• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #303384  autor: Marens
 12 gru 2008, 23:37
Chciałem postawić VoIP na Play Online.
Testuje w programie xlite, wystakuje mi błąd:

Registration Error: 503 - No route to host
Jak podłącze pod Neostrade, za routerem działa.

Twój host to 89.108.200.X
Pamiętam, że w Play Online na karte miałem user"xxx".playonline.pl

 #303396  autor: thonka
 13 gru 2008, 00:18
no to moze od konca ;)
host niezawsze jest odczytywany jako ciag DNS. domyslnie wszystkie urzadzenia w internecie posluguja sie adresami IP i byc moze ten program poprostu korzysta tylko z IP'kow.
jest tez opcja, ze w play padl revDNS podajacy adresy DNS zamiast IP choc watpie.

co do samego programu, to play ponoc blokuje porty do uslug w protokole SIP. o ile skype dziala, to juz tradycyjny VOIP niekoniecznie musi...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #303425  autor: Marens
 13 gru 2008, 11:07
Host wrócił do normy user-xx-xxx-xxx-xxx.mobile.playmobile.pl
Po dosyć długiej zabawie dochodzę do wniosku, że Play blokuje porty 5060 i 5061 UDP i też 8000-8005 UDP.

Faktycznie Skype działa.
Widzę, że od lini analogowej z ADSLem nie uwolnie się.

 #308842  autor: quinto
 07 sty 2009, 11:58
U mnie również wystąpił pod koniec listopada problem z VoIP przez Play. Wczoraj wyczytałem powyższe posty, przestudiowałem regulamin Play'a i zadałem im mailem pytanie o podstawy takich ewentualnych poczynań. odpowiedzi do tej pory nie otrzymałem ale dziwnym trafem od dziś rano moja bramka świeci jak choinka wszystkimi diodami... Zadzwoniłem do Play gdzie pracownik działu technicznego zaprzeczył pogłoskom o blokowaniu, sprawdził ruch w mojej sieci i przyjął zgłoszenie informując że na odpowiedź mają 30 dni... Zobaczymy

 #314480  autor: Marens
 31 sty 2009, 20:19
Działało uwaga 4dni :smt011