• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #189245  autor: jahu
 04 cze 2007, 13:25
Prometo - no wlasnie to troche bardziej zakrecone - opisze to w miare dokladnie:

W dniu 1.6.2007 w Salonie Play Germanos (Placówkia Play Germanos Zwycięstwa 12 44-100 Gliwice 0-32 335 47 50) złożyłem wniosek o potwierdzenie możliwości technicznych zwarcia umowy dla usługi przepłaconej wraz pełnomocnictwem. W dniu tym poinformowano mnie o możliwości skorzystania z promocji „Play Lajt” przy jednoczesnym prawie do zachowania przenoszonego numeru z innej sieci PLUS – konkretnie numeru prepaid 885-xxy-xxy. Zapewnienie takie otrzymałem od pracownika tejże placówki p. Asi która przyjęła ww. wniosek.

W dniu dzisiejszym po otrzymaniu w okresie weekendu SMSów z obecnej sieci PLUS potwierdzających zakończenie procedury przenoszenia numeru (załączone SMSy) udałem się do ww. salonu celem podpisania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, opłacenia oraz odebrania terminala wraz z nieaktywna karta SIM w sieci Play.

Po podaniu danych personalnych, przedstawieniu odpowiednich dokumentów tożsamości wymaganych przez P4 do podpisania umowy i ich skopiowaniu okazało się że nie możliwe jest podpisanie umowy z przeniesieniem numeru w ramach „Play Lajt” tj abonamentu 30zł. Stwierdzono jednocześnie że taka możliwość istnieje w przypadku wyższych abonamentów. Motywowano to brakiem takiej opcji w systemie teleinformatycznym oraz fakt że przeniesienie numeru oraz Play Lajt to wykluczające się promocje. Przedstawione dzisiaj informacje stoją w sprzeczności z wcześniejszymi zapewnieniami konsultantów w salonie jak również informacji udzielanych w OK. Play (załączam korespondencje mailowa)

No i zwróce waszą uwagę na zapis Oferty Promocyjnej „Play Lajt”:
„2. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Abonent otrzymuje Kartę SIM/USIM z Numerem MSISDN (numerem
telefonu) i przysługuje mu prawo do zakupu Telefonu po specjalnej cenie określonej w aktualnym Cenniku
Telefonów dla Oferty Promocyjnej „Play Lajt”.”
Tak więc promocja ta nie precyzuje pochodzenie numeru MSISDN i jednocześnie nie wyklucza prawa do przeniesienia numeru od innego operatora.

Ostatecznie zaproponowano mi przeniesienie numeru do abonament 50 zł. Co jest rozwiązaniem dla mnie nie satysfakcjonującym. W zaistniałem sytuacji odmówiono mi możliwości podpisania umowy – jednocześnie poniosłem już koszta przeniesienia numeru do operatora P4.

Generalnie to obecnie już chodzi tylko o to żeby przenieść ten numer - nie chcę korzystać z promocji „Play Abonament z moim numerem” (tzw. oferta specjalna: http://web.playmobile.pl/portal/298_555.html link do regulaminu: http://webb.playmobile.pl/_files/Reg_Pl ... umerem.pdf ) która jest ofertą promocyjną a jedynie z oferty promocyjnej „Play Lajt” a także przysługującego prawa do usługi przeniesienia numeru w świetle zarówno prawa telekomunikacyjnego jak i regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 3.
Zawarcie Umowy
7. Po zawarciu Umowy Operator zobowiązany jest wydać do używania
Abonentowi Kartę SIM/USIM i przyznać Numer MSISDN albo w przypadku
przeniesienia numeru z sieci innego operatora – przyporządkować do Karty
SIM/USIM przenoszony numer.
Nadmienię że ze swej strony wypełniłem warunki regulaminu przenoszenia przydzielonego numeru zamieszczonego publicznie na państwach stronach WWW (tzw. Regulamin dla Play Abonament: http://web.playmobile.pl/portal/298_555.html link do regulaminu http://webb.playmobile.pl/_files/Regula ... nament.pdf ):
REGULAMIN PRZENOSZENIA PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU
PRZY ZMIANIE OPERATORA.

ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA PRZEZ KLIENTA DO P4 SP. Z O.O.
O ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM
PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU.

6. Po otrzymaniu od Dotychczasowego Dostawcy Usług (Dawcy) zawiadomienia o terminie rozwiązania Umowy
o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonu Klient
zawiera w Punkcie Sprzedaży/Obsługi Umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu określa przewidywany termin
rozpoczęcia świadczenia usług.
Korespondencja mailowa z [email protected] :
Odpowiedź na zgłoszenie nr 425620 z dnia 2007-06-01 11:26:07
Nr zgłoszenia: 425620
Data wpłynięcia do P4: 2007-06-01 11:26:07 Data zamknięcia zgłoszenia: 2007-06-01 20:54:58

Witam ponownie :)

Dzięki za dociekliwość i sugestie:) Play Lajt to promocja, ponieważ obowiązuje od 1 czerwca do odwołania. Pomimo to, możesz spokojnie przenieść swój dotychczasowy numer do Play i przystąpić do oferty Play Lajt podpisując umowę na 24 miesiące. Mam nadzieję, że rozwiałam Twoje wątpliwości. Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś pytania, napisz :) Pozdrawiam Cię ciepło. Do zobaczenia w Play!

Justyna, Obsługa Klienta Play



Spółka P4 Sp. z o.o., z siedzibą i adresem w Warszawie, ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000217207, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 951-21-20-077, REGON 015808609, której kapitał zakładowy wynosi: 18 200 000,00 złotych



Załączam treści SMS operatora PLUS:
2.6.2007 12:57
2699
Zakonczono procedure przenoszenia numeru 885xxyxxy z sieci Plus do innego operatora. Numer przestanie być aktywny w sieci Plus z koncem dnia: 2007-06-07

2.6.2007 12:53
119120
Oplata za wyportowanie numeru.

2.6.2007 12:27
2699
Za wycofanie przeniesienia numeru otrzymasz bonus 30% do kazdego zasielenia min 20zl. Bonus wazny 2 dni, Aby wycofac przeniesienie wyslij WYCOFUJE pod nr 2699

2.6.2007 12:27
2699
Wycofaj przeniesienie numeru 885xxyxxy do innej sieci i skorzystaj ze specjalnego bonusa! Wyslij SMS o tresci WYCOFUJE pod nr 2699.Wiecej w nast.SMS. PLUS

2.6.2007 8:10
2699
Rozpoczeto procedure przenoszenia numeru 885xxyxxy z sieci Plus do innego operatora
Zlozylem reklamacje - no ale to akurat 30 dni trwa :( Generalnie leze i kwicze - sprobuje odkrecic to przeniesienie ale marnie to widze..

[ Dodano: 2007-06-04, 15:11 ]
Historii ciag dalszy:

Dostalem telefon przed 15 - Agnieszka z przyjemnoscia informuje mnie ze numer zostanie z sukcesem przeniesiony do Play! Odpowiadam, ze nie zostanie bo niemoge podpisac umowy.
Cisza, dluzsza cisza "e, y, jak to?" to tlumacze i konsternacji ciag dalszy - wniosek o przeniesie dostalem sms ze numer przeniesiony 7.6.2007 dzis byle w salonie i kupa (to okreslenie teraz dodalem - oddaje sens tlumaczenia) ;P - zalujcie ze nie slyszeliscie tej ciszy jak powiedzialem ze nie moge podpisac To bylo jak w reklamach MasterCard - bez cenne :) No ale obiecala pogadac z ludzmi odpowiedzialnymi za przenoszenie :)

O 15 kolejny tel - Aga znowu dzwoni - tym razem nowina radosna "to mozliwe, byly przypadki a w salonie sie nie znaja :)" Za to rada idz do innego salonu byla z leksza do ...
Chcialem sie dowiedziec kto dal takie zapewnienie - potwierdzone u szefostwa czegos co sie zwie Back Office (chyba nie przeinaczylem, z rozmowy wnioskowalem ze z w-wy) czyli nie z Call Center - jakis kierownik komorki Pierro cos tam (przynajmniej tak brzmiala wypowiedz)

BTW - zna sie ktos na wewnetrznej strukturze PLAYa? Chodzi mi o to do kogo sie dobijac - bo jak pojde do salonu to nie chcce swiecic oczyma ze dzwonili z OK - bo tam zadzwonia i sie guzik dowiedza

Nastepnym razem desperacko poporsze o numer kontaktowy do osob po takich przejsciach - one pewnie najwiecej wiedza :D
Ostatnio zmieniony 04 cze 2007, 16:47 przez jahu, łącznie zmieniany 1 raz.

