DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 28 z 64
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64
 #381305  autor: absolon
 17 sty 2010, 23:18
Witam!

Opiszę co mnie dzisiaj spotkało przy próbie przeniesienia numeru z Orange do Play jednocześnie prosząc osoby (pracujące dla Play?) o komentarz.
Ważna informacja na początek: przenosiłem numer z Orange (abonament!) do Play (pre-paid). Taki przynajmniej miałem zamiar. :roll:
Zaczęło się normalnie, niewinnie. Podpisałem pełnomocnictwo dla P4 plus jeszcze jeden papier. Jedziemy dalej.
Pani w systemie doszła do momentu gdzie nagle się zawiesiła :). Okazało się że tzw. system (który jak to zwykle bywa jest wszystkiemu winien) nie chce przejść do następnego kroku ponieważ "nie została przypisana żadna taryfa do nowej karty SIM". Pani coś tam poklikała, gdzieś w ogólnej bezradności jeszcze zadzowniła... niestety nic.
Będąc w pół drogi do podpisania umowy i widząc ogólną amatorkę (mijało już gdzies 40 min.) zasugerowałem, żeby dać spokój (skoro system taki uparty, a nikt w Play nie jest w stanie tego przeskoczyć). Poprosiłem o anulowanie wszystkiego co do tej pory podpisywałem i, że może spróbuje za kilka dni, a może i nie (lekko zdegustowany).
No i się zaczęło... Pani stwierdziła, że pełnomocnictwo zostało podpisane i że proces przenoszenia numeru się rozpoczął. Ona sama w tej chwili nie jest w stanie tego anulować w systemie. Lekko mnie ścięło ale jeszcze zachowałem spokój :twisted: odpowiadając, że przed chwilą podpisałem pełnomocnictwo dla firmy P4 do rozporządzania moim numerem telefonu. No a w związku z tym, że firma P4 nie jest w stanie zrealizować w całości umowy to owe pełnomocnictwo anuluje.
Zaczęła się jazda na całego pani stwierdziła żeby anulować to przeniesienie musze dymać teraz do Orange. Zaśmiałem się ale wtedy się we mnie zagotowało.
Udzieliłem pełnomocnictwa firmie P4 a mam iść anulować do firmy Orange? Jakiś ponury żart. Pani nie potrafiła zrozumieć mojego argumentu że tak jak dałem pełnomocnictwo firmie P4 tak samo żądam albo wydania oryginału tegoż pełnomocnictwa albo podpisujemy moje oświadczenie o anulowaniu (jeżeli numer jednak zostałby przeniesiony to ja mam dokument na ewentualne dochodzenie moich praw)
Ponieważ Pani (nie wiem) bała się czy co żeby takie coś napisać, zapowiedziałem że w tej sytuacji ja dzwonie po Policję która spiszę protokół z całego zajścia i będzie ewentualnym dowodem w sprawie. Po kilku kolejnych minutach i rozmowie z jakims "kerownikiem" Pani zdecydował że może podpisać taki papier co też się stało. I już po 2 godz. byłem w punkcie wyjścia :)

Na koniec dodam, że ok. 21:00 przyszedł mi SMS że przenoszenie numer "ma się dobrze" i zapraszają mnie po odbiór karty SIM w dniu 30 stycznia (czy jakoś tak). Oj lepiej żeby nie przenieśli tego numeru...
Mam niestety obawy że ogólny bajzel i amatorka ma się dobrze i ten numer jest w trakcie przenoszenia. Lepiej żebym go nie stracił bo jestem gotów się nawet sądzić :twisted:

Najgorsze, że chciałem się tam przenieść a po dzisiejszych wydarzeniach już nie jestem tego pewien.

