DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #180338  autor: Szawelski
 05 maja 2007, 13:13
Cześć,

Wie może ktoś z was jak napisać reklamację (plus) aby ponownie włączyli numer?
Wyłączyli mi go w marcu, po tym jak skończyła mi się umowa w mixie i nie doładowałem konta. Chciałbym odzyskać teraz numer a później pewnie go przenieść. Przy okazji muszę zaznaczyć, że mają bardzo kompetentnych pracowników, którzy informowali, że wystarczy doładować konto (telefon nie miał w ogóle sieci i wyświetlał komunikat o nieudanej rejestracji karty sim). Dostałem taką informację w trzech salonach, nawet w głównym. Dopiero później okazało się, że muszę napisać reklamację, która niekoniecznie zostanie rozpatrzona na moją korzyść. W związku z tym chciałbym się was poradzić, tak żeby mi ten numer włączyli.

Pozdrawiam.

 #180343  autor: Th0mas
 05 maja 2007, 13:39
Nie wiem jak to jest w mixie, ale w prepaidach chyba nawet we wszystkich nie jest możliwe odzyskanie numeru.

 #180346  autor: Szawelski
 05 maja 2007, 13:57
Ja też nie wiem jak to jest, ale przy mnie kobieta w salonie plusa dzwoniła do warszawy i powiedzieli jej żeby napisać reklamację. Więc chciałbym wiedzieć jak taka reklamacja ma wyglądać i co w niej napisać żeby zwiększyć swoje szanse na odzyskanie numeru.

 #180352  autor: Th0mas
 05 maja 2007, 14:16
A jakby od razu złożyć wniosek o przeniesienie numeru bez reklamacji?

 #180353  autor: Kaczy
 05 maja 2007, 14:29
Ciężki przypadek. W przypadku abonamentu można zrobić reaktywację numeru. Natomiast w mix`ie taka opcja nie jest dostępna.

Popytam tu i tam i może coś sie dowiem więcej.

...::: Made for loneliness :::...

 #180364  autor: Kaczy
 05 maja 2007, 15:16
No i coś się dowiedziałem.

Jeśli numer został wyłączony po wszystkich doładowaniach należy doładować go 3 razy przez DOK (2601).
Jeśli umowa jeszcze obowiązuje ma się do 57 dni na reaktywacje numeru.

...::: Made for loneliness :::...

 #180372  autor: przemek910
 05 maja 2007, 15:33
Szawelski pisze:Wyłączyli mi go w marcu, po tym jak skończyła mi się umowa w mixie i nie doładowałem konta
Kaczy pisze:Jeśli umowa jeszcze obowiązuje ma się do 57 dni na reaktywacje numeru.
Kaczy, a więc?

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #180374  autor: JacekS
 05 maja 2007, 15:41
Jeśli umowa jeszcze obowiązuje ma się do 57 dni na reaktywacje numeru
Czyli zanim naliczą kare umowną ?

 #180377  autor: Kaczy
 05 maja 2007, 15:46
kin pisze:
Szawelski pisze:Wyłączyli mi go w marcu, po tym jak skończyła mi się umowa w mixie i nie doładowałem konta
Kaczy pisze:Jeśli umowa jeszcze obowiązuje ma się do 57 dni na reaktywacje numeru.
Kaczy, a więc?
A więc w tym przypadku należy 3 razy doładować konto :)

Ps. To nie jest moje zdanie, tylko podparłem się Działem Wsparcia Sprzedaży, który takich informacji mi udzielił.
Pewniejsze one będą gdy będę znał numer telefonu (PESEL i dane właściciela). Wtedy można mówić już na konkretnym przykładzie, a nie sypać teorią :)

...::: Made for loneliness :::...

 #180426  autor: Szawelski
 05 maja 2007, 18:32
No to ja już sam nie wiem.
Jak wcześniej napisałem przy mnie kobieta z salonu plusa dzwoniła gdzieś i tam jej powiedzieli, że muszę napisać reklamację. Chociaż im wierzyć ... w innych salonach twierdzili, że wystarczy doładować konto dowolną kwotą. Ale to jest raczej bzdura.
Kaczy, jak podam Ci dane to te informację będą pewnie 100% ?

 #180432  autor: Kaczy
 05 maja 2007, 18:52
Szawelski pisze:Kaczy, jak podam Ci dane to te informację będą pewnie 100% ?
Mam możliwość zweryfikowania (poprzez konsultanta) Twojej sytuacji. Zresztą jak już dzwoniłem to chciał ode mnie numer, żeby sprawdzić jak to wygląda.

Podaj mi namiary na PW, a jutro zadzwonię (bo dziś za późno) i zasięgnę szczegółowych informacji.

...::: Made for loneliness :::...

 #180566  autor: Kaczy
 06 maja 2007, 13:09
Numer Szawelski został wyłączony w lutym, więc w takim przypadku (jeszcze inny niż opisałem wcześniej) pozostaje droga reklamacji, czy ewentualnego kontaktu z DOK.
Nic więcej o metodach, kosztach i innych rzeczach nie byłem w stanie się dowiedzieć.

...::: Made for loneliness :::...

 #180633  autor: Szawelski
 06 maja 2007, 15:26
Heh, czyli wracam do pierwszego pytania. Ktoś wie jak napisać reklamację tak żeby włączyli numer? ;)
Poza tym w lutym to było ostatnie doładowanie, całkiem wyłączyli w marcu.

 #180634  autor: Kaczy
 06 maja 2007, 15:28
Zadzwoń pod 2601 i pogadaj. Wyjaśnią Ci jeszcze raz całą sytuację i powiedzą co masz zrobić i w jaki sposób.

...::: Made for loneliness :::...