 #189296  autor: Robaas
 04 cze 2007, 15:47
O ja pier... czytalem ze leca na Ty w kontaktach z klientem ale jeszcze usmieszki wstawiaja.... mzoe niech jeszcze zaczna pisc fonetycznie, wstawiac male i duze literki na zmiane, zastepowac litery cyframi i innymi znakami, I jUsh BeNd2ie fuLL wYp@ss z@j0...

 #189342  autor: Prometo
 04 cze 2007, 18:10
jahu, czyli jednym słowem mówiąc do oferty promocyjnej "Play Abonament z moim numerem" możesz przenieść a do oferty promocyjnej "Play Lajt" nie możesz przenieść.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #189356  autor: jahu
 04 cze 2007, 18:45
Prometo no wlasnie ja sam juz zglupialem - wg tego co mi powiedziano w OK - niezaleznie dwie osoby nie powinno byc problemu z przeniesieniem numeru do Play Start.
Faktem jest ze Play Lajt okreslony jest jako promocja i jest jeszcze promocja specjalna na przenoszenie numerow do abo - w tej ostatenij otrzymuje sie bonus 3x40min.I w jedenj i drugiej promocji zapisane ze nie lacza sie one z innymi - czyli wniosek jeden albo jedno pormo albo drugie.
Co innego jednak promocja 3x40min a co innego ogolnie usluga przenoszenia numeru - i takie stanowisko prezentuje ja i osoby ktore ze mna rozmawialy w OK.

Problemem pozostaje jednak to ze u mnie w salonie zaltwialem sprawe jak sie okazalo z kierownikiem placowki a ten specjlnie rozmawial w wa-wa z jakims ekspertem od pormocji - tamten rzekomo mu powiedzial ze nie mozna i juz.

Poki co czekam na telefon od kierownika z mojego Play Germanos - przedstawilem mu to o czym poinformowano mnie w OK, powiedzial ze jutro do poludnia da znac bo bedzie jeszcze w tej sprawie interweniowal.

 #189454  autor: Ebenezer
 04 cze 2007, 23:00
No to sie porobiło.
I teraz pałaj tu miłością do nowej sieci :-( Jestem bardzo ciekawy jak to wszystko sie skończy bo właśnie sam się zastanawiałem czy nie przenieść swojego numeru z Simplusa do Play'a.
Ale w takiej sytuacji czekam na rozstrzygnięcie sprawy.

POWODZENIA :!: :!: :!: :!: :!:

 #189596  autor: jahu
 05 cze 2007, 15:42
Dzwonil do mnie kierownik PlayGermanos w Gliwicach - poinformowal ze dzwonil jeszcze raz do ludzi ktorzy z ramienia Play zajmuja sie obsluga tego typu placowek i dostalam potwierdzenie na "150%" ze nie ma takeij mozliwosci - a czs mi mija - w czwartek pewnie wszystko nieczynne a z koncem tego dnia wygasza mi numer w SS, czyli czas mam do jutra :(

A na * 500 jak katarynki ze sie da, natuaralnie nie udziela zadnych informacji od kogo takie twierdzenie, przelaczyc tez nie moga do poziom wyzej, na systemie informatycznym sie nie znaja ale da sie i moge podpisac umowe :)

 #189813  autor: Ebenezer
 06 cze 2007, 09:16
Szkoda, że tak wyszło :( bo nawet sam się zastanawiałem nad tym czy nie przejść do Play'a. Ale jeżeli tak, to daje sobie spokój. Zostaję w Simplusie do czasu aż coś się zmieni w tej sprawie lub obniżą cenę minuty :lol:

Ale to już jest przesądzone i nic się nie da zrobić w tej sprawie?! Trzeba brać numer "playowy"??!!

