DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 150 z 244
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 244

 #457409  autor: jahu_2006
 03 lut 2011, 11:21
P4Y2
Napisałem zgłoszenie w sprawie tych nadajników jego nr to 27161120
Jeżeli możesz to przekaż go komu trzeba.

 #457412  autor: ppp1ppp
 03 lut 2011, 11:28
divhashmorex wszystko masz napisane w regulaminie
4. W ramach Usługi dostępne są Pakiety w czterech rozmiarach: 25 MB, 100 MB, 250 MB oraz 500
MB. Limit transferu danych przyznawany jest w zaleŜności od dokonanego wyboru i poniesionej
opłaty, o której mowa w pkt 23 poniŜej.
5. Abonent, Abonent Mix II lub UŜytkownik moŜe mieć aktywny tylko jeden Pakiet danego rozmiaru w
tym samym czasie. MoŜliwe jest natomiast jednoczesne posiadanie kilku pakietów o róŜnych
rozmiarach.
6. Po wykorzystaniu Pakietu jednego typu, w danym Okresie Rozliczeniowym w przypadku
Abonentów lub w danym miesiącu kalendarzowym w przypadku Abonentów Mix II oraz
UŜytkowników Play Fresh, opłata za transfer danych jest naliczana zgodnie z Cennikiem danej
Oferty. MoŜliwe jest takŜe jednoczesne uruchomienie kolejnego Pakietu, jednakŜe tylko w innym
rozmiarze.http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 1_2011.pdf

 #457413  autor: play4you2
 03 lut 2011, 11:32
divhashmorex pisze:A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?

Wszystko zależy od danego Pakietu. Zgadza się, że w Cenniku i Regulaminie (głównym), tych informacji nie znajdziesz. Są one zamieszczone w Regulaminie konkretnego Pakietu (tzw. Regulaminie Promocji). Przykład, który podałeś z Pakietem Play Online w telefonie dla Fresh, przedstawiony jest dokładnie w Regulaminie tej Oferty (http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 4_2010.pdf). Odpowiadając na Twoje pytanie, co do tego konkretnego Pakietu, to może być on tylko jeden na koncie, ważny przez 30 dni. Szczegóły są w linku, który Ci zamieściłem (jest to odnośnik do Regulaminu).
jahu_2006 pisze:Jeżeli możesz to przekaż go komu trzeba.
Zamieściłem stosowną informację.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457415  autor: ppp1ppp
 03 lut 2011, 11:37
play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023 z 23/01/2011 (miałem się z nim przypomnieć). Regulaminy wciąż nie są dostępne.

 #457419  autor: qper
 03 lut 2011, 11:43
divhashmorex pisze:Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu.
Rozumiem, że to aluzja do mojej wypowiedzi. Po pierwsze przeczytaj sobie całość wypowiedzi będziesz wiedzieć w czym jest problem. Po drugie mogą mnie pozywać. Ja mam jakieś tam dowody, że mówię prawdę i tyle.

Nie ja tu jestem winien i nie zamierzam się z tego tłumaczyć.

Swoją drogą życzę ci podobnej sytuacji wtedy będziesz wiedzieć o czym pisze.

 #457420  autor: play4you2
 03 lut 2011, 11:44
ppp1ppp pisze:play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023
No tak. Przepraszam, zapomniałem o tym :wink:.

Postaram się, abyś dzisiaj miał juz dostęp do tego, albo żeby sprawa została juz rozwiązana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457422  autor: jahu_2006
 03 lut 2011, 11:45
play4you2 pisze:Zamieściłem stosowną informację.
Dzięki mam nadzieje że potraktują to poważnie.

 #457427  autor: sql
 03 lut 2011, 12:19
Play4You2 czy przekazałeś zgłosznie 26981982 ? Pisałem do Ciebie na PW. Na "starej" mapce zasięgu usługi "Play stacjonarny" widzę że brak zasięgu tej usługi w np. Łodzi, Warszawie przy "głównym" widoku - ogólnie południowej Polsce. Tak jest na każdej przeglądarce więc coś z tą mapką nie tak.

