• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #362745  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:00
Witam,

Drodzy Forumowicze, doradzcie jak mozna rozwiazac umowe z Play na usluge Play Online bez ponoszenia kosztow karnych? Z tego internetu nie da sie korzystac, mam go juz dosc, pomoc Playa jest beznadziejna totalnie. Jak rozwiazac taka umowe?

prosze o odpowiedz na forum lub na e-mail: xxxxxx

z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 00:19 przez sajmon, łącznie zmieniany 1 raz.

 #362747  autor: kwistas
 30 wrz 2009, 23:04
Podpisałeś umowę to trzeba było wiedzieć do się bierze, nie rozwiążesz umowy bez kary u żadnego operatora. Koszt startera Play online to 19zł wystarczało kupić i przetestować czy w twojej okolicy internet chodzi dobrze, teraz to już przepadło, możesz tylko liczyć na poprawę przepustowości internetu, Bok się kłania, lub kontakt z rzecznikiem Playa.

Oczywiście są sądy czy UKE, ale polubowne rozwiązanie umowy nie wchodzi w rachubę, choć jestem pewny, że Play daje internet na 30 dni lub 7 dni do przetestowania i potem można było sprzęt oddać jeśli nie byłeś zadowolony bez ponoszenia kar umownych.

 #362748  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:10
kwistas pisze:Podpisałeś umowę to trzeba było wiedzieć do się bierze, nie rozwiążesz umowy bez kary u żadnego operatora. Koszt startera Play online to 19zł wystarczało kupić i przetestować czy w twojej okolicy internet chodzi dobrze, teraz to już przepadło, możesz tylko liczyć na poprawę przepustowości internetu, Bok się kłania, lub kontakt z rzecznikiem Playa.

Oczywiście są sądy czy UKE, ale polubowne rozwiązanie umowy nie wchodzi w rachubę, choć jestem pewny, że Play daje internet na 30 dni lub 7 dni do przetestowania i potem można było sprzęt oddać jeśli nie byłeś zadowolony bez ponoszenia kar umownych.

ja wiem, ze oczywiscie wszystko moglem i wszystko moja wina, wiec jak masz tak pisac to nie pisz, pytam sie jak rozwiazac umowe jesli kots nie dotrzymuje jej warunkow

 #362749  autor: yogurcik
 30 wrz 2009, 23:11
Szczerze nie masz szans . W firmie mieliśmy 10 abo play wiedzieliśmy ze nie maja swoich nadajników i korzystają z nadajników plusa ale nam to nie przeszkadzało bo zasięg był i wsio jakoś chodziło. Ale któregoś dnia plus owy nadajnik zlikwidował i nastała cisza w eterze tj w biurze . Aby złapać zasięg trzeba było biegać po dworze i go szukać. Co na to play ... nic oni nie ponoszą odpowiedzialności za swojego partnera . Płać i Płacz. Play straszy karami 1500 pln od szt za zerwanie umowy z naszej strony poszło wypowiedzenie umowy na świadczenie usług bez ponoszenia kar. Sprawa z tego co wiem wylądowała w sadzie... Nie wiem jak to na dziś wygląda w firmie używamy orange .

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #362751  autor: kwistas
 30 wrz 2009, 23:14
No nie dotrzymujesz warunków umowy czyli np. nie płacisz rachunków wjeżdża komornik, sądy itp. Pisz do rzecznika Playa, może on coś zrobi z tą przepustowością, choć wątpię, bo u każdego operatora ludze mają podobne problemy i tylko karami straszą.

 #362753  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:19
kwistas pisze:No nie dotrzymujesz warunków umowy czyli np. nie płacisz rachunków wjeżdża komornik, sądy itp. Pisz do rzecznika Playa, może on coś zrobi z tą przepustowością, choć wątpię, bo u każdego operatora ludze mają podobne problemy i tylko karami straszą.
a ty czytaj uwaznie, warunkow nie dotrzymuje Play co do jakosci uslugi, a nie o rachunkach pisze, no nic napisalem pislo bezsposrednio do zarzadu bo przeciez ta infolinia jest daremna w Playu mam warazenie ze tam uczniowie szkoly sredniej pracuja

 #362754  autor: yogurcik
 30 wrz 2009, 23:22
Masz w umowie zagwarantowany transfer ? Chyba nie wiec możesz skoczyć im :( niestety takie realia ...