 #189816  autor: jahu
 06 cze 2007, 09:51
Ebenezer - chodzi tu tylko o play lajt - tak to pokracznie skonstruowali ze zrobili z tego promocje - na oczy tego nei widzialem ale mowia mi w salonie ze nie mozna wybrac tej promocji i jednoczesnie wprowadzic numeru przenoszonego

 #189913  autor: Ebenezer
 06 cze 2007, 16:59
no to lipa straszna. To mają o 2 abonentów mniej, choć myślę, że więcej jest takich ludzi co chcieliby przenieść numer do play lajt. Szkoda. :(

 #189926  autor: jahu
 06 cze 2007, 17:48
Ciag dalszy mej tragicznej historii:

Bylem dzis ponownie w salonie. Zgodnie z zaleceniami OK w przypadku gdyby odmawiano mi dalej podpisania takiej umowy mialem poprosic o to by obslsalonu skontaktowala sie z nuemrem *500 - co oczywiscie zrobilem. Odmowiono mi tlumaczac ze to nie ich numer i nie beda tego robic, jednoczesnie poprosilem o oficjalne zgloszenie probleu w systemie infrmatycznym u ich biura obslugi produktu (prawdopodnie tak to sie zwie i chyba to numerek *444) - naturalnie rowniez mi odmowiono Jednoczesnie odmowiono mi jakiegokolwiek innego zaswiadczenia itp o zaistnialym fakcie niemozliwosci podpisania umowy mimo spelniania zarowno warunkow tehnicznych - ktore mam stwierdzone pisemnie w oswiadczeniu PLAY jak rowniez spelnilem wszlekie warunki zarowno regulaminu promocji, przeniesienia numeru jak i swiadczenia uslyg dla abonamentow w Play.

Udalem sie wiec do sklepu firmowego PLUS zlozylem wycofanie wniosku o przeniesienie numeru. Wlasnie dostalem informacje sms ze wycofano zlecenie oraz ze zwrocono oplate za przeniesienie.

I tu uwaga w przypadku cofania wniosku o przeniesienie robcie to najpozniej w przeddzien wygasnieca numeru - w dniu wygasniecia PLUS zastrzega sobie mozliwosc nie zrealizowania takiego cofniecia.

Swoja droga ja nie odpuszczam PLAYowi - za duzo niesmak pozostal po tym wszystkim - mimo wielokrotnych prob rozwiazania z mej strony problemu, roznorakich pomyslow na ominiecie problemow, prosb o interwencje w dziale odpowiedzialny ze syste informatyczny, mimo spelnienia wszystkich wymagan nie podpisalem umowy.

Teraz bede reklamowal sam proces popisywania umowy, sposob postepowania pracownikow, jakos swiadczonych infrmacji zarowno w salonie jak i w OK (sprzeczne infrmacje, choc na poczatku wszyscy zgodnei ze mozliwe przeniesienie)

Powodzenia reszcie w ich przygodach - dajcie znac czy cos wam z tego wyszlo :D

 #189935  autor: Ebenezer
 06 cze 2007, 18:25
A ja jeszcze w duszy myślałem, że jednak coś się da załatwić w tej sprawie a tu lipa :( No szkoda

 #189939  autor: b@sho
 06 cze 2007, 18:43
jahu widzisz, im tak dobrze idzie ze nie chca nowych klientow... dla mnie jest to smieszne ze nawet nie chcieli zadzwonic... takie traktowanie klienta to napewno chluby im nie przyniesie...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #189943  autor: jahu
 06 cze 2007, 18:53
wlasnie sie dowiedzialem na pewnym konkurenyjnym forum (o playu) ze podobno jest ktos komu sie udalo podpisac umowe na lajta przenoszac z play karty - umowe podpisal i stoi w miejscu:
a ja sie przeniosłem z Play karty na Lajta i do dzis abonament nie zostal uruchomiony umowe podpisalem 1.06 podobno wszystko ma trwac do 21 dni !!!!!!!!! tylko dlaczego tak dlugo ?? Niech mnie pocaluja w du..e jesli 21 czerwca otrzymam abonament i bede mial 10 dni na wykorzystanie 40 zł !!!!!!
jakas to moze i alternatywa jest ale czekam na rozwiazanie jego sprawy :)

 #189952  autor: Kaczy
 06 cze 2007, 20:07
jahu pisze:Teraz bede reklamowal sam proces popisywania umowy, sposob postepowania pracownikow, jakos swiadczonych infrmacji zarowno w salonie jak i w OK (sprzeczne infrmacje, choc na poczatku wszyscy zgodnei ze mozliwe przeniesienie)

Napisz do UKE. Ciekawe co odpowiedzą.