 #457445  autor: tricki
 03 lut 2011, 13:22
play4you2 pisze:rozwiązano Ci ją bodajże 1 02 2011r, Z tego co wiem, rozwiązanie jest pozytywne. Wysłaliśmy do Ciebie list z informacjami.
wyczuwam irytację z Twojej strony. Zanaczyłem tylko że to czy sprawa jest załatwiona okaże sie w momencie kiedy otrzymam pieniążki na konta. Dotychczasowe sytuacje moje i innych Klientów nie pozwalają być tego w 100% pewnym. List zapewne jest w drodze ale i w takiej sytuacji powinna pojawić się odpowiedź na Play24. A tak nie jest. W tej chwili to są tylko słowa z nagranej rozmowy ;)
play4you2 pisze:Co jeszcze oczekujesz z naszej strony?


jeżeli temat zostanie załatwiony zgodnie z rozmową telefoniczną będę w 100% usytysfakcjonowany.
play4you2 pisze:Co do przyznania środków, doskonale oboje wiemy, jakie poczyniłeś ustalenia z naszym pracownikiem w rozmowie telefonicznej, więc nie wiem, czemu piszesz, że czekasz na ich przyznanie. Dobrze wiesz, że nie mogę mówić o szczegółach sprawy, ale twój wpis jest niesprawiedliwą oceną tego, jak rozwiązano twoją sprawę.
tak jak pisałem wyżej, po całej historii jestem nieufny. A czekam na ich przyznanie bo tak właśnie jest. Moje wpisy maja naświetlić sytuację innym Klientom i mam do tego pełne prawo. Nigdzie nie napisałem że zaproponowane rozwiązanie "słownie" uważam za nieodpowiednie czy niewystarczjące. Po prostu to są narazie słowa. O szczegółach rozstrzygnięcia sprawy sam poinformuję forumowiczów.
play4you2 pisze:Jeżeli nadal uważasz, że nie została ona rozwiązana w sposób należyty, masz prawo zgłosić sprawę do UKE lub sądu.
O ile zostanie rozwiązana zgodnie z zapowiedzią "słowną" napewno nie zdecyduję sie na taki krok. W innej sytuacji nie omieszkam tego uczynić.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 16:23 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457462  autor: kuwejt
 03 lut 2011, 14:14
divhashmorex pisze:Dziwię się, jeżeli ktoś pisze otwarcie że dana firma oszukuje a zdaniem tej firmy jest to pomówienie to ta firma powinna zgłosić sprawę do sądu. Takiego dziadostwa nie toleruje. Nie wiem czym takie osoby się kierują ale rozumu to raczej nie mają.
A teraz pytanie: w regulaminach i cennikach play fresh nie ma na ten temat rzetelnej informacji.
Chodzi mi o pakiety internetowe play online. Czy po wykorzystaniu pakietu może on zostać ponownie włączony czy trzeba czekać 30 dni od aktywacji na ponowne uruchomienie tego samego pakietu?
[...]
Odp:
ppp1ppp pisze:divhashmorex wszystko masz napisane w regulaminie [...]
play4you2 pisze: Przykład, który podałeś z Pakietem Play Online w telefonie dla Fresh, przedstawiony jest dokładnie w Regulaminie tej Oferty (http://www.playmobile.pl/resources/pdf/
Wychodzi na to, że wg kolegi divhashmorex Ci którzy nie zgadzają się z operatorem nie mają rozumu... W takim razie jak nazwać nieczytanie regulaminu usług z których się korzysta? :lol:

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #457471  autor: Pajuch
 03 lut 2011, 15:09
kuwejt pisze:W takim razie jak nazwać nieczytanie regulaminu usług z których się korzysta?
A jak nazwac operatora ktory ma usługi i odpisujac na zgloszenie nie zna regulaminu a wkleja link do niego?

