• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 176
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 176

 #294732  autor: Tomek_19
 26 paź 2008, 23:10
kameT pisze:Mam pytanie, czy niezarejestrowane nr można także przenosić?
Nie, najpierw należy zarejestrować numer i trzeba potem uważać, żeby dane u naszego operatora zgadzały się z danymi, które podajemy u drugiego operatora, który występuje za nas o przeniesienie numeru, bo inaczej wniosek może zostać odrzucony przez operatora "dzierżącego" numer.

Też chcę przenieść numer do Play i porzucić TakTaka :-D Niestety przejście do starej Playkarty jest niemożliwe. Pytałem w kilku salonach, ale czekam namiętnie na nowości świąteczne w ofertach Play, które mają być zaprezentowane już we wtorek albo środę. Wtedy rozstrzygnie się, czy na pewno przechodzę.

 #294733  autor: kameT
 26 paź 2008, 23:18
Też chcę przenieść numer do Play i porzucić TakTaka :-D Niestety przejście do starej Playkarty jest niemożliwe. Pytałem w kilku salonach, ale czekam namiętnie na nowości świąteczne w ofertach Play, które mają być zaprezentowane już we wtorek albo środę. Wtedy rozstrzygnie się, czy na pewno przechodzę.
To nie jest głupi pomysł. Z drugiej strony szkoda mi tak długiego stażu w Tak Taku :(

[ Dodano: 2008-11-05, 18:06 ]
No ja już jestem pewny, że przechodzę do Play.

Chciałbym się tylko upewnić.
Migracja z Ery do Play kosztuje 50zł brutto?
A ile kosztuje migracja z Simplusa do PlayKarty?

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #297816  autor: express100
 15 lis 2008, 15:05
kameT pisze:Chciałbym się tylko upewnić.
Migracja z Ery do Play kosztuje 50zł brutto?
A ile kosztuje migracja z Simplusa do PlayKarty?
Wszystkie migracje kosztują 50zł., jedynie migracje z Orange do Plus, Play, Era - kosztuje 61zł.
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #308962  autor: bledos
 07 sty 2009, 18:13
Co ciekawe TYLKO Orange stosuje taką właśnie opłatę za przeniesienie numeru. Wszystkie pozostałe sieci, włącznie z wirtualnymi działającymi na Orange, liczą sobie 50 PLNów.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #308966  autor: mikage1
 07 sty 2009, 18:22
migracja z orange też kosztuje 50... tylko że netto :P problem polega na tym, że kiedy było to regulowane (nie pamiętam czy przez UKE czy ministerstwo), została ustalona stawka 50 PLN, tylko nie napisano czy to jest netto czy brutto i każdy operator może to interpretować po swojemu - i cała grupa tp właśnie tak interpretuje...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #309058  autor: express100
 07 sty 2009, 23:54
mikage1 pisze:i każdy operator może to interpretować po swojemu
Powinni ten przepis zmienić i dodać brutto, i natychmiastową wykonalność :P
Do ankiety można by dodać przede wszystkim PLAY, 36i6, oraz wirtualnych m.in. MOBILKING, mBank mobile, myAvon, Snikers mobile, WPmobi itd.
Nie wiem czy można to zmienić :?:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #309125  autor: tomko111
 08 sty 2009, 14:19
express100, możliwość zmiany w ankiecie mają moderatorzy, oraz kameT. :wink:

 #309132  autor: kameT
 08 sty 2009, 14:51
Zmienić można ale z tego co wiem wyniki ankiet się poprzesuwają.