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #362759  autor: osachorzow
 30 wrz 2009, 23:29
sajmon, podpisałeś umowę na internet MOBILNY, nikt nie gwarantował Ci, że w Twojej lokalizacji on w ogóle będzie... gdyby to był internet stacjonarny pod adresem instalacji coś by permanentnie nie działało to byłaby jakaś podstawa do próby rozwiązania umowy...
sajmon pisze:wiec jak masz tak pisac to nie pisz, pytam sie jak rozwiazac umowe jesli kots nie dotrzymuje jej warunkow
czyli rozumiem oczekujesz tu TYLKO odpowiedzi: TAK MOŻESZ ROZWIĄZAĆ? w sumie mnie to nie dziwi ;) do adwokatów/prawników często przychodzą ludzie którzy mają już gotową odpowiedź i tylko chcą ją potwierdzić, jak słyszą coś innego to są niezadowoleni ;) często pomaga pytanie: czy Pan/Pani chce zapłacić za to co chce usłyszeć (bo oczywiście mogę to powiedzieć) czy raczej za informacje jak to wygląda w rzeczywistości ;)

 #362760  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:30
Nie brońcie tak tego Playa swojego, jak podpisywałem umowę 12.2008 to miałem 1Mbit a dziś o 23:38 sieć działa tak:

Obrazek

Nie będę się wypowiadał o 2G Playa bo jest gorzej niż źle.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2009, 23:31 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #362761  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:30
yogurcik pisze:Masz w umowie zagwarantowany transfer ? Chyba nie wiec możesz skoczyć im :( niestety takie realia ...
jak to moge skoczyc? rwie polaczenia co kilkanascie minut, wahania sygnalu, mimo tego ze jest polaczenie net nie dziala, a koles mi mowi zeby skierowl modem w strone nadajnika lub pobiegal po ogrodzie,

a latem w upaly nie dzialal kompletnie, ale na tej nedznej infolini nikt prawdy nie powiedzial ze badziewny sprzet sie przegrzal, tylko ze u nich dziala rece opadaja

oj widze takie polskie spoleczenstwo, kupia badziew i siedza cicho, ludzie super macie podejscie, tylko dak dalej, a kazdy was wy.....ma
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2009, 23:34 przez sajmon, łącznie zmieniany 1 raz.

 #362763  autor: osachorzow
 30 wrz 2009, 23:34
Marens, tu nikt nie broni play, tu się tylko stwierdza fakty ;) Ja akurat prowadzę prywatną krucjatę przeciw operatorowi bo sobie ze mną pogrywa ;)
sajmon pisze:jak to moge skoczyc? rwie polaczenia co kilkanascie minut, wahania sygnalu, mimo tego ze jest polaczenie net nie dziala, a koles mi mowi zeby skierowl modem w strone nadajnika lub pobiegal po ogrodzie,
rozumiem że w umowie masz napisane że w tym akurat miejscu ma być wyśmienity zasięg ;)
sajmon pisze:oj widze takie polskie spoleczenstwo, kupia badziew i siedza cicho
a ja widzę społeczeństwo które jak coś nie po jego myśli to włącza opcję 'pieniacz' i jest głuche na rzeczowe argumenty

 #362764  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:35
sajmon pisze:oj widze takie polskie spoleczenstwo, kupia badziew i siedza cicho
Powiem Ci szczerze nic na tym forum nie zdziałamy.
Jest tutaj bardzo dużo ludzi broniących PLAYa, dla których jest to jedyna słuszna sieć.
osachorzow pisze:tu się tylko stwierdza fakty ;)
Od strony prawnej zgadza się, ale od technicznej to PLAY sobie z nas pogrywa bo wie doskonale że może jakoś działać a my mamy umowy których nie możemy rozwiązać.