Ps. najwyzszy czas skonczyc z tym
Kod: Zaznacz cały
Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej

Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej

Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej

Wyślij:*111#
Odbierz:Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej
i podac realny termin mniej wiecej pi razy dzwi kiedy zacznie to hulac ;)

Uwagi co do tele.playmobile.pl
1.nie można korzystać jak ma się kilka numerów i w śród nich playonline który jest ustawiony jako główny trochę lipa
2. Kasuje za smsy w wymianie teleplaymobile na wlasny nr ;)
3.Sms wysyłane na własny nr przychodzą podwójnie i na telefon i na stronę www jak eho ;)
4.Czesto sms-y sa nie kompletne na stronie www od innych nr, chodzi o to ze gdy jestem nie zalogowany do tej stony przychodza wyrywkowe sms-y chyba lepiej żeby w ogóle nie przychodziły bo po co to kasowac gdy dotarły juz na telefon i sa odczytane
4. Jakość dźwięku gdy telefon jest w 2g(play) jest zazwyczaj niezadowalająca glownie po nadajnikach p4(plus ok 98%) 2g jak i spore opóznienie, w 3g jest wszystko ok
Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 15:46 przez Pajuch, łącznie zmieniany 1 raz.

 #457474  autor: pawelpp
 03 lut 2011, 15:13
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:1. znaleźliście tego testera?
Inforamacje te, może udzielić Ci ewentualnie nasz Rzecznik. Nie jestem upoważniony do informowania o tego typu rzeczach.
Proszę przekaż rzecznikowi podziękowania za odpowiedzi na maile, które do niego wysłałem i pogratuluj kierownictwu rzecznika, który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania.
play4you2 pisze:Uwierzcie mi, zwykłe zgłoszenie w baaardzo dużej większości spraw, wyjaśnia wszelkie wątpliwości. To co pokazujecie tutaj (błędy w odpowiedziach), jest mikroprocentem wszystkich zgłoszeń, więc opinia też i na ten temat jest trochę przerysowana.
Nie żartuj sobie z nas...
Moja mama niedawno próbowała z wami załatwić prostą sprawę... powiedziała mi że o ile kiedyś dziwiła temu, że z wami walczę o tyle teraz jak najbardziej mnie rozumie i popiera. To jak traktujecie klientów jest uwłaczające ich godności.

WTF?

<input type="password" name="password" maxlength="11" tabindex="2" value="" id="field2">

na 24.playmobile.pl

znów poprawicie takiego bubla za 3 miesiące?!

 #457475  autor: Marcin87
 03 lut 2011, 15:15
Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.

 #457481  autor: pawelpp
 03 lut 2011, 15:24
Marcin87 pisze:Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.
Czytaj post powyżej twojego. Eksperci Play stwierdzili, że użytkownicy muszą mieć hasła krótsze niż 11 znaków.

 #457498  autor: play4you2
 03 lut 2011, 16:15
sql pisze:Play4You2 czy przekazałeś zgłosznie 26981982 ?
Tak. W tej chwili jest to bodajże jeszcze analizowane.
ppp1ppp pisze:play4you2 proszę zerknij na zgłoszenie 26707023 z 23/01/2011 (miałem się z nim przypomnieć).
Z tego co mi wiadomo, właśnie to zgłoszenie zamknięto a odpowiedź dostałeś na mail.
Pajuch pisze:Uwagi co do tele.playmobile.pl
Przekazano.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457499  autor: qper
 03 lut 2011, 16:20
play4you2 pisze:jest mikroprocentem wszystkich zgłoszeń, więc opinia też i na ten temat jest trochę przerysowana.
Z tym stwierdzeniem nie mogę się zgodzić. To, co tutaj opisujemy to sytuację osób, które albo się dobrze znają i lubią czytać o Play lub sytuacje ludzi bardzo zdesperowanych.

