DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #428845  autor: bledos
 10 wrz 2010, 23:49
Witam,

mam dwa numery w GaduAIR, przeniesione z innej sieci. Pomyślałem, że przeniosę je gdzie indziej. Przekonany o tym, że skoro numery już przenoszone do nich, więc mają moje dane, złożyłem wnioski MNP. Nie dość, że odpowiadali kilka dni, to jeszcze odmówili wskazując na nieprawidłowe dane. Zapytałem o co chodzi, okazało się, że w systemie nie mają PESELu. Spoko, pomyślałem, na www szybko uzupełnię. Jednak poprzez stronę system nie zapamiętuje danych. Napisałem maila, dane miały być uzupełnione przez techników. Zaniepokoiło mnie "prosimy o cierpliwość". Zapytałem o termin po kilku dniach, okazało się, że uwaga nie mają pojęcia (sic!). Terminy ważności kart mijają, a oni za przeproszeniem lecą w kulki. Może ktoś ma jakiś pomysł, żeby rozwiązać sprawę w miarę szybko... Może ktoś się spotkał z takim działaniem?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #428848  autor: Sig
 11 wrz 2010, 00:15
To bardzo ciekawe, bo jak ja się pytałem (czysto teoretycznie) zaraz po przeniesieniu (z Plusa) czy będzie jakiś problem, lub czy trzeba będzie wypełniać jakis formularz gdybym chciał przenieść numer - nie będzie żadnych problemów, mamy Pana numer, a jakby coś było nie tak to sobie sam Pan wpisze... Jak jest w raktyce nie sprawdzałem, to zapewnienie mnie uspokoiło.

Zresztą, żałuję że nie mam dużo wolnego czasu, bo bym chętnie pociągnął parę spraw związanych z GaduAIR. Przykład - promocyjne SMS (Czasem organizują jakie,ś konkursy), czysto teoretycznie znów zapytałem - czy da się wyłączyć otrzymywanie informacji marketingowych (co do których nie pamiętam, żeebym wyraził zgodę na otrzymywanie) - odpowiedź z BOK - nie da się. Tak po prostu - nie da się... SMSy nie są natarczywe, znikoma ilość (nie to co w niezarejestrowanym Play), ale jak tylko zacznie ich więcej przychodzić - podrążę temat.

Ogólnie to ta sieć ma dobrą ofertę, ale BOK (i chyba procedury) niewiele lepsze od Play. Przydałby się jakiś nalot UKE czy innej instytucji. No, ale do tego trzeba pisać skargi...

 #428850  autor: bledos
 11 wrz 2010, 00:26
Sig pisze:Ogólnie to ta sieć ma dobrą ofertę, ale BOK (i chyba procedury) niewiele lepsze od Play. Przydałby się jakiś nalot UKE czy innej instytucji. No, ale do tego trzeba pisać skargi...
Kiedyś napisałem... Właśnie o przeniesienie do nich numeru. Miałem wrażenie, że UKE robi za gońca - moje odpowiedzi przesyła im, ich do mnie. Żadnego komentarza czy zainteresowania sprawą... Darowałem sobie, bo jak sam wiesz czas też ma znaczenie. W mojej ocenie UKE gani dużych, a małym daje fory, bo przecież muszą się rozwijać. Ale nie w ten sposób, przenosząc numer i nie aktywując przez tydzień, ostatnio przy przenoszeniu mają problemy z przychodzącymi, teraz uzupełnienie danych... Rozbrajają... Jeśli miałbyś chwilę sprawdź proszę, czy masz uzupełnione pole PESEL w danych, a jeśli nie, czy możesz uzupełnić... Z góry dzięki.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #428879  autor: Ruben
 11 wrz 2010, 10:25
bledos, z takim działaniem nie spotkałem się ale dlatego, że jeszcze od nich nie przenosiłem numeru. Zauważyłem, że PESELu też nie mam i także nie mogę uzupełnić.
U mnie obecnie minęło 2 tygodnie jak zawiesił się system podczas dokonywania zmian na "wybranych numerach" i pomimo reklamacji i telefonicznego kontaktu i zapewnieniach, że to max. kilka dni potrwa do dzisiaj sprawa "wisi" i wszystko taryfikowane jest zgodnie z podstawowym cennikiem. Straciłem przez to już kilkadziesiąt złotych. Zauważyłem, że zmienili komunikat na stronie i już nie można modyfikować numerów podczas ważności usługi. Wcześniej kosztowało to 3zł ale w praktyce i tak nie działało, bo tak jak u mnie zawieszał się system.
Nie wiem jak Wy ale ja odnośnie poziomu BOK mam negatywne doświadczenia. Szkoda tam dzwonić i tracić pieniądze, bo poza tym, że przyjmą zgłoszenie, to nic więcej nie pomogą. Taki sam rezultat uzyskamy pisząc maila. Może ktoś, kto korzysta w GA tylko z VoIP albo głównie z pakietów internetowych nie dostrzega tej kulejącej obsługi i jakości ale ja intensywnie korzystam z wielu usług m.in. wybranych numerów i widzę jakie są problemy. Często sprawdzam biling dlatego wyłapuję nieprawidłowości ale nie poleciłbym tego operatora osobie, która nie miałaby na to czasu. Zwyczajnie nawet nie wiedziałaby, że ma złą taryfikację.
Może procedury mają też chore ale system szkoleń też chyba szwankuje, bo jak rozmawiam z niektórymi konsultantami, to często odnoszę wrażenie, że odnośnie oferty mam podobną wiedzę. Szkoda bo oferta jest naprawdę dobra ale całą resztą psują jej wizerunek.

 #428900  autor: anaconda911
 11 wrz 2010, 12:13
Ten problem jest już od 3 tygodni jak nie więcej, szkoda pisania do nich.
Co chwilę coś nie działa, poczytajcie jak ludzie się męczą z GaduAir.
Nie potrafią sobie poradzić więc powinni zniknąć z rynku telekomunikacyjnego.

 #429107  autor: ChuckyCiechanow
 12 wrz 2010, 15:16
Mi pesel udało się wpisać wniosek o przeniesienie numeru złożyłem w piątek.

 #429109  autor: bledos
 12 wrz 2010, 15:18
Wpisać mi też się udało. Tyle że system pamiętał kilka godzin. Po odmowie przeniesienia sprawdziłem dane - było po staremu. Co jakiś czas wpisuje - raz jest dobrze, odświeżam stronę, znów złe dane. Jeśli jednak Tobie się uda, to widać światełko w tunelu :-)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #429113  autor: ChuckyCiechanow
 12 wrz 2010, 15:23
Jednak pesel znikł z dwóch numerów. Czyli z przeniesieniem numerów pewnie będą problemy.

 #429307  autor: bledos
 13 wrz 2010, 19:32
ChuckyCiechanow, dostałeś może odpowiedź ws. przeniesienia? Wczoraj po wpisaniu danych system pamiętał dobre kilka godzin... Gdyby na ten czas trafiło pytanie o przeniesienie :/

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #429308  autor: ChuckyCiechanow
 13 wrz 2010, 19:34
Tak numery maja dnia 14.09.2010 działać w innej sieci.

 #429312  autor: bledos
 13 wrz 2010, 19:42
Dzięki za info. Będę walczył nadal... Może kiedyś ta ruletka wylosuje też moje numery i pozwoli wyjść...

[ Dodano: 2010-09-24, 21:42 ]
Dane zostały właśnie uzupełnione... Czas ucieczki nastał :D

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9