bledos, z takim działaniem nie spotkałem się ale dlatego, że jeszcze od nich nie przenosiłem numeru. Zauważyłem, że PESELu też nie mam i także nie mogę uzupełnić.
U mnie obecnie minęło 2 tygodnie jak zawiesił się system podczas dokonywania zmian na "wybranych numerach" i pomimo reklamacji i telefonicznego kontaktu i zapewnieniach, że to max. kilka dni potrwa do dzisiaj sprawa "wisi" i wszystko taryfikowane jest zgodnie z podstawowym cennikiem. Straciłem przez to już kilkadziesiąt złotych. Zauważyłem, że zmienili komunikat na stronie i już nie można modyfikować numerów podczas ważności usługi. Wcześniej kosztowało to 3zł ale w praktyce i tak nie działało, bo tak jak u mnie zawieszał się system.
Nie wiem jak Wy ale ja odnośnie poziomu BOK mam negatywne doświadczenia. Szkoda tam dzwonić i tracić pieniądze, bo poza tym, że przyjmą zgłoszenie, to nic więcej nie pomogą. Taki sam rezultat uzyskamy pisząc maila. Może ktoś, kto korzysta w GA tylko z VoIP albo głównie z pakietów internetowych nie dostrzega tej kulejącej obsługi i jakości ale ja intensywnie korzystam z wielu usług m.in. wybranych numerów i widzę jakie są problemy. Często sprawdzam biling dlatego wyłapuję nieprawidłowości ale nie poleciłbym tego operatora osobie, która nie miałaby na to czasu. Zwyczajnie nawet nie wiedziałaby, że ma złą taryfikację.
Może procedury mają też chore ale system szkoleń też chyba szwankuje, bo jak rozmawiam z niektórymi konsultantami, to często odnoszę wrażenie, że odnośnie oferty mam podobną wiedzę. Szkoda bo oferta jest naprawdę dobra ale całą resztą psują jej wizerunek.