 #381307  autor: osachorzow
 17 sty 2010, 23:27
absolon, a masz wszystkie papiery które podpisałeś (te które miały zostać w play)? Bo jeśli panienka Ci ich nie wydała to mogą być cuda... jeśli nie to ja bym się pofatygował do nich z oświadczeniem o cofnięciu pełnomocnictwa adresowanym do P4 i panienka musi przyjąć takie pismo, a na Twojej kopii poświadczyć odbiór. Swoją drogą przeszedłbym się do orange żeby przyblokowali to przeniesienie (bo chyba mogą). Inna wersja to wziąć 3 głębokie oddechy i liczyć na przeniesienie do fresha i czym prędzej uciec do ornage albo gdzie tam sobie życzysz ;)

 #381312  autor: absolon
 18 sty 2010, 00:04
osachorzow pisze:absolon, a masz wszystkie papiery które podpisałeś (te które miały zostać w play)? Bo jeśli panienka Ci ich nie wydała to mogą być cuda... jeśli nie to ja bym się pofatygował do nich z oświadczeniem o cofnięciu pełnomocnictwa adresowanym do P4 i panienka musi przyjąć takie pismo, a na Twojej kopii poświadczyć odbiór. Swoją drogą przeszedłbym się do orange żeby przyblokowali to przeniesienie (bo chyba mogą). Inna wersja to wziąć 3 głębokie oddechy i liczyć na przeniesienie do fresha i czym prędzej uciec do ornage albo gdzie tam sobie życzysz ;)
No więc właśnie z papierami jest tak, że ja podpisałem w 2 egzemplarzach (jeden dla siebie jeden dla P4) pełnomocnictwo. Finalnie cała akcja sprowadziła się do tego że Pani ani nie chciała oddać swojego egzemplarza ("Ja nie mogę tego zrobić") ani też nie chciała podpisać mojego oświadczenia że ja anuluje to pełnomocnictwo :lol: W końcu udało się to drugie.
Podsumowując, P4 owszem ma moje pełnomocnictwo dot. przeniesienia numeru ale również ma (a co ważniejsze ja mam podbite i podpisane przez nich) pismo o anulowaniu tegoż pełnomocnictwa.

 #381313  autor: osachorzow
 18 sty 2010, 00:13
absolon, w sumie to dobrze że coś masz ;) ale z drugiej strony to i tak nie koniecznie coś wnosi bo:
o godzinie X podpisałeś pełnomocnictwo,
o godzinie X+ kilka min panienka coś tam w systemie mieszała (mając ważne pełnomocnictwo)
o godzinie X+ kilka + kilka minut odwołujesz pełnomocnictwo... ale co w tym czasie panienka namieszała to Twoje ;)

Spróbuj skontaktować się z orange (może ich infolinia, ale nie wiem czy o tej godzinie zadziała) zablokuje procedurę i numer wróci? Choć skoro masz termin na 30 stycznia to masz jeszcze sporo czasu na odkręcenie przenoszenia w orange (bo to oni są Twoim aktualnym usługodawcą telekomunikacyjnym), bo zwolnią numer za prawie 2 tygodnie ;)

 #381316  autor: yagi
 18 sty 2010, 00:35
Idz do Orange i zablokuj proces przeniesienia numeru. Jak numer jest jeszcze aktywny w starej sieci to nie powinno być problemu...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #381322  autor: bledos
 18 sty 2010, 06:55
Z tego co czytam, to sprzedawca doszedł do momentu przypisania numeru do karty sim (nie ma znaczenia, że jest on jeszcze w orange). Zdarza się, że NASA nie przyjmuje numeru karty sim i są tego różne przyczyny - ale nie o tym teraz. Ważniejszy jest fakt, że aby dojść do tego kroku, należy zaakceptować sam wniosek o przeniesienie numeru. Jeśli więc otrzymałeś smsy z informacją o przeniesieniu, to tylko potwierdza to, co napisałem ;) Rezygnacja z przeniesienia - jak już wcześniej koledzy pisali - Orange, z tego co się orientuję wystarczy kontakt telefoniczny.