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #309759  autor: knopers
 11 sty 2009, 14:44
Ja mam pytanie, czy ktoś już próbował przenieść numer ze snickers mobile do play? I czy mu się to udało. Ja nie doładowałem konta od września, ale numer mi działa, lecz nie mam już konta na stronie operatora. Jakieś wszystko dziwne...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313778  autor: express100
 28 sty 2009, 18:46
knopers0 pisze:Ja mam pytanie, czy ktoś już próbował przenieść numer ze snickers mobile do play? I czy mu się to udało. Ja nie doładowałem konta od września, ale numer mi działa, lecz nie mam już konta na stronie operatora. Jakieś wszystko dziwne...
To doładuj i przenieś do Playa, bo czego tu się bać :?: , muszą przenieść, to jest ich obowiązek, nie ma takiej możliwości aby nie przeniesiono numeru, tylko musisz mieć numer zarejestrowany w Snickersie i te same dane podaj na wniosku o przeniesienie w salonie Play, te same dane które podałeś/podasz w karcie rejestracyjnej Snickersa, to będzie wszystko w najlepszym porządku :wink:
Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313803  autor: knopers
 28 sty 2009, 19:52
express100 pisze:To doładuj i przenieś do Playa, bo czego tu się bać
Właśnie chodzi o to, że dzwoniłem do snickersa bo nie mogłem się dogadać drogą meilową i oni mi powiedzieli, że mojego numeru już nie ma w bazie, że został on wyłączony... Więc nie wiem o co chodzi. Miałem dostać odpowiedź ale pan, który obiecał zająć się moją sprawą jest teraz na chorobowym i czekam niecierpliwie aż wróci. Może będzie w przyszłym tygodniu, jak będę coś więcej wiedział to napiszę, nie wiem gdzie, najprawdopodobniej w moim wątku dotyczącym snickersa.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313810  autor: express100
 28 sty 2009, 20:00
knopers0 pisze:Właśnie chodzi o to, że dzwoniłem do snickersa bo nie mogłem się dogadać drogą meilową i oni mi powiedzieli, że mojego numeru już nie ma w bazie, że został on wyłączony... Więc nie wiem o co chodzi. Miałem dostać odpowiedź ale pan, który obiecał zająć się moją sprawą jest teraz na chorobowym i czekam niecierpliwie aż wróci. Może będzie w przyszłym tygodniu, jak będę coś więcej wiedział to napiszę, nie wiem gdzie, najprawdopodobniej w moim wątku dotyczącym snickersa.
Wiem, że zawsze to piszę ale muszę :P jeżeli coś będą kręcić, to poproś o pomoc UKE :wink: Oni naprawdę pomagają :)
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313814  autor: knopers
 28 sty 2009, 20:07
express100 pisze:poproś o pomoc UKE
Ok. Też nad tym myślałem, ale jeszcze nie dostałem od nich odpowiedzi więc na razie poczekam. Tam się pisze do nich normalnie meila albo dzwoni z wyjaśnieniem sprawy nie?

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313815  autor: tomko111
 28 sty 2009, 20:12
knopers0, możesz albo napisać maila do UKE, albo skontaktować się z nimi telefonicznie, wybór należy do Ciebie. Proponowałbym e-maila jest to darmowa droga kontaktu. :wink:

 #313821  autor: knopers
 28 sty 2009, 20:18
Dzięki tomko111 i express100. Jeśli tylko ze strony MNI pojawią się jakieś komplikacje to napiszę do UKE.
I jeszcze jedno, powiedzieć tym co pracują w snickersie, że mam zamiar zgłosić sprawę do UKE czy się powstrzymać?

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #313844  autor: tomko111
 28 sty 2009, 20:53
knopers0, jeżeli nie rozwiążesz tego problemu, to proponowałbym, żebyś nim wspomniał o tym, że chcesz zgłosić sprawę do UKE. :wink:

 #313980  autor: knopers
 29 sty 2009, 15:37
tomko111, ok, dzięki. Bo nie wiedziałem...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #318278  autor: Dideq
 18 lut 2009, 20:39
Właśnie przeniosłem się z Orange do Ery. Fajne jest to, że użytkownik numeru nie jest ani na chwilę pozbawiony dostępu do usług. Przez dwie doby miałem dwie karty (Orange i Era) działające z jednym numerem. :-D Pierwszego dnia jak ktoś do mnie dzwonił to szło jeszcze do starego operatora czyli Orange, a następnego już do Ery. Dzwoniąc z tego numeru nie widać było różnicy. Najlepsze było to, że w momencie jak chciałem wydzwonić z konta Orange środki do zera, to sms z kosztem rozmowy z Orange przyszedł na ten sam numer do Ery. :P

 #318290  autor: jablo
 18 lut 2009, 21:10
To akurat jest kwestia szczęścia. Ja przenosząc numer z plusa do orange, odłączony zostałem w niedzielę późnym wieczorem, w poniedziałek przed południem zostałem podłączony do Orange, zatem bez numeru byłem ok 12 godzin....

 #319567  autor: dzwoniec
 25 lut 2009, 08:19
Mam pytanko. Zamierzam wkrótce przenieść numer z prepaida Nowe Orange Go do Play abonament ( One Play 65 najlepsza aktualnie ). Czy dostanę nową "blaszkę" SIM, czy też będę się musiał męczyć ze sfatygowaną, która wkrótce może odmówić posługi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • Strona 7 z 176
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 176
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 176