być jakiś program, który po wpisaniu parametrów, wyświetlałby indywidualną ofertę. I dać możliwość modyfikacji oferty przez Kierownika/Kierownika zmiany/starszego konsultanta czy kogoś innego w hierarchii, w wyjątkowych przypadkach.
Obecnie to, jakie dostanie się warunki zależą od tego, czy klient wie o istnieniu SUK, co ktoś "u góry" wymyślił i w 1% od humoru Konsultanta (bo z tego co czytam w tym temacie, to większości osób udało się przedłużyć
Czy ktoś z obecnych tu Konsultantów ma możliwość przekazania mojej propozycji do osób które mają na to wpływ (Wiem, że Wy-Konsultanci czasem chcielibyście dać lepsze warunki, ale nie możecie. Jeżeli na codzień musicie wysłuchiwać takich narzekań jak moje od klientów - współczuję).

BTW, wracając do sprawy mojego przedłużenia - miła Pani powiedziała, że jeszcze nie mogę - dopiero 4,5 miesiąca przed końcem.

 #536526  autor: waeren
 22 lut 2012, 19:42
klientTM pisze: tetley napisał/a:
A to, że masz 10 lat numer u nich nikogo nie obchodzi
No i to mnie najbardziej denerwuje w T-Mobile
Ale tak jest w każdej sieci, nie tylko w T, że mają staż w d.... :twisted:

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #536536  autor: st.konsultant
 22 lut 2012, 20:40
broda4 pisze:no to niektorych z nas wyrolowali
ceny tel poszly od dzis w gore.
np samsung GS+ o 400 zł w abo za 60 zł

Dlaczego wyrolowali? Było brać jak telefony były tańsze :D
Chyba, że ktoś był już zdecydowany tylko telefon fizycznie nie był dostępny to ma prawo się wkurzyć.

 #536544  autor: zygikuleczka
 22 lut 2012, 21:02
Co do zmiany cennika to nigdy nie wiadomo kiedy się zdecydować bo zawsze człowiek liczy, że może jeszcze coś lepszego da się dziabnąć:)
klientTM pisze:Czy ktoś z obecnych tu Konsultantów ma możliwość przekazania mojej propozycji do osób które mają na to wpływ (Wiem, że Wy-Konsultanci czasem chcielibyście dać lepsze warunki, ale nie możecie. Jeżeli na codzień musicie wysłuchiwać takich narzekań jak moje od klientów - współczuję).
Daj spokój. Poczytaj temat a większość Twoich potrzeb da się zaspokoić.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #536564  autor: klientTM
 22 lut 2012, 21:51
zygikuleczka pisze: Daj spokój. Poczytaj temat a większość Twoich potrzeb da się zaspokoić.
Może teraz tak:) Pisząc to, miałem na uwadze moje wcześniejsze przedłużenia (głównie na telefony prywatne). :)

 #536571  autor: broda4
 22 lut 2012, 22:05
umawiałem się na dzisiaj na podpisanie. I dostałem.......
Ciekawe czy było to zaplanowane przeciągnięcie terminu heheh.
więc zrezygnowałem ( na razie ) z podpisania.
Mam czas do konca kwietnia.

No - może przesadziłem - Neo V pozostał w " normalnej " cenie czyli za 1 zł. :D

PS kurcze pisałem że podrożał o 400? ( 21 luty)
no to w 1 dzień podrożał o 440. ( 22 luty )

a neo V o 29 .
 #536647  autor: anya
 23 lut 2012, 12:26
Będzie krótko.
Miesiąc temu poszłam do salonu przedłużyć umowę. Pan mi przedstawił listę oferowanych telefonów i ich cen w zależności od wybranej taryfy. Wybrałam smartfona, którego cena, przy danych warunkach, wynosiła 59 zł. Przy podpisywaniu aneksu, pan mi podsunął pod nos kartkę papieru z wyszczególnionymi ratami (nie było napisane na niej za co) i ogólną kwotą 479 zł, która pojawiła się również na aneksie. Pytam co to za kwota i za co te raty. Pan przemile zaczął kręcić, że od razu będzie można odliczyć całą kwotę od podatku (telefon na firmę) i że to za pierwszy rok trwania umowy. Myślałam, że abonament, pan nic nie wyjaśniał, mówił, co chciałam usłyszeć. Dałam się zwieźć i podpisałam.
Przyszedł nowy okres rozliczeniowy razem z fakturą za poprzedni i się okazało za co te 479 zł. Małym druczkiem (jakżeby inaczej) na aneksie jest napisane: "Cena urządzenia - 479 zł płatna w 13 ratach, pierwsza rata płatna przy zawarciu umowy - 59 zł".
Nosz ku*wa mać! Wiem, że zawsze trzeba czytać małe druczki, ale to nie ma nic wspólnego z jawnym oszustwem, jakie stosuje ten operator. Byłam w Erze przez 10 lat, nic takiego się nigdy nie wydarzyło i nagle jesteśmy w T-mobile, które stwierdziło, że ich polityką profesjonalnej obsługi klienta będzie je*anie go w dupę kijem bejsbolowym.
Nie biorę się nawet za wypowiedzenie umowy, bo zapłaciłabym 5 razy więcej niż za ten pieprzony telefon.
Na razie składam reklamację, ale mądry Polak po szkodzie, więc chciałabym ostrzec wszystkich: te ceny na wykazach telefonów przy przedłużaniu umów to NIE są prawdziwe ceny.