Nie oznacza to, że inni takich problemów nie mają. Przeważnie ludzie:
1) nie wiedzą o forum
2) nie są zainteresowani swoją sytuacją - jak nie działa to nie działa, kiedyś naprawią
3) są to osoby starsze
4) osoby, którym nie chce się zgłaszać, czekać i pisać odwołań lub nawet nie wiedzą jak, to robić


Osobiście moją osobę mógłbyś pomnożyć x50 bo za tyle numerów w sumie odpowiadam i na każdy kiedyś coś się działo.

Gdybyście zrobili systemy oceny zgłoszeń na www w play24, to myślę, że wiele osób chętniej podzieli się swoją opinią o odpowiedzi konsultanta.

Moim kolegom, którzy mają po 27 również się nie chce pisać reklamacji, odwołań od beznadziejnych odpowiedzi. Pośmieją się w pracy i machają ręką. Ja wychodzę z innego założenia - jeżeli mi czegoś brakuje, to o tym do Ciebie piszę. Wtedy jest szansa, że ktoś usłyszy nasz głos.

 #457502  autor: play4you2
 03 lut 2011, 16:29
Pajuch pisze:1.nie można korzystać jak ma się kilka numerów i w śród nich playonline który jest ustawiony jako główny trochę lipa
Względy bepieczeństwa. W takim przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować bezpieczeństwa/prywatności usługi. Jesli na koncie jest kilka numerów, załóżmy ze jeden jest rodzica, drugi dziecka. Do wszystkich numerów można się dostać tym samym hasłem, więc w bardzo łatwy sposób jedna osoba miałaby dostęp do SMSów na wszystkich numerach i np. rodzic widzi wszystkie SMSy dziecka, mąż żony itp.

Uruchomiliśmy tez numer, na który można wysyłać SMSy aktywacyjne z zagranicy : Poza Polską usługę można aktywować wysyłając SMS o treści START na numer 18353 (numer bezpłatny na terenie UE, poza UE tak jak opłata za wysłanie zwykłego SMSa w roamingu).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #457510  autor: zoltan666
 03 lut 2011, 16:47
pawelpp pisze:
Marcin87 pisze:Nie mogę się zalogować do Play24,podczas wpisywania numeru i hasła wyskakuje że błędny login i hasło.Co jest grane Playforyou2? wczoraj logowałem się normalnie bez żadnych błędów na tym samym numerze i haśle.
Czytaj post powyżej twojego. Eksperci Play stwierdzili, że użytkownicy muszą mieć hasła krótsze niż 11 znaków.
Wiesz, ekspert to by to zrobił tak, że człowiek przy nieudanym logowaniu od razu wiedziałby o co chodzi, albo już po wejsciu na stronke logowania miałby info, ze zmieniły się zasady i by nie było problemu. Tak, że określenie ekspert nie za bardzo w tej sytuacji pasuje.
Zamiast utrudniac ludziom życie zajeli by sie wyciągami z historii połączeń w formacie .xls, bo gdzieś poznikały niektóre rybryki.

 #457518  autor: Pajuch
 03 lut 2011, 17:08
play4you2 pisze:Względy bepieczeństwa. W takim przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować bezpieczeństwa/prywatności usługi. Jesli na koncie jest kilka numerów, załóżmy ze jeden jest rodzica, drugi dziecka. Do wszystkich numerów można się dostać tym samym hasłem, więc w bardzo łatwy sposób jedna osoba miałaby dostęp do SMSów na wszystkich numerach i np. rodzic widzi wszystkie SMSy dziecka, mąż żony itp.
hmm ciekawe po co to? Bo jest to bez sensu gdyz nie dziala, cale zalozenie jest do niczego ;) wystarczy sie zalogowac zmienic nr główny i tyle po sprawie dostep do kazdego sms-a itd, przeciez teraz tak robie wchodze na play24 zmieniam na nr glosowy wchodze na tele.playmobile.pl pogadam popisze i wracam na play24 by zmienic na nr internetowy, zmiany w profilu nie wymagaja weryfikacji sms w moim przypadku :) Jak dla mnie to utrudnienie bo wiecznie zmieniam te numery :-D a po co mam sie logowac osobno na dwa konta jak bym je rozdzielil? ta sama meczarnia bo nie mam tego w jednym miejscu. Ale rozwiazaniem by bylo mozliwosc wysłania sms pod nr aktywacyjny z playonline wtedy mozna by dzwonic na play i dodac opcje wysylania sms na numery ktore sa przypisane do konta;) i nie trzeba by wachlować w ustawieniach


