DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 142 z 244
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 244

 #455843  autor: yogurcik
 27 sty 2011, 09:22
Bok jest od zarabiania 1,5 za tel :)

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #455854  autor: playonline
 27 sty 2011, 09:57
P4Y nadrabia chyba zaleglosci z prv bo ani P4Y anie P4Y2 nie widac od jakiegos czasu... No ale nie zapominajmy, ze oni tez maja swoja robote a to tutaj to tylko "gratis" od ich pracodawcy.

Co do aktywacji pakietow to heh mi sie chyba udalo trafic przed ta "awaria" o ktorej wspominacie gdyz moj pakiet MB zaktywowal sie normalnie.. :) Zobaczymy jak pojdzie z jego odlaczeniem.

A i co do BTS'a to niezbyt masz mozliwosc gdyz jest to usluga mobilna a nie stacjonarna. Zapewne jednak takie sprawy sa i beda rozpatrywane indywidualnie wiec warto napisac takie zapytanie do BOKu..

A od czego jest BOK? Z zalozenia od niesienia pomocy. Nie zapominajmy jednak, ze BOK wam tyle pomoze i powie na ile pozwala Operator.. Wiec te "niedopowiedzenia" ze strony BOK wynikaja raczej z czegos innego niz wiedzy konsultantow, choc i tam perelki moga sie trafic (w Plusie sie trafialy i w Play tez).

 #455858  autor: piotros.org
 27 sty 2011, 10:23
tricki pisze:Niestety ani kody ani aktywacja usług na Play24 nadal nie jest mozliwa.
Jakoś wyrywkowo to działa...
26.01 o 00:15 aktywowałem na Play24 usługę "Nieograniczone rozmowy w Play" i do dnia dzisiejszego nie ściągnęło kasy z konta, a jak patrzę w Play24, to opis jest "W trakcie zmiany". Otworzyłem zgłoszenie (26860705), ale nie wiem czy to coś da, może Play4You coś pomoże?
Wczoraj też próbowałem uaktywnić pakiet 10 zł za 5 zł i dopiero za którymś razem otrzymałem informację, że pakiet będzie włączony w ciągu 24h... i jak potem patrzyłem, to po godzinie kasy nie było na koncie głównym i pojawiło się 10 zł na koncie bonusowym...
Jak widać raz działa, a raz nie... dziwne przypadki... :(

piotros

 #455867  autor: qper
 27 sty 2011, 11:16
odpowiedz z BOK


Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji pakietu, które otrzymałam 17 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Pragnę poinformować, że uznałam Pana reklamację za zasadną.

Uprzejmie informuję, że pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne został aktywowany na Pana koncie abonenckim 17 stycznia 2011 roku o godzinie 18:45. Zgadzam się z Panem, iż pakiet powinien zostać aktywowany w ciągu 24 godzin od złożenia zlecenia. Bardzo mi przykro, iż modernizacja systemu odpowiadającego za połączenie pakietu, opóźniła korzystanie z wykupionych minut.

W ramach rekompensaty za opóźnienie w aktywacji, chciałabym zaproponować jednorazowy pakiet 20 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci krajowych na 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na powyższt pakiet, proszę o kontakt z biurem obsługi klienta powołując się na zgłoszenie 26457524.

Przepraszam za powstałe niedogodności.

 #455868  autor: noak
 27 sty 2011, 11:22
też wysłałem zgłoszenie może dadzą jakiś pakiet dodatkowo w ramach rekompensaty :P

 #455871  autor: tricki
 27 sty 2011, 11:30
wysłałem do Pana Gruszki maila z hasłem KODY w temacie. Poczekam na rozstrzygnięcie. Nadal nie rozumiem dlaczego BOK tak prostych spraw nie potrafi załatwić że aż rzecznika trzeba naciskać w temacie reklamacji. Czy nie moga zainwestować w kompetentnych konsultantów?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #455882  autor: jahu_2006
 27 sty 2011, 12:25
yogurcik pisze:Bok jest od zarabiania 1,5 za tel :)
BOK to za darmo powinien być. A ten z Play to jeszcze dopłacać powinni za straty moralne i wprowadzanie w błąd.

 #455896  autor: evolucja
 27 sty 2011, 13:12
Wczoraj przed 12 włączyłem pakiet. Do teraz pisze:
Play Online w telefonie 500MB 15.00 PLN Jednorazowa w trakcie włączania
Co robić? Naprawdę go szybko potrzebuję...