Co do oświadczenia o anulowaniu procedury przeniesienia podpisanej przez pracownika to przychodzi mi do głowy tylko jedno miejsce, w którym można go użyć i wcale nie jest to sąd ;) Jak widzisz mimo świstka procedura biegnie dalej... Gdybyś mocno przycisnął, to by podpisały zgodę na obciążenie swojej pensji, tylko co z tego, jeśli się nie wywiążą ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #381360  autor: zoltan666
 18 sty 2010, 12:50
Kurcze, tak narzekacie na tego Playa, że aż strach się do nich przenosić. Chce przenieść do nich numer z Orange Pop na Play Fresh. Numer ma byc uzywany tylko i wyłącznie do dzwonienia, no i odbierania połączeń. Żadnych smsów, mmsów, czy też internetu. czy rzeczywiście sa z nimi takie problemy?

 #381364  autor: kerim36
 18 sty 2010, 13:09
zoltan666,

jak ci sie nie spodoba zawsze mozesz sie przeniesc z play do dowolnego gracza na rynku w kilkanascie godzin

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #381371  autor: zoltan666
 18 sty 2010, 13:27
No tak, tylko że przenosze numer nie sobie, a starszej osobie, wiec dobrze by bylo, zeby nie bylo zadnych problemów. Chodzi o utrzymanie malym kosztem telefonu dla osoby, ktora zbyt wiele nie dzwoni i zawsze jej zostaja pieniadze po doladowaniu za 50zl. na 3 miesiace, wiec Play Fresh jest chyba najlepszym rozwiazaniem. Na razie kupilem na probe starter Play Fresh za 5zl. zeby sprawdzic jak bedzie z zasiagiem, bo w Orange jest nie najlepszy u mnie w domu. W Play jest tez taki sobie, ale po ustawieniu sieci na Plus zasieg jest lepszy niz w Orange. Wazne, zeby tylko nie bylo zadnego problemu w momencie przenoszenia numeru.

 #381381  autor: DS
 18 sty 2010, 14:04
Ja u siebie co chwile muszę zmieniać sieć na Plus bo mnie zwyczajnie wywala i wyświetla komunikat "brak. dost. do sieci". Będzie sobie umiała ta starsza osoba poradzić?

 #381385  autor: zoltan666
 18 sty 2010, 14:15
No z tym może byc pewien kłopot. A w jakich sytuacjach Cie wywala z sieci? Bo ja mam ta karte "testowa" okolo 10 dni i nic takiego nie zauwazyłem. Przy recznym ustawieniu na Plusa mam zasieg masymalny, przy ustawieniu na Play mam 4 kreski, tak samo jak na karcie Orange.

 #381389  autor: DS
 18 sty 2010, 14:30
zoltan666 pisze:A w jakich sytuacjach Cie wywala z sieci
W biurze, centrach handlowych. Notorycznie. Zaś w domu Play mam na 2-3 kreski, podczas dzwonienia spada nawet do zera i przerywa rozmowy. Ale może to Wrocław jest jakiś anty-Play :wink:

PS Mowa oczywiście o GSM bo 3G w domu - brak zasięgu.

 #381403  autor: user_delete19
 18 sty 2010, 16:35
zoltan666 pisze:Kurcze, tak narzekacie na tego Playa, że aż strach się do nich przenosić. Chce przenieść do nich numer z Orange Pop na Play Fresh. Numer ma byc uzywany tylko i wyłącznie do dzwonienia, no i odbierania połączeń.
Najlepiej zanabyć starter na próbę i potestować w takim przypadku.

Z mojego doświadczenia (też starsza osoba) - ustawiłem w telefonie (nokia siakaś tania) na sztywno zasięg plusa i nie ma najmniejszego problemu z telefonem (żadnego brak sieci, etc), a opuściliśmy orange początkiem września.