A może komuś jeszcze się coś takiego zdarzyło i jak sobie z tym poradził?

Będę nagłaśniać sprawę, nie zostawię tego tak sobie.

 #536653  autor: arasel
 23 lut 2012, 12:55
Ale tu nie ma co nagłaśniać. To jest po prostu opcja przy przedłużeniu: "Oferta Multimedialna z telefonem na raty". Dla Ciebie nie będzie żadnej różnicy, bo tak naprawdę opłata będzie taka sama. Moim zdaniem opcja z telefonem na raty jest pozbawiona sensu. W przypadku przedłużenia umowy tak właśnie skonstruowany jest zapis aneksu. Na czym to polega? Ano na tym, że abonament przez pierwsze 12 miesięcy rozbity jest na dwie składowe tj. część abonamentowa i ratalna za telefon, która w sumie daje kwotę abonamentu. Na przykładzie R60 w cenie 59PLN miesięcznie: Pierwsze 12 miesięcy jest rozbite (bodajże takie są właśnie proporcje) na 24 PLN abonament (rabat w wysokości 35PLN)+ 35 rata za telefon = 59 miesięcznie. Następne 12 miesięcy to nadal 59 PLN z tym, że kwalifikowane jako tylko opłata abonamentowa. Dla użytkownika końcowego nie robi to właściwie większej różnicy, bo nadal opłata jest taka sama przez cały okres trwania umowy czyli 59PLN miesięcznie. Czemu tak jest i w jakim celu? Nie wiem. Natomiast konsultant w salonie powinien był Ci to jasno i dokładnie wytłumaczyć, aby nie było żadnych wątpliwości.

edit:// Dodam tylko, że ta kwestia była już na forum objaśniana i polecam najpierw przejrzeć wątek zamiast się denerwować niepotrzebnie :)
Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 13:05 przez arasel, łącznie zmieniany 1 raz.

 #536655  autor: jamirq
 23 lut 2012, 13:02
Jest to po to aby T sprzedał telefon za cene 500 a nie 50 zl i moze to sobie inaczej zaksięgować w koszty, niż wrzucać w uslugi telekomunikacyjne. Zreszta klienci firmowi również

Tak sie Anya pienisz a sama nawet nie zrozumiałaś tego co tak doczytałaś tym małym druczkiem

Poza tym uzmysławia to klientowi, ze jego telefon jest dotowany a nie kosztuje "złotówkę"

 #536658  autor: anya
 23 lut 2012, 13:14
faktycznie to "telefon na raty", ale mi nie chodzi o to, co jest napisane, ale co mi zostało powiedziane w salonie. poza tym po 1) w erze nigdy nie było telefonów na raty przy przedłużaniu umowy, co to w ogóle za bzdura; po 2) po to idę do salonu, żeby mi jasno ktoś wytłumaczył o co chodzi. a ten pan nawet nie wspomniał, że ten telefon będzie na raty i tyle za niego zapłacę, bo jakby to zrobił to w życiu bym się nie zdecydowała.
co do obliczeń, wiem o co Ci chodzi, ale policzyłam i kwota faktury jest normalna bez dodania tej raty. czyli rata jest ponad abonament, internet i ubezpieczenie, których cała kwota się zgadza.

edit @arasel: jestem zbyt wściekła, żeby przeglądać 200 stron wątku. Szukałam trochę, nie było na wierzchu, więc napisałam nowy post.

edit @jamirq: ale zrozumiałam, co do mnie pan w salonie mówił, a nie mówił nic o ratach. mój telefon miał kosztować 59 zł, co jasno widnieje na wykazie cen telefonów i taryf, który mi przedstawiono, a który zabrałam na szczęście do domu.

 #536669  autor: tetley
 23 lut 2012, 13:45
anya, nie trzeba 200, wystarczy 20 stron. Przedstawię Ci sytuację na swoim przykładzie. Przedłużyłem z T-mobile umowę gdzie abonament wynosi 45 zł a za telefon zapłaciłem 59 zł. I wygląda to tak, że otrzymałem fakturę za telefon na chyba 479 zł ale u kuriera zapłaciłem 59 (1 rata). I w tym momencie na fakturze (polecam do niej zajrzeć) płacę przez rok 10 zł abonamentu + 35 zł raty za telefon. Po czym po roku jak spłacę telefon wchodzi mi abonament 45 zł. Suma sumarum jest tak jak chciałaś - abonament taki jaki chciałaś i telefon za 59zł. A to, że telefon jest na raty, to, że masz teraz mniejszy abonament...Widocznie jakoś się to T-mobile opłaca. Też dla mnie pomysł "takich" rat jest głupi ale u mnie to nic nie zmienia. I u Ciebie też nie. Możesz spojrzeć na fakturę VAT za miesiąc, w którym zrobiłaś przedłużenie. Masz tam dużo niższy naliczony abonament niż ten, który deklarowałaś. I tyle.