 #455900  autor: Karlos20
 27 sty 2011, 13:30
evolucja pisze:Wczoraj przed 12 włączyłem pakiet. Do teraz pisze:
Play Online w telefonie 500MB 15.00 PLN Jednorazowa w trakcie włączania
Co robić? Naprawdę go szybko potrzebuję...
Spróbuj włączyć pakiet PLAY ONLINE w telefonie 100 MB i poczekaj :) Kod: *111*67*1#

 #455906  autor: evolucja
 27 sty 2011, 14:04
Karlos20 pisze:Spróbuj włączyć pakiet PLAY ONLINE w telefonie 100 MB i poczekaj Kod: *111*67*1#
No ale wtedy nie będę miał pieniędzy na ten 500MB. Na koncie mam tylko 15 zł...

 #455907  autor: Karlos20
 27 sty 2011, 14:10
To trzeba czekac... A pakiet był kodem aktywowany czy przez PLAY 24? Jeśli pakiet się nie włączy w ciągu 24 h (albo skrajnie do 48 h), może warto by było napisać do nich nawet reklamację.

 #455920  autor: muchakk
 27 sty 2011, 15:12
Piszcie do gruszki na maila. Niech wreszcie ruszą dupę i zajmą się przeciążoną platformą bilingową. [email protected] w temacie piszcie "KODY"

 #455953  autor: Claudec
 27 sty 2011, 17:41
qper pisze:odpowiedz z BOK

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji pakietu, które otrzymałam 17 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Pragnę poinformować, że uznałam Pana reklamację za zasadną.

Uprzejmie informuję, że pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne został aktywowany na Pana koncie abonenckim 17 stycznia 2011 roku o godzinie 18:45. Zgadzam się z Panem, iż pakiet powinien zostać aktywowany w ciągu 24 godzin od złożenia zlecenia. Bardzo mi przykro, iż modernizacja systemu odpowiadającego za połączenie pakietu, opóźniła korzystanie z wykupionych minut.

W ramach rekompensaty za opóźnienie w aktywacji, chciałabym zaproponować jednorazowy pakiet 20 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci krajowych na 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na powyższt pakiet, proszę o kontakt z biurem obsługi klienta powołując się na zgłoszenie 26457524.

Przepraszam za powstałe niedogodności.
Jak widać klient klientowi nie jest równy, pakiet danych aktywowali 36h, przekroczyli regulaminowy czas i nic nie dali. Głupiego "przepraszam" nie potrafili nawet napisać, przynajmniej p4y2 wykazał się i przeprosił.

Jeszcze ta cała akcja z wzrostem ceny za połączenia do BOK Play :|
Czysta kpina, nie dość że nadmiernie często coś się psuje w tej sieci. Do tego pracownicy callcenter nic nie wiedza, albo wprowadzają w błąd i trzeba po kilka razy dzwonić i pytać rożnych ludzi żeby się upewnić.

Jeśli ktoś tu zasłużył na podwyżkę to play4you2 za ciężką pracę!

 #455974  autor: play na karte
 27 sty 2011, 19:11
Obrazek u mnie to dopiera wolno chodzi net download to 0.28Mb/s ,upload to 0.25Mb/s , ping 884ms , teraz to nic przejrzec a nawet sciagnac sie nie da .

 #455979  autor: evolucja
 27 sty 2011, 19:27
Karlos20 pisze:To trzeba czekac... A pakiet był kodem aktywowany czy przez PLAY 24? Jeśli pakiet się nie włączy w ciągu 24 h (albo skrajnie do 48 h), może warto by było napisać do nich nawet reklamację.
Do teraz nie włączyli. Zgłosiłem reklamację.. nie ma co czekać. Nawet jak się usługa wcześniej włączy to przynajmniej 30 minut rekompensaty braknie.
Przy okazji, zastanawiam się ile oni tracą na te rekompensaty. Zapewne minimum 70% reklamacji jest zasadnych. Pomnóżcie to sobie przez ich dzienną liczbę i wyjdzie całkiem pokaźna sumka :)
muchakk pisze:Piszcie do gruszki na maila. Niech wreszcie ruszą dupę i zajmą się przeciążoną platformą bilingową. [email protected] w temacie piszcie "KODY"
Napisane.
Claudec pisze:Jeśli ktoś tu zasłużył na podwyżkę to play4you2 za ciężką pracę!
Moim zdaniem to przesada. Praca jak każda inna; została mu powierzona taka funkcja to znaczy, że jest człowiekiem odpowiedzialnym i cenionym w firmie. Skoro się zgodził to odpowiednie pieniądze również mu oferowali. Suma sumarum po prostu wykonuje swoją pracę za którą mu płacą.

