DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #631823  autor: 8850
 08 maja 2013, 20:30
Witam. Od kilku dni jestem użytkownikiem njumobile na kartę. Na koncie 5 PLN + doładowałem 5 PLN. Zacząłem dzwonić po znajomych na stacjonarne do Play, do ery w ramach no-limit. Przez kilka dni codziennie wydzwaniałem może ok. 3 godz. w sumie. NJU nie zdążyłem zarejestrować, operator zablokował mi rozmowy wychodzące informując sms że wymawia mi umowę, jak czytałem w sieci pewno chodzi o podejrzenie o nabijanie minut. Wkurzyłem się. Nawet mi się nie chce rejestrować aby składać reklamacje, chyba że to możliwe aby pozytywnie rozpatrzyli.

To jakie są te limity, skoro jest no-limit?
Czy w związku z tym ban jest założony na kartę nju sim, na numer czy także na nr. IMEI?

 #631826  autor: zygikuleczka
 08 maja 2013, 20:33
8850, reklamuj skoro dzwoniłeś normalnie. Blokady są za bezczelne nabijanie minut w ZB. Czyli jak 9/10 wybieranych numerów to play a kazde połączenie trwa kilka godzin:P

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #631828  autor: manyaky
 08 maja 2013, 20:39
Najszybciej i najtaniej będzie kupić zwyczajnie nowy starter NJU/Orange i zarejestrować przed rozpoczęciem długich rozmów.

Ban na usługi telekom., przenieść się nie możesz dopóki nie zarejestrujesz SIM.

 #631830  autor: kawa73
 08 maja 2013, 20:43
Kup kolejny starter i jedź do oporu . Zbanowali cię z prostej przyczyny , byłeś zbyt mikry no limit .

ODRADZAM NJU MOBILE, TO ZŁODZIEJE KRADNĄ ŚRODKI Z KARTY

 #631832  autor: Blank
 08 maja 2013, 20:46
8850, jeśli nie generowałeś sztucznego ruchu, a połączenia służyły rozmowie, to składaj reklamację. Reklamacja powinna zostać uznana.

Jeśli natomiast np. nabijałeś minuty w Play czy T-Mobile, możesz złożyć reklamację, ale prawdopodobieństwo jej uznania jest zdecydowanie mniejsze.

Jeśli korzystałeś uczciwie - jak już pisałem, przez idiotów nabijających minuty, cierpią uczciwi użytkownicy.
To jakie są te limity, skoro jest no-limit?
Nie ma limitów na rozmowy. Jedynym haczykiem jest uczciwe użytkowanie. Numer może zostać zablokowany pomimo uczciwego użytkowania, gdyż mogą one blokowane automatycznie w wypadku podejrzenia złamania regulaminu. Wtedy należy złożyć reklamację.
Nie od dziś wiadomo, że normą jest odpowiedzialność zbiorowa.
Czy w związku z tym ban jest założony na kartę nju sim, na numer czy także na nr. IMEI?
Obecnie nie słyszałem o założeniu blokady na poziomie nr Imei dla usług no limitowych. Powodem jest właśnie to, że blokady są w zasadzie nakładane automatycznie, a żaden operator nie chce na stałe stracić klienta, który został zablokowany przez pomyłkę.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #631833  autor: Niezgodna7
 08 maja 2013, 20:49
Jak gadałeś 3h dziennie, to limitu nie przekroczyłeś.
Składaj reklamację.
Np. 10h dziennie, to tylko 300 h miesiecznie, a limit sądzę jest z 5000.. (minut)
Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 20:54 przez Niezgodna7, łącznie zmieniany 2 razy.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #631834  autor: kawa73
 08 maja 2013, 20:50
IMEI jest wolny od blokowania to nie FBI . Blokują jak im się podoba możesz pogadać trzy godziny dziennie i ban , tak samo cię zbanują jak zapakujesz 300h .

ODRADZAM NJU MOBILE, TO ZŁODZIEJE KRADNĄ ŚRODKI Z KARTY

 #631838  autor: Ranger
 08 maja 2013, 21:04
A operator po przyjęciu reklamacji odsłuchuje takie rozmowy i jakoś to weryfikuje? Czy ma w ogóle do tego prawo?

Obrazek

 #631841  autor: manyaky
 08 maja 2013, 21:11
Ranger pisze:A operator po przyjęciu reklamacji odsłuchuje takie rozmowy i jakoś to weryfikuje? Czy ma w ogóle do tego prawo?
Rozmowy nie są nagrywane.

 #631842  autor: Blank
 08 maja 2013, 21:13
Ranger, bez zgody użytkownika na pewno nie ma takiego prawa. Czy za zgodą? Wątpię.

Jednakże... w internecie można przeczytać o botach, które analizują ruch różnego rodzaju, a które działają za granicą. Polscy operatorzy nie przyznali się (ani z tego co kojarzę nie zaprzeczyli) do stosowania takiego rozwiązania (ale nikt ich nie naciskał), a jest to moim zdaniem wielce prawdopodobne.

Ale: Z uwagi na liczne (rzekome) pomyłki, można pomyśleć, iż analizie podlegają tylko ilość, czas, oraz numer docelowy. Ciężko powiedzieć.
Ja jako czarnowidz, przypuszczam, że operatorzy analizują za pomocą najróżniejszych "sztuczek" przepuszczane dane.
Rozmowy nie są nagrywane.

