Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Witam. Wyjechałem z Poznania na Warmię. Na terenie miejscowości, gdzie przebywam, jest pełny zasięg Plusa i brak zasięgu własnego PLAYa. W czasie połączeń (właściwie dzwoniłem tylko do PLAYa, do kilku różnych osób, jednych przebywających na pewno w zasięgu własnym, a innych na 100% w roamingu krajowym) występuje bardzo częste zacinanie (szybkie powtarzanie krótkiego fragmentu wypowiedzi rozmówcy nawet przez 10 sekund), zanikanie i wahania siły głosu rozmówcy. Telefon z Plusa na tym terenie nie wykazuje takich problemów, a aparat jest sprawny (sprawdzony z kartą z Plusa). Gdzie zgłosić problemy i co podać? Z telefonu nie da się właściwie normalnie rozmawiać, a chcę zostać tu do końca września...
htrz, wiesz, Plus ma spory ruch w sieci i ja myślę, że teraz zaczynają kroić roamingowców. Ja w Poznaniu nie mogę przejść na Plus2G. Muszę korzystać z Play 2G. Jakość już jest oki... Nie wiem jak w ruchu, ale w domu. Kiedyś to rwało połaczenia, trzeszczało, wyrywało slowa. teraz już tego nie ma.