...::: Made for loneliness :::...

 #189954  autor: Prometo
 06 cze 2007, 20:17
Kaczy,

1. Skorzystanie z niniejszej Oferty Promocyjnej wyklucza korzystanie z innych Ofert Promocyjnych, dostępnych
łącznie z Ofertą Play, chyba, że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej - wyciąg z regulaminu oferty promocyjnej "Play Lajt". Wg mnie nie można jej połączyć z inna ofertą Play.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #189956  autor: Kaczy
 06 cze 2007, 20:24
sprzeczne infrmacje, choc na poczatku wszyscy zgodnei ze mozliwe przeniesienie
Prometo, chodzi mi o ten fakt, że padły zapewnienia, że jest taka możliwość. To jest jawne wprowadzenie w błąd.

...::: Made for loneliness :::...

 #189964  autor: Robaas
 06 cze 2007, 20:52
Prometo: tylko ze wedlug mnie uprawnienie do przenoszenia numeru to nie promocja ale gwarancja prawna, wedlug mnie nie sa w stanie zapewnic czegos co jest mi gwarantowane, moim zdaniem UKE i UOKiK powinni sie tym zajac.

To już są kpiny, taką odpowiedz dostalem wlasnie z Play cos tam:
Witam!

Cieszę się, że zainteresował Cię Play. Możesz przenieść swój numer i wybrać abonament 30 (otrzymujesz 40), podpisując umowę na czas określony 24 miesiące i kupić telefon po cenie promocyjnej przewidzianej dla oferty “Play Lajt”. Skorzystanie z tej oferty wyklucza jednak korzystanie z innych ofert (np oferty specjalnej dla osób przenoszących numer, które otrzymują dodatkowo 120 minut).

Pozdrawiam
Ewa, Obsługa Klienta PLAY

 #189974  autor: jahu
 06 cze 2007, 21:54
Prometo pisze:Kaczy,

1. Skorzystanie z niniejszej Oferty Promocyjnej wyklucza korzystanie z innych Ofert Promocyjnych, dostępnych
łącznie z Ofertą Play, chyba, że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej - wyciąg z regulaminu oferty promocyjnej "Play Lajt". Wg mnie nie można jej połączyć z inna ofertą Play.
Naturalnie ze sie wykluczaja - ja nigdy tego nie negowalem i poza OK i pierwszymi zapewnieniami w salonie cala reszta stanowisk w tej kwesti zarowno ok jak i salonu to ze nie mozna - co wiedzialem od razu.
Sprawa rozbija sie o to ze:
http://web.playmobile.pl/opencms/export ... index.html
Jak widac sa trzy rozne linki na dole - warto sobie przegladnac, przeanalizowac - pytanie czy kazdy musi obowiazkowo skorzystac z promocji przenoszenie numeru?

Uwazam ze nie - promocja to promocja nie musze z niej korzystac - za to musze podpisujac umowe przestrzegac regulaminu uslug a nawet tam sa zapisy o numerze przenoszonym z innej sieci - chodzi mi o cytowane juz wczesniej regulaminy, czyli:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 3.
Zawarcie Umowy
7. Po zawarciu Umowy Operator zobowiązany jest wydać do używania
Abonentowi Kartę SIM/USIM i przyznać Numer MSISDN albo w przypadku
przeniesienia numeru z sieci innego operatora – przyporządkować do Karty
SIM/USIM przenoszony numer.
REGULAMIN PRZENOSZENIA PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU
PRZY ZMIANIE OPERATORA.

ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA PRZEZ KLIENTA DO P4 SP. Z O.O.
O ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM
PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU.