 #381440  autor: DS
 18 sty 2010, 20:28
lwiczek pisze:na sztywno zasięg plusa i nie ma najmniejszego problemu z telefonem (żadnego brak sieci, etc)
Tzn. że ja ustawiam nie "na sztywno"? :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #381444  autor: ciuchcia
 18 sty 2010, 20:44
absolon w tym wypadku nie musisz nigdzie iść - rzeczywiście wygląda na to, że proces przenoszenia się rozpoczal. Wiec Play otrzyma zgode od Orange z data przeniesienia ... Ty dostaniesz jeszcze kilka smsow ... a skonczy sie to tak, ze nie odbierzesz karty sim od Play - Play nie bedzie mogl w zwiazku z tym aktywowac numeru - i po sprawie. A w Play bez problemu mozna anulowac proces przenoszenia nr - nie wiem dlaczego osoba w salonie nie zrobila zgloszenia (bo faktycznie z tego co wiem, ona juz tego cofnac nie moze).

 #381445  autor: user_delete19
 18 sty 2010, 20:47
DS pisze:Tzn. że ja ustawiam nie "na sztywno"?
A bo ja to wiem jak Ty ustawiasz?! :P
Niemniej jednak chciałem stwierdzić że w przypadku mojej mamy ustawienie na plus na sztywno (nokia) nie powoduje problemów, że trzeba wybierać sieć ręcznie, podczas gdy jak ustawie na moim HTC (winmo) na sztywno plus to pojawia się czasami komunikat o braku sieci i/lub okno z wyborem sieci - dosyć irytujące :| ale ustawiłem na auto i jakoś żyję ;)

 #381447  autor: Marens
 18 sty 2010, 20:53
Przerabiałem identyczny problem w kierunku PLAY -> ERA.

1) Nie da się zablokować przenoszenia numeru, jeśli podpisaliśmy pełnomocnictwo.
2) Będzie się dało przypisać numer do karty sim w momencie kiedy Orange zwolni numer i będzie w puli numeracyjnej P4.

 #381453  autor: rob
 18 sty 2010, 21:28
mam telefon z owej sieci play i po dwóch miesiącach użytkowania przestał ładować więc oddałem do reklamacji i dowiedziałem się że nieprawidłowo ładowałem obluzowane gniazdo a mało tego nie uznano reklamacji i straciłem gwarancję na chłam który nazywają nowością huawei u 7510 więc przestrzegam użytkowników tego wynalazku aby ładowali go telepatycznie pozdrawiam

robnam

 #381456  autor: jaco
 18 sty 2010, 21:34
widex pisze:Nie mający problemu z Play - siedzą cicho. Ja miałem drobny problem. Zgłosiłem i teraz już jest ok. Jestem bardzo zadowolony z usług. ;)
Play jest najgorszą siecią w tym kraju.Po raz kolejny dzwoniłem dziś go BOK i po raz kolejny słyszę te same bzdury i kłamstwa.To że tak naprawdę jestem poza zasięgiem 3G ale mimo to w nim jestem.To że internet działa prawidłowo, a faktycznie szybkość to 150 kb/s.Wciąż jedynie totalne olewanie klienta !!! I NIKOGO Z ICH STRONY TO NIE OBCHODZI !!!!!!!!!!!! CO ZA PARSZYWA SIEĆ !!!!!!!!!

 #381458  autor: DS
 18 sty 2010, 21:50
rob pisze:mam telefon z owej sieci play i po dwóch miesiącach użytkowania przestał ładować więc oddałem do reklamacji i dowiedziałem się że nieprawidłowo ładowałem obluzowane gniazdo a mało tego nie uznano reklamacji i straciłem gwarancję na chłam który nazywają nowością huawei u 7510 więc przestrzegam użytkowników tego wynalazku aby ładowali go telepatycznie pozdrawiam
W tym wypadku to raczej nie wina Play, bo co ma sieć do telefonu, tylko samego telefonu. Przyznam, że pierwsze o takim słyszę :wink: Zawsze byłem sceptyczny co do takich wynalazków i zdaje się, że pozostanę przy sprawdzonych SE. Bo do Nokii się zraziłem :wink:
  • Strona 28 z 64
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 64