Moze inaczej wyjasnie ;) numer głowny to playonline wyloguje sie z p24 i nawet jak wpisze w tele.playmobile przy logowaniu numer glosowy wypluwa, ze mam wysłac smsa, trzeba wejsc w konto p24 i zmienic z internetowego na głosowy zeby moc uzyc tamta strone inaczej sie nie da hmm mam nadzieje ze logicznie wyjasniłem

 #457526  autor: Blank
 03 lut 2011, 17:22
p4y: otóż w regulaminie jest zapis który można różnie interpretować. Pamiętam że dawniej w plusie (nie wiem czy nadal) był jakiś pakiet minut który można było aktywować raz na 30 dni, tyle że w regulaminie był zapis w stylu "w przypadku wykorzystania pakietu przed upływem jego ważności użytkownik może aktywować kolejny po 30 dniach od ostatniej aktywacki" oraz "pakiet można aktywować raz na 30dni". Zaś zapis taki jak w play "pakiet ważny 30 dni" traktowany był tak że jeżeli użytkownik wcześniej wykorzystał limit to mógł ponownie aktywować pakiet (bodajże te pakiety to odpowiednio były maxi minuty i mini minuty).
Ponieważ korzystam z neta wyłącznie w komórce to złudnie liczyłem że się mylę i oczekiwałem innej odpowiedzi.

Szkoda, muszę przyznać że pomimo iż oczekiwałem takiej odpowiedzi to miałem nadzieję że jednak po wykorzystaniu pakietu będę mógł go ponownie aktywować gdyż większy jest za duży (czasem wykorzystuje zaledwie 200mb...) a mniejszy za drogi (...a czasem 10 razy tyle).
Nadal jest szansa że tak jak ostatnio zadzwonie do bok i niedoinformowana osoba wyłączy stary pakiet co da mi możliwość aktywacji kolejnego i jeszcze przeprosi bo nie wie dlaczego system nie zadziałał :-)

W każdym razie dziękuję za odpowiedź i rozwianie moich wątpliwości.

[ Dodano: 2011-02-03, 17:23 ]
p4y: otóż w regulaminie jest zapis który można różnie interpretować. Pamiętam że dawniej w plusie (nie wiem czy nadal) był jakiś pakiet minut który można było aktywować raz na 30 dni, tyle że w regulaminie był zapis w stylu "w przypadku wykorzystania pakietu przed upływem jego ważności użytkownik może aktywować kolejny po 30 dniach od ostatniej aktywacki" oraz "pakiet można aktywować raz na 30dni". Zaś zapis taki jak w play "pakiet ważny 30 dni" traktowany był tak że jeżeli użytkownik wcześniej wykorzystał limit to mógł ponownie aktywować pakiet (bodajże te pakiety to odpowiednio były maxi minuty i mini minuty).
Ponieważ korzystam z neta wyłącznie w komórce to złudnie liczyłem że się mylę i oczekiwałem innej odpowiedzi.

Szkoda, muszę przyznać że pomimo iż oczekiwałem takiej odpowiedzi to miałem nadzieję że jednak po wykorzystaniu pakietu będę mógł go ponownie aktywować gdyż większy jest za duży (czasem wykorzystuje zaledwie 200mb...) a mniejszy za drogi (...a czasem 10 razy tyle).
Nadal jest szansa że tak jak ostatnio zadzwonie do bok i niedoinformowana osoba wyłączy stary pakiet co da mi możliwość aktywacji kolejnego i jeszcze przeprosi bo nie wie dlaczego system nie zadziałał :-)

W każdym razie dziękuję za odpowiedź i rozwianie moich wątpliwości.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
  • Strona 150 z 244
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 244
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 244