6. Po otrzymaniu od Dotychczasowego Dostawcy Usług (Dawcy) zawiadomienia o terminie rozwiązania Umowy
o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonu Klient
zawiera w Punkcie Sprzedaży/Obsługi Umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu określa przewidywany termin
rozpoczęcia świadczenia usług.
Co istotne sama promocja Play Lajt nie zaostrza pojecia numer telefonu (przyznanie karty z numerem MSISDN) - a wiec pozostaje ono zgodne z zapisami regulaminowymi swiadczenia uslug. Rozumiem gdyby bylo wyraznie napisane - przydziela nr z puli playowych, zabronione jest przenoszenie numer.

Na temat tego co pisza z ok i o czym zapewniaja tam i w salonach nie bede sie juz wiecej wypowiadal bo przedstawioneodpowiedzi OK chyba wystarcza - to najlepszy komentarz.

Robaas, wiem ze wiecej osob jest ktore probowaly przeniesc, przenasza lub beda chcialby przeniesc, tez zastanawiam sie nad skeirowaniem tego calego bajzlu do UKE - mysle ze przynamniej mogliby to jakos zaopiniowac.

Generalnie wystarczylaby na poczatku odpowiedz - nie nie mozna wziasc 30 i przeniesc nuer - olalby sprawe jak pewnie wszyscy zainteresowani.

A no i ciekawym kwiatkiem jest to zaswiadczenie co otrzymuje sie przy okazji zlozenia wniosku o przeniesinie numeru wraz z pelnomocnictwem, ze p4 ma mozliwosci do przeniesienia numeru - jedynym warunkiem dodatkowym (tak pisze w tresci tego paipierka) jest spelnienie warunkow regulaminowych - a te spelniam "wiec w czym problem play?"

[ Dodano: 2007-06-06, 22:45 ]
UWAGA:!: Wlasnie rozmawialem z Pawlem z Rzeszowa - pisal komentarz do arta na telepolis ktory dotyczyl promocji PlayLajt - potwierdzil mi na gg ze udalo mu sie podpisac umowe - a konkretnie:
mialem numer w SS, w niedziele popołudniu podszedłem do germanosa - złożyłem wniosek o przeniesienie+pełnomocnictwe, w pon przed południe ss pobrali 50zł za przeniesienie, dziś zadzwonili z play aby przyjśc i podpisać umową, sam zadzwoniłem do bok ss i zapytałem czy wszystko ok - on, że tak i że numer wyłącza w nocy w sobotę. Ot i wszystko
Dostal do podpisania umowe, kopie, otrzymal telefon, karte sim z playa (nieaktywna) i bawil sie juz telefonem - jednym slowem pelen sukces. Dowiedzialem sie ze wszystko zrealizowal w salonie w Rzeszowie.

[ Dodano: 2007-06-07, 00:10 ]
Jestem jeszcze po rozmowie na gg z pracownikiem arterii w MM w Zabrzu - wyjasnil mi praktycznie krok po kroku jak to zrobic - na chwile obecna to wyglada tak ze szanowni panstwo z punktu w Gliwiach nie znaja sie - a kto kolwiek z kim sie konsultowali na sowjej magicznej linii tez nie wiele wiecej wie.

Jutro dam znac czy cos sie wyjasni po wizycie w MM

[ Dodano: 2007-06-07, 15:30 ]
I po wizycie :-) W zasadzie wkleje to samo co na forum "lekko konkurencyjnym" (nie branzowe a raczej powiazane z konkretny operatorem ;) )

Zostalem dzis niewiernym Tomaszem ;)
Przejechalem sie do Zabrza a ze pogoda ladna to na rowerku z kumplem :D Wchodze do MM odnajduje ta wyspe - fakt dwa stolki na krzyz za to od razu szok:

"Ty pewnie sprawie tego przeniesienia" Pozytywne zaskoczenie - no i sie okazalo ze wszystko sie da zrobic A jako ze nie uwierze poki nie zobacze podpisalem papierek ponownie o przetwarzanie danych i on chetnie dalej by wypisywal umowe tylko okazalo sie ze nei wzialem dokumentow i pojawil sie problem z moim wycofaniem wniosku o przeniesienie (co zorbilem wczoraj po rozmowie w gliwickiej placowce Germanosa)

Tak wiec umowy nie podpisalem -ale widzialem cala procedury na wlasne oczy - powod:
bo mam wniosek o cofniecie przeniesienia numeru w SS.

