W celach eksperymentalnych postanowiłem użyć innych numerów jakie posiadam w domu.
1) Numer Orange POP - otworzyła się strona z przyjęciem kodu. Kod SMS dotarł na numer telefonu, weryfikujący chęć przeniesienia numeru.
2) Numer Plusa 36i6 - dokładnie taka sama sytuacja jak z numerem Orange, wszystko ok.
3) Numer Play - Fresh (numer przeniesiony z Plusa) - komunikat ze strony:
Błąd. Wystąpił błąd aplikacji. Prosimy spróbować później
4) Numer Play - Fresh (tak samo przeniesiony z Plusa) - komunikat taki sam jak przy pierwszym numerze Play-a
5) Numer Plusa - MixPlus III (numer przeniesiony z Orange) - otworzyła się strona z przyjęciem kodu, jednak GaduAIR nie przysłało kodu SMS.
Jestem głupi i nie wiem czym jest to wszystko spowodowane. Wstępnie wychodzi na to że GaduAIR ma problemy z numerami które nie należą już do macierzystego operatora. W przypadku MixPlusa problem polegał tylko na tym że nie dotarł kod SMS, ale sama strona jako taka się otworzyła, w której to wystarczyłoby wprowadzić kod z SMS-a. W przypadku numerów Play-a, od razu komunikat ze strony GaduAIR że wystąpił błąd. No cóż.... Tak jak pisałem wcześniej, za 1,5 miesiąca może będzie już wszystko działać, a jak nie to pozostaną jeszcze reklamacje. Swoją drogą ciekawe jak
bledos z tym przenoszeniem sobie poradzi