• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #134382  autor: Ami
 20 gru 2006, 18:22
Witam czy ta usluge moge wylaczyc pod nr 333 wpisujac kod M (do wyboru jest jeszcze N i O) i swoj numer? Czy najpierw musze usunac dzwiek o kodzie takim i takim by wylaczyc muzyke a nastepnie deaktywowac usluge? Poza tym czy to jest jakas roznica czy wybiore M, N i O? nie znam sie za bardzo na tym, a mlodsza siostra bezmyslnie sobie to aktywowała a teraz meczy mnie o pomoc bo przerazona ze 2 zł m-cznie placic musi.. ehhh..

 #134386  autor: Pawrzes
 20 gru 2006, 18:44
Tak, wystarczy np. M 602951111 aby wyłączyć tą usługę. Nie ma różnicy czy komendą będzie M , N czy O - ot tak są 3 do wyboru ;) Granie na czekanie można też wyłączyć na stronie www.granie.era.pl lub www.graniett.era.pl , wystarczy się zalogować. Mozna tez wyłączyć po zalogowaniu na www.eraomnix.pl

Pozdrawiam

 #345281  autor: poko
 08 lip 2009, 13:21
Odkopię temat i opiszę gdyż może kogoś to spotkało, a nawet nie jest tego świadomy.
Chciało mi się gdyż 1,81zł to 6 godzinnych połączeń w promocji GzG oraz dlatego, że nie lubię zachowań "anty-konsumenckich" telekomów, ISP czy banków.


Aktywowałem Tak Taka głownie dla promocji godzina za grosze. Minął miesiąc i doładowałem konto. Z dnia na dzień zniknęły środki. Nie było ich w billingu on-line.
Zadzwoniłem na ten numer i odkryłem Granie na czekanie. Od razu napisałem do Ery.
Oto odpowiedź:

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Pragnę poinformować, iż od każdego nowego numeru w Tak Tak jest dołączana usługa Granie na Czekanie.
Użytkownik oczywiście ma prawo zrezygnować z tej promocji. W tym celu należy wysłać bezpłatnego SMSa na numer 80333 o treści: M xxxxxxxxx . Granie na Czekanie zostanie po tej wiadomości wyłączone w ciągu doby.
Kwota 1,81 zł, która została pobrana z Pana konta jest to opłata za wyżej wymienioną usługę.

Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne.

z pozdrowieniami

xxx
Biuro Obsługi Abonenta sieci Era


W odpowiedzi napisałem drugiego e-maila, że nie chcę by włączano mi jakieś usługi, bo potrafię je sam sobie dobrać, a sms-ów reklamowych nie czytam. Poprosiłem też o zwrot środków.
Odpowiedź:

Witam

Dziękujemy za nadesłaną korespondencję.

Panie Michale pragnę poinformować, że dokonałam zwrotu na Pańskie konto kwoty 1,81 zł w ramach uznanej reklamacji. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji z klientami i mamy nadzieję, że w przyszłości takie sytuacje nie będą mieć miejsca. Dołożymy wszelkich starań aby dalsza współpraca układałą się pomyślnie.


Moje podsumowanie:
jak im tak zależy na relacjach to niech dadzą nowe obowiązki komuś, kto to wymyślił taki sposób aktywacji uslug.

 #345912  autor: Mel
 11 lip 2009, 13:33
W ogóle miałeś to "granie na czekanie"? Kiedyś opisywałam jak mnie zrobili. Tyle, że ja mam abonament. Rozmawiałam z konsultantką, powiedziałam, że nie aktywowałam i nie miałam żadnego utworu (specjalnie się pytałam ludzi, którzy do mnie dzwonili), a pani na to, że muzyczki mogłam nie mieć, ale usługę miałam włączoną.

 #347397  autor: osachorzow
 19 lip 2009, 18:15
chyba spotkało mnie to samo co poko... wczoraj aktywowałem starter (wykonałem pierwsze połączenie) załadowałem konto i wyłączyłem telefon. Dziś po włączeniu patrzę pod *101# i brakuje 2.01zł... coś mi świtało że są przekręty z "granie na czekanie" więc zadzwoniłem z innego telefonu i faktycznie gra jakaś głupia muzyczka... z tego co pamiętam to opłatę za niechcianą usługę pobierali po miesiącu a mi zniknęła kasa od razu :/ oczywiście billingi na itaktak nie wykazują żadnych płatnych połączeń/sms/mms :( macie pomysł co to mogło być?