Numer z SS (przenoszony) jest przypisany do specjalnego numeru sprawy -
gdy wypelniasz wniosek w play o przeniesienie numeru z pelnomocnictwem to dostajesz zaswiadczenie i numer zaswiadczenia to numer twojej sprawy.
Pozniej (tj po potwierdzeniu z sieci dotychczasowej lub po telefonie konsultanta z OK playa) jak robi sie umowe to podaje numer tej sprawy (czyli numerek zaswiadczenia) i automatycznie wyskakuje twoj przenoszony numer (pole nie aktywne nie mozna zmienic tego numeru!), pozniej z pola wyboru wybiera Play Lajt i to wszystko

Jak to stwierdzil jeden rozmowca na gg: w germanosie u mnie pracuja idioci (ze wzgledu na kompletna ignorancje uwazam za uzasadnione okreslenie).

W zasadzie moglbym u niego teraz umowe podpisac tylko jest male ale.
Przy podpisywaniu umowy istotny wiec jest wniosek o przeniesienie i zalaczone zaswiadczenie (bo w nim numerek sprawy) a do tego strandardowo dokumenty (dowod osobisty legitka studencka prawko itd)

Moj przypadek dalej jest ciutke skomplikowany ale nie tak tragiczny jak sadzilem -
problem w tym ze wycofalem wniosek w SS a sprawa w Play jest aktywna.

Mozliwosci sa dwie albo SS jednak mi wycofa "wycofanie przeniesienia" i dalej bede mogl w ramach tej sprawy albo trzeba zakladac nowa sprawe w play czyli na nowo wniosek pisac o przeniesienie i podpisac pelnomocnictwo - tyle ze wtedy najpierw trzeba zamknac dotychczasowa sprawe (w play mam ciagle aktywny ten wniosek - to powiazane jest z numerem (chyba nie da sie dwoch spraw na ten sam numer) ).

Jak bede chcial nowy to bede musial znowu do playa i odnowa podpisywac - bo tak sie przyjelo miedzy operatorami ze na pelnomocnictwach leca - czyli procedura wygladalaby tak: ponownie podpisac wniosek o przeniesienie (w placowce play), od nowu procedura w plusie i dopiero podpisywanie nowej umowy do nowego nr sprawy.

TAk wiec pokazano mi krok po kroku jak to wyglada w systemie i faktycznie bezporblemu mozna zrobic tak zeby w systemie figurowam numer przenoszony w promocji Lajt.

Niestety - w moim przypaku cofniety wniosek o przeniesienie numeru w SS wymaga wykonania calej procedury od nowa - czyli musze zlozyc znowu wnisek z pelnomocnictwem - przy czym problem w tym ze w play nadal ma aktywny ten stary wniosek - (czyli bylby 2 wnioski an ten sam numer) a wiec nalezy najpierw stary zamknac.

[ Dodano: 2007-06-09, 12:37 ]
Zaczalem cala procedure od nowa - zlozylem wniosek o przeniesienie numeru z pelnomocnictwem - specjalnie pojechalem do Zabrza - ale wole zalatwiac to z kims kto nie robi problemow

 #191212  autor: pawel_m
 10 cze 2007, 05:28
wczoraj między 20:00 a 21:30 SS wyłączają mój numer,
dziś o 1:54 mam już aktywny numer w Play.

Wszystko działa, jest OK,
niestety nie mogę tylko zarejestrować się na stronce Play bo jak chcę zarejestrować się na adres mailowy podany w umowie abo to wyświetla, że już jest osoba z taki loginem - no to chcę odzyskać hasło - wywala, że jakiś błąd i mam spróbować za "dłuższą chwilę"! no nic - będę próbował a jak nie to BOK! :)


edit: 2007/06/11 7:09
niestety BOK zbytnio mi nie pomógł - musiałem zarejestrować się na inny email.
co ciekawe - jak wszedłęm w szczegóły konta to w informacjach dodatkowych był wpisany tamten email.