 #362765  autor: ~R
 30 wrz 2009, 23:38
sajmon pisze:ja wiem, ze oczywiscie wszystko moglem i wszystko moja wina, wiec jak masz tak pisac to nie pisz, pytam sie jak rozwiazac umowe jesli kots nie dotrzymuje jej warunkow
Słuchaj, sam zrobiłeś problem i teraz jeszcze tutaj płakać będziesz zaraz bo nie ma odpowiedzi jaka by Cię satysfakcjonowała ?! Prezentujesz poziom klienta który przychodzi do salonu i prosi pracownika o możliwość przedzwonienia na BOK z telefonu firmowego bo szkoda mu złotówki.

Jeżeli uważasz, że PLAY nie wywiązuje się z umowy, zanim jeszcze raz to napiszesz to dobrze przeczytaj REGULAMIN I UMOWĘ :) to ja zamiast płakać na FORUM pisałbym teraz pismo do P4 z prośbą o rozwiązanie umowy i polubowne załatwienie sprawy, zobaczysz jak oni to widzą i potem będziesz się martwił, my ani za ciebie tego nie napiszemy, ani nie jestesmy w stanie powiedzieć jak to rozpatrzy PLAY, więc to pytanie akurat niewielki ma sens na chwilę obecną na tym forum, odezwij się jak dostaniesz od niech odpowiedź :)

_______________________
Pozdrawiam. Rafał.

 #362766  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:39
osachorzow pisze:Marens, tu nikt nie broni play, tu się tylko stwierdza fakty ;) Ja akurat prowadzę prywatną krucjatę przeciw operatorowi bo sobie ze mną pogrywa ;)
sajmon pisze:jak to moge skoczyc? rwie polaczenia co kilkanascie minut, wahania sygnalu, mimo tego ze jest polaczenie net nie dziala, a koles mi mowi zeby skierowl modem w strone nadajnika lub pobiegal po ogrodzie,
rozumiem że w umowie masz napisane że w tym akurat miejscu ma być wyśmienity zasięg ;)
sajmon pisze:oj widze takie polskie spoleczenstwo, kupia badziew i siedza cicho
a ja widzę społeczeństwo które jak coś nie po jego myśli to włącza opcję 'pieniacz' i jest głuche na rzeczowe argumenty

mialem mozliwosc podzialania co najmniej w kulkunastu roznych miejscach przez co ajmniej kilka -klikanascie dni w kazdym z miejsc.

pieniacz? hahaha, jakie sa rzeczowe argumenty, ze ktos mi mowi ze mam na kompie dialera hahahaha, to jest argument rzeczowy, albo mowi w salonie, ze u niego dziala? no ludzie to jest podejscie profesjonalne, czy jak mam to rozumiec

no nic jak nie macie nic sensownego do napisania to nie piszcie, Polska kraj katlokikow hahahah, to widac i ciemnoty

 #362767  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:39
sajmon pisze:a latem w upaly nie dzialal kompletnie, ale na tej nedznej infolini nikt prawdy nie powiedzial ze badziewny sprzet sie przegrzal, tylko ze u nich dziala rece opadaja
Działa u nich wszystko bardzo dobrze, bo jakby miała być awaria.

sajmon pisze:Polska kraj katlokikow hahahah, to widac i ciemnoty
Akurat sobie wypraszam, bo jestem wierzącym katolikiem ale nie dam sobie wciskać kiczu jakim jest PLAY internet + telefon za 110zł

 #362769  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:42
~R pisze:
sajmon pisze:ja wiem, ze oczywiscie wszystko moglem i wszystko moja wina, wiec jak masz tak pisac to nie pisz, pytam sie jak rozwiazac umowe jesli kots nie dotrzymuje jej warunkow
Słuchaj, sam zrobiłeś problem i teraz jeszcze tutaj płakać będziesz zaraz bo nie ma odpowiedzi jaka by Cię satysfakcjonowała ?! Prezentujesz poziom klienta który przychodzi do salonu i prosi pracownika o możliwość przedzwonienia na BOK z telefonu firmowego bo szkoda mu złotówki.