 #347400  autor: express100
 19 lip 2009, 18:25
Wg mnie na 200% garnie na Czekanie, bo oni bardzo lubią wciskać ludziom, żeby potem mówić ile to ludzi korzysta z Grania...

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #347412  autor: osachorzow
 19 lip 2009, 19:46
yagi, nie powinno bo mam taktaka bez umowy więc teoretycznie nie obejmuje mnie ta promocja... inna sprawa, że era może nie przejmować się takimi subtelnymi różnicami i włączać to wszystkim... tylko czemu od razu pobrało opłatę :/ ze startera pierwsze połączenie nastąpiło wczoraj i dziś kasa już zniknęła :/ jutro pójdę zarejestrować numer i wyjaśnić sprawę, co na pewno skończy się złożeniem reklamacji

 #347414  autor: express100
 19 lip 2009, 19:53
Przeczytałem powyzszy regulamin i pisze tam, że system po PESELu rozpoznaje kobiety i mężczyzn i zgodnie z tym daje prenumeratę Plotek, albo newsów? A jak rozpoznaje się PESEL, bo przecież pierwsze sześć cyfr to YYMMDD?
Przepraszam, że offtopuję, ale mnie to bardzo zainteresowało.

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #347419  autor: Orfi
 19 lip 2009, 20:09
Ostatnie trzy cyfry w PESEL-u mówią o tym jaka jest płeć .

Orfi

 #347424  autor: express100
 19 lip 2009, 20:21
Orfi, a jak to rozpoznać :?: :?: :?:

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #347441  autor: osachorzow
 19 lip 2009, 21:15
przedostatnia (10) cyfra PESELU określa płeć ;) nieparzyste M parzyste K ;) oczywiście w Polsce są przypadki że tak nie jest, ale to zamierzchła przeszłość i wynika z ręcznego nadawania/wpisywania PESELi ;) cyfry 1-6 data urodzenia, 7-10 numer kolejny (z określeniem płci), 11 to suma kontrolna dzięki której można łatwo wychwycić błędnie wpisane PESELE ;) W ramach ciekawostki napiszę, że takie zabezpieczenie zawierają też m.in. numery REGON NIP ISBN ISSN NRB(IBAN)... ;)

ooo żeby nie było że offtop ;) na orange.pl znalazłem starter z numerem 79_data_urodzenia_0 :)
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, 21:32 przez osachorzow, łącznie zmieniany 1 raz.

 #347445  autor: osachorzow
 19 lip 2009, 21:30
yagi, żeby Cię podenerwować napiszę, że mojego startera tam nie ma ;) bo to jest duostarter ;) a w regulaminie http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... _eshop.pdf oczywiście ani słowem o tym ;) ale to bez znaczenia pewnie bo widać wrzucili te darmowe startery do jednego wora z tymi wymienionymi w linku który podałeś ;) co nie zmienia faktu, że z pobraniem opłaty się pospieszyli... chyba, że dla nich aktywacja miała miejsce z chwilą zamówienia a nie aktywacji na stronie i/lub datą wykonania pierwszego połączenia ;)

 #347446  autor: yagi
 19 lip 2009, 21:35
No to pisz reklamacje :D Podstawa jest regulamin ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #347448  autor: osachorzow
 19 lip 2009, 21:40
yagi, wybierałem się jutro tylko zarejestrować numer ale przy okazji będę musiał złożyć reklamację... miło era zaczyna współpracę przy tym numerze :/

[ Dodano: 20-07-2009, 17:10 ]
Byłem dziś w sklepie firmowym ale panienka twierdzi, że nie ma dostępu do mojego konta i nie sprawdzi dlaczego kasa zniknęła. Stwierdziła, że pewnie za "Granie na czekanie" ale na pytanie czemu zostało włączone, skoro 1. regulamin nic o duostarterze nie mówi; 2. minął dzień od włączenia numeru do sieci i już zeszła kasa; nie była w stanie odpowiedzieć i zaleciała telefon na *9602 :/ przed chwilą wysłałem maila z pytaniem czemu kasa zniknęła i że jeśli to za granie to mają natychmiast zwrócić opłatę pobraną bez podstawy prawnej. Zobaczymy co i kiedy odpiszą...

[ Dodano: 21-07-2009, 13:28 ]
dziś jeszcze nie przyszła informacja o zarejestrowaniu zgłoszenia mailowego więc zadzwoniłem do BOA i o dziwo po 2 minutach rozmowy kasa wróciła na konto ;) Żeby taka obsługa telefoniczna była w play to byłoby... zbyt pięknie ;)