A to, że w salonie T-mobile ktoś Ci tego nie wytłumaczył to można mieć pretensje tylko do tego konsultanta. Ale przejmować się nie masz czym.

Nie zauważyłem, że arasel już to wytłuścił :) Więc nie masz anya powodu do obaw, że będziesz płacić swój wybrany abo + rata za telefon.

Pozdrawiam:)

 #536675  autor: anya
 23 lut 2012, 14:07
tetley pisze:anya, nie trzeba 200, wystarczy 20 stron. Przedstawię Ci sytuację na swoim przykładzie. Przedłużyłem z T-mobile umowę gdzie abonament wynosi 45 zł a za telefon zapłaciłem 59 zł. I wygląda to tak, że otrzymałem fakturę za telefon na chyba 479 zł ale u kuriera zapłaciłem 59 (1 rata). I w tym momencie na fakturze (polecam do niej zajrzeć) płacę przez rok 10 zł abonamentu + 35 zł raty za telefon. Po czym po roku jak spłacę telefon wchodzi mi abonament 45 zł. Suma sumarum jest tak jak chciałaś - abonament taki jaki chciałaś i telefon za 59zł. A to, że telefon jest na raty, to, że masz teraz mniejszy abonament...Widocznie jakoś się to T-mobile opłaca. Też dla mnie pomysł "takich" rat jest głupi ale u mnie to nic nie zmienia. I u Ciebie też nie. Możesz spojrzeć na fakturę VAT za miesiąc, w którym zrobiłaś przedłużenie. Masz tam dużo niższy naliczony abonament niż ten, który deklarowałaś. I tyle.

A to, że w salonie T-mobile ktoś Ci tego nie wytłumaczył to można mieć pretensje tylko do tego konsultanta. Ale przejmować się nie masz czym.

Nie zauważyłem, że arasel już to wytłuścił :) Więc nie masz anya powodu do obaw, że będziesz płacić swój wybrany abo + rata za telefon.
już napisałam wcześniej, że mi się nie zgadza. abonament policzyli mi o wiele niższy, ale za to internet o wiele wyższy. suma sumarum, kwota się zgadza, ale BEZ raty za telefon.

 #536679  autor: tetley
 23 lut 2012, 14:24
Ok napisz mi, którego dnia odebrałaś telefon z punktu, jaki to telefon, jaki powinnaś mieć pakiet internetowy oraz ile Ci wyszło za internet na fakturze. Postaram się pomóc/wyjaśnić.

Pozdrawiam:)

 #536682  autor: broda4
 23 lut 2012, 14:57
w erze racja - nie bylo rat. Ale musiala sobie to jakos rekompensowac. Pewnei jakies wewnetrzne rozliczenia.
ALe jezeli patrzylo sie na 1 fakture to cen atelefonu byla np 1549 - rabat za telefon 1548.

A co do sprzedawcy - bylem pytac sie w salonie o oferte - to w sumie wiedzialem wiecej niz on po " 20 stronach watku".

A to nie moje zadanie tylko jego. i to mieć chyba tylko dane ze strony www, bo ofert specjalnych w salonie raczej nie załatwisz.

Aneks zawierałem przez telefon i pani dokladnie mi wytlumaczyla jak i co przyjdzie czyli obnizony abo + rata za telefon.

 #536683  autor: anya
 23 lut 2012, 15:01
tetley pisze:Ok napisz mi, którego dnia odebrałaś telefon z punktu, jaki to telefon, jaki powinnaś mieć pakiet internetowy oraz ile Ci wyszło za internet na fakturze. Postaram się pomóc/wyjaśnić.
01.02 odebrałam, Samsun Galaxy Ace, pakiet internetowy: 9,81 bodajże, na fakturze: ok 47 zł. abonament 59,90, na fakturze: 6,86. to wszystko wynosi tyle, ile było ustalone, że zapłacę. rata za telefon jest uwzględniona odrębnie.
w jaki sposób chcesz mi pomóc?

 #536687  autor: jamirq
 23 lut 2012, 15:21
zrob skan tej Fv i umiesc bo tak to mozemy sobie gdybac co widzisz a co rozumiesz, btw FV w okresie zmiany umowy zawsze jest pokrecona i rownie dobrze mozesz miec wyrownanie w przyszlym miesiacu

 #536688  autor: anya
 23 lut 2012, 15:25
jamirq pisze:zrob skan tej Fv i umiesc bo tak to mozemy sobie gdybac co widzisz a co rozumiesz, btw FV w okresie zmiany umowy zawsze jest pokrecona i rownie dobrze mozesz miec wyrownanie w przyszlym miesiacu
uważasz, że jestem idiotką i nie rozróżniam kilku cyferek? chyba widzę, co się mieści w ustalonej kwocie, a co jest ponad.

 #536690  autor: jamirq
 23 lut 2012, 15:32
nie zakładam, że jesteś idiotka, ale zakładam, ze równie dobrze możesz się mylić.
  • Strona 153 z 217
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 217
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 217