• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #335209  autor: sporysz
 14 maja 2009, 19:33
Witam Wszystkich.

Chciałem Was zapytać czy ktoś z was w praktyce wypróbował po zakończeniu cyrografu migrację do Play Fresh? Ja mam Play Lajt i umowa kończy mi się 9 czerwca. W związku z tym mam pytanie jak wygląda sprawa z zakończeniem cyrografu? Czy dostanę w czerwcu abonament "do wygadania" równowartości dziewięciu dni, czyli (uwzględniając 10 złotowy bonus) będzie to 12 zł?
Drugie pytanie dotyczy przejścia na Fresha od strony formalnej. Na początku była mowa o jakimś SIMie bez numeru na który ma być przeniesiony numer z abo. Gość w salonie podczas składania przeze mnie rezygnacji powiedział, że wystarczy zaznaczyć jako powód rezygnacji migrację do Fresha. Tak też uczyniłem.

Jakie są wasze doświadczenia i rady podczas emigracji z abo?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi i rady

sporysz

http://bezdruku.pl/

 #335236  autor: Btk_Tomas
 14 maja 2009, 21:14
sporysz pisze:Czy dostanę w czerwcu abonament "do wygadania" równowartości dziewięciu dni, czyli (uwzględniając 10 złotowy bonus) będzie to 12 zł?
Przejście na Play Fresh lub wyłączenie numeru nastąpi w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, czyli 30 czerwca, Będziesz miał więc cały abo do wygadania.
Moja umowa w Lajcie kończy się 4 czerwca, wczoraj zleciłem przeniesienie do Fresha.

 #335245  autor: nemo2009
 14 maja 2009, 21:56
Jeśli kończy ci się umowa 9 czerwca,rozwiązanie umowy powinno nastąpić 9 czerwca.Abonament powinien być podzielony na 9 dni{bonus też}.Teoretycznie fresh powinien działać 10 czerwca.Wypowiedzenie mam nadzieję,że złożyłeś w kwietniu{musi być zachowany cały okres rozliczeniowy,przed wypowiedzeniem}.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #335292  autor: sporysz
 15 maja 2009, 10:10
Teoretycznie fresh powinien działać 10 czerwca.Wypowiedzenie mam nadzieję,że złożyłeś w kwietniu{musi być zachowany cały okres rozliczeniowy,przed wypowiedzeniem}
Na szczęście wypowiedzenie złożyłem 20 kwietnia, chociaż zdziwiło mnie, że w pierwszym alonie gdzie chciałem złożyć wypowiedzenie sprzedawczyni zapewniała że jest jeszcze za wcześnie (sic!), bo trzeba tego dokonać dokładnie miesiąc przed wygaśnięciem umowy. Zobaczymy ile będę miał na koncie 1 czerwca.

http://bezdruku.pl/

 #335330  autor: Btk_Tomas
 15 maja 2009, 13:32
nemo2009 pisze:Jeśli kończy ci się umowa 9 czerwca,rozwiązanie umowy powinno nastąpić 9 czerwca
Jak napisałem wyżej do Fresza przeniesie go w nocy z 30 czerwca na 1 lipca.
Nie ma możliwości zrobić takiej operacji w środku okresu rozliczeniowego, data zakończenia umowy nie ma tu nic do rzeczy.

 #335398  autor: sporysz
 15 maja 2009, 20:56
Jak napisałem wyżej do Fresza przeniesie go w nocy z 30 czerwca na 1 lipca.
Nie ma możliwości zrobić takiej operacji w środku okresu rozliczeniowego, data zakończenia umowy nie ma tu nic do rzeczy.
A masz może regulamin oferty Play Abonament? Szukałem na stronce ale nie znalazłem. Wydaje mi się to dziwne, że przy podpisaniu umowy mogli mi dać cząstkowe abo od 9 dnia miesiąca do 30, a na zakończenie cyro ma być dłuższe o 21 dni niż przewiduje to umowa. Napiszę do BOK, jak trafię na kogoś konkretnego to oczywiście dam znać co i jak.

http://bezdruku.pl/

 #335410  autor: osachorzow
 15 maja 2009, 21:48
pewnie jest tak jak np. w erze, że umowa jest do dnia X chyba że dzień ten jest w trakcie okresu rozliczeniowego, wtedy umowa jest do końca okresu rozliczeniowego...

 #335615  autor: jahu
 17 maja 2009, 00:33
No więc odpowiem tak i nie ;) Więcej tutaj:

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... ht=#331218

Moim zdaniem zapisy umowy jasno wskazują że można zakończyć umowęw trakcie miesiąca - poprostu odpowiednie pismo powoduje że umowa nie zostaje przekształcona na czas nieokreślony, z drugiej strony problemem w takim przypadku jest uniemożliwienie lub trudności z przejściem na fresha. Swoją drogą można by się nawet procesować bo take obligatoryjne zapisy byłyby niekorzystne dla klienta.

 #335686  autor: osachorzow
 17 maja 2009, 13:08
jahu, faktycznie można się zdenerwować, jeśli play od tak sobie przedłuża umowę o prawie miesiąc (jak się kończy powiedzmy 2 dnia miesiąca i przedłużają do ostatniego) - w erze na szczęście na dwóch umowach różnica między dniem zakończenia umowy a końcem okresu rozliczeniowego to maksymalnie 7 dni więc można przeżyć ;)

 #335692  autor: Btk_Tomas
 17 maja 2009, 13:25
osachorzow pisze:maksymalnie 7 dni więc można przeżyć
W każdej sieci działa to na tej właśnie zasadzie, że jest kilka okresów rozliczeniowych.
W Playu jest natomiast tylko jeden, (przynajmniej wcześniej tak było może teraz się to zmieniło) moja umowa z Play była podpisana 4 czerwca więc również muszę czekać do końca czerwca.

