Witam,
ponieważ w BOK operatorów trudno trafić na kompetentnych pracowników szukam pomocy tutaj. Sprawa wygląda tak. Obecnie mam abonament w Orange, umowa kończy się w grudniu. Postanowiłem zmienić sieć na Play (Fresh) przed zakończeniem umowy *(umowa bez telefonu więc kara za te 3 miesiące jest mała).
Do tej pory sprawa wyglądała tak:
1. 16 lipca byłem w salonie Play, złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do nich (bez pełnomocnictwa).
2. Tego samego dnia poszedłem do Orange, gdzie złożyłem wniosek o uwolnienie numeru, dostałem potwierdzenie (czy to jest tzw. dokument T1?), którego ksero na wszelki wypadek zaniosłem do Play.
Co jakiś czas sprawdzam na stronie Play status przeniesienia numeru, cały czas jest informacja o oczekiwaniu na dokumenty od Orange. Zadzwoniłem kilka dni temu do BOK obydwu firm, w Orange powiedzieli, że dokument T2 został wystawiony 24.07, w Play powiedzieli, że od Orange nic nie dostali (co ciekawe w BOK Orange za każdym razem dostaję inne informacje: najpierw powiedzieli, że 31.07 wysłali wszystkie dokumenty, przy kolejnym kontakcie powiedzieli, że data przeniesienia numeru jest wyznaczona a dokumenty do Play wysłali 6.08).
Pan w Orange poradził aby udać się do salonu Orange w którym składałem wniosek o przeniesienie numeru (salon partnerski Orange), tam mogę dostać dokument T2, który zaniosę do Play.
I teraz pytania:
1. Czy w przypadku przenoszenia bez pełnomocnictwa zawsze muszę zanieść dokument T2 samodzielnie, a po prostu do tej pory nikt mi tego nie powiedział i niepotrzebnie czekam na nie wiadomo co?
2. Czy w salonie partnerskim nie będą robić problemów z wydaniem dokumentu T2?
3. Czy ktoś mógłby opisać jak wygląda procedura przenoszenia numeru bez pełnomocnictwa? Jakie jeszcze atrakcje mnie czekają?
ponieważ w BOK operatorów trudno trafić na kompetentnych pracowników szukam pomocy tutaj. Sprawa wygląda tak. Obecnie mam abonament w Orange, umowa kończy się w grudniu. Postanowiłem zmienić sieć na Play (Fresh) przed zakończeniem umowy *(umowa bez telefonu więc kara za te 3 miesiące jest mała).
Do tej pory sprawa wyglądała tak:
1. 16 lipca byłem w salonie Play, złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do nich (bez pełnomocnictwa).
2. Tego samego dnia poszedłem do Orange, gdzie złożyłem wniosek o uwolnienie numeru, dostałem potwierdzenie (czy to jest tzw. dokument T1?), którego ksero na wszelki wypadek zaniosłem do Play.
Co jakiś czas sprawdzam na stronie Play status przeniesienia numeru, cały czas jest informacja o oczekiwaniu na dokumenty od Orange. Zadzwoniłem kilka dni temu do BOK obydwu firm, w Orange powiedzieli, że dokument T2 został wystawiony 24.07, w Play powiedzieli, że od Orange nic nie dostali (co ciekawe w BOK Orange za każdym razem dostaję inne informacje: najpierw powiedzieli, że 31.07 wysłali wszystkie dokumenty, przy kolejnym kontakcie powiedzieli, że data przeniesienia numeru jest wyznaczona a dokumenty do Play wysłali 6.08).
Pan w Orange poradził aby udać się do salonu Orange w którym składałem wniosek o przeniesienie numeru (salon partnerski Orange), tam mogę dostać dokument T2, który zaniosę do Play.
I teraz pytania:
1. Czy w przypadku przenoszenia bez pełnomocnictwa zawsze muszę zanieść dokument T2 samodzielnie, a po prostu do tej pory nikt mi tego nie powiedział i niepotrzebnie czekam na nie wiadomo co?
2. Czy w salonie partnerskim nie będą robić problemów z wydaniem dokumentu T2?
3. Czy ktoś mógłby opisać jak wygląda procedura przenoszenia numeru bez pełnomocnictwa? Jakie jeszcze atrakcje mnie czekają?