 #455981  autor: Karlos20
 27 sty 2011, 19:34
evolucja pisze:Karlos20 napisał/a:
To trzeba czekac... A pakiet był kodem aktywowany czy przez PLAY 24? Jeśli pakiet się nie włączy w ciągu 24 h (albo skrajnie do 48 h), może warto by było napisać do nich nawet reklamację.

Do teraz nie włączyli. Zgłosiłem reklamację.. nie ma co czekać. Nawet jak się usługa wcześniej włączy to przynajmniej 30 minut rekompensaty braknie.
Przy okazji, zastanawiam się ile oni tracą na te rekompensaty. Zapewne minimum 70% reklamacji jest zasadnych. Pomnóżcie to sobie przez ich dzienną liczbę i wyjdzie całkiem pokaźna sumka
Ja do Play pisałem w sprawie nieprawidłowego naliczania odebranych minut w usłudze "ZBIERAJ MINUTY W PLAY FRESH" i mnie konsultant zbył, twierdząc, że usługa działa na moim koncie prawidłowo... Tak więc za częstsze zgłoszenia przez PLAY 24 nie radzę oczekiwać od nich solidnych rekompensat. Pozdrawiam!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #455988  autor: playonline
 27 sty 2011, 20:41
Male pytanie... Co to ma byc?! Obrazek

Od mniejwiecej 2 dni jest masakra...

Co do P4Y to juz dawno nie widzialem aby tutaj sie udzielal... Sprawy powinny byc przez BOK rozpatrywane a nie przez fora internetowe to tak swoja droga.

 #455991  autor: Sig
 27 sty 2011, 20:52
P4Y, proste pytanie:
Play FRESH, 4 numery telefonów, zarejestrowane na 3 osoby, na 3 numerach (dla każdej z osób) brak zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych. Dlaczego WSZYSTKIE numery dostały SMS informujący o 30% bonusie, w promocji na Facebooku? Nie podoba mi się to, był okres, że przychodziły SMS reklamowe od Play na numery z brakiem zgody i skończyło się na reklamacjach - przestały przychodzić. Czy ten jeden to zapowiedź kolejnych, czy przeoczenie?
Coś mi się wydaje, że takich osób jak ja było więcej.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #455995  autor: qper
 27 sty 2011, 21:03
Kolejne udogodnienia po zmianie wyglądu

nowy wygląd = nowe problemy

Obrazek

[ Dodano: 2011-01-27, 21:08 ]
Obrazek


nie będę już tego komentować, człowiek pisze zgłoszenie, traci czas a i tak jest problem

 #456012  autor: Pajuch
 27 sty 2011, 21:48
playonline pisze:Od mniejwiecej 2 dni jest masakra...

Co do P4Y to juz dawno nie widzialem aby tutaj sie udzielal... Sprawy powinny byc przez BOK rozpatrywane a nie przez fora internetowe to tak swoja droga.
U ciebie zepsuli u mnie naprawili...Obrazek

prawie cały tydzień wcześniej up 2Kb/s wtedy to jest masakra ...

co do bok hmm... mam już wisząca sprawę od 14"malo istotna, wrecz nie istotna już" 24 bardziej istotna "biling" nie ma :o i teraz na dodatek polec znajomemu się wykopyrtnęło ze statusem "zmiana usługi sie nie powiodła"i co 3 zgloszenie? :) i czekaj i czekaj.

Czuje, ze muszą podnieś bok tel. na 3zl i 1.5zl za zgloszenie www bo tak to ja często będę pisał :p albo podniesc standard"mniej bublu w uslugach"

Nawet nie jestem zły, wyzylem sie gdy zniknął mi 1GB z niezarejestrowanej karty a teraz moge pisac o tak ;O do bólu :) no ale poczekam do niedzieli bo moze play24 cos sie zakisil...
  • Strona 142 z 244
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 244
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 244