 #335693  autor: osachorzow
 17 maja 2009, 13:33
Btk_Tomas, no to nieciekawie w tym play... jeśli podpisywać z nimi umowę to koniecznie pod koniec miesiąca, żeby nie dostać gratisu w postaci dodatkowego miesiąca :/

 #335721  autor: jahu
 17 maja 2009, 17:00
Btk_Tomas, no włąśnie nie do końca - nie trzeba kończyć tego okresu - bo pisze wyraźnie w treści umowy: na twój wniosek mogą zakończyć tylko to jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy i właśnie neiw iem jak wtedy potraktują wniosek o przeniesienie numeru - aczkolwiek na podstawie tego co robi plus w zwiazku z nowym regulaminem należy przypuszczać że z mocy rpawa play musiałby przenieść numer..

 #335733  autor: Btk_Tomas
 17 maja 2009, 17:42
jahu, Może i nie trzeba, ale by sobie nie komplikować życia lepiej poczekać do końca okresu rozliczeniowego, przy 2 latach umowy chyba te parę dni nikogo nie zbawi.
Takie jest moje zdanie, sam będę czekał 26 dni, dzwoniłem nawet do BOK, konsultantka potwierdziła przeniesienie do Fresza na koniec okresu rozliczeniowego.

 #335792  autor: Rogi
 17 maja 2009, 23:05
W Play są dwa okresy rozliczeniowe: 1-1, 20-19.

 #336241  autor: sporysz
 20 maja 2009, 15:05
Hej,

To znowu ja. W niedzielę złożyłem zapytanie przez stronkę do BOK Playa. Dzisiaj zadzwoniła do mnie miła Pani (i mówiła mi "per" Pan- sic!) z sieci by poinformować mnie, że przejdę na Fresza dnia pierwszego.... czerwca. Nie będę ukrywał że takie info mnie baardzo zadowoliło. Tym bardziej, że mam doładować telefon w ciągu 30 dni.

To tyle z mojej strony...

Pozdrawiam,

sporysz

http://bezdruku.pl/

 #336479  autor: Fazzi
 21 maja 2009, 16:44
No to nieźle, mi umowa w Play kończy się 12 czerwca i przedwczoraj do mnie Pani dzwoniła i się dowiedziałem że od 1 lipca będę miał Fresha. Może jakąś promocję Ci zrobili? :wink:

 #336514  autor: spoxxx
 21 maja 2009, 19:43
mi abonament konczy sie 2 lipca i wlasnie tez zamierzam przejsc do fresha , moge to wypowiedzenie umowy zlozyc poprzez Bok na stronie mojego konta play ?? , czy trzeba osobiscie z jakimis podaniami bujac sie do salonu ??

 #338626  autor: petix
 01 cze 2009, 14:51
Mam pytanie czy wszyscy którzy mieli przejść do Fresh dnia 1 czerwca są już w ofercie na kartę. Ja 15 kwietnia złożyłem taką dyspozycje i do dnia dzisiejszego mam abonament.

 #338713  autor: sporysz
 01 cze 2009, 21:15
Hej!

Jest 1 czerwca, a ja od 9:30 jestem w Play Fresh.... choć nie do końca. Ale po kolei:
W zeszłym tygodniu dostałem z Play korespondencję która traktuje o zakończeniu cyrografu. Napisano w liście, że zgodnie z Regulaminem umowa kończy się dnia 30 czerwca i od 1 lipca nastąpi migracja do Fresza. Czytając w necie opinie (także w tym wątku) byłem już pogodzony z takim stanem rzeczy, a informację Pani z BOK wziąłem za zwykłe przejęzyczenie.
Dzisiaj po północy sprawdzałem stan mojego konta pod *101# i wszystko było bez zmian: kwota do wygadania 40zł, nadwyżka z poprzedniej faktury itp. Czyli wszystko w normie.

Rano jadąc do pracy podkusiło mnie coś i znowu wcisnąłe4m *101#, a tam widnieje informacja że mam 0zł na koncie oraz 0zł dopłaty do zeszłomiesięcznego abonamentu. W tym samym momencie przyszedł SMS "Witaj w Play Fresh". Na bonusowym koncie (*102#) pojawiło się 30min gratis. Poza tym brak SMSów i 5MB bonusowych danych na koncie.
Dziwna sprawa: nie mogę wejść do menu *111#, ani.... doładować telefonu on-line: ani ze stronki Playa ani PayGSM "Tego numeru nie da się doładować", brzmi komunikat. W podglądzie netowym nadal widnieje Play Abonament 30.

Co robić? Nawet nie wiem czy mogę zadzwonić do BOK. kontakt korespondencyjny trwa wieki... Czy ma to szansę bez interwencji znormalnieć?

Pozdrawiam,

lelek

 #338909  autor: Btk_Tomas
 02 cze 2009, 22:16
sporysz, moja umowa jest do 4 czerwca, również zleciłem przeniesienie do Fresza, wczoraj na konto dostałem kolejne 40 zł w abonamencie. Tak jak pisałem wcześniej mnie przeniesie do fresza w nocy 1 lipca, nawet dzwoniłem do BOK w tej sprawie i konsultantka potwierdziła moje przypuszczenia. Nie wiem dlaczego w Twoim przypadku jest taki problem, u Ciebie powinna być taka sama sytuacja jak u mnie.
Nie możesz doładować konta, a możesz zadzwonić???