--cut--

[ Wydawało mi się, że rozmowy są nagrywane, ale po zagłębieniu się, rzeczywiście przyznaję, iż nie są nagrywane rozmowy, a jedynie przechowywane są informacje o połączeniach - mój bład ]

Co nie zmienia faktu, że rozmowy mogą być analizowane w czasie rzeczywistym przez odpowiednie programy ;]
Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 22:00 przez Blank, łącznie zmieniany 1 raz.

 #631846  autor: Sig
 08 maja 2013, 21:23
divhashmorex pisze:
Rozmowy nie są nagrywane.

Ależ rozmowy są nagrywane - nie mogą być jednak wykorzystywane bez nakazu sądowego.-
:smt005

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #631847  autor: manyaky
 08 maja 2013, 21:23
divhashmorex pisze:
Rozmowy nie są nagrywane.

Ależ rozmowy są nagrywane - nie mogą być jednak wykorzystywane bez nakazu sądowego.-
Zweryfikuj swoje źródło.

I nie trzeba sięgać daleko. :wink:

 #631850  autor: 8850
 08 maja 2013, 21:29
Dla mnie to bez sensu, ja rozumiem, że ktoś podłacza automat który dzwoni 24/h to przegięcie, ja normalnie użytkowałem telefon a nju na kartę wybrałem z tego powodu aby mieć święty spokój od barier, smsów reklamowych, telefonów od konsultantów abym wybrał lepszą taryfę itd.. Teraz zastanawiam się czy np. zbanują moich znajomych przykładowo w play za to że odbierali ode mnie rozmowy. Zresztą oni mają abonament dlatego pewno nie zbierają minuty bo nie ma takiej opcji. 3h dziennie to chyba nie jest przegięcie, fajnie gdyby się ktoś wypowiedział kto zna blokady, a może jest tak że nie mogę dzwonić w godzinach szczytu nolimit, bo rozmowy głównie były w szczycie.

 #631852  autor: manyaky
 08 maja 2013, 21:33
8850 pisze:że nie mogę dzwonić w godzinach szczytu nolimit, bo rozmowy głównie były w szczycie.
Nie ma nic takiego i nie ma związku Twoja blokada z blokadami Play. Każdy op ma inne algorytmy co do blokad, skontaktuj się z nimi i Ci wyjaśnią o co chodzi. Podejrzewam, że brak zarejestrowania karty może mieć na to wpływ. Może po zdjęciu jednej blokady kolejne się już nie pojawiają, ale to wróżenie z fusów.

 #631854  autor: DanielR
 08 maja 2013, 21:35
Czekam tylko, kiedy Jabczyński wyskoczy z komunikatem o czerwonych lampkach...

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #631866  autor: Niezgodna7
 08 maja 2013, 22:27
Raczej nie czerwonych lampkach, a zamknięciu NJU za kilka miesięcy - bo są FRAUDY!
*
8850 - reklamuj, i już.
A o kumpli w plej to się nie martw.
Pogadaj z tymi od NJU, niech się wytłumaczą z tej bezpodstawnej blokady, i dowiedz się jak masz korzystać etc.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #631875  autor: Przemix
 08 maja 2013, 23:43
Nie trzeba nagrywać rozmów żeby dowiedzieć się, że przez 3 godziny była cisza w słuchawkach:) Ciekawe jakim kodekiem są kodowane rozmowy, bo moja teoria jest taka, że cisza kompresuje się bardzo dobrze i po małej objętości pliku (strumienia) można podejrzewać ciszę... ale pewnie i tak siedzą ze stoperem i CIACH!

 #631879  autor: Sirmark
 09 maja 2013, 01:08
divhashmorex pisze:Jeśli natomiast np. nabijałeś minuty w Play czy T-Mobile, możesz złożyć reklamację, ale prawdopodobieństwo jej uznania jest zdecydowanie mniejsze.
Rozjaśnisz? Bo jeżeli mam określoną ofertę to w jej ramach mogę sobie zestawić połączenie w sposób jaki mi się podoba. W tym momencie to operator narusza umowę.
Przemix pisze:Nie trzeba nagrywać rozmów żeby dowiedzieć się, że przez 3 godziny była cisza w słuchawkach:) Ciekawe jakim kodekiem są kodowane rozmowy, bo moja teoria jest taka, że cisza kompresuje się bardzo dobrze i po małej objętości pliku (strumienia) można podejrzewać ciszę... ale pewnie i tak siedzą ze stoperem i CIACH!
ale co ot ma do rzeczy? Klient może sobie chcieć odsłuchać ciszę w ramach oferty.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #631894  autor: 8850
 09 maja 2013, 08:48
Przemix pisze:Nie trzeba nagrywać rozmów żeby dowiedzieć się, że przez 3 godziny była cisza w słuchawkach:) Ciekawe jakim kodekiem są kodowane rozmowy, bo moja teoria jest taka, że cisza kompresuje się bardzo dobrze i po małej objętości pliku (strumienia) można podejrzewać ciszę... ale pewnie i tak siedzą ze stoperem i CIACH!
Jakieś brednie, przecież gadały dwie strony a mimo to zostało konto zablokowane. Kłapią dwie strony.
Poza tym jak mogę dodzwonić się do konsultantów nju? Jest jakiś numer bezpłatny/płatny?

 #631897  autor: KA
 09 maja 2013, 09:04
690-610-610 Dzwoń z innej sieci, bo z nju koszt 5 PLN!