Jeżeli uważasz, że PLAY nie wywiązuje się z umowy, zanim jeszcze raz to napiszesz to dobrze przeczytaj REGULAMIN I UMOWĘ :) to ja zamiast płakać na FORUM pisałbym teraz pismo do P4 z prośbą o rozwiązanie umowy i polubowne załatwienie sprawy, zobaczysz jak oni to widzą i potem będziesz się martwił, my ani za ciebie tego nie napiszemy, ani nie jestesmy w stanie powiedzieć jak to rozpatrzy PLAY, więc to pytanie akurat niewielki ma sens na chwilę obecną na tym forum, odezwij się jak dostaniesz od niech odpowiedź :)

widze ze strata czasu, poziom jak w salonach playa i infolini, naraz juz nie piszcie, bo rano trzeba na msze pojsc hahahaha

 #362770  autor: osachorzow
 30 wrz 2009, 23:44
Marens pisze:Od strony prawnej zgadza się, ale od technicznej to PLAY sobie z nas pogrywa bo wie doskonale że może jakoś działać a my mamy umowy których nie możemy rozwiązać.
zgadzam się z Tobą, technicznie i merytorycznie sieć leży... ale pytanie było o rozwiązanie umowy bez kary więc to jest typowo prawne zagadnienie ;)
sajmon pisze:Polska kraj katlokikow hahahah, to widac i ciemnoty

sajmon pisze:naraz juz nie piszcie, bo rano trzeba na msze pojsc hahahaha
po tym co napisałeś widzę że jesteś jakim sfrustrowanym nastolatkiem (jeśli nie wiekowo to mentalnie) więc nie zamierzam z Tobą dalej dyskutować... jeśli zaczynasz już obrażać forumowiczów to z łaski swojej nie loguj się już na tym forum

 #362771  autor: Marens
 30 wrz 2009, 23:45
sajmon pisze: pieniacz? hahaha, jakie sa rzeczowe argumenty
1) Zapchane 2G
2) Zapchane 3G
3) BOK na żenującym poziomie
4) POS na żenującym poziomie

Ale jest najtaniej i (prawie) wszyscy przechodzą do PLAY.
Osobiście jestem wielkim przeciwnikiem PLAY.

Bo dziwne, że nikt na aż wielką skalę nie skarży się na Erę/Plusa/Orange jak na Playa w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

 #362773  autor: osachorzow
 30 wrz 2009, 23:49
Marens pisze:Osobiście jestem wielkim przeciwnikiem PLAY.
i z tego co widzę równocześnie użytkownikiem ;) czyli dokładnie tak jak ja... takie 2w1 ;)
Marens pisze:Bo dziwne, że nikt na aż wielką skalę nie skarży się na Erę/Plusa/Orange jak na Playa w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
w moim przypadku ostatnia reklamacja w play była w lipcu/sierpniu a w erze złożyłem już dwie w wrześniu, a internet nadal jest nieprawidłowo rozliczany i będzie w związku z tym kolejna reklamacja ;) nie znam sieci w której nie byłoby problemów... acz w play jest ich zdecydowanie więcej :/

 #362774  autor: sajmon
 30 wrz 2009, 23:52
Marens pisze:
sajmon pisze: pieniacz? hahaha, jakie sa rzeczowe argumenty
1) Zapchane 2G
2) Zapchane 3G
3) BOK na żenującym poziomie
4) POS na żenującym poziomie

Ale jest najtaniej i (prawie) wszyscy przechodzą do PLAY.
Osobiście jestem wielkim przeciwnikiem PLAY.

Bo dziwne, że nikt na aż wielką skalę nie skarży się na Erę/Plusa/Orange jak na Playa w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
najtaniej, to takie polskie, biedota nie ma kasy, no w sumie ktos sie wypowiedal wyzej ze prosi o tel. bo mu szkoda zlotowki, szkoda slow, dobrze ze nie kupile telefonow w playu

i nie wszyscy przechodza na play, play ma dopiero 2 mln kilentow a orange ma 14 mln i dzialalnosc tej firmy w ostatnim czasie jest bardzo dziwna,